پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران بوفه در تهران


رستوران بوفه در تهران، بسته به این که چقدر در کار رستوران داری تازه وارد هستید، احتمالا به حسابدار، وکیل، پیمانکار و جمعی از افراد دیگر نیاز دارید که همه آماده و در حال کار با شما در مراحل مختلف طرح افتتاح یک رستوران بوفه در تهران هستند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

در همان ابتدای فرآیند راه اندازی کارتان، یک حسابدار استخدام کنید. اگر در تلاشید تا منبع مالی برای کسب و کارتان را خودتان تامین نمایید یک حسابدار میتواند در حسابرسی برنامه های کاریتان به شما کمک کند، که این یک ضرورت و الزام است. بعد از این که شما برخاستید و حرکت کردید، گزارش های مالی ماهانه تان را تجزیه و تحلیل کنید و در جست و جوی راه هایی باشید تا اعداد و ارقام را برای رستوران بوفه در تهران بهبود ببخشید. یک حسابدار خوب، ترجیحا، کسی با تجربه ی کار در رستوران و آگاهی داشتن از عملکرد رستوران بوفه در تهران میتواند به شما کمک کند.

رستوران بوفه در تهران

در زمان شروع هر کار جدید، شما نیاز به بازبینی قراردادها، بایگانی کردن مجوز ها یا احتمالا به ثبت رساندن کسبتان دارید. بسته به این که چگونه کارتان را راه اندازی میکنید، احتمالا نیاز به پیش نویس کردن یک یا دو قرارداد شراکت دارید. پیش از این که موافقت نامه های امتیازی یا قرارداد های فروش یا اخراج اولین کارمندتان را امضا کنید، مطمئن شوید که دارید با یک وکیل خوب کار میکنید که میتواند در همه این موارد و حتی بیشتر به شما کمک کند.

اغلب کسانی که رستوران بوفه جدید راه اندازی یا عهده دار یک رستوران موجود و در حال فعالیت میباشند ممکن است قصد داشته باشند چیزهایی را در مکان جدیدشان تغییر دهند. شاید شما نیاز به راه اندازی بدون پول یک آشپزخانه جدید یا بهبود جریان هوای هود در آن محدوده دارید. ممکن است بخواهید کیفیت لوله کشی را بالا ببرید یا دستگاه تصفیه هوا نصب کنید. پیمانکاران میتوانند باعث صرفه جویی زیاد در وقت و زحمت شما شوند. برای پرسیدن سوال از آن ها و بررسی توصیه هایشان درنگ نکنید.

طراحان داخلی و مهندسین معمار میتوانند به آسانی مکان شما را بازسازی و در وقت شما صرفه جویی نمایند. گاهی آن ها میتوانند در ازای مبلغ خیلی کمتر از آنچه که تصور میکنید مکان شما را نماسازی کنند.

تمام کار سختی که شما انجام میدهید تا به نقطه ای برسید که بتوانید درها را بگشایید، به معنای مطلقا هیچ است اگر هیچکس وارد رستوران بوفه شما نشود. درباره این که چگونه راه مشتریان را به رستوران بوفه در تهران شما هموار کنید بیندیشید پیش از این که درهایتان را برای بار اول و هر روز بعد از آن باز کنید. طرح بازاریابی تان را براساس آنچه که در مورد رستوران شما خاص میباشد توسعه دهید. شاید آن چیز خاص، غذا، محیط رستوران بوفه در تهران، قیمت یا مرغوبیت باشد. رقبایتان را بررسی کنید، آنچه را که رقبای شما به خوبی و نه خیلی خوب انجام میدهند ببینید و متوجه باشید که شما کجا برتری دارید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، 

گروه های مختلف به پیام های گوناگون پاسخ میدهند، پس ببینید چه چیزی برای جذب مشتریانی که به دنبال آن ها هستید کارساز است. پس از این که مشتریان را در صندلی ها نشاندید، باید آن ها را در آن جا نگه دارید. ما میخواهیم که شما بیشتر از امید، عمل کنید.

برای موفق بودن در این کار یا در هر کسب، شما نیازمند مراقبت از کارتان و رستوران بوفه در تهران هستید، چه امروز، چه فردا و چه سال های بعد. از گرایش ها در منطقه تان آگاه باشید و کار رستوران داری را به صورت تمام و کمال ببینید. در مجلات تجاری، مقالات چاپی، اخبار تلویزیون، اینترنت یا هر جای دیگر به دنبال اطلاعات در مورد تغییر اولویت و رفتار غذایی مردم باشید و همواره چشمتان به رقابتتان با دیگران باشد. از آن ها در رستوران بوفه در تهران تقلید نکنید، اما بدانید که آن ها درصدد الگوبرداری از شما هستند.

سرویس بوفه – این یک سلف سرویس است که در آن غذا روی میز ها گذاشته می شود. میهمانان بشقاب هایی را که در ابتدای میز چیده شده اند برداشته و با درخواست از بوفه برای سرو کردن آنها یا کمک به خود ادامه می دهند. در بوفه ‌های ایستاده ، مهمانان مجبور به ایستادن و خوردن غذا می ‌شوند. این نوع خدمات در سالن های ضیافت که پذیرای تعداد زیادی از میهمانان است وجود دارد. رستوران‌ های غذای نامحدود یا رستوران ‌های بوفه ، مفهومی که در قرن شانزدهم شکل گرفت ، بار دیگر در حال افزایش است. یک مفهوم منحصر به فرد که در آن مشتریان می توانند بین انواع ظروف  غذا یک یا چند نوع انتخاب کنند ، معمولاً شامل سلف سرویس است. رستوران ها برای سال ها از این سبک از مفهوم بوفه استفاده می کنند. از طریق بوفه های خدمات پذیرایی می توانند به سرعت تعداد زیادی از مردم را تغذیه کنند. به این ترتیب ، میهمانان خدمات خوبی دریافت می‌کنند و رستوران‌  ها می‌توانند مشتریان بیشتری را نسبت به رستوران ‌های معمولی جذب کنند. بوفه ها به دلیل تطبیق پذیری ، گزینه های غذایی متنوع و سروهای نامحدود با قیمت مناسب ، همچنان یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای مشتریان هستند. از آن زمان ، هتل های زنجیره ای بزرگ خدمات بوفه را برای جذب مشتریان بیشتر گسترش داده اند. بسیاری از رستوران ها به هزاران مشتری خود به صورت بوفه با تعداد کمی پرسنل خدمات ارائه می دهن د، در نتیجه آن رستوران ها با استفاده از حداقل کارکنان، سود بیشتری کسب می کنند. کار با غذاخوری سیستم بوفه واقعاً بسیار آسان است. در عصر حاضر، غذاخوری به سبک بوفه در سراسر جهان بسیار رایج شده است، زیرا بوفه به سبکی از سرو غذا گفته می شود که در آن گرفتن غذا به دلخواه و انتخاب خود مشکلی ندارد. و احتمال هدر دادن غذای غیر ضروری وجود ندارد. سیستم بوفه می تواند اندازه وعده و مخلفات خود را کنترل کند.

چهار نوع رایج از خدمات بوفه در رستوران ها وجود دارد که در اینجا برای شما بازگو می کنیم ، بوفه ساده - همانطور که از نام آن پیداست، یک بوفه ساده است که در آن مهمانان از انواع غذا های مختلف در یک ردیف بوفه از خود پذیرایی می کنند. کارکنان رستوران برای کمک به مهمانان در صورت درخواست های جزئی در دسترس هستند.

بوفه نوع ایستگاهی - نوشیدنی ها توسط سرور ها به مشتریان ارائه می شود در حالی که ناهارخوری ها می توانند از هر چیز دیگری از میز بوفه استفاده کنند.

بوفه لوکس اصلاح شده – در اینجا ، میزهای بوفه با کارد و چنگال چیده می شود. سرورها نوشیدنی ، قهوه و دسر را در میزهای خود به مهمانان ارائه می دهند. تمام مواد غذایی دیگر در بوفه ارائه می شود.

بوفه لوکس – سرورها پیش غذا ، سوپ و/ یا سالاد و نوشیدنی را در میزهای خود به غذاخوری ها ارائه می دهند. مشتریان می توانند از میان انبوهی از گزینه های غذای اصلی و دسرها از میان ظروف نمایش داده شده روی میز بلند انتخاب کنند.

 F/رستوران بوفه در تهران

مزایای رستوران های بوفه

صرفه جویی در هزینه نیروی کار: تاکید رستوران های خدمات بوفه بیشتر بر غذا است تا خدمات. رستورانی که دارای سرویس بوفه است می تواند تعداد زیادی از افراد را با حداقل پرسنل سرو کند. اگرچه برای سرو پیش غذا یا نوشیدنی به مهمانان به سرور نیاز است ، اما نیاز به کارکنان در مقایسه با سرویس های میز کمتر است. با سرورهای کمتر، می توانید کاهش قابل توجهی در هزینه های نیروی کار به ارمغان بیاورید و بیشتر بر روی بهبود کیفیت غذای ارائه شده به مشتریان تمرکز کنید.

جذب مشتریان بیشتر: یکی از دلایل اصلی انتخاب مشتریان رستوران های نامحدود، مقرون به صرفه بودن آنهاست. بوفه ها این امکان را برای رستوران داران فراهم می کند که غذاهای متنوع را به یکباره به مهمانان خود ارائه دهند. ارزش قیمت ‌گذاری وعده ‌های غذایی بوفه برای مجموعه ‌ای از گزینه‌ های غذایی که ارائه می ‌کند ، آن را به یک قیمت گذاری مناسب برای مشتریان تبدیل می‌کند. در مقایسه با وعده های معمولی در رستوران های رومیزی ، داشتن تنوع یکسان می تواند هزینه بیشتری برای آنها داشته باشد. به طور کلی ، رستوران های بوفه یک انتخاب محبوب در بین شرکت ها و خانواده ها هستند. از آنجایی که این رستوران ها مشتریان بیشتری را جذب می کنند ، مفهوم بوفه را سود آورتر می کند.

کاهش هزینه های موجودی: تهیه وعده های غذایی بوفه نیاز به مصرف مقادیر موجودی به صورت عمده دارد. خرابی کمتری وجود دارد زیرا سطح موجودی به موقع ذخیره می شود. غذاهای بوفه همچنین به سرآشپزها اجازه می دهد تا با توجه به سطح موجودی، غذاها را آزمایش کرده و بچرخانند. رستوران‌های بوفه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. یک منوی چشایی مانند چیدمان نیاز به تغییر غذا بر اساس ترجیحات مشتری را محدود می کند و در مصرف موجودی برای تهیه قسمت های اضافی صرفه جویی می کند.

حاشیه سود را بهبود می بخشد: رستوران های بوفه می توانند به رستوران داران در کاهش هزینه های غذا و افزایش حاشیه سود کمک کنند. با این حال، تا حد زیادی به نوآوری منو بستگی دارد. تا زمانی که اپراتورهای رستوران درک کنند که چگونه منوی بوفه خود را به صورت رقابتی قیمت گذاری کنند و در عین حال ارزشی برای مشتریان خود ارائه دهند، مدل کسب و کار رستوران بوفه می تواند حاشیه سود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

معمولاً رستوران ها هنگام تهیه منوی خود غذاهای زیادی را کنار می گذارند، به این منظور که منوی خیلی وسیعی تهیه نکنند که ممکن است مشتریان خود را گیج کند. با این حال، مزیت اصلی بوفه رستوران، تنوع گسترده غذاهای مختلف است که می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، انتخاب انواع غذاها و آماده سازی های مختلف با بالاترین کیفیت. یک مزیت برای رستوران، زیرا می تواند انواع پیش غذاها، بشقاب های اول، ثانیه ها و دسرها را ارائه دهد و همچنین برای همراهان سر میز که می توانند همه چیز را کمی ثابت کنند و منوی خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه کنند.

در غذاخوری به سبک بوفه قوانینی وجود دارد که عبارتند از: غذا باید در غذاهای مختلف به مهمانان نمایش داده شود. غذا باید تازه و در دمای طبیعی باشد. کارکنان کارآمد را برای مدیریت سیستم بوفه نگه دارید. باید به اندازه کافی غذای آماده داشته باشید تا غذا به راحتی برای همه مشتریان/مهمانان سرو شود. برخی از کارکنان باید در کنار بوفه با آدرسی مرتب و تمیز بمانند و آماده انجام سفارش مشتری/مهمان باشند. و آنها باید در مورد غذاها توضیح دهند. و از نیاز مشتریان/مهمان پیروی کنید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، رستوران درجه یک میدان انقلاب ،  ، 

معایب رستوران های بوفه

هدر رفتن غذا ها : می توان گفت یکی از مهم ترین معایب داشتن سرویس بوفه در رستوران ، هدر رفتن غذا می باشد. با این حال ، هیچ تضمینی برای مصرف کل وعده غذایی در یک روز وجود ندارد. اغلب اوقات، افراد ناهارخوری تمایل دارند که غذای زیادی را در بشقاب خود سرو کنند که منجر به هدر رفتن بی مورد غذا می شود. هدر دادن مواد غذایی نه تنها غیراخلاقی است، بلکه در دراز مدت ممکن است منجر به هزینه های غذایی بالاتر و سود کم شود.

مشکل در مدیریت چیدمان بوفه: مدیریت چیدمان بوفه نیاز به مدیریت صحیح دارد. مدیران رستوران باید فضاهای ارائه غذا را تجزیه و تحلیل کنند و به راحتی ایمنی غذا را حفظ کنند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که سرورها و کارکنان آشپزخانه در حالی که استانداردهای بهداشتی را حفظ می کنند ظروف را دوباره پر می کنند. برخلاف رستوران‌های سرویس میز که غذا مستقیماً از آشپزخانه روی میزها سرو می‌شود، کارکنان رستوران باید دمای غذا را برای مواد غذایی سرد و گرم بررسی کنند.

درک مشتری: علیرغم ترکیب منحصربه فرد غذاها و محیط‌های متنوع، افراد ناهارخوری ممکن است سرویس روی میز را به بوفه ترجیح دهند. یک روز شلوغ در یک رستوران بوفه ممکن است باعث هرج و مرج در اطراف خط بوفه شود و منجر به سوء مدیریت شود. رستوران های غذای نامحدود دامنه سفارشی سازی ها را برای مشتریان محدود می کند. غذا یکباره آماده می شود و ممکن است به درخواست های آماده سازی ویژه مشتریان رسیدگی نشود.

اگر می خواهید انبوهی از گزینه های غذایی عالی را با قیمت های مناسب به مشتریان خود ارائه دهید، رستوران های غذای نامحدود ممکن است یک انتخاب عالی باشند. با این حال، اگر می‌خواهید خدمات قابل توجه و مجموعه‌ای مجلل از غذاها و نوشیدنی‌ها را با قیمت‌های ممتاز ارائه دهید، داشتن سرویس بوفه در رستوران شما ممکن است گزینه‌ای برای موقعیت‌های خاص باشد. اما انتخاب شروع یا گسترش کسب و کار رستوران خود به یک مفهوم رستوران غذای نامحدود به مدل کسب و کار رستوران شما بستگی دارد.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، 

ایمنی غذا و آداب بوفه

صرف غذا در بوفه می تواند ارزش خوبی برای پول شما داشته باشد، زیرا می توانید با یک قیمت هر چقدر که می خواهید مصرف کنید. اما خوردن در بوفه می تواند یک چالش ایمنی غذا باشد، هم برای مؤسسه خدمات غذایی و هم برای شما به عنوان یک مشتری. رستورانی که بوفه سرو می‌کند از دستورالعمل‌های خاصی پیروی می‌کند تا مطمئن شود همه غذاها در دمای مناسب نگهداری می‌شوند. غذاهای سرد مانند غذاهای سالاد بار باید خنک نگه داشته شوند و در مقادیر کم به طور مرتب تعویض شوند. هنگام تعویض غذا، به جای افزودن غذای تازه به همان ظرف سرو که مقداری غذای باقی مانده در آن وجود دارد، از کاسه های جدید غذا استفاده می شود. اگر غذاها داغ هستند، باید روی یک عنصر حرارتی یا زیر نوری که آنها را گرم نگه دارد، نگهداری کنید. برای هر غذا باید ظروف سرو در نظر گرفته شود.

در تمام کارهایی که یک رستوران برای ایمن نگه داشتن غذاها برای مشتریان خود انجام می دهد، مسئولیت هایی نیز بر عهده مشتری است که به حفظ امنیت غذا نیز کمک می کند. نحوه انتخاب مشتریان برای ارائه خدمات و مدیریت خود در خط بوفه می تواند به ایمنی غذا برای خود و سایر مشتریان کمک کند یا مانع از آن شود. در زیر چند نکته وجود دارد که دفعه بعد که از طریق یک بوفه می روید باید به آنها فکر کنید.

در صف بوفه غذا نخورید. کسانی که در صف بوفه غذا می خورند می توانند غذا را آلوده کنند. بزاق می تواند روی غذا اسپری کند و باکتری ها را به سایر مصرف کنندگان منتقل کند. بنابراین در حالی که در صف بوفه هستید از بشقاب خود یا از ظروف سرو غذا نخورید.اگر در مورد یک غذا مطمئن نیستید، نمونه ای را در بشقاب خود بردارید تا در میز خود میل کنید. اگر نگران این هستید که طعم آن چیست یا موادی که استفاده می شود، به جای اینکه مزه آن را بچشید، از یک سرور در مورد آن بپرسید.

اکثر بوفه ها دارای محافظ عطسه شیشه ای یا پلاستیکی هستند که روی غذا پایین می آید. هدف این است که مشتریان همانطور که از شیشه استفاده می کنند نگاه کنند.

هنگام بازگشت برای وعده های اضافی از یک بشقاب تمیز استفاده کنید. ظروف غذاخوری خود را با خود نبرید. آنها را روی یک دستمال تمیز سر میز خود بگذارید. امروزه با افزایش چاقی، مردم بیشتر بر سلامت خود تمرکز می کنند، بنابراین رستوران ها نسبت به انتخاب غذاهای سالم آگاه تر شده اند. برخی از رستوران ها اکنون بوفه های خود را بر اساس ایده انتخاب بوفه سالم می سازند. این نوع بوفه مجموعه ای از غذاهای سالم از سالادهای مختلف گرفته تا سوپ های بدون خامه و دسرهای کم کالری سفارش می دهد.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT