پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران با غذای فرنگی در تهران


رستوران با غذای فرنگی در تهران، رستوران داری کار هیجان انگیزی است، مخصوصا رستوران با غذای فرنگی در تهران را مدیریت کردن بسیار جذاب است. رستوران داری پر از چالش ها و فرصت ها است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد رستوران با غذای فرنگی در تهران  قطعا مورد علاقه ی افرادی است که به این نوع غذاها علاقه دارند و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در این مورد قطعا بهترین راه برای شروع و مدیریت رستوران با غذای فرنگی در تهران است.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

سال ها پیش، بیرون رفتن برای صرف غذا در واقع یک رویداد بود که برای مناسبت های خاص یا اخر هفته ها، جا رزرو میشد اما امروزه، حتی سه شنبه، مثل هر روز دیگر میتواند یک مناسبت برای بیرون رفتن و غذا خوردن باشد، مخصوصا زمانی که برای زندگی های پرمشغله و برنامه های سنگین خانوادگی، وقت انچنانی برای پخت و پز باقی نمیگذارد.

رستوران با غذای فرنگی در میدان انقلاب تهرانخوشبختانه، مشتری ها نسبت به قبل، تعداد رستوران های بیشتری برای انتخاب در اختیار دارند و فرصت ها در این صنعت هرگز بیشتر از این نبوده است. این مطلب باعث میشود که چالش ها و چیره شدن بر موانع به حداقل خود برسند و به شما کمک میکند پیش از این که ان ها بر شما غلبه کنند شما در رستوران داری و مدیریت رستوران با غذای فرنگی در تهران پیروز شوید.

شما باید بتوانید مدیریت کنید، کار کنید، در رستوران های دیگر غذا بخورید، زمین بشورید و پاک کنید، یاد بگیرید تجهیزات را در تعطیلی ها تعمیر کنید، نیرو استخدام کنید، نیروی ناکارامد و نامرتبط را اخراج کنید و آموزش کار با دفتر دارایی و موجودی انبار را در بسیاری از شهرستان ها برای ایجاد شعبات بیشتر تجربه کنید. در غذاخوری های بسیار کوچک، فست فود ها و تهیه غذا ها کار کرده باشید و با امور اشنا باشید و هر کاری در این بین انجام داده اید مرتبط با رستوران داری و مدیریت رستوران با غذای فرنگی در تهران باشد.

 بسیاری از جنبه های مدیریت یک رستوران با غذای فرنگی در تهران فراتر از اندازه ان، موقعیت محلی یا شیوه پذیرایی میباشد و در زمره واقعیات رستوران داری جهانی قرار میگیرد. شما باید بیشترین تلاش خود را انجام دهید تا تمام ان اطلاعات را به صورت کاربردی در اختیار بقیه قرار دهید تا بتوانید در حرفه ای که قصد راه اندازی ان را دارید با کمترین خطا به موفقیت دست یابید. شما خواه یک فرد حرفه ای در رشته رستوران داری و مدیریت رستوران با غذای فرنگی در تهران باشید یا به تازگی دوره آشپزی را در آموزشگاه به پایان رسانده باشید، باور کنید که این امور را اگر اجرا کنید و به ان عمل کنید و در انجام امور کوتاهی نکنید و به درستی عمل کنید، اداره کردن و مدیریت یک رستوران با غذای فرنگی در تهران و رستوران داری هتل های بزرگ برای شما اصلا سخت نخواهد بود و میتوانید به درستی رستوران را مدیریت فرمایید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، 

موفقیت در کار رستوران داری و مدیریت رستوران با غذای فرنگی در تهران یا مدیریت رستوران با غذای ایرانی در تهران رویای بسیاری از افراد است و تعداد اندکی توانسته اند یک رستوران موفق راه اندازی نمایند. غالبا، رستوران داران به گمان خود تصور غلط از مدیریت یک رستوران به ان صورت که در واقع هست دارند. بعضی از مردم فورا به زرق و برق و فریبندگی رستوران توجه میکنند بدون این که اشتیاق و تلاشی که با ان همراه است را نیز ببینند. دیگران این کار را از درون دیده اند و مطمئن هستند که میتوانند ان را بهتر از افرادی که برایشان کارکرده اند انجام دهند، بدون احساس سنگینی و پیچیدگی واقعی کارها  و تصمیماتی که هر روز رئیس با انها مواجه میشود. در روی دیگر سکه، شما افرادی را میبینید  که در کار رستوران میتوانند خیلی خوب فعالیت کنند اما به دلیل داستان های وحشتناکی که شنیده اند عقب نشینی میکنند.

شما باید تلاش کنید که تصویر کامل را ببینید و خوبی ها و بدی ها و گزافه ها را ببینید و بنابراین میتوانید تصمیم آگاهانه در مورد جایگاهتان در این کسب و کار بگیرید.

به جرات در ایران هیچ کتابی درباره رستوران داری، باز کردن رستوران و این که چگونه ان را باز نگه داریم پیدا نمیکنید. این مطلب به شما کمک بسیاری میکند و شما هرگز نمیتوانید بهبود خدماتتان، ارزشیابی محصولتان، هدفگذاری رقابتتان و جست و جوی فرصت ها را در بازار متوقف نمایید. تغییر تنها چیز ثابت در کار رستوران داری است. برای موفقیت شما باید گرایش های جدید، مشکلات جدید و هر چیز دیگری را که بازار در مسیرتان می افکند پیش بینی و بر اساس ان ها عمل کنید.

سود، نصیب کسانی میشود که فرصت ها را قبل از این که پیش بیایند میبینند.لطفا واقع گرایی را با بدبینی اشتباه نگیرید و در این صنعت تلاش کنید تا بتوانید بهترین رستوران با غذای فرنگی در تهران را مدیریت کنید.

رستوران های با غذای فرنگی در تهران به دلیل ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان معروف هستند. مهمانان انتظار دارند محیطی زیبا ، تنظیمات میز مجلل و منویی با امتیاز قیمت بالاتر داشته باشند. آنها همچنین از سرورها انتظار دارند که آداب غذاخوری خوب را رعایت کنند. ما راهنمایی از نکات آداب غذاخوری خوب تهیه کرده ایم تا به سرورهای جدید کمک کنیم حرفه ای ترین خدمات ممکن را به مهمانان خود ارائه دهند.

بسته به مفهوم رستوران شما، انتظارات مصرف کنندگان از قیمت یا کیفیت ممکن است به شدت بر تصمیم آنها برای صرف غذا تأثیر بگذارد.

آیا شما یک رستوران سطح بالا اداره می کنید؟ کیفیت غذا همچنان نکته ی کلیدی است، اما تجربه کلی غذاخوری ممکن است نقش مهم تری در تصمیم آنها برای امتیاز دادن به رستوران بازی کند.

مدیریت یک سرویس سریع یا استقرار سریع معمولی؟ هنگام تلاش برای جذب غذاخوری، اطمینان حاصل کنید که راحتی و همچنین قیمت را در نظر بگیرید. داشتن کمترین قیمت ممکن است بر ادراک مصرف کننده تأثیر منفی بگذارد، در حالی که تکمیل قیمت بالاتر با جزئیات تجربی ممکن است از رشد شما حمایت کند.

 

نکته هایی که باید درباره رستوران های با غذاخوری خوب بدانید

رستوران‌های خوب همه متفاوت هستند اما ویژگی‌های مشابهی دارند: توجه به جزئیات، اجرای عالی و خدمات استثنایی. ناهار خوری های امروزی به ترکیبی متنوع از غذاها و مفاهیم غذاخوری تبدیل شده است، اما برخی از جنبه هایی که باعث می شود ناهار خوری خوب، باقی بمانند. برخی چیزها بدون توجه به اینکه در حال تلاش برای ایجاد یک فضای استثنایی در رستوران خود هستید یا صرفاً می خواهید یک مهمان آگاه تر باشید، یکسان باقی می مانند.

توجه به جزئیات کوچک : فراتر رفتن از موسیقی، نورپردازی و هنر روی دیوارها، ایجاد یک فضای ناهارخوری خوب همه چیز به جزئیات مربوط می شود. بسیاری از مکان‌های ناهارخوری خوب تا آنجا پیش می‌روند که ظروف خود را با نام رستوران خود می‌سازند مانند رستوران اورین و اطمینان می‌دهند که با زیبایی فضا و غذا مطابقت دارد. هر جزئیات کوچکی در نظر گرفته می شود و یکپارچگی دید را تضمین می کند. می خواهید بدانید چرا سرورها سفید می پوشند؟ هیچ چیز نباید خیلی بلند، خیلی روشن و زیاد باشد. ظرافت نکته ی کلیدی است، و درست مانند بهترین هنرها، تجربه ذهنی است، اما همیشه با کیفیت است.

سرورها فوق العاده ماهر هستند : صرف نظر از مفهوم رستوران، سرورها در بهترین حالت خود خواهند بود. رستوران با غذای فرنگی در تهران به سرورهایی نیاز دارد که تجربه و دانش کسب و کار رستوران داشته باشند.

تجربه مهمان بسیار مهم است : برخی از خدمات معمولی ارائه شده در یک رستوران ناهارخوری عالی عبارتند از همراهی مشتریان تا میز، نگه داشتن صندلی برای زنان ، همراهی مشتریان تا دستشویی ها در صورت نیاز، و تعویض دستمال های کتانی در صورت خروج مشتری از میز

 

چرا مدیریت رستوران مهم است؟

مدیریت رستوران پایه و اساس دستیابی و حفظ موفقیت در صنعت خدمات غذایی بسیار رقابتی است. اطمینان از عملکرد یکپارچه در تمام فرآیندهای رستوران و خدمات مشتری، بیشترین اولویت در دستیابی به موفقیت تجاری است. علاوه بر این، مدیریت مؤثر رستوران می‌تواند به حفظ روابط خوب با فروشندگان، پیاده‌سازی سیستم‌های کارآمد، حفظ غذا و خدمات با کیفیت بالا، ایجاد روحیه کارکنان و رضایت شغلی و افزایش سود کمک کند.

مدیریت رستوران یک جزء پیچیده و در عین حال حیاتی در دستیابی به موفقیت است. بهترین مدیران رستوران قادر به تمرین و حمایت از مهارت های ضروری زیر هستند. گنجاندن این نکات ضروری مدیریت رستوران، موفقیت بلندمدت کسب و کار شما را تضمین می کند و در عین حال مطمئن می شود که تمام بخش های رستوران به طور موثر عمل می کنند.

 D/رستوران با غذای فرنگی در تهران

ارائه خدمات عالی به مشتریان : مدیریت تجربه مشتری ممکن است گاهی دشوار باشد. با این حال، برای موفقیت یک رستوران ضروری است، زیرا به طور مستقیم بر سودآوری کسب و کار تأثیر می گذارد. شما می توانید با بهترین کیفیت غذا و بهترین محیط را تهیه کنید. با این حال، اگر یک رستوران به درستی مؤلفه خدمات مشتری را نداشته باشد، به رقبای خود بازنده خواهد شد. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید در خدمات مشتری برتر باشید:

افزایش وفاداری مشتری : ارائه یک تجربه ثابت و مثبت به مشتری باعث ایجاد رابطه مثبت با مشتریان و افزایش وفاداری آنها نسبت به رستوران و برند آن می شود. وفاداری قوی مشتری می تواند به تبلیغات شفاهی مثبت تبدیل شود، یک استراتژی بازاریابی ساده اما قدرتمند که به طور خودکار اعتماد، اعتبار و وفاداری را ایجاد می کند.

بازگشت مشتریان با کسب و کار تکراری : برتری در خدمات مشتری و ایجاد تجربه ای پایدار و مثبت برای مهمانان می تواند تعداد مشتریان تکراری را افزایش دهد. مهمانان با خوشحالی بازخواهند گشت تا همان کیفیت غذا و خدمات را تجربه کنند، اگر آن را در مقایسه با رستوران های دیگر تجربه لذت بخش تری بدانند.

افزایش فروش :همانطور که شما یک برند قوی و مثبت حول ارائه خدمات استثنایی به مشتریان ایجاد می کنید، مشتریان جدید و فعلی همچنان به رستوران رفت و آمد خواهند کرد. منجر به افزایش فروش و سودآوری رستوران می شود.

اکنون که می دانید چرا برای یک رستوران حیاتی است که خدماتی را انجام دهد و ارائه دهد که انتظارات مشتری را برآورده کند. در اینجا چند نکته در مورد آنچه که اکنون می توانید برای بهبود خدمات مشتری پیاده سازی کنید آورده شده است:

استخدام و آموزش کارکنان عالی

با آداب مناسب از مشتریان استقبال و خدمت رسانی کنید

تجارب و منوهای فصلی را ارائه دهید

وفاداری را تشویق کنید

بازخورد مشتری را تشویق کنید و درک کنید که چگونه بهتر شود

فراتر از انتظارات مشتری بروید

مشکلات مشتری را فوراً حل کنید

ارائه خدمات عالی می تواند تجربه مشتری را به طور چشمگیری بهبود بخشد و تأثیر مثبت ماندگاری بر جای بگذارد.

بسیاری از مدیران رستوران در اولویت دادن به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان شکست می خورند. یا حتی زمانی که آنها انجام می دهند، سازگار نیست، زیرا کیفیت خدمات پس از افتتاح اولیه رستوران کاهش می یابد. که بیشتر به فروش و سودآوری رستوران در آینده آسیب می رساند.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ، بهترین هتل تهران از نظر مسافران

از فناوری برای ساده کردن عملیات استفاده کنید : فناوری برای بهبود نحوه عملکرد، ارتباط و انجام تجارت ما کلیدی بوده است. اتوماسیون و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد که به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهد به طور کارآمد عمل کند و در عین حال زمانی را که قبلاً برای کارهای تکراری و وقت‌گیر صرف کرده بود، به دست آورد.

عملیات روزانه رستوران می‌تواند از فناوری مناسب برای ساده‌سازی وظایف، مانند نرم‌افزار برنامه‌ریزی ساده، بهره‌مند شود. مدیران رستوران‌ها را قادر می‌سازد تا بر مسئولیت‌هایی که مستقیماً بر سودآوری تأثیر می‌گذارند تمرکز و اولویت‌بندی کنند، مانند رضایت مشتری، مدیریت کارکنان و مدیریت هزینه.

در مورد روندهای صنعت به روز بمانید و با تغییرات سازگار شوید : صنعت رستوران‌های مهمان‌نوازی دائماً در حال تحول و رقابتی فزاینده است. مطلع ماندن از روندهای صنعت و داشتن انعطاف پذیری برای انطباق با تغییرات به کسب و کار مهمان نوازی شما در زمان های چالش برانگیز و غیرمنتظره کمک می کند.

بسیاری از رستوران ها با حفظ سطح ارتباط در آخرین روندهای مهمان نوازی دست و پنجه نرم می کنند و اغلب آنها را پشت سر می گذارند. برای جلوگیری از تبدیل شدن به رستوران های دیگر که قادر به سازگاری نیستند، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

از طریق پلتفرم‌های آنلاین در اخبار مرتبط با صنعت مهمان‌نوازی مشترک شوید

از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی با مشتریان در ارتباط باشید، درباره روندها و نحوه ترکیب رستوران از آنها پست بگذارید

برنامه ریزی از قبل با انعطاف پذیری برای تغییرات ناگهانی

جلسات منظم برای بررسی آخرین روندها در مورد چگونگی یا اینکه آیا رستوران باید هر کدام را اتخاذ کند

تلاش های بازاریابی را با تبلیغات جدید و به روز رسانی رستوران ها حفظ کنید

بودجه و بودجه رستوران را بررسی کنید تا ببینید آیا این تغییرات از منظر پولی قابل اجرا هستند یا خیر

برای مدیریت موفقیت آمیز یک رستوران، باید در عملکرد ثابت بمانید و با تطبیق با روندهای فعلی صنعت، ارتباط را حفظ کنید. دانستن زمان چرخش می تواند به یک رستوران کمک کند تا به طور استراتژیک برای حفظ ارتباط و سودآوری کار کند. علاوه بر این، آگاه ماندن از روندهای صنعت نیز با برآورده کردن انتظارات جدید مشتری بر اساس آخرین روند، تجربه مشتری را افزایش می دهد.

رستوران خود را ارتقا دهید : ترویج تاسیسات مهمان نوازی شما در جامعه محلی برای ایجاد یک نام تجاری معتبر که می تواند نرخ وفاداری مشتریان بالاتر و مشتریان مکرر را جذب کند، حیاتی است.

صنعت رستوران‌داری پر از رقابت محلی است. به همین دلیل است که باید از هر فرصتی برای به حداکثر رساندن نمایش خود و ساختن یک برند معتبر استفاده کنید. چه رستوران‌های بزرگ و چه کوچک، استفاده از این فرصت برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مؤثر برای ارتقای تأسیسات خود مفید است.

تجربه مشتری بهتری را به صورت آنلاین و حضوری ارائه دهید : با چنین جامعه ای متصل از طریق کانال های آنلاین، می توانید از طریق تبلیغات و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به مخاطبان مورد نظر خود برسید. ترکیب یک تجربه مشتری بهتر چه به صورت آنلاین و چه آفلاین می تواند خاطره ای همه جانبه و ماندگار برای مشتریان شما باقی بگذارد. با برقراری ارتباط با آنها و به روز نگه داشتن آنها با اخبار و تبلیغات رستوران، این تصور را ایجاد کنید که رستوران شما واقعاً برای کسب و کار آنها ارزش قائل است.

مدیریت هزینه ها  :برای اینکه یک رستوران به سوددهی خود ادامه دهد، صاحبان رستوران باید دائماً هزینه ها را کنترل کنند، بودجه ها را بررسی کنند، هزینه ها را پیش بینی کنند و جریان های نقدی ثابتی را حفظ کنند. این به طور مستقیم به هزینه های غذا، نیروی کار و هزینه های سربار مربوط می شود که قیمت آنها نیز دائماً در نوسان است.

این مسئولیت مالک و مدیر کل است که بفهمند هزینه‌ها به کجا می‌رود، که می‌تواند بینشی در مورد تصمیمات تجاری خوب و یافتن فرصت‌هایی برای به حداکثر رساندن حاشیه سود و عملکرد ایجاد کند. این را می توان با کاهش ضایعات مواد غذایی، تجدید مذاکرات با تامین کنندگان به صورت ماهانه یا سه ماهه، ابتدا در مراحل اولیه، و تجزیه و تحلیل داده های فروش به دست آورد. روش دیگر برای مدیریت هزینه ها کاهش هزینه ها در صورت لزوم است، تنها در صورتی که کیفیت تجربیات مشتری را به خطر نیندازد.

حفظ کیفیت غذا : حصول اطمینان از غذای ثابت و باکیفیت با قیمت مناسب می تواند یک چالش مداوم به خصوص در رستوران های با حجم بالا باشد. اینجاست که رستوران ها اغلب از کیفیت غذا غافل می شوند و عوامل دیگری مانند قیمت تامین کننده، دکور و فضا و ایجاد بهترین منو را در اولویت قرار می دهند. یک رستوران می تواند تمام جعبه های یک موسسه عالی را علامت بزند. با این حال، اگر کیفیت غذا پایین باشد و مواد اولیه تازه نباشند، باز هم مشتریان را از دست می دهید.

کیفیت غذا دقیقاً همان چیزی است که انتخاب مشتری را برای تکرار مشتری تعیین می کند. ضروری است که تازه ترین مواد اولیه تهیه شود تا سرآشپز و آشپزهای خط شما بتوانند غذا و نوشیدنی هایی را تولید کنند که مشتریان از آن لذت ببرند و به مشتریان دائمی تبدیل شوند.

رضایت مشتری : چه در حال حاضر یک مؤسسه را اداره می کنید یا در حال راه اندازی یک رستوران جدید هستید، حفظ رضایت مشتری یک چالش مداوم است، به خصوص در مواقع شلوغ. ارائه خدمات عالی به مشتریان و اطمینان از اینکه مهمانان تجربه مثبتی دارند، کاتالیزوری برای ایجاد تبلیغات شفاهی مثبت است، یک تاکتیک رایگان بازاریابی رستوران که اغلب توسط اکثر رستوران ها نادیده گرفته می شود.

مقالات پیشنهادی: بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل های تهران روی نقشه ، هتل یک ستاره تهران ، بهترین هتل های تهران برای عروسی

مدیریت یک منوی بزرگ :  ارائه یک منوی بزرگ و با طراحی خوب می تواند فروش را افزایش دهد و یک تجربه ناهارخوری به یاد ماندنی ایجاد کند. با این حال، اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند. یک منوی بزرگ تنوع بیشتری را ارائه می دهد، به این معنی که مواد اضافی و کنترل موجودی مورد نیاز است. وجود یک سیستم خوب می تواند به رستوران کمک کند تا در عین حفظ رضایت مشتری، کارآمدتر عمل کند. برخی از پیشنهادات سریع عبارتند از:

تجزیه و تحلیل داده های منو برای شناسایی غذاهای محبوب و نامطلوب

به روز رسانی های فصلی و منظم منو برای ارائه تازه ترین مواد اولیه و علاقه مند نگه داشتن مشتریان

برای کاهش ضایعات، آیتم‌های منو با ترکیبات روی همدیگر را انتخاب کنید

بازخورد مشتری را تشویق کنید

اگرچه مدیریت یک منوی بزرگ می تواند زمان بر و چالش برانگیز باشد، اما راه های استراتژیک مانند موارد فوق برای غلبه بر چالش ها و به حداکثر رساندن سود و عملکرد یک رستوران وجود دارد.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT