پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

قیمت هتل در تهران


قیمت هتل در تهران؛ بسیار متغیر است و هتل ها با توجه به امکاناتی که ارائه میدهند و درجه کیفی خدمات ارائه داده شده هزینه دریافت میکنند.بی شک همه ما هنگام رزرو هتل به اصطلاحاتی چون هتل دو یا پنج ستاره برخورد کرده ایم و کم و بیش میدانیم که یک هتل پنج ستاره لوکس تر از یک هتل دو ستاره است. حتی دنیای اقامت نسبت به گذشته وسیع تر شده و شاید تعجب کنید اگر بدانید که در دنیا بیش از 20 نوع هتل وجود دارد که هر کدام تعریف خاص خود را دارند. اگرچه از این میان تنها چند نوع آن در ایران وجود دارد که در سال های اخیر گسترش پیدا کرده اند. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از تفاوت قیمت هتل در تهران آشنا کنیم.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

 قیمت هتل در تهران هتل اورین

هتل ها بر اساس کیفیت خود رتبه بندی می شوند و این رتبه بندی در ستاره هایی که به آنها داده می شود، نمود پیدا می کند. البته ستاره تنها منحصر به دنیای هتلداری نیست و در مورد رستوران ها هم صدق می کند.

اما منظور ما از کیفیت یک هتل چیست؟ نخست اینکه هتل باید واجد ویژگی ها و امکانات اولیه یک اقامتگاه باشد. در مرحله بعد مواردی چون امکانات، اندازه و چشم انداز اتاق ها، موقعیت مکانی، کیفیت رستوران هتل، امکانات تفریحی مانند بازیگاه کودک، سونا و جکوزی و غیره مورد ارزیابی قرار گرفته و بر همین اساس از دو تا پنج ستاره به آنها تعلق می گیرد.

هتل های پنج ستاره؛ لوکس و با کیفیت‏ همانگونه که از نام آنها پیداست، مجلل ترین نوع هتل ها به شمار می روند؛ بنابراین باید به تمام امکانات مجهز باشند تا صلاحیت دریافت این تعداد ستاره را داشته باشند. اما قیمت هتل های پنج ستاره در تهران به چه صورت هستند؟ قیمت هتل های پنج ستاره تهران تقریبا از شبی یک میلیون تومان برای اتاق اکونومی شروع میشود و تقریبا سوئیت های لوکسشان و اتاق های VIP این هتل ها به شبی شش میلیون تومان نیز میرسد و هرچه امکانات رفاهی داخل اتاق یا سوئیت به درخواست مهمان بیشتر شود به طبع قیمت اتاق نیز تغییر خواهد کرد. قیمت امکانات لوکسی مانند رستوران مجلل، سالن ورزشی، سونا و جکوزی نیز در این هتل های پنج ستاره براساس سرویس دهندگی و نوع درخواست مهمان متفاوت است.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران

هتل های چهار ستاره؛ تفاوت چندانی با هتل های پنج ستاره ندارند و در دسته هتل های لوکس قرار می گیرند. به طور کلی حداقل قیمت این دسته از هتل ها برای یک شب اقامت از همان یک میلیون تومان برای اتاق شروع میشود و همانند هتل های پنج ستاره با توجه به امکانات و خدمات ارائه داده شده تا سقف پنج یا شش میلیون تومان است.بیشتر این هتل ها امکانات ورزشی، استخر و پارکینگ هم دارند گه هزینه های جداگانه دارند.

هتل های سه ستاره؛ این هتل ها را می توان در دسته هتل های میان رده و متوسط قرار داد که امکانات بیشتری نسبت به هتل های دو ستاره و کمتری نسبت به هتل های چهار و پنج ستاره دارند. به طور کلی حداقل قیمت این دسته از هتل ها برای یک شب اقامت از همان ششصد هزار تومان برای اتاق شروع میشود و همانند هتل های دیگر با توجه به امکانات و خدمات ارائه داده شده تا سقف دو میلیون تومان است.در هتل های سه ستاره از رستوران لوکس خبری نیست، صبحانه به صورت بوفه بوده و حتی در برخی از آنها ناهار و شام نیز در هتل سرو می شود و نه رستوران که هزینه آن نیز جداگانه دریافت می شود و به ندرت پیش   می آید که هتل های سه ستاره به امکاناتی مانند باشگاه ورزشی یا استخر مجهز باشند.

هتل های 2 ستاره؛ کم فروغ ترین هتل ها در آسمان هتلداری، هتل های دو ستاره هستند که می توان آنها را اقامتگاه هایی ارزان و اقتصادی نامید. قیمت این هتل ها در تهران کاملا بستگی به موقعیت مکانیشان دارند و براساس نوع خدمات و امکاناتی که دارند قیمت هایشان متفاوت است.

هتلی که حداقل امکانات و خدمات را با قیمتی کمتر از یک هتل معمولی در منطقه ارائه می کند. این نوع هتل اتاق های تمیزی را ارائه می دهد که ایمن هستند و نیازهای اولیه یک مهمان را برآورده می کنند. ممکن است امکانات اضافی در دسترس باشد، اما با هزینه اضافی. قیمت های بودجه بسته به فصل، مقصد، امکانات رفاهی، کیفیت و سطح خدمات متفاوت است. با این حال، بیشتر هتل های ارزان قیمت اتاق هایی زیر این قیمت دارند. اکثر هتل های ارزان قیمت در دسته هتل های 1 تا 2 ستاره قرار می گیرند، بنابراین کیفیت خدمات و امکانات مربوطه را ارائه می دهند. قیمت هتل ها ، در حالی که دلیل مهمی در رزرو هتل ها می باشد ، که باید در نظر داشته باشید. مولفه های بسیار بیشتری برای یک اقامت خوب در هتل وجود دارد - مانند موقعیت مکانی، تمیزی، راحتی، امکانات رفاهی و موارد دیگر. در حالی که متل های ارزان ممکن است ارزان ترین گزینه باشند، ما می دانیم که آنچه شما واقعاً می خواهید بدانید این است که چگونه می توانید معاملات هتل ها را دریافت کنید .

F/قیمت هتل در تهران

رضایت مهمانان هتل چیست؟

تجربه مشتری یکی از مهمترین عوامل موثر بر رفتار مثبت مشتری مانند وفاداری و توصیه شخصی است. در صنعت مهمان‌نوازی، رضایت مشتری می‌تواند مزیت‌های رقابتی عمده‌ای را برای هتل‌ها فراهم کند که می‌تواند مستقیماً منجر به افزایش سودآوری و رشد شود. در نتیجه مدیران هتل باید درک روشنی از عواملی که تجارب مثبت مهمان را فراهم می کنند داشته باشند. یک اتاق هتل تمیز اولین تصور عالی را ایجاد می کند. تمیزی اتاق مهمان، حمام، حوله، ملحفه و فضاهای مشترک همه نقش مهمی در تجربه مشتری دارند. برای اطمینان از تمیز کردن مناسب هر منطقه و موارد، یک چک لیست و وظایف را به ترتیب اولویت منطقی با در نظر گرفتن چیدمان، اندازه اتاق و موارد ایجاد کنید.  که با برآورده شدن خواسته ها، انتظارات و نیازهای مهمان شما، یا لذت حاصل از آن، نشان داده می شود. رضایت داشتن مهمان هم با خدماتی که در هتل شما ارائه می شود در مقایسه با هتل های دیگر سنجیده می شود. شما می توانید عملکرد خود را به طور مداوم اندازه گیری و بهینه کنید و با جمع آوری بازخورد آن را به روشی دقیق اندازه گیری کنید. مهمانان ناراضی گاهی ممکن است به هتل گلایه و شکایت کنند ، و یا حتی نظرات منفی را به صورت آنلاین در سایت هتل بگذارند و در نهایت با این کار خود می توانند به اعتبار هتل صدمه وارد کنند. این دلایل می توانند اثر منفی بر قیمت نهایی هتل شما داشته باشد. از طرف دیگر، مهمانان خوشحال و راضی احتمال دارد که رزروهای مجددی در هتل انجام دهند و در مسافرت های بعدی باز هم هتل شما را انتخاب کنند و حتی هتل شما را به دوستان خود توصیه کنند، که اثرات مثبتی بر رشد آینده  هتل شما دارد. خدمات عالی به مشتریان بسیار مهم است، به خصوص در این دوره رسانه های اجتماعی که همه به عنوان ناشر عمل می کنند، ارزش بازاریابی بیشتری برای قابل توجه بودن وجود دارد.

مشتریان معمولاً با ایده های از پیش تعیین شده خاصی در مورد نحوه برخورد با آنها وارد هتل می شوند. اغلب اوقات، مهمانان از کارکنان انتظار دارند که مفید و دوستانه باشند و همچنین در مورد منطقه و جاذبه های نزدیک آگاه باشند. خدمات در اصل اولین نقطه تماس بین مهمان و نماینده هتل است. بنابراین این اولین فرصتی است که کارکنان می توانند یک برداشت اولیه عالی و همچنین یک اثر ماندگار عالی ایجاد کنند. به یاد داشته باشید که جذب مشتریان جدید بسیار بیشتر از مراقبت از مشتریانی است که قبلاً دارید. خدمات خوب با نگرش و آموزش کارکنان شما شروع می شود. این وظیفه هر یک از اعضای تیم است که مهارت‌های خدمات مشتری را فراتر از انتظارات مهمان بیاموزند. از تعامل با رستوران، خانه داری یا چک کردن در میز جلو، هدف ارائه یک تجربه ثابت به همه مهمانانتان است. داشتن یک روش استاندارد برای تعامل با مهمانان، ثبات را ایجاد می کند و به شفاف سازی انتظارات کمک می کند. با این حال، ثبات به این معنا نیست که هر مهمان باید خدمات یکسانی را دریافت کند. تعالی خدمات واقعی مستلزم شخصی سازی و ایجاد این احساس در هر مشتری است که انگار هیچ کس دیگری وجود ندارد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که گروه های مختلف جمعیتی چیزهای متفاوتی می خواهند. به عنوان مثال، نیازهای مسافران تجاری به وضوح با نیازهای گردش گران معمولی یا زوج های جوان متفاوت است. هرکدام معمولاً هنگام ورود به هتل، مجموعه ای کاملاً جدید از انتظارات دارند.

برای اصلاح امکانات رفاهی مربوط به هر گروه. هتل ها باید این نیازها را بشناسند و پیشنهادات خود را برای بهبود تجربه کلی مهمان - که منجر به نظرات مثبت، بازدیدهای مجدد و در نهایت سود بیشتر می شود - تنظیم کنند.

وقتی صحبت از اقامت در هتل به میان می‌آید، مردم حساس‌تر می‌شوند. هتلداران برای رضایت بهتر میهمانان باید مرتباً کسب و کار خود را ارزیابی و بهبود دهند. مردم معمولاً می خواهند در تعطیلات خود زمان با کیفیتی را سپری کنند. آنها برای دوری از مشکلات به اینجا می آیند. بنابراین، برای ارائه یک تجربه مثبت مشتری، باید درخواست ها و نیازهای آنها را به سرعت و با کیفیت بالا برآورده کنید. مهمانان هتل انتظارات متفاوتی دارند، اما در برخی موارد مشترک هستند. سپس، شما باید نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنید تا با دریافت نظرات و بازخوردهای مثبت، شهرت خود را افزایش دهید.

افراد مسن هنگام اقامت در هتل آرامش می خواهند، بنابراین داشتن مکان های آرام برای آن افراد مفید است. اگر می‌خواهند از سروصدا دور بمانند، می‌توانید اتاق‌های عایق صدا و اتاق‌های غذاخوری جداگانه طراحی کنید. مطمئن شوید که دسترسی به این فضاها در صورت مشکل در راه رفتن آسان است. این نیز بخشی از ایجاد فضاهای فراگیر است که به طور همزمان برای مشاغل و مشتریان مرتبط تر می شود.

هتل ها بر اساس اندازه هتل، موقعیت مکانی، بازارهای هدف، سطح خدمات، امکانات ارائه شده، تعداد اتاق ها، مالکیت و وابستگی و غیره طبقه بندی می شوند. علاوه بر این طبقه بندی ها، هتل ها اغلب با سیستم ستاره، الماس ، بسته به موقعیت جغرافیایی طبقه بندی می شوند. طبقه بندی ها به مهمانان کمک می کند تا بدون نیاز به بررسی ملک خود، یک دید کلی از هتل داشته باشند. در نتیجه تجارت را با عمل به عنوان یک واسطه و ایجاد اعتماد بین مشتری و دارایی تسهیل می کند.

هتل‌ها رتبه‌بندی الماس را دریافت می‌کنند تا به مردم کمک کنند استانداردها و سطوح خدمات را بدون نیاز به دیدن هتل برای خود شناسایی کنند. آنها در نتیجه اعتماد بین مردم را امکان پذیر می کنند و تجارت را تسهیل می کنند. طبقه بندی هایی که برای هتل ها انجام شده و بر اساس مقیاس آنها از 1 تا 5 می باشد که سطح  یک کمترین و سطح پنج بالاترین استاندارد می باشد. سیستم طبقه بندی را می توان برای انواع مختلف هتل از جمله هتل های بوتیک، استراحتگاه ها و هتل های آپارتمانی استفاده کرد.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، هتل های غرب تهران

تعریف هتل 1 ستاره در صنعت هتلداری چیست؟

1 ستاره هتلی است که در عین رعایت کردن استاندارد های بهداشتی و امنیتی ، فقط مواردی را که ضروری می باشد را به مهمانان خود ارائه می دهد. اول از همه، هتل باید دارای یک منطقه پذیرایی مشخص باشد. باید داری 5 اتاق جهت اجاره دادن داشته باشند . همه اتاق‌های آن باید حمام اختصاصی داشته باشند. هتل باید 24 ساعت شبانه روز در دسترس مهمان باشد. و مالک یا کارکنان حداقل از طریق تماس با ساکنان در طول روز و شب در دسترس هستند . هتل هایی که شام ارائه نمی دهند باید در مجاورت رستوران هایی قرار داشته باشند که شام ارائه می دهند. هتل‌ها رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای دریافت می‌کنند تا به مردم کمک کنند تا استاندارد و سطح خدمات را بدون نیاز به دیدن هتل برای خود شناسایی کنند. آنها در نتیجه اعتماد بین مردم را امکان پذیر می کنند و تجارت را تسهیل می کنند. طبقه بندی هتل ها بر حسب مقیاس از 1 تا 5 می باشد که یک پایین ترین آن و پنج بالاترین استاندارد است. سطح خدمات، امکانات و طراحی هتل باید همیشه متناسب با رتبه بندی ستاره هتل ها باشد.

 

تعریف هتل 2 ستاره در صنعت هتلداری چیست؟

هتل 2 ستاره هتلی است که ملزومات اولیه را با کیفیت راحتی فراهم می کند. ممکن است هتل تزئینات بیشتری داشته باشد و کیفیت ملحفه ها و امکانات رفاهی نیز بهتر باشد. بنابراین برای مسافران اقتصادی مناسب است که به دنبال هتلی با موقعیت مناسب با کمی بیشتر از امکانات اولیه و استانداردهای خدمات هستند. در انگلستان برای داشتن عنوان هتل 2 ستاره باید معیارهای زیر رعایت شود:

اول از همه، هتل باید دارای یک منطقه پذیرایی مشخص باشد. هتل های دو ستاره باید حداقل پنج اتاق خواب جهت اجاره دادن داشته باشند. به علاوه این موارد ، همه این اتاق های هتل  باید حمام اختصاصی خود را داشته باشند. هتل به صورت 24 ساعته در دسترس میهمانان است. و مالک یا کارکنان حداقل از طریق تماس با ساکنان در طول روز / شب در دسترس هستند. باید شامل یک رستوران یا بخش غذاخوری صبحانه را در طی روزهای هفته و شام را حداقل پنج بار در هفته برای مهمانان خود سرو نماید. هتل هایی که شام ارائه نمی دهند باید در مجاورت رستوران هایی قرار داشته باشند که شام ارائه می دهند

هر هتلی برای ارائه لوکس کلاس جهانی به مشتریان خود، جلب وفاداری آنها و افزایش رتبه بندی ستاره خود با هتل های دیگر رقابت می کند. یک هتل واقعاً مجلل رزرو را برای مهمانان خود آسان می کند. این بدان معنی است که چه آنها رزرو را از طریق وب سایت خود، از طریق تلفن یا آژانس مسافرتی انجام دهند، بدون هیچ مشکلی انجام می شود. اگر نیاز است تغییراتی در رزرو انجام شود یا درخواست‌های خاصی اضافه شود، باید بتواند به راحتی این موارد را نیز سرگرم کند. آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه برخی از هتل ها همیشه مهمانان خود را با نام کوچک خطاب می کنند؟ این نشان یک هتل لوکس است. در این مکان‌ها، کارکنان آموزش دیده‌اند که احوالپرسی عمومی نکنند، بلکه سلام‌های خود را بر اساس نحوه صحبت‌شان تنظیم کنند.

اقامت شما در یک هتل مجلل را نباید صرفاً یک اقامت دیگر در اتاق هتل تلقی کرد. چیزی که این اقامتگاه های کلاس بالا را از سایر هتل های با کیفیت پایین متمایز می کند این است که آنها واقعاً اتاقی را به شما می دهند که می خواهید در آن باشید. این بدان معنی است که آنها اتاقی را بر اساس ترجیحات مختلف شما ارائه می دهند

برای بهبود تجربه مسافران خود کمی راحتی اضافه کنید.

تخت و بالش: در هتل ها معمولاً افراد به دنبال آسایشی هستند که در خانه خود دارند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که اتاق شما با وسایل باکیفیت مانند تخت خواب راحت و تعداد زیادی بالش نرم پر شده است.

مقالات پیشنهادی: کافه صبحانه در میدان انقلاب ،کافی شاپ ارزان تهران ، کافه سنتی در انقلاب ، هتل های میدان ازادی تهران

استفاده از حمام: هنگامی که مهمانان می خواهند از حمام استفاده کنند، مکانی راحت برای حل و فصل امور خود می خواهند. حمام های راحت و تمیز برای رضایت مهمان ایجاد کنید.

آب گرم: برای مثال، مهم نیست که هوا چگونه باشد، مردم می خواهند در یک فضای دنج حمام کنند. بنابراین، مطمئن شوید که همیشه آب گرم و به علاوه، آب تغذیه کمکی در صورت قطع شدن آب وجود دارد.

ملزومات حمام: همچنین شامپو، پفک حمام، حوله نخی و سایر لوازم حمام که احتمالاً مهمانان شما به آن نیاز دارند، تهیه کنید. و در صورت درخواست دوباره آنها را پر کنید.

علاوه بر ارائه انواع مختلف غذا، اطمینان حاصل کنید که از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنید و آشپزخانه تمیزی را حفظ می کنید. می توانید از آشپزخانه خود عکس بگیرید و آنها را در سالن غذاخوری خود به نمایش بگذارید تا مهمانان با آنچه می خورند احساس راحتی کنند. استفاده از دیوارهای شفاف برای نشان دادن نحوه آشپزی به مهمانان، شفافیت و قابلیت اطمینان را نشان می دهد.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT