پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین هتل تهران 5 ستاره


بهترین هتل تهران 5 ستاره: هتل های مرتبط با سیستم های سرویس رزرو، از طریق یک شماره تلفن رایگان به سیستم ذخیره‌ جا متصل میشنود. شماره تلفن به طور گسترده به وسیله بخش های بازاریابی و فروش بهترین هتل تهران 5 ستاره توزیع میشود. میهمانان بالقوه‌ای که با این شماره تلفن تماس میگیرند، با متصدی دفتر اصلی رزرو بهترین هتل تهران 5 ستاره که به بانک اطلاعاتی اتاق های موجود در بهترین هتل تهران 5 ستاره دسترسی دارد، گفت وگو میکنند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

برای مثال درخواست برای ذخیره یک اتاق ویژه، برای ایامی خاص، در بهترین هتل تهران ۵ ستاره می‌تواند با بانک داده های کامپیوتری انطباق داده شود. این کار معمولا به وسیله سازمانی انجام میشود که تمام هتل ها در کشور به سیستم تحت نظر آن سازمان وصل می باشند. اگر هتل مشارکت کننده برای ایام مورد درخواست مسافر اتاق داشته باشد، درخواست پردازش میشود. اگر اتاق موجود نباشد متصدی میتواند هتل های مجاور و هم درجه را که دارای اتاق در تاریخ مورد درخواست می باشند به مسافر پیشنهاد کند.

بهترین هتل تهران 5 ستاره تهران

بعد از این که متصدی مطمئن گردید که میتواند درخواست ذخیره اتاق میهمان را برآورده کند،

در مورد زمان ورود و خروج از مهمان سوال خواهد کرد. هتل ها سیاست های منحصر به فردی را در مورد مدت زمان نگهداری اتاق رزرو شده دارند. به عنوان مثال در بهترین هتل تهران ۵ ستاره اتاق ذخیره شده حداکثر تا ساعت شش بعد از ظهر نگه داشته میشود و در صورت عدم حضور مهمان، ان را در اختیار دیگر متقاضیان قرار می‌دهند، در حالی که در بعضی از هتل‌های دیگر، زمان نگهداری اتاق تا چهار بعد از ظهر است. در هر مورد زمان ورود میهمان برای تضمین درآمد بهترین هتل تهران 5 ستاره بسیار مهم است. عدم فروش اتاق های مهمانانی که در زمان مقرر مراجعه نکرده اند، نشانه ضعف مدیر فرانت آفیس است. یک اتاق فروخته نشده در هر شب، فرصتی که برای همیشه از بین میرود و پیامدهای منفی زیادی روی صورت حساب سود و زیان دارد.

از آن جا که هتل باید زمان کافی برای فروش یک رزرو منتفی شده داشته باشد و از طرفی میهمان مایل نیست که اتاق رزرو شده اش قبل از ورود او به فروش مجدد برسد، برای برآورده کردن توقعات هتل و میهمان باید یک سیستم مطمئن وجود داشته باشد. سیستم های رزرو سنتی و کامپیوتری هر کدام میتوانند تنها سطوح مختلفی از تضمین‌های رزرو برای انجام این کار را ارائه کنند.

حفظ یک سیستم موجودی اتاق شامل آماده کردن و کنترل مستمر یک پایگاه داده ها است که نشان دهنده وضعیت اتاق ها می باشد و ارتباط فرانت آفیس با بخش های خانه داری، نگهداری و پرسنل رزرو را ضروری می سازد.

مقالات پیشنهادی:  ، 

 پایگاه داده هایی که نشان دهنده وضعیت اتاق می باشند، به شیوه های مختلفی نگهداری می شوند. موضوع کنونی، خاطر نشان کردن اهمیت ایجاد سیستمی است که به پذیرشگر بهترین هتل تهران ۵ ستاره نشان دهد چه اتاق هایی برای فروش در دسترس قرار دارند و چه اتاق هایی خارج از سرویس هستند. وضعیت های مختلف عبارت اند از: اتاقی که هنوز در اشغال میهمان قبلی است، اتاق هایی که در آمار خالی بوده اند اما میهمانان تصمیم گرفته اند تا اقامت خود را تمدید کنند. اتاق هایی که خالی هستند اما هنوز تمیز و آماده سرویس دهی نشده اند، اتاق های خالی اما در دست تعمیر و در نهایت اتاق هایی که آماده فروش می باشند. پذیرشگر بهترین هتل تهران ۵ ستاره که یک اتاق نظافت نشده را به میهمان واگذار می‌کند، بی لیاقتی خود را نشان می دهد. همچنین فروش اتاقی که از قبل اشغال می باشد، باعث ناراحتی و خجالت میهمان مقیم و مهمان جدید میشود. تهیه گزارش های مربوط به وضعیت اتاق ها و آماده بودن آن ها برای کار پذیرش، امری حیاتی است. اعلام وضعیت جاری در حوزه مسئولیت بخش خانه داری و نگهداری است.

چه برای کار یا تفریح سفر کنید، احتمال اینکه در نهایت در هتل بمانید زیاد است. در اینجا انواع مختلفی از اتاق های هتل وجود دارد.

انواع مختلفی از اتاق های هتل وجود دارد که برخی از آنها نسبت به سایرین دارای ویژگی های بیشتر یا کمتری هستند. در حالی که هتل های درجه یک، مانند هتل های 4 ستاره و 5 ستاره، ویژگی های جذاب تری خواهند داشت.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تحقیقات کاملی انجام دهید و اتاق هتلی را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازها و جیب شما باشد. زمانی که برای تعطیلات یا سفر کاری بعدی خود برنامه ریزی می کنید، برای خود یک هتل راحت و دلپذیر که بتواند این را ارائه دهد، در اولویت قرار دهید.

به نوع اتاقی که برای رزرو نیاز دارید توجه زیادی داشته باشید، زیرا این امر می تواند اقامت شما را خراب کند. بسیاری از هتل ها انواع اتاق های خود را بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی می کنند.

اندازه اتاق

انواع تخت

دکوراسیون و چیدمان

تعداد افراد

لوازم جانبی در اتاق

عوامل فوق نمادی از ظاهر و کیفیت هر اتاقی است که در هتل ها پیدا می کنید. به عنوان مثال، شخصی که در یک سفر کاری است، ممکن است اتاقی متفاوت از فردی که در تعطیلات با خانواده است درخواست کند.

هر اتاق هتل باید ترجیحات و نیازهای مشتری را برآورده کند. بنابراین، انواع مختلفی از اتاق های هتل برای پاسخگویی به این نیازهای فردی وجود دارد. بیایید نگاهی به انواع مختلف اتاق های هتل بیندازیم که به احتمال زیاد در بیشتر هتل ها پیدا می شود.

 صنعت مهمان‌نوازی که متشکل از هتل‌ها است، در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت و توجه رو به رشدی بوده است. بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، سازمان جهانی گردشگری، بازار صنعت هتلداری 6 درصد افزایش یافته است.

با وجود این افزایش کیفیت خدمات، ویژگی های برجسته هتل های عالی را از هتل های متوسط متمایز می کند. در هتلی که این ویژگی‌ها به اندازه کافی وجود دارد، مسافران از دور و دور از بازدید از هتل برای یک تور تعطیلات، مهمانی شام یا یک جلسه خصوصی که مشتاقانه منتظر لذت بردن از ویژگی‌های غنی چنین هتلی هستند، بدشان نمی‌آید. در زیر برخی از این ویژگی های متمایز که مشخصه یک هتل عالی است، آورده شده است.

صنعت مهمان‌نوازی که متشکل از هتل‌ها است، در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت و توجه رو به رشدی بوده است. بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، سازمان جهانی گردشگری، بازار صنعت هتلداری 6 درصد افزایش یافته است.

با وجود این افزایش کیفیت خدمات، ویژگی های برجسته هتل های عالی را از هتل های متوسط متمایز می کند. در هتلی که این ویژگی‌ها به اندازه کافی وجود دارد، مسافران از دور از بازدید از هتل برای یک تور تعطیلات، مهمانی شام یا یک جلسه خصوصی که مشتاقانه منتظر لذت بردن از ویژگی‌های غنی چنین هتلی هستند، بدشان نمی‌آید. در زیر برخی از این ویژگی های متمایز که مشخصه یک هتل عالی است، آورده شده است.

 

صنعت هتلداری چیست؟

صنعت هتلداری چیست و صنعت مهمان‌نوازی انواع خدمات و عملیات مربوط به اوقات فراغت، از کافه‌ها و رستوران‌ها گرفته تا خدمات گردشگری را پوشش می‌دهد. صنعت هتلداری با این موضوع همپوشانی دارد، اما به طور خاص به محل اقامت شبانه می پردازد.

این اصطلاح همه چیز را از هاتل های ساده کوله گردی گرفته تا مجلل ترین هتل های 5 ستاره را در بر می گیرد. اساساً، اگر یک کسب و کار برای یک یا چند شب اقامت فراهم کند، بخشی از صنعت هتلداری است.

صنعت هتلداری برای جامعه بسیار مهم است. صنعت هتلداری یک نیروگاه اقتصادی و همچنین ارائه خدمات لازم به مسافران است. کسب و کارهایی که تحت این چتر قرار می گیرند، درآمد را به جامعه اطراف خود می آورند و مجموعه ای از فرصت های شغلی را فراهم می کنند.

 

k/بهترین هتل تهران 5 ستاره

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

اهمیت رتبه بندی ستاره هتل ها چیست؟

مسافری که برای یک سفر آماده می شود اغلب با جستجوی مکان مناسب شروع می کند. یک هتل خوب می تواند یک تعطیلات را ایجاد کند یا تعطیلات را به پایان برساند، بنابراین مهمانان بالقوه باید کیفیت آن را بدانند. هنگامی که به فهرست آنلاین هتل نگاه می کنید، یک رتبه 5 ستاره به مشتری می گوید که این یک هتل مجلل است.البته این موارد قیمت بالاتری دارند. بنابراین، رتبه بندی هتل پنج ستاره یک دارایی ضروری برای استراتژی های بازاریابی هتل است.

 

هتل 5 ستاره چیست؟

اتاق‌ها و سایر فضاهایی که مهمانان استفاده می‌کنند، با دکوراسیون و تزیینات مجلل و شیک و یراق آلات باکیفیت تجهیز و چیدمان می‌شوند. امکانات رفاهی فراوان و متنوع خواهد بود، احتمالاً شامل عناصری مانند اتاق تناسب اندام، استخر، یا زمین‌هایی که مهمانان می‌توانند تنیس یا اسکواش بازی کنند.

خدمات از بالاترین کیفیت برخوردار خواهد بود، همچنین کارکنان معمولی هتل، مهمانان، ممکن است به پیشخدمت شخصی واجد شرایط و مربیان شخصی در باشگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

مقالات پیشنهادی: کافه سنتی در انقلاب ، کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، بهترین کافه های تهران 

6 ویژگی یک هتل 5 ستاره

بسیاری از افراد با اصطلاح هتل پنج ستاره آشنا هستند و اغلب آن را با اقامتگاه های سطح بالا مرتبط می دانند. اما چیزی که ممکن است برخی افراد متوجه نباشند این است که هتل های پنج ستاره در سراسر جهان با یکدیگر متفاوت هستند زیرا استاندارد بین المللی برای رتبه بندی هتل ها وجود ندارد. هر کشوری سیستم رتبه بندی هتل های خاص خود را دارد، برخی از آنها به جای ستاره، رتبه بندی الماس را ارائه می دهند .

حتی با وجود سیستم‌های رتبه‌بندی مختلف، ویژگی‌های مشترکی وجود دارد که همه هتل‌های سطح بالا به اشتراک می‌گذارند. اگر فکر می‌کنید که این قیمت‌های اتاق ممتاز است که هتل‌های پنج ستاره را از سایر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند، شگفت‌زده خواهید شد که بدانید فراتر از این است. امتیاز بالا شامل ویژگی های متفاوتی از هتل است که قبل از رزرو باید در نظر بگیرید. بنابراین، دفعه بعد که به دنبال بهترین نرخ اتاق هتل هستید، به خدماتی که هتل ارائه می دهد و اگر به ویژگی های زیر نزدیک است که آنها را به عنوان هتل های پنج ستاره متمایز می کند، نگاهی دقیق بیندازید.

 

زیبایی شناسی کلی

یکی از ویژگی‌های بارز یک هتل پنج ستاره، ویژگی یا زیبایی‌شناسی غیرقابل انکار آن است. بدون توجه به موقعیت مکانی یا کشور، یک هتل شخصیت منحصر به فرد خود را حفظ می کند و به محض ورود به لابی قابل توجه است. وقتی وارد می شوید، فوراً می توانید حال و هوای خاصی را احساس کنید. همچنین، جذابیت آن در دکور و نحوه برخورد مدیریت بی دردسر از قرارها و برخورد با مهمانان خود منعکس می شود. از اینجا، اشاره ای به نوع خدمات با کیفیتی که می توانید انتظار داشته باشید، دریافت خواهید کرد.

 

توجه به جزئیات

بیشتر از جذابیت بصری، متوجه خواهید شد که این کیفیت تمام جنبه های هتل را پوشش می دهد. شما می توانید مراقبت و توجه به هر جزئیاتی مانند سطح میز جلو، کلید اتاق و دستگیره در اتاق خود را احساس کنید. این را از حوله ها و ملحفه های نرم و مجلل نیز متوجه خواهید شد.

این نوع توجه به جزئیات نه تنها فراتر از اتاق شما است، بلکه در سایر قسمت های هتل نیز وجود دارد. به عنوان مثال، در امکانات ناهارخوری، ظروف نقره به خوبی متعادل هستند و چینی با ظرافت مطابق با زیبایی هتل طراحی شده است. برخی از هتل های پنج ستاره نیز جذابیت منحصر به فرد هتل خود را با خدمات ارائه شده مطابقت می دهند. وقتی هتل‌ها خدمات رایگان اتومبیل را با وسیله‌ای مجلل ارائه می‌کنند، می‌توانید این ظرافت را احساس کنید.

 

امکانات هتل در کلاس جهانی

جدا از دکور سنجیده، می توانید انتظار مبلمان لوکس را نیز در اتاق هتل خود داشته باشید. هر اتاق و سوئیت مهمان با اثاثیه باکیفیت تزئین شده است، از جمله تخت های بزرگ ملکه با ملافه های درجه یک و محصولات حمام مجلل برای اطمینان از راحتی مهمانان. همچنین اینترنت پرسرعت، کنترل‌ها، وسایل و فناوری را تجربه خواهید کرد که دقیقاً همانطور که باید عمل می‌کنند.

چه برای اوقات فراغت و چه برای اهداف کاری مهمان باشید، اتاق شما با یک یخچال پر کاملاً مجهز خواهد بود. اگر این برای رفع گرسنگی شما کافی نیست، سرویس اتاق شبانه روزی با منویی شبیه به رستوران های درجه یک دارید.

وقتی صحبت از غذاخوری به میان می آید، هتل های پنج ستاره اطمینان حاصل می کنند که بهترین تجربه را به مهمانان خود ارائه می دهند. گذشته از طیف گسترده ای از غذاها و گزینه های رستوران، هتل های پنج ستاره نیز بوفه های صبحانه گسترده ای دارند تا اشتهای صبح مهمانان خود را پر کنند.

علاوه بر این، هتل های پنج ستاره دسترسی به بهترین امکانات تفریحی، از جمله خدمات استخرهای شنا، مراکز تناسب اندام 24 ساعته و زمین تنیس را فراهم می کنند.

 h/بهترین هتل تهران 5 ستاره

خدمات قابل توجه و با کیفیت

یکی از ویژگی های بارز یک هتل پنج ستاره خدمات استثنایی آن است. همه اعضای کارکنان، از خانه داری گرفته تا مدیران، آموزش دیده اند تا نیازهای شما را به دقت پیش بینی کنند و با در نظر گرفتن عالی خدمت کنند. کارکنان دقت، مودب، شهودی هستند و خوشحال می شوند که مهمانان را حتی اگر پیش پا افتاده ترین درخواست ها را داشته باشند، خوشحال می کنند.

کارکنان هتل پنج ستاره مطمئن خواهند شد که بهترین مراقبت را هنگام تعامل با مهمانان خود انجام می دهند. همچنین احساس خواهید کرد که آنها به راحتی در دسترس هستند. خطوط کوتاه هستند و تماس های تلفنی به یکباره پاسخ داده می شود. حتی اگر هتل در حداکثر ظرفیت باشد، آنها با نهایت دقت به هر مهمان خدمات ارائه می دهند.

 

خدمات شخصی

لحظه ای که به یک هتل پنج ستاره می رسید، در میز پذیرش با نام از شما استقبال می شود، که در طول اقامت شما ادامه خواهد داشت. این توجه به جزئیات اقامت شما را لذت بخش تر می کند و تنها بخشی از ارائه خدمات شخصی به شماست. جدای از آن، هتل های پنج ستاره به سرعت ترجیحات شما را تشخیص می دهند، از زمانی که می خواهید اتاق خود را تکمیل کنید تا درخواست های خاصی که ممکن است داشته باشید. و دفعه بعد که از همان هتل بازدید می‌کنید، کارکنان تمام این اولویت‌ها را به خاطر می‌آورند تا اطمینان حاصل کنند که هر بار خدمات شخصی‌سازی شده‌ای دارید.

شخصی سازی یکی از ویژگی هایی است که هتل های پنج ستاره را از دیگران متمایز می کند. با مشاهده و گوش دادن، کارکنان به سرعت و با ظرافت اقامت شما را خاص خواهند کرد. آنها مطمئن خواهند شد که می دانید راحتی و لذت شما را در اولویت قرار داده اند.

مقالات پیشنهادی: رستوران بوفه در تهران ، رستوران های خوب تهران ، رستوران سلف سرویس در تهران ، کترینگ میدان انقلاب

ثبات

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی هتل‌های پنج ستاره این است که آنها نه تنها در اولین بار، بلکه هر بار به درستی کار می‌کنند. چه هتل به طور کامل رزرو شده باشد و چه در حال استراحت باشد، می توانید انتظار خدمات با کیفیت بالا را داشته باشید. از نحوه استقبال کارکنان از مهمانان گرفته تا کیفیت اتاق، هر بار همان خدمات عالی را دریافت خواهید کرد.

مهمانان هتل اغلب هتل های پنج ستاره را با قیمت اتاق های برتر مرتبط می دانند. چیزی که آنها فراموش می کنند، خدمات ثابت، شخصی و عالی است که با برچسب قیمت ارائه می شود. در حالی که هر هتل در سراسر جهان به طور متفاوتی رتبه‌بندی می‌شود، این ویژگی‌ها چیزی است که بسیاری از هتل‌های پنج ستاره به اشتراک می‌گذارند، و می‌توانند دفعه بعد که در جستجوی بهترین مکان‌ها هستید به شما کمک کنند.

تفاوت بین هتل های 5 ستاره و 5 ستاره لوکس

هتل‌ها آسایش، آرامش و نوازش را برای مسافران فراهم می‌کنند در حالی که احساس می‌کنند در خانه هستند. سیستم رتبه‌بندی هتل‌ها به دسته‌بندی هتل‌ها به درجه‌های مختلف کمک کرده است و در عین حال آنها را بر اساس تعدادی ویژگی قضاوت می‌کند. یک هتل چه ویژگی هایی دارد که آن را به انتخاب بهتری نسبت به سایر هتل ها تبدیل می کند؟ خوب، دلایل می تواند بسیار باشد و از هتلی به هتل دیگر متفاوت است، اما، به طور کلی، برخی از ویژگی هایی که یک هتل 5 ستاره را از یک هتل 5 ستاره لوکس متمایز می کند، مواردی است که می توانید در مقاله زیر بیابید.

 

آیا اینها بهترین هتل هایی هستند که می توانید چک کنید؟

هتل‌های پنج ستاره که با قرار ملاقات‌های لوکس، خدمات درجه یک، مظهر راحتی مشخص می‌شوند، دارای معماری اصلی و طراحی داخلی هستند و نهایت دقت را به کار می‌گیرند تا فقط از بهترین مواد در ساخت و ساز و دکوراسیون استفاده شود. در اینجا، با شما مانند خانواده سلطنتی رفتار می شود، با بهترین خدمات ناهار خوری و سرویس اتاق آماده پاسخگویی به هر هوس شما. شما فقط به آن فکر می کنید و می توانید آن را داشته باشید، از حفظ رژیم تناسب اندام خود گرفته تا لذت بردن از یک خوراکی خوش طعم از هر گوشه ای از جهان، همه چیز در این املاک در دسترس شماست.

 

چه چیزی این هتل‌ها را در حالت ایده‌آل «بهترین» می‌سازد؟

اکثر مسافران و حتی متخصصان بر این باورند که هیچ سیستم رتبه بندی هتل در روی زمین امتیازی بالاتر از 5 ستاره نمی دهد. به این دلیل است که استاندارد و کیفیت مورد انتظار برای کسب آن رتبه 5 ستاره چیزی است که تنها تعداد کمی از هتل های روی زمین موفق به دستیابی به آن شده اند. اما آنهایی که حتی از آن هم به موفقیت دست یافته اند، به عنوان هتل های 5 ستاره لوکس رتبه بندی شده اند.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ، هتل نزدیک مترو در تهران

b/بهترین هتل تهران ۵ ستاره

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل اورین با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

تفاوت هتل های پنج ستاره با هتل های پنج ستاره لوکس چیست؟

هتل های پنج ستاره املاک لوکسی هستند که برای کسانی که به دنبال تجربه ای فوق العاده هستند پذیرایی می کنند. اکثر مسافران تجاری و افراد مشهور معمولاً در تعطیلات لوکس یا سفر کاری از این املاک بازدید می کنند. هتل های پنج ستاره مصالح درجه یک و معماری پیچیده را در نظر می گیرند. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته با غذاخوری لذیذ و نسبت پرسنل به مهمان بالا در دسترس است. دسترسی به امکانات تفریحی، تناسب اندام، ورزش، مراکز سلامتی، استخرها چیزی است که همیشه می توانید در یک هتل پنج ستاره پیدا کنید.

هتل‌های پنج ستاره همه چیزهایی را دارند که در لوکس‌های برتر به دنبال آن باشید، اما چه ویژگی‌هایی که پنج ستاره لوکس هستند، حتی این را هم بالاتر می‌برند. سرویس رفت و آمد میهمانان با خودرو ها چیزی است که می توانید در اینجا انتظار داشته باشید.

هتل های پنج ستاره لوکس نامی است که زمانی ایجاد شد که نیاز به طبقه بندی هتل هایی احساس شد که دارای کیفیت و امکاناتی فراتر از املاک پنج ستاره تماشایی هستند. با این حال، در واقعیت، هیچ طبقه‌بندی رسمی برای املاک لوکس بالاتر از پنج ستاره وجود ندارد، اما برخی از املاک با نام شش یا هفت ستاره وضعیت لوکس خود را اعلام کرده‌اند، از این رو ایده یک لوکس پنج ستاره مطرح شد.

بنابراین، در اینجا چند تفاوت یا نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید که چه چیزی یک هتل پنج ستاره را از ملک هتل پنج ستاره لوکس متفاوت می کند.

بهترین هتل تهران ۵ ستاره

6 راه برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان هتل و کسب درآمد بیشتر
در این مقاله، ما فهرستی از راه‌هایی را که مدیران و کارکنان یک هتل می‌توانند مهمانان هتل را تحت تأثیر قرار دهند و اقامت آنها را به یاد ماندنی بسازند، گردآوری کرده‌ایم. پس اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات دارید، با ما همراه باشید.

1. حضور در فاضای مجازی
برداشت اول واقعا مهم است. اولین قدم برای اقامت در هتل، چه برای تفریح و چه برای کسب و کار، ایجاد یک حضور آنلاین جذاب و موثر است. شما می توانید این کار را به روش های زیر انجام دهید:
بهبود نظرات آنلاین: چه در گوگل، چه اینستاگرام و چه سایر برنامه ها، برای پاسخ دادن به نظرات وقت بگذارید. پس از اقامت آنها را تشویق کنید و البته یک تجربه مهمان فوق العاده را حفظ کنید.
در رسانه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید: هتل شما یک موجود زنده و نفس گیر است، پس آن را نشان دهید. مسافران می‌خواهند بدانند هتل شما چه چیز فوق‌العاده‌ای دارد، و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما جایی است که می‌توانند حسی از نحوه اقامتشان پیدا کنند.
بهینه سازی OTA ها و کانال ها: چه برای اوقات فراغت، چه برای سفر شرکتی یا هر چیز دیگری، به روز نگه داشتن آژانس مسافرتی آنلاین و پروفایل های منبع یابی خود یکی از بهترین راه ها برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان هتل قبل از رزرو با شما است.
وب سایت هتل خود را پویا کنید: حتی اگر سفر جستجو در وب سایت شما شروع نشود، ممکن است تصمیم آنها را برای بازدید یا برگزاری رویدادی در آنجا بگیرد یا شکست دهد. سئو را در اولویت قرار دهید، وبلاگ‌ها را به طور منظم پست کنید و از تجربه کاربر نهایی مطمئن شوید.
اجازه دهید امروز به شما کمک کنیم مهمانان هتل (و برنامه ریزان) بیشتری را تحت تاثیر قرار دهید.

2. قبل از ورود مهمانان هتل را تحت تاثیر قرار دهید.
شخصی برای اقامت در هتل شما اتاقی رزرو کرده است. اکنون فرصتی است که نشان دهید خدمات مشتری شما استثنایی است. این بدان معنی است که اطمینان حاصل کنید که تمام ارتباطات قبل از اقامت کامل است و به شما امکان می دهد ماهیت اقامت آنها را بشناسید.
مهمانان خود را بشناسید: باید مهمانان خود را بشناسید. هدف آنها از بازدید چیست؟ آیا آنها برای بازدید کاری یا تفریحی برنامه ریزی می کنند؟ برای ایجاد یک تجربه مثال زدنی، به مهمانان نشان دهید که تا آخرین جزئیات به آنها اهمیت می دهید.
کوپن های پیشنهادی: هنگامی که ماهیت بازدید آنها را شناختید، کوپن های موزه یا مکان های دیدنی را ارائه دهید.
ایمیل‌ های قبل از ورود: قبل از ورود مهمانان به هتل، با مهمانان ارتباط برقرار کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها تمام اطلاعات را برای یک سفر آرام به هتل دارند تا استرس را به حداقل برسانند.

3. استقبال فوق العاده هنگام ورود مهمانان
تحت تاثیر قرار دادن مهمانان خود در بدو ورود بسیار مهم است. آنها را در خلق و خوی عالی قرار می دهد، تجربه کلی را بهبود می بخشد، و از آنها جلوگیری می کند که آرزو کنند جای دیگری رزرو می کردند. سفر و پیدا کردن هتل می‌تواند تجربه‌ای استرس‌زا باشد، بنابراین وظیفه شما این است که تمام استرس را از بین ببرید.

چگونه هتل ها می توانند به درستی از مهمانان هنگام ورود استقبال کنند؟
ارتقاء رایگان: چه کسی رایگان را دوست ندارد؟ اگر اتاق های اضافی دارید، چرا از آنها استفاده نمی کنید؟ ارائه اتاق‌های بهتر به‌صورت رایگان می‌تواند تجربه مهمان را تقویت کند، و آن را به چیزی فراتر از آن چیزی است که ممکن است انتظار داشته باشند، تبدیل می کند.
پذیرش زودهنگام: اگر مهمان به شما اطلاع می‌دهد که زودتر می‌آید، سعی کنید از امکان تحویل زودهنگام مطمئن شوید تا از منتظر ماندن آنها در لابی جلوگیری کنید.
خدمات باربری و حمل و نقل: اگر مهمان درخواست خدمات باربری نکرده است، از آنها بپرسید که آیا این موردی است که به آن علاقه دارد یا خیر.
مناسبت های خاص را در آغوش بگیرید: این تعطیلات است و روح جشن در هوا است. مهمانان از ورود و تجربه یک فضای گرم و جشن خوشحال خواهند شد. برای مثال شراب مولد رایگان ارائه دهید.
به بچه ها کمک کنید: آسان کردن زندگی مهمانانتان چیزی است که به آن نیاز دارید و هیچ کس بیشتر از والدین سپاسگزار نخواهد بود. در طول اقامت به بچه ها یک میان وعده یا فعالیت های سرگرم کننده رایگان بدهید.

p/بهترین هتل تهران ۵ ستاره

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل اورین با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

4. کارکنان خود را آموزش دهید تا اقامتی درجه یک برای مهمانان فراهم کنند.
کارکنان شما نقش مهمی در تجربه کلی مهمان ایفا می کنند و برای برخی از مهمانان، تعامل آنها می تواند باعث ایجاد یا شکست تجربه شود. آیا تا به حال به مغازه، رستوران یا هتلی رفته اید که یکی از کارکنان آن بدخلق، بی ادب یا کاملاً بی فایده باشد؟ برای اینکه واقعا مهمانان هتل را تحت تاثیر قرار دهید، باید مطمئن شوید که کارکنان شما تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان فراهم می کنند. در اینجا به این صورت است:
کارکنان را تشویق کنید تا فراتر از آن عمل کنند: نشان دادن مهمانانی که به آنها اهمیت می دهید برای خدمات عالی به مشتریان بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر کودکی 7 ساله خرس عروسکی خود را گم کند، کارکنان باید در پیدا کردن آن کمک کنند.
جلسات آموزشی منظم در مورد آخرین روندهای مراقبت از مشتری برگزار کنید: خواسته ها و نیازهای مشتری همیشه در حال تغییر است. برگزاری جلسات آموزشی منظم به کارکنان اطمینان حاصل می کند که کل نیروی کار در مورد روندها به روز هستند. همچنین این فرصت را به شما می دهد که به هر زمینه ای که برای بهبود است رسیدگی کنید.
برنامه ای برای کارمند ماه معرفی کنید: ایجاد انگیزه برای استانداردهای بالا برای بسیاری از سازمان‌ها امری ضروری است، و برای هتل‌ها، ممکن است به کارکنان انگیزه بیشتری بدهد تا بهترین مراقبت از مشتری را ارائه دهند.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران

5. امکانات رفاهی
مهمانان به دلایل مختلف سفر می کنند. اما یک چیز مسلم است: امکانات رفاهی هتل می تواند تفاوت زیادی در تجربه کلی ایجاد کند. بنابراین، یک راه عالی برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان هتل، داشتن امکاناتی است که مطمئناً خوشحال کننده خواهد بود. با این اوصاف، در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که می توانید مهمانان را شگفت زده کنید:
هدایای خوش آمدگویی شخصی: ساده است، اما فوق العاده آسان است. از دانش خود در مورد مهمانان خود برای ایجاد سبدهای هدیه خوشامدگویی شخصی استفاده کنید. در طول فرآیند رزرو، احتمالاً دلیل سفر آنها (برای کسب و کار، تفریح و غیره) را خواهید یافت و خواهید دانست که آیا آنها با کودکان، حیوانات خانگی یا شریک زندگی خود سفر می کنند.
سبدهای غذایی با طعم محلی: سبدهای پر از نوشیدنی و تنقلات از مؤسسات محلی نه تنها به هتل شما جذابیت منحصربفردی می بخشد، بلکه راه بسیار خوبی برای اتصال کسب و کارهای کوچک محلی شما نیز می باشد.
فضاهای کار مشترک یا دفاتر داخل اتاق: این احتمال وجود دارد که مسافران تجاری، شرکت کنندگان در رویداد یا برنامه ریزان باید در طول اقامت خود کارهایی را انجام دهند. ارائه فضاهای همکاری باز و دلپذیر، کار کردن در هتل شما را لذت بخش خواهد کرد.
بازی‌های داخل اتاق: برای خانواده‌ها یا کسانی که قلباً جوان هستند، ارائه بازی‌های رومیزی یا بازی‌های ویدیویی در اتاق راهی عالی برای سرگرم کردن مهمانان است.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

6. ارتباط پس از اقامت بسیار مهم است.
برقراری ارتباط با مهمانان پس از خروج آنها یک راه مطمئن برای نشان دادن اینکه به تجربه آنها اهمیت می دهید است و می تواند شانس شما را برای رزرو مجدد افزایش دهد. زمان بندی صحیح این ارتباط، کلید حفظ یک تجربه فوق العاده پس از اقامت خواهد بود.
سریع تماس بگیرید: در عرض سه روز پس از خروج مهمان، با آن ها تماس بگیرید تا بدانند چقدر از اقامتشان قدردانی می کنید.
درخواست نقد کنید: فراموش نکنید که از مهمانان بخواهید نظر یا پستی را در رسانه های اجتماعی بگذارند (هشتگ ارائه دهید یا از آنها بخواهید که شما را تگ کنند). و نظرشان را در رابطه با اقامت در هتل شما در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
رسیدگی سریع و حرفه ای به شکایات: هر کاری که می توانید برای رسیدگی به وضعیت انجام دهید و برای نتیجه مثبت تلاش کنید.
چیزی را پیشنهاد دهید: چه تخفیف برای اقامت آینده باشد و چه چیز دیگری، تبلیغات، هتل شما را در ذهن مسافر نگه می دارد.
پیشنهادات خود را هدف قرار دهید: اگر شماره تماس مهمان در سیستم شما ثبت شده است، پیشنهادات متناسب با آنها را برای آنها ارسال کنید. به عنوان مثال، آیا آنها مشاغل شرکتی هستند یا مسافران تفریحی؟ و همچنین می توانید تخفیف های فصلی خود را برای آن ها ارسال کنید تا مجددا به رزرو اتاق در هتل شما فکر کنند.


شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو محل اقامت خود در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT