پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین هتل تهران


بهترین هتل تهران، یک شهروند در جامعه شهری امروزی به عنوان یک مصرف کننده، همه روزه از انواع سرویس و خدمات موجود در ان جامعه، از قبیل : استفاده از روشنایی، تماشای تلویزیون، مکالمه با تلفن، سوارشدن به اتوبوس، مراجعه به پزشک، ارسال مرسولات پستی، آرایشگاه، استفاده از سرویس سوخت رسانی در پمپ بنزین، بهره وری از خدمات بانکی، استفاده از وسائط نقلیه شخصی و عمومی، و بسیاری دیگر که نمونه هایی از سرویس و خدمات قابل دسترسی روزانه افراد در جامعه شهری میباشد.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

هتل اورین هتلی بادسترسی خوب تهران

موسسه ای که در ان تحصیل میکنید نیز یک سازمان سرویس دهی پیچیده محسوب میشود. امروزه در مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه ها علاوه بر ارائه سرویس های آموزشی،تسهیلات دیگری نظیر کتابخانه ها، مراکز پذیرایی، مشاوره، سرویس چاپ و تکثیر و کتاب فروشی، ارتباطات راه دور، سالن مراسم و تشریفات مسجد و حتی بانک نیز وجود دارد شما میتوانید در دانشگاهی که تحصیل میکنید، سرویس اقامتی، ایاب و ذهاب، وام و تسهیلات، سلامتی، ورزشی و... نیز دریافت و بهره مند شوید.

متاسفانه تعدادی از مشتریان همواره از کیفیت و کمیت سرویس دریافتی ناراضی هستند. تاخیر از دریافت سرویس، رفتار ناشایست و عملکرد ضعیف پرسنل، مدت زمان ارائه سرویس و دیگر مشکلات مشابه از موارد شکایت مشتریان است. آنها در مورد عدم استفاده از فروشندگان مجرب در فروشگاه های کوچک و خرده فروشی ها و یا در مورد اشتباهات احتمالی در ارائه صورت حساب بانکی خود و یا به خاطر کم توجهی پرسنل در واحدهای سرویس‌دهی مختلف ناراحتی خود را پنهان نمی کنند و از همه مهمتر این که از توقف در صف های طولانی برای دریافت سرویس نیز شکایت دارند.

البته ارائه کنندگان خدمات نیز با مجموعه ای از مشکلات و نگرانی ها روبه رو هستند که بر عملکرد سرویس‌دهی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. مشکلات ناشی از سطح درآمد، جذب کارکنان ماهر و با انگیزه برای جلب رضایت مشتریان و موارد مشابه دیگر از جمله شکایات آنها است. برخی از موسسات سرویس‌دهی اعتقاد دارند مطمئن ترین راه برای افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها و حذف هزینه های غیر ضروری است. حتی بسیاری بر این عقیده هستند که اگر تقاضا های غیر معقول تعدادی از مشتریان نبود، کارهای موثرتر و مهم تری را می‌توانستند در حوزه فعالیت خود انجام دهند.

مقالات پیشنهادی: کافه صبحانه در میدان انقلاب ، کافی شاپ ارزان تهران ، هتل میدان فردوسی تهران ، بهترین کافه های تهران

خوشبختانه در هر یک از حوزه های کاری، موسساتی وجود دارند که ضمن ارائه سرویس پربازده و سودآور، رضایت مشتریان را با استفاده از پرسنل مجرب و کارآزموده به دست می‌آورند. با ذکر نام بهترین هتل تهران تصاویرمهیجی در ذهن انسان ایجاد می شود که عبارتند از: سالن های مملو از شخصیت‌های مهم بین المللی، رهبران جوامع، سرمایه داران و اندیشمندان شرکت کننده در همایش های گوناگون، تجار و سیاحان به همراه خانواده هایی که در حال گذراندن تعطیلات و استراحت هستند و....، همگی هیجانی هستند که شما در لابی یک هتل احساس می کنید در واقع همان چیزی است که ما دست‌اندرکاران این حرفه با آن روبه‌رو خواهیم بود، که قطعاً از آن نیز لذت خواهیم برد. این خود شروع درک مفهوم ارائه خدمات میهمان‌نوازی به میهمانان در یک هتل می باشد. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ایران سالانه پذیرای مسافران فراوانی است و بسیاری از بهترین هتل ها در تهران اند. این پایتخت جذاب و دیدنی گزینه های فراوانی برای اقامت دارد و انتخاب بهترین هتل تهران در میان این گزینه های بی شمار کار دشواری است. ما در ادامه مطلب سه هتل برتر در تهران از نظر امکانات رفاهی را به شما معرفی می کنیم:

  1. هتل اسپیناس پالاس

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، شیک ترین و بزرگترین هتل تهران با معماری مدرن و بینظیر می باشد که در یکی از بهترین منطقه های تهران، روی تپه های مرتفع سعادت آباد در آبان ماه 1394 افتتاح شده است. این هتل از مجموعه هتل های اسپیناس می باشد.آدرس هتل: تهران - بزرگراه یادگار امام - سعادت آباد - بلوار پیام – میدان بهرود - خیابان عابدی - کوچه ۳۳ دارای 20 طبقه با 400 باب اتاق و سوئیت لوکس با طراحی داخلی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز می باشد. امکانات دیگر هتل شامل چندین سالن همایش، اتاق کار و قرارداد، مجتمع ورزشی، چندین رستوران نظیر رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی، مرکز خرید، آرایشگاه، فست فود، سالن تنیس و سالن ماساژ می شود.هتل لوکس و زیبای اسپیناس پالاس با چشم انداز بینظیر از دره فرحزاد با ارائه امکانات خاص و ویژه و خدماتی که در نوع خود بینظیر است، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد و تقریبا در اذر ماه سال 1400 حداقل قیمت یک شب اقامت در این هتل یک میلیون و هفتصد هزار تومان است.

  1. هتل اسکان الوند تهران

گروه هتل های اسکان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت گردشگری و هتلداری است و هتلی چهار ستاره است و در مکانی دنج و ارام بر بام شهر تهران با چشم اندازی زیبا و با امکان دسترسی به مرکز شهر، مراکز اداری، تجاری، دولتی و خصوصی افتتاح کرده است.این هتل در میدان آرژانتین - انتهای خیابان الوند -کوچه اسفراین - نبش اهورا مزدا در سال 1393 در 16 طبقه با 64 باب اتاق متنوع با دکوراسیونی زیبا و با استفاده از اخرین استاندارد های هتلداری و تجهیزات روز جهانی تاسیس شده و با امکانات رفاهی نظیر رستوران فرانسوی کنتینانتال شار، رستوران ایرانی شار، کافی شاپ، تراس تابستانه، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، خشکشویی و پارکینگ اختصاصی فراهم گردیده است. از ویژگی های بارز این هتل نزدیکی به بوستان های بزرگ شهر تهران از جمله بوستان اب و اتش، پارک طالقانی، پل طبیعت، و همچنین دسترسی اسان به میدان ونک و مرکز شهر و نمایشگاه بین المللی تهران و برج میلاد میباشد و تقریبا در اذر ماه سال 1400 حداقل قیمت یک شب اقامت در این هتل یک میلیون تومان است.

  1. هتل استقلال تهران

هتل 5 ستاره پارسیان استقلال، یا هتل رویال هیلتون سابق، با دو برج شرقی (بازسازی شده) و غربی (ساختمان قدیمی) خود، نه تنها بزرگ ترین هتل بین المللی تهران است؛ بلکه به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مناسب خود، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تهران است. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل استقلال، در شمال تهران (بزرگراه چمران) قرار دارد. نزدیکی و اشراف هتل استقلال به مجموعه تلکه کابین توچال تهران، مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران، کوه های شمال تهران و مراکز خرید از یکسو، و از سوی دیگر نزدیکی آن به خیابان زیبای ولیعصر، سالن اجلاس سران، نمایشگاه های بین المللی، صدا و سیما و... هتل استقلال را تبدیل به انتخابی ویژه برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری کرده است. وجود اتاق های لوکس با چشم اندازهای شهری یا طبیعت تهران، انواع رستوران ها، چایخانه سنتی، سالن های پذیرایی و همایش متعدد، مجموعه های ورزشی آبی، زمین تنیس، امکاناتی نظیر بانک و صرافی، مراکز خرید جذاب، گالری های هنری و... در کنار کادری مجرب و حرفه ای، هتل استقلال را به هتلی شایسته برای رزرو، اقامت و یا برگزاری مراسم های شما در شهر تهران تبدیل کرده است. سوئیت های بزرگ برج غربی هتل با 2 اتاق خواب جداگانه دارای چشم اندازی بدیع از شهر تهران و همچنین سوئیت های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران درطبقات فوقانی دلیل دیگری برای منحصربفرد بودن هتل پارسیان استقلال است. 42 باب سوئیت های کوچک این هتل به مدرن ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی ،مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی تجهیز شده است و تقریبا در اذر ماه سال 1400 حداقل قیمت یک شب اقامت در این هتل هشتصد هزار تومان است.

 

بهترین زمان برای رزرو اتاق هتل از نظر کارشناسان

هتل ها به عنوان یک "خانه دور از خانه" برای بسیاری از مسافران عمل می کنند. هنگامی که این گردشگران در حال گردش در یک شهر ناشناخته هستند، می توانند در اتاق های بهترین هتل تهران اقامت کنند و پس از یک روز طولانی کاوش و خرید استراحت کنند. چه یک اتاق مقرون به صرفه باشد یا یک استراحتگاه پنج ستاره، هتل‌ ها و اقامتگا ه‌ها یکی از بزرگ ‌ترین هزینه‌ های هر سفر هستند - گاهی حتی بیشتر از بلیط هواپیما - و هیچ ‌کس نمی‌خواهد بیشتر از آنچه باید بپردازد. خوشبختانه، چند استراتژی وجود دارد که می‌ توانید برای یافتن نرخ‌ های پایین ‌تر از آنها استفاده کنید، که بیشتر آنها به زمان‌بندی خلاصه می‌شوند. نرخ اتاق ‌ها می ‌تواند به ‌طور قابل ملاحظه ‌ای متفاوت باشد، بسته به عواملی مانند اینکه چقدر از قبل برنامه ‌های سفر را تنظیم می ‌کنید، چه زمانی از سال سفر می ‌کنید، و اینکه آیا تقاضا در آن مقصد رو به افزایش است یا خیر. تعطیلات باشد یا تعطیلات آخر هفته، فهمیدن بهترین زمان برای رزرو اتاق در هتل مفید است تا هزینه اقامت در هتل شما بیشتر از آنچه باید باشد تمام نشود.

هتل هایی که در خدمات کلی عالی هستند، تجربیاتی ایجاد می کنند و مشتری محور هستند. آیا تا به حال برای تعطیلات برنامه ریزی کرده اید و در هتلی قرار گرفته اید که وقتی آن را به صورت آنلاین رزرو می کردید ، آنطور که انتظار داشتید نبود؟ این یک واقعیت است: انتخاب هتل اشتباه می تواند تعطیلات شما را خراب کند.

 مقالات پیشنهادی:   هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ، بهترین رستوران های غرب تهران ، رستوران عالی میدان انقلاب

5 ویژگی که یک هتل را عالی می کند

این مطالعه نشان داد که هتل‌ هایی که در خدمات کلی عالی هستند و بهترین تجربه و رضایت مهمان را ارائه می‌کنند دارای پنج ویژگی مشترک زیر هستند:

  1. مشتری محور، هتل های بزرگ به این موضوع آگاه هستند که یکی از رازهای برتری در این صنعت مشتری محور بودن و درک کردن و برآوردن نیازها و خواسته ها و انتظارات مشتریان می باشد. قدردانی از مشتریان در بدو ورود، صحبت به زبان مادری آنها و صدا زدن آنها به نام از جمله ویژگی هایی است که نشان دهنده برتری در خدمات مشتری است.
  2. ایجاد تجربیات ، هتل‌ های عالی‌ محور تنظیمات منحصربه‌ فرد 5 حسی و همچنین تجربه ‌های شدید، پایدار و سازگار با محیط زیست را ارائه می‌دهند. آنها به جای خدمات ساده، تجربیات به یاد ماندنی را ارائه می دهند. هتل ‌های عالی جدید ترین روندها را در خدمات خود گنجانده‌اند و می ‌دانند که چگونه از ارائه خدمات به ایجاد تجربیات شخصی و منحصربه ‌فرد تغییر کنند که مشتریان دوست دارند.
  3. کیفیت خدمات، هتل هایی که یک تجربه عالی برای مشتری های خود ارائه می دهند، آگاه هستند که چطور خدمات نوآورانه و عالی را به مشتریان هتل خود ارائه نمایند. سطح کیفیت خدمات آنها بر اساس آخرین نوآوری های موجود در بخش مهمان نوازی، عملکرد خدمات موفق و ظرفیت سازگاری با فناوری های جدید به منظور برآورده کردن انتظارات مشتری است.
  4. وفاداری، هتل هایی که تجربه ای عالی ارائه می دهند می دانند که چگونه مشتریان خود را به طور مداوم شگفت زده کنند. آنها همچنین می دانند چگونه مشتریان را در خانه احساس کنند و با فراتر از انتظارات آنها و ایجاد احساس خاص در آنها، یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنند.
  5. مدیریت منابع انسانی، کارکنان هتل در قلب مهمان نوازی عالی قرار دارند. هتل هایی که در خدمات مشتری عالی هستند، تیم مدیریت منابع انسانی دارند که به کارمندان خود اهمیت می دهند. آنها یک فرآیند انتخاب کارمند مناسب دارند و می دانند چگونه کارکنان خود را برای درک نیازهای مشتریان آموزش دهند.

 j/بهترین هتل تهران

6 عامل مشترک هتل های لوکس و چرا؟

مهمانان هتل لاکچری تهران انتظارات مختلفی از بازدیدهای خود دارند. یک خانواده احتمال دارد اتاق‌ هایی با وسعت بزرگ ‌تر بخواهد. اشخاصی  که  به جهت  کسب و کار خود سفر می روند ممکن است  یک مکان بسیار راحت با تجهیزات رفاهی مناسب برای خواب و استراحت و سرویس های اتاق شبانه روزی نیاز داشته باشند. آنها به هتل های متعددی نگاه می کنند تا آنچه را که می خواهند بیابند، به همین دلیل است که برندهای لوکس باید متمایز شوند.

در اینجا به شش عامل مشترک هتل های لوکس و دلیل آن اشاره می کنیم. مهمانان هتل ها می‌خواهند این خصوصیات را قبل و بعد از رزرو اتاق خود ببینند تا احساس کنند از انتخاب خود بیشترین سود را می‌ برند.

  1. 1. ارتباط فوری و قابل اعتماد ، وقتی شخصی به وب ‌سایت هتل استاندارد نگاه می‌کند، ممکن است سؤالاتی داشته باشد که باید به آنها پاسخ داده شود تا از رزرو اتاق مطمئن شوند. اگر آنها نتوانند در یک تماس تلفنی با کارکنان ارتباط برقرار کنند، به خوبی در ملک منعکس نخواهد شد. همین امر در مورد کارکنان غیرقابل دسترس برای مهمانان در محل نیز صدق می کند، به همین دلیل است که در بهترین هتل تهران همه سخت کار می کنند تا ارتباط سریع و قابل اطمینانی را ارائه بدهند.

تلفن‌ های مجهز، پیام ‌رسانی در اپلیکیشن هتل و خطوط مستقیم از اتاق‌ها به میز پذیرش، تجربه مهمان را افزایش می‌دهد. اگر آنها احساس حمایت کنند، مهمانان بیشتر از لوکس بودن هتل قدردانی می کنند و می خواهند برگردند.

  1. اتاق هایی با طراحی داخلی مدرن، هر کسی می تواند یک اتاق هتل رزرو کند و مکانی برای خواب پیدا کند، اما ظاهر هر اتاق برای ایجاد یک ملک مجلل ضروری است. هنگامی که اتاق ها را با نکات طراحی داخلی مدرن تزئین می کنید، مانند ترکیب سفید یا سیاه، از فرش قرمز استاندارد و ملافه های بژ فراتر بروید.
  2. خدمات منحصر به فرد در محل، در حالی که سایر هتل ها انتظارات استاندارد را برای امکانات در محل برآورده می کنند، بهترین هتل تهران شرایط را تقویت می کنند. خدمات ممکن است شامل یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته با تجهیزات لوکس و کلاس های هفتگی باشد. لابی هتل می تواند به عنوان یک نقطه ی اجتماعی با داشتن کاناپه ها و فضایی جهت ملاقات تبدیل شود. خدمات لوکس همچنین ممکن است شامل ارجاع برای نیازهای مهمانان، مانند مربوط به نگهداری از کودک باشد. پارکینگ رایگان و خشکشویی از دیگر مزایایی است که هتل های لوکس را از رقبا متمایز می کند.
  3. تاسیسات تخصصی روشنایی، وقتی مردم به عکس های آنلاین بهترین هتل تهران نگاه می کنند یا به لابی یک هتل مجلل وارد می شوند، یکی از اولین چیزهایی که توجه را جلب می کند نورپردازی هتل است. اگرچه ممکن است متوجه این موضوع نباشند، اما نور بر آنچه در مورد ملک فکر می کنند تأثیر می گذارد و تعیین می کند که آیا احساس می کنند از آن استقبال می شود یا خیر. این قسمتی جدایی نشدن از تجربه های مهمان نوازی با کیفیت بسیار بالا است.
  4. اطلاعات آنلاین فراوان، برنامه های جدید، آدرس های ایمیل و رویدادهای آینده گاهی اوقات مورد توجه کارکنان قرار نمی گیرد. مهمانان به اطلاعات آنلاین دقیق نیازمند هستند تا بتوانند بهترین تماس را درمورد محل اقامت و اسکان خود برقرار نمایند. اگر نتوانند با یک تماس تلفنی سریع با کسی ارتباط برقرار کنند، وب سایت تمام چیزی است که دارند.

هتل های لوکس همگی دارای وب سایت های به روز شده ای هستند که به راحتی می توان از آنها پیمایش کرد و از آنها یاد گرفت. برگه‌ های کنار صفحه ، سرصفحه‌ های واضح و نقاط گلوله اطلاعات را ساده ‌تر می‌ کنند تا مهمانان همه چیزهایی را که در مورد آنچه ملک ارائه می‌دهد بدانند، بیاموزند.

  1. کارکنان حل سریع مشکل، خیلی از انسان ها کارکنان نا کافی را تجربه داشته اند که سفر آنها را به نحوی خراب می کند. مهمانان بهترین هتل تهران هرگز نباید این مشکل را داشته باشند زیرا این املاک همیشه کارکنان خود را آموزش می دهند تا به هر موضوعی سریع و کارآمد پاسخ دهند. هر دو کارمند پاره وقت و تمام وقت، تجربه یکپارچه مهمان را تسهیل می کنند.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که می تواند یک هتل معمولی را به اقامتگاهی لوکس تبدیل کند:

اتاق‌ های مهمان متمایز و مجهزی که دوست خواهید داشت. یکی از راه‌ هایی که استراحتگاه‌ ها و هتل‌ ها می ‌توانند خود را از سایر اقامتگاه‌ ها متمایز کنند ، امکانات و لوازم جانبی متمایز است که به شما کمک می‌کند طعم محلی را تجربه کنید. این شامل:

محصولات زیبایی و حمام با کیفیت بالا

آب بطری

یک فرش اتاق خواب راحت و مدرن (برای گرم نگه داشتن پاهای شما هنگام بیرون آمدن از تخت)

گنجه و فضای کشو وسیع

جدای از این موارد، یک هتل لوکس واقعی به درخواست شما در مورد عناصر زیر پاسخ خواهد داد:

نوع تخت مورد نظر شما

سطح یا دسته اتاق

طبقه بندی های ویژه، مانند بدون آلرژن

موقعیت اتاق ( از نظر دید ، طبقه و نزدیکی به آسانسور )

می‌دانید که در هتلی مجلل ثبت نام کرده ‌اید که مدیریت دقیقاً همان اتاقی را که درخواست کرده‌ اید به شما می ‌دهد. مجموعه ای از خدمات در محل که لذت بخش است . یکی دیگر از عواملی که به هتل های معمولی برتری می دهد، انتخاب و کیفیت خدمات در محل است که اقامت شما را به یک تجربه خاص و دلپذیر تبدیل می کند.

به غیر از اتاق اولیه، خدمات خشکشویی و باز کردن بسته بندی، یک اقامتگاه عالی موارد زیر را ارائه می دهد:

یک دربان قابل اعتماد - این کارمندی نیست که مهمانان را به سمت یک تله توریستی سوق دهد. آنها باید شخصی باشند که بتوانید برای توصیه های دقیق به او تکیه کنید و همچنین در جایی که باید به موقع و راحت به آنها کمک کنید.

رفع به موقع مشکلات، اینجاست که برترین هتل ها می درخشند. اولین کارمندی که با او صحبت می کنید باید مالک مشکل باشد و مطمئن شود که شخصاً آن را در سریع ترین زمان ممکن حل می کند - یا شما را به شخصی که می تواند مشکل شما را حل کند وصل کند.

خانه داری برجسته، خانه داری بهترین هتل تهران باید قابل اعتماد ، کامل و محتاطانه باشد. پرسنل نظافتی که مسئول مرتب کردن اتاق شما هستند، هرگز نباید وسایلی را که متعلق به شماست، از جمله بطری‌ های آب نیمه ‌نوشیده و کیسه‌ های خرید خالی را بردارید. همچنین ، نظافت صحیح خانه نباید شامل استفاده از محصولات پاک کننده ارزان قیمت معطر یا پاک کننده هایی با آمونیاک زیاد باشد. این نه تنها در مورد اتاق هتل شما ، بلکه در سایر بخش‌ های شرکت ، از جمله رستوران در محل ، مناطق مشترک و راهروهای بهترین هتل تهران نیز صدق می‌کند. اگر در اتاق خود با مشکل مواجه شدید ، دستیاران و پرسنل تعمیر و نگهداری باید در عرض چند دقیقه در اتاق شما حاضر شوند تا سر دوش معیوب ، قهوه ساز گیر کرده ، یخچال خراب و سایر مشکلات را برطرف کنند.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT