پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران سنتی میدان انقلاب


رستوران سنتی میدان انقلاب

رستوران سنتی میدان انقلاب ؛ مدیریت یک رستوران کار بزرگی است. این نه تنها به دانش لازم برای تهیه و سرو غذای خوشمزه نیاز دارد، بلکه به تخصص ایمنی غذا، حس تجاری و استعداد برای مدیریت افراد نیز نیاز دارد. یک مدیر کارآمد می تواند در یک مؤسسه خدمات غذایی تفاوت ایجاد کند. در زیر لیست کوتاه ما از شش ویژگی ضروری است که مدیران برای موثر بودن به آنها نیاز دارند.

یک رستوران می‌تواند مکانی پر هرج و مرج باشد، اما سازماندهی خوب کمک می‌کند تا همه چیز راحت‌تر پیش برود. یکی از راه‌های منظم نگه داشتن خود این است که هر روز صبح لیستی از کارهای ضروری که می‌خواهید هر روز انجام دهید تهیه کنید. موجودی را پیگیری کنید تا بدانید چه زمانی اقلام رو به اتمام است و باید سفارش دهید. برنامه های شیفت را حداقل یک هفته قبل ارسال کنید تا به کارکنان اطلاع دهید که چه زمانی به آنها نیاز است. مطمئن شوید که یک رویکرد سازمان یافته برای ایمنی مواد غذایی در نظر بگیرید. برای مثال، ایجاد برنامه‌های تمیز کردن و SOPها، راه طولانی را در جهت کمک به کارآمدی مؤسسه شما خواهد داشت.

b/رستوران سنتی میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

به آموزش کارکنان خود و تقویت مهارت های آنها ادامه دهید. آموزش یک راه عالی برای اطمینان از داشتن کارکنان عالی است که می توانند ایمنی مواد غذایی درجه یک را در محل شما حفظ کنند. جلسات آموزشی می تواند جلسات رسمی، یادآوری های کوتاه قبل از شیفت، یا حتی لحظات غیررسمی در طول یک شیفت باشد، زمانی که به یک کارگر غذا اصلاح یک به یک می دهید. در صورت نیاز اصلاح مستقیم و مهربانانه انجام دهید و به دنبال فرصت هایی برای تمجید از کارگران مواد غذایی باشید که کار خود را به خوبی انجام می دهند و ایمنی غذا را در اولویت قرار می دهند.

مدیران مؤثر آنچه را که موعظه می کنند، به ویژه در مورد ایمنی مواد غذایی عمل می کنند. اگر کارمندان می‌بینند که مدیری در حال کوتاه‌کردن است، اکثراً آن را به عنوان اجازه انجام همان کار می‌دانند. در خط مشی های خود و رفتاری که با کارکنان خود دارید ثابت قدم باشید. موارد دلخواه را بازی نکنید ثابت بودن باعث ایجاد اعتماد و احترام شما می شود.

نگرش شما در محل کار بر کل شرکت شما تأثیر می گذارد. مدیرانی که نگرش منفی یا استرس را به محل کار وارد می کنند، به کارکنان خود آسیب می رسانند و می توانند کار را برای روحیه کارکنان سخت کنند. در عوض، با نگرش مثبت آماده کار به رستوران بیایید و کارکنان را به انجام همین کار تشویق کنید. به یاد داشته باشید که اشتباهات اتفاق خواهند افتاد. به جای اینکه هنگام انجام این کار با انگشت اشاره کنید، آماده باشید که از اشتباهات به عنوان فرصت آموزشی استفاده کنید. اشتباهات را تصحیح کنید، کارگران مواد غذایی را تشویق کنید که به یادگیری ادامه دهند و ادامه دهید.

برای خوب بودن در مهمان نوازی چه چیزی لازم است؟ در زیر، اهمیت هر ویژگی و شایستگی شخصیت و همچنین ارزیابی ممکن است برای ارزیابی آن مورد استفاده قرار گیرد را تشریح خواهیم کرد.

  1. گوش دادن : مهم ترین شایستگی در مهمان نوازی، توانایی گوش دادن است. نه فقط گوش دادن به آنچه گفته می شود. اما گوش کنید تا بفهمید چه چیزی گفته می شود و چه چیزی گفته نمی شود.

کارکنان هتلداری باید بتوانند فعالانه گوش دهند. آنها باید بتوانند به آنچه مشتری می گوید توجه کنند تا آنچه را که می خواهند بشنوند و نیازهای خود را بر اساس آن تفسیر کنند. تمرین گوش دادن فعال به کارمند این امکان را می دهد که با مشتری ارتباط برقرار کند و اعتماد ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

کارکنان مهمان نواز خوب می دانند که چگونه نه تنها با گوش خود، بلکه با تمام بدن خود گوش کنند. از آنجا که این فقط به آنچه مهمان به آنها می گوید مربوط نمی شود، بلکه به ارتباط غیر کلامی آنها نیز مربوط می شود: آیا آنها عصبی هستند، استرس دارند، به نظر می رسد کمی گم شده اند؟ مهمان بین سطرها به آنها چه می گوید؟

چه برای یک مؤسسه مجلل، یک رستوران خدمات سریع، یک بار یا در یک هتل استخدام کنید، گوش دادن یک مهارت کلیدی برای استخدام است.

  1. ارتباط شفاهی : پس از گوش دادن، ارتباط نوشتاری و گفتاری به وجود می آید. این ویژگی کلیدی ضروری است، به خصوص زمانی که مهمانان شما به زبان دیگری صحبت می کنند. کارمندان شما باید بتوانند به طور موثر و کارآمد به زبان هدف شما ارتباط برقرار کنند تا به مشتریان خدمات خوبی ارائه دهند.

اما ارتباط فقط به نحوه صحبت کردن یک نفر نیست، بلکه به زبان بدن و رفتار عمومی یک فرد نیز مربوط می شود. چگونه آنها خود را در یک موقعیت چالش برانگیز اداره می کنند. چه رفتاری گرم و صمیمانه داشته باشند. این که آیا در حین صحبت کردن به چشمان شما نگاه می کنند. اگر واضح صحبت کنند و بیان کنند.

  1. مشتری مداری : کارمندان شما چهره هتل یا رستوران شما هستند. آنها کارت ویزیت راه رفتن و صحبت کردن برای سازمان شما هستند. آنها افرادی هستند که خدمات مشتریان شما را ارائه می دهند، کسانی که سخت تلاش می کنند تا مهمانان شما را راضی نگه دارند. شما به آنها نیاز دارید تا مشتریان را اولویت بندی کنند، مهم نیست که چه باشد.

برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتریان، کارکنان میهمان نوازی اغلب باید برای خوشحال کردن مهمانان تلاش کنند. علاقه مشتری باید همیشه شماره یک باشد، مهم نیست چه روز یا ساعتی است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این نوع کار سخت خواستار نژاد خاصی از افراد است. و همه برای آن مناسب نیستند.

کارمندان مهمان نوازی عالی، صرف نظر از زمان یا روزی که در آن است، میل طبیعی دارند تا دیگران را راضی کنند. آنها در حصول اطمینان از اینکه مهمانانشان همه چیز مورد نیاز خود را دارند، احساس رضایت می کنند. این کار برای همه نیست، به همین دلیل است که ما به تیم های منابع انسانی توصیه می کنیم مشتری مداری را با استفاده از ارزیابی شخصیت ارزیابی کنند.

  1. تحمل استرس: صنعت مهمان نوازی یک صنعت بدنام تقاضا است. کارمندان باید انعطاف پذیری لازم را برای مقاومت در برابر مشتریان چالش برانگیز و همچنین سختی های کار در شیفت های طولانی، اغلب روی پای خود و در حال حاضر، احتمالاً در یک شرکت کم کار، داشته باشند.

آنها باید بتوانند سرهای خنک را حتی در شرایط گرم نگه دارند. آنها باید بتوانند یک موقعیت استرس زا را خنثی کنند و در حین انجام آن آرام و خونسرد بمانند.

  1. جهت گیری کیفیت: کارکنان هتلداری باید از استانداردهای شخصی بالایی برخوردار باشند. در بخش مهمان نوازی، جهت گیری کیفیت ضروری است، زیرا صنعت شما مردمی است. هر کاری که انجام می دهید برای اطمینان از بهترین تجربه مشتریان است و این کار را با بالا نگه داشتن کیفیت انجام می دهید.

به عنوان یک کارفرما در صنعت مهمان‌نوازی، این مسئولیت شماست که مطمئن شوید کارمندانتان از قوانین و مقررات لازم برای ارائه غذا و نوشیدنی باکیفیت اطلاع دارند.

اما پس از انجام آموزش، کارمندان به تنهایی از قوانین پیروی می کنند. و همه از نوع قانونمند نیستند. برخی افراد در خودتنظیمی بهتر از دیگران هستند. و برخی افراد به سادگی با رعایت قوانین و مقررات به طور کلی مشکل دارند.

اما در مهمان‌نوازی، وقتی با سلامت و ایمنی دیگران سروکار دارید، به کارمندان عالی نیاز دارید که نه تنها دلیل رعایت استانداردها را درک کنند، بلکه فعالانه هم بخواهند.

شما باید مطمئن شوید که نشانه خوبی از شخصیت یک نامزد در مورد اعمال قوانین شرکت خود دارید.

  1. استانداردهای کار : کار در مهمان نوازی می تواند سخت باشد. این اغلب به معنای ساعات طولانی و غیرقابل معاشرت، بودن در محل کار زمانی که دوستان و خانواده شما نیستند، و به معنای واقعی کلمه در تمام طول روز در حال دویدن است. تعدادی مهمان سخت و نه همیشه آسان را به معادله اضافه کنید و برای پاسخگویی به تقاضای مشتری هر روز، کارکنان باید فوق العاده باشند.

متقاضیان مهمان نوازی باید نگرش کاری قوی داشته باشند. این مهم است که آنها دقیقاً بدانند که قبل از شروع به چه چیزی وارد می شوند. بدون مزخرف؛ پیش نمایش واقعی از نحوه کار در کسب و کار مهمان نوازی شما.

  1. چند وظیفه ای : قطعات متحرک زیادی در یک کسب و کار مهمان‌نوازی وجود دارد و اگر سازمان کم کار باشد، از اکثر کارکنان انتظار نمی‌رود که در یک زمان یک کار را انجام دهند. آنها باید بتوانند به طور کارآمد چند کار را انجام دهند: سفارش غذا و نوشیدنی را تحویل دهند، در حالی که مشکل را حل کنند، و همه آنها با نگرش مثبت.

نه تنها کارمندان باید در وسط یک سرویس شلوغ آرام بمانند، بلکه باید بتوانند به مشتریان خدمات ارائه دهند، به سؤالات پاسخ دهند، مهمانان را چک کنند و در حین انجام این کار لبخند بر لب داشته باشند. این توانایی برای انجام کارها و انجام کارها به طور موثر به معنای تکمیل کار زودتر از زمانی است که آنها هر کار را به صورت جداگانه انجام دهند.

با این حال، به این معنی است که اگر کارمندان به طور طبیعی در انجام وظایف به طور همزمان ماهر نباشند، می توانند تمرکز خود را بر روی وظایف پیچیده از دست بدهند و کیفیت کار می تواند تحت تأثیر قرار گیرد و بر محیط کار شما تأثیر منفی بگذارد و رضایت مشتری را کاهش دهد.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ،  بهترین هتل تهران از نظر مسافران

اگرچه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به‌کلی از کار اجتناب کنند، حقیقت این است که کسانی که مشارکت‌های معناداری انجام می‌دهند بسیار رضایت‌مندتر از کسانی هستند که حداقل‌ها را انجام می‌دهند. کارمندانی که فرصت یادگیری موقعیت های جدید را دارند احساس می کنند که ارزش و احترام بیشتری دارند. اگر تیم شما در پذیرش نقش‌های جدید مردد است، آن را با تقویت چگونگی مهارت در محیط کار افزایش امنیت شغلی و ایجاد فرصت‌های جدید در آینده، حتی آن‌هایی که خارج از سازمان شما هستند، به آنها بفروشید.

مشتری راضی مشتری است که احتمالاً برای خدمات اضافی باز می گردد. با این حال، اگر کارکنان به یک ظرفیت عملکردی در کسب و کار مهمان نوازی شما محدود شوند، خدمات ناگزیر کاهش می یابد. تیم خود را برای یادگیری و پذیرش نقش های جدید توانمند کنید و بدون توجه به چالش های کارکنان مانند تعطیلات، مرخصی با حقوق، بیماری و غیره، مشتریان را از طریق خدمات یکپارچه بیشتر تحت تاثیر قرار خواهید داد.

انعطاف پذیری که کسب و کار هتلداری شما نیاز دارد : نیروی کار مهمان‌نوازی انعطاف‌پذیر نیرویی است که فرصت‌های شغلی را به محض در دسترس قرار گرفتن در اختیار می‌گیرد. نیاز خود را به اعضای تیم برای نقش آفرینی در طیف گسترده ای از نقش ها در میان بگذارید و همیشه کسی را در دسترس خواهید داشت که به شما کمک کند. انعطاف پذیری کارایی را از طریق ایجاد یک فضای خانوادگی مانند ایجاد شده توسط اعضای تیم افزایش می دهد و در صورت لزوم آن را پر می کنند.

کارمندان آموزش متقابل آژانس لازم را برای چرخش بین نقش ها، افزایش ارزش و فراهم کردن زمینه برای خدمات نمونه به مشتریان فراهم می کند.

مزایای آموزش متقابل کارکنان در نهایت باعث ایجاد حس وحدت می شود که در قالب خدمات نخبه به مشتریان و کاهش جابجایی کارکنان ظاهر می شود. خدمات بهتر همراه با نیاز کمتر به آموزش کارکنان، در درازمدت باعث صرفه جویی در کسب و کار مهمان نوازی شما می شود.

n/رستوران انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

رستوران سنتی میدان انقلاب

گردشگری تأثیر تصاعدی بر اقتصاد جهانی دارد. برای اپراتورها، گردشگری تأثیر محسوسی بر صنعت رستوران‌داری دارد و باعث افزایش فروش در همه بخش های جامعه می شود.

 

انواع ترافیک توریستی

ترافیک خارج از شهر در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. بخشی از این ترافیک از سوی مسافرانی است که از مقصدی به مقصد دیگر در مسیر هستند و به دنبال مکانی برای غذا خوردن هستند. از سوی دیگر، گردشگران در اهداف خود عمدی هستند: آنها برای تفریح به شهر شما آمده اند.

در حالی که مسافت پیموده شده بر اساس دلیل سفر افراد متفاوت است، گردشگران مدرن به دنبال صداقت، فضا و تجربه هستند. آگاهی از موقعیت مکانی خود و در نظر گرفتن نیازهای مسافران می تواند شما را از رقبای خود جلوتر قرار دهد و تجربه مهمان شما را بهبود بخشد.

 

تاریخ خود را بشناسید

چه تاریخ باشد و چه شکوه طبیعی، دلایل زیادی برای آمدن مردم به شهر شما وجود دارد و احتمالاً برخی از این دلایل را قبلاً می دانید. آیا شخص یا رویداد معروفی در شهر شما وجود دارد؟ آیا شهر شما بزرگترین توپ ریسمان جهان را دارد؟ آیا رستوران شما نزدیک یک دریای زیبا رزرو شده است؟ دانستن کمی در مورد محلی که می خواهید رستوران خود را در آن قرار دهید می تواند به شما یک مزیت بازاریابی بدهد. با انجام این کار، می توانید به هر چیزی که مردم را به منطقه شما جذب می کند، استفاده کنید.

 

یک ترفند سرگرم کننده را در نظر بگیرید.

با دانستن اینکه منطقه شما کجاست، می توانید جمعیت شناسی را بررسی کرده و با آن تصویر بازی کنید. اگر در یک منطقه روستایی در امتداد یک ایالتی هستید، شاید به ویژگی‌های روستایی منطقه توجه کنید. مثال‌های خاص‌تر ممکن است به‌عنوان منطقی چیزی در مورد منطقه را در موضوع رستوران یا آیتم‌های منوی رستورانتان بگنجانید.

 

محل

انتخاب مکان شما کار کوچکی نیست. نه تنها باید هزینه انتخاب یک مکان را در نظر بگیرید، بلکه باید آن را با پتانسیل ترافیک متعادل کنید. اگر خیلی دور از مسیر شکست خورده باشید، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید، اگرچه گزینه های مدرن زیادی وجود دارد که می تواند فروش شما را افزایش دهد.

اگر قبلاً مکانی دارید، مکان فوری را در نظر بگیرید و از آنجا بسازید. برای مثال، اگر در نزدیکی یک پارک صنعتی هستید، ممکن است آیتم‌های مختصر شده در منو را برای عجله ناهار در نظر بگیرید. در هر صورت، از موقعیت مکانی خود به نفع خود برای افزایش فروش استفاده کنید.

 

آن را محلی نگه دارید

تامین مواد اولیه خود به صورت محلی از نظر محیط زیست سالم و یک نقطه فروش عالی برای مسافرانی که به دنبال طعم غذاهای بومی هستند. صرف نظر از نوع رستورانی که دارید، استفاده از غذاهای منحصر به فرد در منطقه شما می تواند جذابیت مشتری شما را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان مایلند برای غذاهای تازه و محلی و فرصتی برای ایجاد شبکه با جامعه کشاورزی محلی هزینه بیشتری بپردازند. علاوه بر این، محصولات محلی را در نظر بگیرید، که بیشتر مسافران را تشویق می‌کند تا در آنجا توقف کنند و موقعیت مکانی شما را تجربه کنند.

 

تابلوها

پیدا کردن یک نشانه خوب برای برجسته شدن در جمع ضروری است. چند گزینه وجود دارد که شما به نفع خود هستید که به رنگ  برای جلب چشم نگاه می کند. در هر صورت، یک علامت بزرگ خارج از کسب و کار شما می تواند توجه را جلب کند، کسب و کار شما را ارتقا دهد و به عنوان ابزار اصلی برندسازی عمل کند. اگر بتوانید این مفهوم را بومی سازی کنید، می توانید برای اینکه تابلوی رستوران خود را در اینستاگرام قابل نصب کنید، کار کنید.

 

تابلوهای بین راهی

برای مسافران خسته بزرگراه های بین راهی، منابع بهتری نسبت به تابلوهای آبی رنگی که مقدم بر هر توقف در مسیر شما هستند، وجود دارد. اگر رستورانی هستید که به دنبال استفاده از ترافیک بین راهی هستید، معیارهای زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید. مسافت پیموده شده در مورد آنچه که برای درج نام رستوران خود بر روی علامت نیاز دارید، متفاوت است، زیرا این مورد به صورت استان به استان تقسیم می شود. به طور کلی، واجد شرایط بودن شما به چند عامل بستگی دارد: نزدیکی شما به خروجی، ساعات کار، و ظرفیت صندلی. همه اینها عواملی هستند که می توانند برای مسافرانی که ساعت ها را در جاده سپری کرده اند و فقط به دنبال مکانی برای استراحت اندکی بدون سر و صدا هستند، تفاوت ایجاد کند.

مقالات پیشنهادی: رستوران بوفه در تهران ، رستوران های خوب تهران ، رستوران سلف سرویس در تهران ، کترینگ میدان انقلاب

m/رستوران سنتی میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

با هتل‌های اطراف ارتباط بگیرید.

منطقه خود را بررسی کنید و هتل ها و اقامتگاه های اطراف را جستجو کنید. ایجاد روابط با کارکنان می تواند به مسافرانی که به دنبال چیزی برای خوردن هستند پیشنهاد نام شما را بدهد. از اینکه در مواردی با آن کارکنان به عنوان نشان قدردانی خود رفتار کنید، نترسید. این رابطه در نهایت همزیستی است، زیرا هم رستوران‌داران و هم هتلداران از افزایش ترافیکی که مجموعه‌ای غنی از جاذبه‌ها روی میز به ارمغان می‌آورد، سود می‌برند.

 

با اینفلوئنسرها رابطه برقرار کنید

احتمالاً با لیستی برتر منحصر از افراد مشهور در محل زندگی خود آشنایی دارید.. این فهرست ها با ارائه اطلاعات سریع و قابل هضم برای مخاطبان شما جلب توجه می کنند. به همین دلیل، پرداخت مبلغی جهت تبلیغ کسب و کار خود، آنها را به روشی ویژه برای مسافران تبدیل کنید تا شما را بشناسند. افرادی را پیدا کنید که به ایجاد این روندها در شهرهای شما کمک می کنند و یک استراتژی برای ترغیب آنها به دانستن بیشتر تهیه کنید.

 

در رسانه های اجتماعی فعال باشید

یکی از دلایلی که لیست ها و اینفلوئنسرها بسیار مهم هستند این است که محتوایی که آنها ایجاد و تبلیغ می کنند اغلب برای به اشتراک گذاشتن از طریق رسانه های اجتماعی سفارشی ساخته شده است. دادن بینش به مشتریان بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد سر و صدا و دیده شدن کسب وکار شما کمک کند.

البته رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند. قهرمان بلامنازع موتورهای جستجو گوگل است که هر روز حدود 63 هزار درخواست جستجو در ثانیه ارائه می دهد. با توجه به اینکه جستجوی "رستوران های نزدیک من" میلیون ها بازدید در ماه دریافت می کند، گوگل الگوریتم های خود را برای کمک به کسب و کارها اصلاح کرده است. می‌توانید از ایجاد سایت هایی برای رونق کسب و کار خود و دیده شدن بهتر استفاده کنید.

 

پیگیری با بازخورد

به طور کلی، استفاده از نظرات یا بخش های نقد آنلاین یک راه عالی برای بهبود سلامت روانی و عاطفی شما است. با این حال، در این مورد، در پاسخ های خود متفکر باشید و از آنها به نفع خود استفاده کنید. هر جا که ممکن است با مهربانی در صورت لزوم، جامعه را پرورش دهید. فراتر از آن، از حرف های مهمانان و مشتریان خود بیاموزید. آنچه را که مردم در مورد رستوران های مشابه می گویند را بیاموزید و بر آن تمرکز کنید. یادداشت برداری کنید، به خصوص در مورد نحوه تعامل گردشگران با این تجارت و هر زمان که منطقی بود از آنها استفاده کنید.

 

استخدام محلی

با دانستن اینکه چگونه ترافیک گردشگران را در رستوران خود افزایش دهید، می توانید درآمد خود را افزایش دهید و آن را به جامعه بازگردانید. در طول ماه های تابستان، صنعت رستوران تعداد زیادی کارگر اضافی استخدام می کند. استخدام کارکنان محلی به دلایل متعددی سودمند است، از جمله داشتن کارکنانی از متخصصان آموزش دیده که منطقه رستوران شما را می شناسند و نمایندگی می کنند. نه تنها می توانید فروش را افزایش دهید، بلکه می توانید این تلاش ها را به خانه بیاورید. استخدام محلی می تواند به ایجاد یک محیط مثبت و خوشایند برای مسافران کمک کند، افرادی که از جامعه خود آگاه هستند و در آن سرمایه گذاری می کنند.

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT