پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران عالی میدان انقلاب


رستوران عالی میدان انقلاب، بسیاری از بخش‌های رستوران عالی میدان انقلاب، برنامه های تقویتی آموزشی را آغاز کرده اند به طوری که کارکنان علاوه بر یادگیری، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی، می توانند دیپلم آموزش عالی را نیز به دست آورند. مدیریت نباید این برنامه‌های آموزشی را ابتدا از صفر اجرا کند: او می تواند به تعدادی از مراکز آموزشی موجود در جامعه روی آورد. مراکز اغلب می‌توانند آموزش دو زبانه بزرگسالان واجد شرایط را با هزینه کم و یا بدون هزینه رستوران انجام دهند. اگر کلاس های تقویتی برگزار می‌شود، هزینه مربوط به آموزش پرسنل بازپرداخت میشود.

m/رستوران عالی میدان انقلاب

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

بازده بخش صندوق در رستوران دو جنبه دارد: یک اولاً بهره وری پیشرفت می‌کند چرا که سطح روابط افزایش یافته است. ثانیاً، وقتی که پرسنل برای رسیدن به اهداف شخصی و تحصیلی خود تلاش می‌کنند. مطمئنا اعتماد به نفس آن ها افزایش می یابد و در نتیجه نیروی کار مطمئن به خود یعنی متکی به خود بی نهایت کارآمد و خلاق خواهد شد.

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران

همچنین فرآیند آموزش، جریانی مداوم و مستمر می باشد که طی آن فراگیران مورد شناسایی، نیازسنجی، آموزش، نظارت، ارزیابی و به کارگماری قرار می‌گیرد.

فعالیت‌های اساسی در فرایند آموزش:

  1. انتخاب مناسب سرفصل های آموزشی متناسب با نیازهای سازمان
  2. برنامه ریزی و تجهیز منابع در جهت رفع نیازمندی های آموزشی
  3. تعیین نیازهای آموزشی کارکنان
  4. تعیین روش های آموزشی مناسب با نیازهای سازمان و افراد
  5. به کارگیری وسایل و روش های نوین آموزشی
  6. آشنا نمودن کارکنان با نوآوری‌های علمی و فنی
  7. سنجش میزان مهارت و توانایی تخصصی و فنی افراد در تمامی سطوح سازمان
  8. تهیه منابع و مدارک فنی و تخصصی در جهت ارتقاء کیفی دانش کارکنان
  9. پی گیری و استمرار آموزش کارکنان
  10. شناسایی و به کارگیری کارکنان علاقه‌مند برای برنامه ریزی و اجرای آموزش
  11. ارتباط با مجامع و محافل علمی داخلی و خارجی

غذا خوردن بیرون می تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد. صرف شام با یک دوست ، خوردن یک وعده غذایی عاشقانه هنگام قرار ملاقات یا جشن گرفتن یک رویداد خاص با یک مهمانی در رستوران انقلاب تهران ، همه این ها چیزهایی هستند که از انجام آنها لذت می بریم. با این حال ، افراد کمی هستند که همیشه بیرون از خانه غذا می خورند و غذا خوردن در خانه نکات زیادی به نفع خود دارد. عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد فضای رستوران خوب می شود که باعث می شود مشتریان بیشتر به آنجا برگردند ، در حالی که مشتریان جدید را نیز جذب می کند، که به ویژه در فصول شلوغی مانند شب یلدا و سال نو بسیار مهم است.

هر مشتری در مورد اینکه چه چیزی یک رستوران عالی را می سازد نظر متفاوتی دارد و رویکرد شما بسته به سبک سالن غذاخوری شما تغییر خواهد کرد. عوامل کلیدی برای تجربه مثبت رستوران عبارتند از خدمات خوب ، ارزش خوب ، تمیزی و غذای باکیفیت. هدف این راهنما این است که به شما کمک کند این جنبه های مهم رستوران خود را ارزیابی و ارتقا دهید و زمینه های بهبود را شناسایی کنید تا فروش و جذب مشتریان را افزایش دهید. اطمینان از اینکه مشتریان تجربه خوبی در تعامل با کسب و کار شما دارند ، بسیار مهم است ، زیرا حتی یک بررسی بد می تواند بر فروش آینده شما تأثیر بگذارد. علاوه بر کیفیت غذا ها و نوشیدنی های شما ، عوامل متعددی نیز بر احساسات مشتریان در هنگام خروج از رستوران شما تأثیر می گذارد.

چیدمان رستوران ها باید برای مهمانان خوشایند و از نظر زیبایی شناسی باشد و در عین حال فضایی را برای کارمندان فراهم کند تا آزادانه در اطراف حرکت کنند و کارایی را به حداکثر برسانند. اگر صاحب یک مکان ناهار خوری خوب هستید ، باید روی اطمینان از اینکه مشتریانتان حریم خصوصی و زمانی برای لذت بردن از وعده های غذایی خود در محیطی راحت و بدون احساس عجله دارند ، تمرکز کنید. چیزی که یک رستوران عالی را تجربه می کند ، اگر رستوران شما بیشتر یک فست فود یا رستوران زنجیره ای است که بیشتر به گردش سریع مشتری متکی است، در این صورت می توانید میزها را نزدیک به هم قرار دهید تا افراد بیشتری را در محل قرار دهید و می توانید زمان کمتری را صرف فکر کردن به چیزهای اضافی لوکس کنید. این بدان معنا نیست که شما تجربه بدی به مشتریان خود می دهید، زیرا آنها غذا خوردن در رستوران شما را انتخاب کرده اند زیرا انتظار سرعت و مقرون به صرفه بودن را دارند.

رستوران میدان انقلاب با فضای با نور اتمسفر ، به قول معروف اول با چشم می خوریم. نور نقش مهمی در واکنش عاطفی مشتریان به کسب و کار شما ایفا می کند و همچنین می تواند به عنوان نشانه ای برای مشتریان در مورد نوع رستورانی که در آن اداره می کنید عمل کند. مشخص شده است که نور روشن و خشن باعث کاهش زمان صرف غذا توسط مشتریان می شود و در عین حال اشتهای آنها را نیز افزایش می دهد. بسیاری از فست فودها دقیقاً به همین دلیل به این شکل روشن می شوند ، بنابراین گردش مالی سریعتر انجام می شود و می توانند هر روز به مشتریان بیشتری خدمات رسانی کنند. در حالی که در رستوران‌ های با ناهار خوری‌ های خوب ، نور معمولاً کم ‌تر است تا غذا وسوسه ‌انگیزتر به نظر برسد ، زیرا نور مستقیم می‌تواند روی غذا ها سایه بیاندازد و آنها را غیرجذاب نشان دهد. نورپردازی روشن برای کودکان جذاب‌ تر است ، زیرا وقتی در محیطی با نور کم قرار می‌گیرند ممکن است بازی کنند ، بنابراین اگر رستوران شما برای خانواده‌ ها طراحی شده است ، باید از نورپردازی بالای سر استفاده کنید.

مقالات پیشنهادی: بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل های تهران روی نقشه ، هتل یک ستاره تهران ، بهترین هتل های تهران برای عروسی

برای سالن ‌های ناهار خوری خوب ، می ‌توان از شمع ‌ها روی میزها استفاده کرد تا در هنگام لذت بردن از وعده‌ های غذایی مشتریان ، از شمع ‌ها در کنار استفاده از نورپردازی برجسته در اطراف اتاق ناهار خوری برای ارائه نور ملایم به قسمت‌ های کلیدی ، به جای استفاده از چراغ‌ های روشن بالای سر استفاده شود. می توان از چراغ ‌هایی استفاده کرد که رنگ زرد بیشتری دارند تا نورهای سفید روشن ‌تر، زیرا این نور ملایم‌ تر غذا را تقویت می‌کند تا از نظر بصری جذاب ‌تر شود. نور سفید در مقایسه با گرما و آرامش نور زرد ، محیط استریل تری را نشان می دهد.

خدمات دوستانه و شخصی ، مهمان‌ها می‌خواهند احساس انسان بودن داشته باشند، نه مانند تعدادی که سرورها برای به حداکثر رساندن سود از در خارج می‌شوند. فرصت ارائه یک تجربه انسانی با میزبان ها و سرورهای شما شروع می شود. آنها کسانی هستند که مهمانان شما به محض ورود و در طول وعده غذایی خود با آنها درگیر می شوند. مهمانان خواهان صمیمیت و مثبت اندیشی هستند ، کسی که به همان اندازه که از صرف یک وعده غذایی بیرون لذت می برد ، از پذیرایی از آنها هیجان زده باشد. بدون ارائه غذا  های با کیفیت عالی، جذب جمعیت به رستوران خود عملا غیرممکن است. این تنها جنبه ای است که بر هر جنبه دیگری از خدمات مشتری و مدیریت رستوران غلبه دارد. کنترل کیفیت برای رستوران ها همان چیزی است که پنیر برای پیتزا است - نتیجه نهایی را افزایش می دهد. این به این دلیل اتفاق می افتد که اقدامات کنترل کیفیت تضمین می کند که غذای با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می شود که می تواند تقاضا برای صرف غذا در رستوران شما را به میزان زیادی افزایش دهد.

چه چیزی در رستوران عالی میدان انقلاب مهم تر است: کیفیت غذا یا خدمات؟ چرا غذا مهم است ، نیازی به گفتن نیست که غذا تنها دلیلی نیست که ما به رستوران می رویم - ما همچنین به دنبال جو، شرکت و به دلیل اینکه صرفاً می خواهیم در تهیه یک وعده غذایی استراحت کنیم. با این حال، حتی بهترین خدمات در جهان نیز غذای کمتر از عالی را جبران نمی کند. تجارب موفق ناهار خوری تماماً به اعتماد بین رستوران و غذاخوری بستگی دارد و هیچ چیز بیشتر از یک غذای خوب پخته این اعتماد را تقویت نمی کند.

چرا خدمات مهم است ، برخی از ناهار خوری ها استدلال می کنند که حتی بهترین غذای دنیا هم نمی تواند خدمات درجه دو را جبران کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، یک تجربه ناهار خوری خوب بر پایه اعتماد بنا شده است و این مسئولیت سرور یا میزبان است که این اعتماد را آغاز کند زیرا آنها اولین نقطه تماس یک غذاخوری هستند. به همین ترتیب ، خدمات عالی می تواند برای جبران مواردی که به طور بالقوه ممکن است در آشپزخانه اشتباه شود ، کافی باشد. حتی اگر چیزی مانند یک تخلف غیرقابل بخشش به نظر برسد ، اگر مشکل فوراً مشاهده شود ، وضعیت به راحتی می تواند به یک تجربه مثبت برای غذاخوری تبدیل شود.

کدام مهمتر است؟ تعریف اینکه کدام مؤلفه بین کیفیت غذا و خدمات مهمتر است واقعاً واضح نیست . مانند زندگی به طور کلی ، اشتباهات در رستوران ها حتما اتفاق می افتد. پیشخدمت‌ ها ممکن است سفارش ‌ها را به هم بزنند و شاید یک غذا به درستی پخته نشود. همه روز بدی دارند. به طور خلاصه… تنها هدف یک رستوران‌ دار ارائه خدمات غذا و نوشیدنی با کیفیت بالا به مهمانان است. به هر حال، همانطور که از نام صنعت پیداست ، هدف خدمات مهمان نوازی مهمان نوازی برای مشتریان است. یک رستوران و کارکنان آن موظفند به صورت حرفه ای و تعاملی با مهمان کار کنند تا رضایت مشتری را تضمین کنند. یک تجربه غذا به شکلی متمرکز می شود که هم آشپز و هم سرور غذا ، کل تجربه غذا را به عنوان یک کل ارائه می دهند. مهارت و خلاقیت ، مودب بودن ، تعامل عالی با مهمانان ، اعتماد به نفس ، شیوه های عالی بهداشت فردی و غذایی ، ظاهر هوشمندانه و توانایی عملی همه ضروری است. در شکل مفصل ‌تر آن ، غذای یک رستوران باید یک شکل هنری در نظر گرفته شود و این خدمات را می‌توان به شکلی از تئاتر تشبیه کرد.

کیفیت غذا یک ویژگی ضروری برای هر رستورانی است ،صرف نظر از بودجه یا هدف رستوران ، اگر قرار است موفق باشد ، غذا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. رستوران‌های غذاهای عالی این را در نظر می‌گیرند و تا حدی گرانی غذاهایشان به دلیل کیفیت غذایشان است و نه به کمیت. اما هر چقدر هم که باورنکردنی به نظر برسد ، بسیاری از مردم از کیفیت فست فودهای مختلف قدردانی می کنند، زیرا محصولات آنها طعم خوبی دارند، به خوبی ارائه می شوند و غذاخور را سیر می کنند. عناصر مختلف می توانند کیفیت غذا را تعیین کنند. به طور معمول ، هنگامی که آماده سازی را مرتب کردید ، کیفیت معمولاً از طریق ترکیب مواد و پخت صحیح در زمان مورد نیاز درک می شود. اگرچه همه اینها درست است ، اما برای تهیه یک غذای خوش طعم، به مواد اولیه خوبی نیاز دارید.

داشتن یک تامین کننده خوب مواد غذایی ؛ اولین گام

یک سرآشپز خوب می داند که چگونه بین محصولات تفاوت قائل شود. نه همه گوجه ‌فرنگی ‌ها یکسان هستند و نه همه انواع شیر. یا پنیر حتی اگر از همین نوع باشد. به همه این دلایل ، باید بدانید که چگونه برای غذاهایی که قصد طبخ آن ها را دارید ، بهترین محصولات را متمایز کرده و انتخاب کنید. هرکسی که قرار است این محصولات را به رستوران بیاورد تامین کننده است. نسبت قیمت به ارزش چیزی است که اغلب خرید برخی مواد غذایی را تعیین می کند. با این حال ، بسیاری از سرآشپزها اهمیت بیشتری به ارزش می دهند زیرا از طریق کیفیت غذا است که می توانند غذاهایی را که در ذهن دارند ارائه دهند.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

m/رستوران عالی میدان انقلاب

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

به طور کلی، رستوران ها تخصص های مختلفی دارند ، بنابراین می توانند یک لیست اولیه از غذاها و ویژگی های آنها را که باید مرتباً استفاده کنند ، تهیه کنند. با این حال ، برای حفظ کیفیت بالا ، بسیار مهم است که ظروف را به طور منظم آزمایش کنید ، و بنابراین تأیید کنید که فرآیند تا حد امکان دقیق مدیریت می شود. کیفیت غذا در یک رستوران یک فرآیند ثابت است که نیاز به نظارت سرآشپزها و ارائه دهندگان غذا دارد. خدمت رسانی عالی : بله، شما برای غذا در رستوران هستید ، اما برای سرویس غذا می خورید. همه رستوران های خوب همچنین دارای سرورهای فوق العاده ای هستند که به خوبی آموزش دیده و آماده کمک به شما هستند. خدمات خوب تفاوت بین یک رستوران اولیه با پیشخوان و جایی است که دوست دارید با دوستان و اعضای خانواده خود در آن وقت بگذرانید. اگر یک سرور فوق ستاره نمی‌خواهید ، چرا فقط بیرون ‌بر نمی‌روید؟ سرورهای بهترین رستوران مراقب هستند ، در ارائه توصیه عالی و سریع هستند.

غذای شگفت انگیز ، وقتی در حال انتخاب رستوران هستید ، اولویت اصلی شما غذا است ، درست است؟ همه رستوران های خوب کیفیت منوی خود را در اولویت قرار می دهند. آنها مطمئن می شوند که سرآشپزهایشان درجه یک هستند و کارکنان آشپزخانه آنها آموزش کافی را دارند. آنها مواد با کیفیت بالا تهیه می کنند تا مطمئن شوند که می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند. همه چیز از پیش غذا گرفته تا دسر باید فوق العاده باشد.

محیط خوب ، هر رستوران خوب با گزینه های غذا خوری باید محیطی عالی داشته باشد. باز هم ، این متفاوت خواهد بود. این به این معنی نیست که رستوران شیک است. رستوران باید تمیز ، راحت و از نظر زیبایی شناسی جذاب باشد. مردم باید « حال و هوایی » را که رستوران می دهد دوست داشته باشند. وقتی مردم برای گردش بعدی خود رستورانی پیدا می کنند ، اینها برخی از چیزهایی است که آنها به دنبال آن هستند. خوب غذا خوردن به معنای یافتن یک وعده غذایی سیر کننده نیست. رستوران های موفق باید دارای تنوع ، خدمات عالی ، محیط خوب و همه با هزینه مناسب باشند. محیط یک رستوران نقش غیر قابل انکاری در شکل دادن به تجربه کلی غذاخوری مشتریان شما دارد. محیط غذا ، خدمات و محیط را با هم پیوند می‌دهد تا درک شما از رستوران شما را مشخص کند.

رستوران عالی میدان انقلاب

رستورانی که به عنوان یک مکان پنج ستاره شناخته شود، عالی است . این افتخار نشان می دهد که یک رستوران در همه زمینه ها به بالاترین درجات برتری رسیده است.
اما واقعاً چه چیزی یک رستوران معمولی را به یک رستوران پنج ستاره تبدیل می کند؟ چه ویژگی هایی از رستوران های پنج ستاره را می توانید در محل خود تقلید کنید؟
در راهنمای کامل خود در مورد آنچه که یک رستوران را پنج ستاره می کند، به همه این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا رستوران خود را در رتبه های بالاتری قرار دهید و به یک مکان واقعاً عالی تبدیل کنید.

سیستم های رتبه بندی رستوران توضیح داده شده است.

هیچ سیستم جهانی واحدی برای رتبه‌بندی یک مکان وجود ندارد. معتبرترین سیستم رتبه بندی رستوران ها در سطح جهانی، راهنمای میشلین است. این شرکت که توسط شرکت فرانسوی تایر میشلین منتشر شده است، نمرات یک ستاره، دو ستاره یا سه ستاره را توزیع می کند.
طبق راهنما، در اینجا چیزی است که هر تعداد ستاره میشلن نشان می دهد:
یک ستاره میشلین: پخت و پز با کیفیت بالا، ارزش توقف دارد.
دو ستاره میشلین: آشپزی عالی، ارزش یک انحراف را دارد.
سه ستاره میشلین: غذاهای استثنایی، ارزش یک سفر خاص را دارد.
همانطور که می بینید، هیچ معیار واحدی وجود ندارد که وضعیت یک رستوران را به عنوان یک مکان پنج ستاره دیکته کند. در واقع، بسیاری از معتبرترین سیستم های رتبه بندی رستوران ها حتی از مقیاس پنج ستاره نیز استفاده نمی کنند.
بهتر است به مفهوم سالن پنج ستاره به شکل نمادین تری فکر کنیم. سالن پنج ستاره رستورانی است که خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های اطراف معرفی کرده است و توسط یک سیستم رتبه‌بندی داخلی یا خارجی به این عنوان شناخته شده است.

بررسی های آنلاین

سیستم رتبه بندی ستاره دیگری وجود دارد که مشتریان احتمالی مطمئناً به آن علاقه زیادی دارند: بررسی آنلاین. سایت هایی مثل گوگل از سیستم های رتبه بندی ستاره استفاده کنید تا به مشتریان اطلاع دهید که کدام مکان ها ارزش وقت گذاشتن را دارند.
تفاوت‌های کلیدی بین نظرات آنلاین و روش‌های قدیمی‌تر برای رتبه‌بندی رستوران‌ها وجود دارد. یک بررسی پنج ستاره گوگل بسیار راحت تر از گرفتن پنج ستاره از یک فروشگاه معتبر است. بنابراین از اعتبار کمتری برخوردار است.
با این حال، امتیاز بررسی آنلاین عالی ممکن است به همان اندازه مهم باشد.
خبر خوب این است که همان نکات برای کسب پنج ستاره از طریق سیستم رتبه بندی رستوران های سنتی به بررسی آنلاین شما کمک می کند. همه چیز به همان اصول ساخت یک مکان عالی برمی گردد.

چگونه یک رستوران 5 ستاره بسازیم

برای اینکه یک رستوران پنج ستاره در نظر گرفته شود، باید در همه زمینه ها برتر باشد. باید از یک رستوران بسیار خوب به یک رستوران واقعا استثنایی صعود کند. ویژگی هایی که برای تبدیل شدن به یک رستوران پنج ستاره باید مثال بزنید را می توان به ستون های زیر تقسیم کرد:
سرآشپزها
عناصر
منو
تجربه

چه چیزی یک رستوران را 5 ستاره می کند؟

سرآشپزها

سرآشپز بازیگر اصلی یک رستوران پنج ستاره است. آنها باید تیم خود را به گونه ای هدایت کنند که اجازه دهد غذای با کیفیت بالا همیشه به طور مداوم سرو شود.
بهترین رستوران های جهان توسط مؤلفانی با دید و دانش گسترده از هنرهای آشپزی رهبری می شوند. کلر اسمیت، ماسیمو بوتورا یا گوردون رمزی را در نظر بگیرید. در واقع، یکی از معیارهای اصلی درجه بندی رستوران های ستاره میشلن «شخصیت سرآشپز در آشپزی» است.
اگر می خواهید یک سالن پنج ستاره داشته باشید، باید همینطور باشد. یک سرآشپز درخشان با چشم انداز روشن برای رستوران خود پیدا کنید.
شاید بودجه کافی برای سروصدای یک سرآشپز خوش‌آوازه و مشهور را نداشته باشید. خوشبختانه، صنعت مهمان‌نوازی مملو از سرآشپزهای جوان تازه‌کار است که منتظر فرصت خود هستند تا نشان خود را در این صنعت بگذارند. یک فرآیند مصاحبه کامل را انجام دهید تا مطمئن شوید که با نامزد مناسب به پایان می رسید.
برای مدیران رستوران، واگذاری کنترل محل برگزاری خود می تواند یک چشم انداز چالش برانگیز باشد. برای راه اندازی یک سالن پنج ستاره، ضروری است که غذا را در خط مقدم قرار دهید، و این مستلزم واگذاری نفوذ زیادی به سرآشپز است. اگر عاقلانه انتخاب کرده باشید، این سود را به همراه خواهد داشت.

m/رستوران عالی میدان انقلاب

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

عناصر

هر آشپزی که حرفه ای باشد به شما خواهد گفت که کلید تجربه یک رستوران عالی در محصولات استفاده شده است. سرآشپز افسانه ای مارکو پیر وایت می گوید که همه سرآشپزهای بزرگ "به طبیعت به عنوان هنرمند واقعی احترام می گذارند و آنها فقط آشپز هستند."
این بدان معنی است که شما باید راه هایی را برای تهیه بهترین مواد ممکن برای محل برگزاری خود بیابید. طیف گسترده ای از تکنیک های خرید را در نظر بگیرید و روشی را برای تهیه مواد اولیه عالی که برای شما مناسب است پیدا کنید.
مواد محلی و فصلی را در اولویت قرار دهید، زیرا طراوت کلید غذای باکیفیت است. حضور مکرر در بازارهای محلی روش عالی دیگری برای ردیابی مواد تازه و خوشمزه است.

وقتی زمان تبدیل محصول به غذاهای لذیذ فرا می رسد، مطمئن شوید که ظرف شما به محصول اجازه می دهد صحبت کند و به آن اجازه می دهد تا بدرخشد.

منو

شما می توانید آشپزخانه ای پر از بهترین سرآشپزهای جهان داشته باشید، اما بدون یک منوی عالی، خیلی راه دوری نخواهید داشت. با تیم سرآشپزهای خود همکاری نزدیک داشته باشید تا منویی طراحی کنید که مشتریان را هیجان زده و خوشحال کند. اگر از ابتدا در حال ساخت و ساز هستید، به یک منوی به خصوص فریبنده نیاز دارید تا به جلب نظر منتقدان محترم منطقه خود کمک کند.
به‌عنوان مدیر رستوران، ممکن است مجبور شوید وارد شوید و به تهیه منویی کمک کنید که عملی بودن را به‌خاطر چشم‌انداز آشپزی سرآشپزتان قربانی نکند. به هر حال، اگر رستوران شما مجبور است به دلیل عدم توانایی مالی تعطیل شود، هیچ فایده ای ندارد که تحسین برانگیز شود.
تکنیک های نوآورانه و همچنین آخرین روندها را در نظر بگیرید. برای مثال، غذاهای استرالیایی در حال حاضر شاهد رشد گسترده ای در استفاده و جشن گرفتن از مواد اولیه استرالیایی است. ببینید آیا می‌توانید چنین روندهایی را در منوی رستوران خود به گونه‌ای پیاده کنید که از همه چیز متمایز باشد.

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

تجربه

یکی از عوامل کلیدی در دستیابی به یک رتبه عالی برای رستوران شما، ارائه یک تجربه عالی به طور مداوم به مشتریان است.
خدمات مشتری بدون شک مهمترین عاملی است که در اینجا بازی می کند. مشتریان باید به درستی با لبخندی دوستانه و علاقه واقعی به آنها خوشامد گفت و نشست.
دکور و طراحی داخلی نیز نقش مهمی در تجربه غذاخوری ایفا می کنند. یک وعده غذایی عالی همه حواس را در بر می گیرد و محیط وسیع تر بخش بزرگی از آن است.

محیط خاصی را که می خواهید در رستوران خود هدف قرار دهید انتخاب کنید. چه بخواهید یک باغ آرام طراحی کنید یا یک اغذیه فروشی پاریسی، با یک طراح داخلی حرفه ای کار کنید تا یک سبک بصری متمایز بسازید که با دید شما مطابقت داشته باشد.
موسیقی، نورپردازی، چیدمان میز، کارد و چنگال و موارد دیگر، همه نقش مهمی در ایجاد یک تجربه غذایی عالی دارند. ارائه یک فضای غذاخوری دلپذیر و منحصر به فرد بارها و بارها یکی از عناصر کلیدی است که یک رستوران پنج ستاره را از رقبا متمایز می کند.

چگونه رتبه رستوران را بدست آوریم

میانبرهای زیادی وجود ندارد که بتوانید رستوران های خود را توسط یک فروشگاه محبوب بررسی و رتبه بندی کنید. مطمئن ترین روش ایجاد یک رستوران استثنایی است که منتقدان نمی توانند از آن اجتناب کنند. این بدان معنی است که نکات بالا را به دقت دنبال کنید و یک استاندارد عالی را حفظ کنید.
هنگامی که محل برگزاری خود را به‌عنوان یک نقطه عطف در جامعه محلی خود به‌درستی ایجاد کردید، هیچ ضرری در کنار گذاشتن علاقه‌مندان به نشریه انتخابی‌تان و دعوت از آنها برای یک وعده غذایی وجود ندارد. فقط مطمئن شوید که بیش از حد زورگو یا مستحق برخورد نمی کنید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT