پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین رستوران های تهران


بهترین رستوران های تهران، در بهترین رستوران های تهران سرمایه گذاری بر نحوه ارائه سرویس و میهمان‌نوازی امری ضروری است به همین علت کارشناسان برای ارزیابی عملکرد هتل های زنجیره ای وقت زیادی می گذارند، به طور مثال ارزیابی کارشناسان شرکت هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون حاکی از آن است که سالیانه ۱۲ میلیون مهمان از درهای هتل های رادیسون عبور می‌کنند

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

رستوران هتل اورین بهترین رستوران های تهران

و به طور میانگین هر کدام از آنها ۱۲ مرتبه با دربان، متصدی فرانت آفیس و صندوقدار و دیگر پرسنل هتل تماس دارند که مجموعاً ۱۴۴ میلیون شانس برای هتل های رادیسون جهت تاثیرگذاری بر میهمانان فراهم می کند. تمرکز بر روی پرسنلی که مستقیماً با میهمانان تماس دارند سبب شد که در دهه ۱۹۹۰ هتل های رادیسون جایزه های معتبر جهانی را برای رضایت مشتری دریافت کند. ناتوانی در استفاده از این فرصت ها، تاثیر مخربی بر موفقیت مالی هتل می‌گذارد.

در بهترین رستوران های تهران از جمع مشتریانی که از سرویس هتل و رستوران هتل محل اقامت خود شکایت می کنند، بین ۵۴ تا ۷۰ درصد آن ها در صورتی که مشکل شان حل شود، مجدداً با سازمان کار می‌کنند. اگر مشتری احساس کند که مشکل وی فوراً برطرف شده است، این رقم حتی به ۹۵ درصد هم می‌رسد معمولاً مشتریانی که در یک سازمان با مشکل روبرو می‌شوند، موضوع را با حداقل ۲۰ نفر دیگر در میان می‌گذارند و همچنین مشتریانی که به یک سازمان شکایت کرده و شکایت آن ها به صورت راضی کننده ای مورد بررسی قرار گرفته است، به طور میانگین به ۵ نفر در مورد برخوردی که با آن ها شده است توضیح می دهند.

موضوعات مربوط به نحوه ی ارائه سرویس و میهمان نوازی به میهمان می‌تواند برای کارفرما مفاهیم متفاوتی داشته باشد. میهمانی که رفتار مناسبی با او نشده است تصمیم می گیرد با هتل دیگری کار کند، همچنین ممکن است بر دیگر میهمانان تاثیر بگذارد، به نحوی که آن ها به هتل شما مراجعه نکنند یا این که به همکاری با شما ادامه ندهند. کارفرمایانی که از مباحث رقابت در بازار آگاهی دارند، بهتر می‌دانند که تبلیغات منفی چگونه بر صورت سود و زیان آن ها تاثیر می گذارد. تاثیر انباشته سرویس ضعیف را می توان با مثال زیر بهتر نشان داد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده اگر یک رستوران یا هتل در ارائه سرویس مطلوب به ده نفر از میهمانان خود در یک روز خاص ضعیف عمل کند، تنها یکی از میهمانان مشکل را به پرسنل هتل اطلاع می‌دهد. بنابراین اگر مشکل فورا حل شود میهمان مورد اشاره به همکاری خود با هتل یا رستوران ادامه خواهد داد. او هم چنین موقعیت هایی برای تاثیرگذاری روی پنج نفر از مشتریان بالقوه هتل یا رستوران خواهد داشت. اما از سوی دیگر آن 9 میهمانی که شکایت خود را به اطلاع پرسنل هتل رسانده اند ولی حل نشده، احتمالاً همکاری خود را با هتل قطع می کنند و هر کدام از آن ها این مشکل را تقریباً به ۲۰ میهمان بالقوه دیگر اعلام خواهند کرد و مجموعاً ۱۸۰ نفر این ذهنیت منفی را نسبت به هتل یا رستوران پیدا می‌کنند. اگر در این مثال هتل یا رستوران مجموع میهمانان ناراضی را در یک سال تحت پوشش قرار دهد، بیشتر از شصت هزار نفر برداشت منفی از هتل یا رستوران پیدا خواهند کرد. بار مالی تعداد افرادی که برداشت منفی از هتل شما پیدا کرده اند قطعاً فاجعه‌آمیز خواهد بود. برخورد میهمان‌نوازی با مسافران هتل موضوعی است که باید به عنوان یک اصل پذیرفته شود و برای تحقق، سازماندهی گردد. مدیریت انجام میهمان نوازی در هتل یا رستوران و اموزش صحیح پرسنل و طرز برخورد درست ان ها با میهمانان بسیار حائز اهمیت است. تصمیم‌گیری در مورد این که پرسنل رستوران چگونه باید سرویس مطلوب ارائه کنند و میهمان نواز باشند کافی نیست بلکه میهمان‌نوازی باید برای تمام میهمانان به صورت دائمی ارائه شود. مدیران رستوران باید یک برنامه مدیریت سرویس را طراحی و اجرا کنند این برنامه باید بر مبنای اصول صحیح مدیریتی باشد که بر اساس نیازهای میهمانان و تعهد هتل و رستوران برای برآورده کردن نیازها طراحی شده باشد.

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران ، رستوران منتخب میدان انقلاب ، کترینگ میدان انقلاب ، رستوران با غذای فرنگی در تهران 

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. شاید انتخاب یک رستوران خوب در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد. چنان چه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با ما همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. ما در ادامه دو مورد از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی میکنیم و در مورد غذاهایشان توضیح میدهیم و میزان عملکرد رضایت میهمانان بهترین رستوران های تهران را بررسی مینماییم.

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی.

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جزو یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. شعبات این رستوران که امکان تجربه نوش جان کردن غذا در دل طبیعت، بر بلندای یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را فراهم می سازد، برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر میهمانان آماده کرده است. سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آن ها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده است و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. شعبه دیگر ارکیده در تهران، شعبه اقدسیه می باشد. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است.

مهارت‌های لازم برای موفقیت در صنعت مهمان‌نوازی کاملاً متفاوت از مهارت‌های ضروری برای سایر صنایع و جایگاه‌ها است. برخی از شخصیت‌ها، تجربیات در نیروی کار و ویژگی‌های شخصیتی برای موفقیت در رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر کسب‌وکارهای مشتری‌دار ضروری هستند.

مشارکت‌کنندگان سخت‌کوشی که باعث می‌شوند کسب‌وکارهای مهمان‌نوازی به راه بیفتند، به دنبال ویژگی‌های خاصی از اشتغال هستند که اغلب فراتر از پول است. از مزایا گرفته تا محیط های کاری راحت، همکاران دوستانه و فراتر از آن، هنگام انتخاب کارفرما باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

جادوی موفقیت صنعت مهمان‌نوازی نتیجه عمل متقابل است. کارفرمایان مایل به برآورده کردن خواسته های کارکنان و کسانی که سخت کوشند تا منافع جمعی را پیش ببرند، متقابلاً از یکدیگر سود می برند.

مشاغل مهمان نوازی: عوامل و ویژگی های موفقیت کارکنان  : مهمان نوازی یک صنعت فراگیر است که بیش از رستوران ها را در بر می گیرد. فضای مهمان نوازی به هتل ها، کلوپ های کشور، سفر، گردشگری و غیره گسترش می یابد. در زیر، نگاهی به مشاغل مهمان‌نوازی به تفکیک می‌آوریم و ویژگی‌هایی را که یک کارمند موفق را در آن بخش تجاری تعریف می‌کنند، بررسی می‌کنیم.

مشاغل مهمانداری رستوران : یک تصور غلط رایج وجود دارد که کار در یک رستوران به شخصیتی برونگرا نیاز دارد. برخلاف تصور عموم، کار تیمی در زمینه مشاغل رستورانی مهمتر از برونگرایی است. کسانی که مایل به برقراری ارتباط با همکاران خود هستند و در هر جایی که لازم است مشارکت داشته باشند، ارزشمندترین پرسنل رستوران هستند. اگرچه کارمندان در نقش میزبان و موقعیت های پیشخدمت بیشتر برونگرا هستند، اما شخصیت حبابی برای موفقیت ضروری نیست. در عوض، توجه به جزئیات، تمایل به گوش دادن و توانایی برقراری ارتباط واضح و قانع کننده از همه مهمتر است.

مدیریت زمان نیز برای یک رستوران کاربردی ضروری است. زمان‌بندی رزرو، هماهنگی خدمات و آماده‌سازی وعده‌های غذایی در محدودیت‌های زمانی تعیین‌شده اهمیت زیادی دارد. بهترین پرسنل رستوران مایل به پذیرایی از دیگران هستند. کارمندان مردم گرا که تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مشتریان و همچنین همکاران انجام می دهند در این صنعت پر تقاضا پیشرفت می کنند.

نکته اصلی این است که هر کارمند رستوران در طول شیفت کاری خود با مردم تعامل دارد. کسانی که از چنین تعاملاتی استقبال می کنند در مشاغل رستوران برتری دارند.

مشاغل هتلداری : مشاغل در مهمان‌نوازی ذاتاً چالش برانگیز هستند زیرا به فداکاری در جهت منافع دیگران نیاز دارند، هم در قالب پرداخت پول به مشتریان و هم به‌عنوان مجموعه کسب‌وکار. کارمندان هتل دلسوز، خدمتگزار و متمرکز بر منافع گروه هستند و در مقابل منفعت شخصی محدود نیستند. اگرچه کارمندان هتل مطمئناً بر رشد دستمزد و مزایا متمرکز هستند، اما آنها همچنین آرزوی فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی دارند. کارمندانی که با آموزش مداوم و فرصت‌هایی برای ارتقای شغلی ارائه می‌شوند، احتمالاً در قالب سخت کوشی و وفاداری، لطف را برمی‌گردانند.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

مشاغل مهمانداری گردشگری و رویدادها : بر کسی پوشیده نیست که موقعیت های مهمان نوازی گردشگری و رویدادها به مجموعه مهارت های متنوعی نیاز دارند. کسانی که در صنعت گردشگری کار می کنند، مردم گرا هستند. برنامه ریزی و مدیریت رویداد مستلزم تعاملات اجتماعی با گروه های مختلف مردم از هر طبقه است. توانایی کار خوب با دیگران در محیط‌های گروهی، صحبت کردن با فصاحت در جمع و پذیرش یکپارچه چالش‌های غیرمنتظره برای موفقیت در فضای گردشگری و رویدادها ضروری است.

نتیجه نهایی این است که کارمندان بخش مهمان‌نوازی افرادی فداکار هستند که اگر احساس می‌کنند کمک‌هایشان ارزشمند است، حاضرند همه چیز خود را برای بهبود دیگران صرف کنند. کارفرمایانی که مایل به سرمایه گذاری در توسعه مهارت های کارکنان و رشد شغلی هستند، از تعامل دوجانبه سودمند برخوردار هستند. کارمندان بخش هتلداری که از کارفرمای خود راضی هستند، این خبر را به سایر جویندگان کار منتقل می کنند و افراد همفکری را جذب می کنند که مایلند در تلاش برای بالا رفتن از نردبان سخت تلاش کنند و با یک کارفرما از طریق رتبه ها پیشرفت کنند.

 s/بهترین رستوران های تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

مشاغل مهمان نوازی: چگونه کارفرمایان می توانند کارمندان را جذب و حفظ کنند

همانطور که اغلب گفته می شود، پول بیشترین اهمیت را دارد. با این حال، پول تنها انگیزه برای کسانی که در مشاغل مهمان نوازی کار می کنند نیست. پتانسیل رشد دستمزد، مزایای گسترده و برنامه ریزی انعطاف پذیر نیز مهم هستند. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به عواملی که برای کارکنان در فضای مهمان‌نوازی اهمیت دارند، می‌بینیم.

  1. جو کار : اغلب اوقات، این شرایط محل کار است که مهمتر از کار واقعی است. همکاران سخت کوش خود را با همکاران صمیمی احاطه کنید که واقعاً می خواهند به منافع جمعی گروه کمک کنند و فضای مشارکتی برای منافع هر یک از کارکنان و همچنین کسب و کار مفید خواهد بود.

بر ارتباط شفاف، کار تیمی و صمیمیت تاکید کنید. به کارمندانی که چنین ارزش‌هایی را در سطح شرکت عملی می‌کنند، پاداش دهید و بر بقیه اعضای تیم نیز تأثیر می‌گذارند تا همین کار را انجام دهند.

  1. فرصت ها برای رهبری : یک تصور غلط رایج وجود دارد که مشاغل صنعت مهمان‌نوازی بن‌بست هستند. اگرچه همه از پایین شروع می‌کنند، اما باید مسیری برای صعود به سمت بالاترین رتبه‌های صنعت وجود داشته باشد. کارگران صنعت که فرصتی برای بالا رفتن از نردبان اشتغال و در نهایت رهبری دیگران فراهم شده است، بسیار بیشتر از کارفرمای خود قدردانی می کنند. فرصت پیشرفت به کارکنان انگیزه می دهد تا همه چیز خود را به کار گیرند. اشتیاق کارمندان مسری است و به همکاران و حتی مشتریان سرایت می کند.
  2. تنوع وظایف : مشاغل مهمان نوازی پتانسیل تکراری شدن را دارند مگر اینکه کارفرمایان اقدامات لازم را برای درگیر نگه داشتن مشارکت کنندگان با کار انجام دهند. وظایف مختلف را به اعضای تیم محول کنید و تیم بسیار بیشتر به کار علاقه مند خواهد شد.
  3. مزایا : دستمزدها مهم هستند، اما مزایا برای برخی از کارمندان به همان اندازه مهم یا حتی مهمتر هستند. بیمه درمانی، شیفت های منعطف، پاداش برای ارجاع کارمندان و حتی حمایت از شهریه کالج، پتانسیل ایجاد یک تفاوت بزرگ را دارند. همچنین به نفع کارفرمایان و کارمندان صنعت مهمان‌نوازی است که یک برنامه سلامتی را اجرا کنند که با دسترسی آسان و کم‌هزینه یا حتی بدون هزینه به مشاوره سلامت روان برجسته می‌شود.
  4. یک محیط کار ایمن : مشاغل صنعت هتلداری نسبت به سایر مشاغل کمی خطرناک تر هستند. خدمات رسانی به مردم در بخش گردشگری، رستوران ها، هتل ها و سایر فضاها خطر ایجاد می کند. به عنوان مثال، کار در یک آشپزخانه گرم در فاصله چند فوتی همکاران، چالش‌های ارگونومیک، خطر سوختگی که زندگی را تغییر می‌دهد و سایر تهدیدات را به همراه دارد.

کارکنانی که برای کاهش ریسک ذاتی محیط های کاری آموزش می بینند، احتمالاً سال ها در کسب و کار باقی می مانند. قوانین ایمنی و بهداشت باید در طول آموزش گنجانده شود و همچنین در محل کار ارسال شود.

  1. شفافیت : گفتن حقیقت برای احترام و یک رابطه کاری سالم ضروری است. در مورد انتظارات از موقعیت باز شفاف باشید. هنگام توصیف مشاغل آزاد و بحث در مورد آن موقعیت ها در مصاحبه ها جو کار را نادیده نگیرید. کارمندان به کارفرمایانی که در مورد خطرات محل کار با آنها هم سطح هستند احترام می گذارند و به طور فعال اقداماتی را برای کاهش این خطر انجام می دهند. علاوه بر این، شفافیت در رابطه با پاداش، مزایا و وظایف شغلی دوجانبه سودمند است. حقیقت را بگویید و کارمندان این لطف را جبران خواهند کرد.

مشاغل هتلداری پردرآمد : صنعت مهمان‌نوازی دارای طبقه‌بندی دستمزد/حقوق است، اما تقریباً به اندازه سایر صنایع قطبی نیست. به عنوان مثال، مدیران هتل ها بیشتر از آشپزهای خط درآمد کسب می کنند. با این حال، موقعیت موقعیت مهمان‌نوازی و سال‌ها تجربه، تعیین‌کننده اصلی غرامت مالی هستند.

نمونه‌های دیگری از موقعیت‌های مدیریت صنعت مهمان‌نوازی که پرداخت خوبی دارند شامل مدیر رستوران، مدیر هتل و مدیر رویداد است.

حفظ کارکنان مهمان نوازی شما : اکنون که می‌دانید کارکنان صنعت مهمان‌نوازی به دنبال چه چیزی هستند، زمان آن فرا رسیده است که بعد از فرآیند پذیرش، توجه خود را به حفظ مشارکت‌کنندگان ارزشمند معطوف کنید. روی حفظ کارکنان سخت کوش خود تمرکز کنید و سرمایه گذاری که در بررسی برنامه ها، مصاحبه ها و آموزش انجام می دهید بیهوده نخواهد بود.

اولین گام برای حفظ کارمندان صنعت مهمان‌نوازی این است که تشخیص دهیم مشکل نگهداری گسترده در صنعت وجود دارد.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ،  بهترین هتل تهران از نظر مسافران

از مرخصی با حقوق گرفته تا روزهای بیماری با حقوق، مزایای بازنشستگی، بیمه درمانی و موارد دیگر، هر مزیت فردی اهمیت زیادی دارد. حتی اگر کسب‌وکار شما نمی‌تواند مجموعه کاملی از مزایا را ارائه دهد، ارائه برخی از چنین امکاناتی بهتر از هیچ‌کدام است. پس از انجام یک کار خوب، ستایش کنید، رویدادهای شرکت را پس از رسیدن به معیارهای خاص برگزار کنید و بررسی های منظمی را برای شفافیت ارائه دهید.

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشارکت‌کنندگان سخت‌کوش جدید که شایسته نگه‌داشتن آن‌ها هستند، پرداخت غرامت به اعضای تیم برای معرفی نامزدها است. حتی مقدار کمی غرامت مالی برای کارمندی که ارجاع می دهد و کارمندی که به رتبه ها اضافه می شود، پتانسیل معناداری دارد. چنین پاداش مالی، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، روشن می کند که مدیریت واقعاً به ایجاد یک محل کار فراگیر که به نفع جمعی و همچنین منافع فردی کارکنان باشد، اهمیت می دهد.

آموزش متقابل چیست؟آموزش متقابل دقیقاً همانگونه است که به نظر می رسد، زیرا به کارکنان آموزش می دهد در چندین نقش یا وظایف مختلف. آموزش متقابل مؤثر تضمین می‌کند که اعضای تیم می‌توانند کاری را که دیگران معمولاً انجام می‌دهند، تکمیل کنند. در حالت ایده‌آل، کسب و کار مهمان‌نوازی شما توسط تیمی تشکیل می‌شود که می‌توانند در صورت لزوم به‌طور یکپارچه یکدیگر را پر کنند. مزایای آموزش متقابل کارکنان شامل افزایش مهارت سازمانی، گسترش مجموعه مهارت های اعضای تیم و بهبود درک کارکنان از کسب و کار برای منافع سودمند است.

آموزش متقابل به اعضای تیم قدرت می دهد تا سهم قابل توجهی در کسب و کار داشته باشند و همچنین ارزش خود را در زمینه سرمایه انسانی بهبود می بخشد. صرف نظر از جایگاه خاص مهمان نوازی شما، اعم از اقامتگاه، خدمات غذایی، گردشگری یا تخصص های دیگر، آموزش متقابل بسیار موثر خواهد بود.

آموزش متقابل مستلزم این نیست که کارکنان دائماً بین موقعیت‌های خود چرخش کنند. در عوض، آنها می توانند در صورت لزوم به نقش های اضافی بپردازند در حالی که در موقعیتی که در ابتدا برای آن استخدام شده اند یا ارتقا یافته اند باقی می مانند.

مزایای نیروی کار متقابل آموزش دیده : اگرچه ممکن است تیم شما در ابتدا در یادگیری نقش‌های جدید تردید داشته باشد، اما انجام این کار افق‌های شغلی آنها را گسترش می‌دهد و در نهایت آنها را بسیار مؤثرتر و همچنین ارزشمندتر می‌کند. روشن کنید که تمایل به یادگیری موقعیت های جدید یک ضرورت برای ادامه کار است.

علاوه بر این، اطلاع از این که مشارکت در آموزش های متقابل احتمالاً منجر به افزایش دستمزد بیشتر می شود، در زمینه تقویت مثبت حتی مهم تر است. اعلام کنید که هنگام مصاحبه با نامزدهای جدید نیاز به آموزش متقابل است و از تبعیت مستمر، از جمله مزایایی که در زیر توضیح داده شده است، لذت خواهید برد.

کارایی کار خود را به حداکثر برسانید : کارایی در زمینه خدمات مشتری تقریباً همه چیز در صنعت مهمان‌نوازی است. راندمان کار بالا درآمد را افزایش می دهد در حالی که هزینه های سربار را به حداقل می رساند. یک نیروی کار کارآمد می تواند بدون هیچ مانعی به سمت نقش های جدید برود.

از چشم ذهن خود برای تصور همه سناریوهای بالقوه ای که می تواند عملکرد کسب و کار صنعت مهمان نوازی شما را تهدید کند، استفاده کنید: خروج کارکنان به سمت رقبا، فسخ غیرمنتظره، بیماری و موارد دیگر. کارکنان را با چنین سناریوهایی در ذهن آموزش دهید و کارایی نیروی کار را بیش از پیش افزایش خواهید داد

روحیه کارکنان را تقویت کنید  : کار در مهمان‌نوازی اغلب می‌تواند به معنای ساعات طولانی باشد و کار می‌تواند از نظر فیزیکی خسته‌کننده باشد، اما اغلب لذت‌بخش است و ارتباطات ایجاد شده در یک تیم همه تفاوت را ایجاد می‌کند. فرهنگ محل کار و رفاقت اغلب به اندازه دستمزد، افزایش دستمزد و مزایا اهمیت دارد. اتحاد تیم را از طریق آموزش متقابل کارکنان تقویت کنید و جوی خانوادگی ایجاد خواهید کرد که روحیه کارکنان را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.

m/بهترین رستوران های تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

بهترین رستوران های تهران
مفهوم رستوران چیست؟
مفهوم رستوران پایه و اساس هویت، طراحی، منو، فرهنگ و تجربه کلی یک رستوران را ایجاد می کند. این شامل عناصر مختلفی است که شخصیت منحصر به فرد رستوران را مشخص می کند و آن را از سایرین در صنعت متمایز می کند.
یک مفهوم رستوران به خوبی تعریف شده، به جذب مخاطب خاص کمک می کند و یک تجربه غذاخوری به یاد ماندنی ایجاد می کند. برخی از اجزای رایج مفهوم رستوران عبارتند از:


منو: نوع غذای سرو شده و ارائه منو نقش بسزایی در تعریف مفهوم دارد. یک رستوران با غذاخوری عالی با تاکید بر مواد تشکیل دهنده ممکن است منو را به سادگی ارائه دهد و توضیح دهد که مواد اولیه از کجا آمده اند. برعکس، یک ساندویچ ‌فروشی معمولی محله‌ای ممکن است ساندویچ ‌های خود را با نام قهرمانان یا مکان‌های دیدنی محلی نامگذاری کند.


جو: طراحی داخلی رستوران، دکور، نور و موسیقی باید با مفهوم مطابقت داشته باشد. یک مکان غذاهای دریایی ممکن است دکور دریایی داشته باشد، در حالی که یک مفهوم متمرکز بر سلامت ممکن است از دکوراسیون تمیز و مدرن برای تداعی تمیزی و سادگی استفاده کند.


مخاطب هدف: یک مفهوم اغلب به یک گروه جمعیتی یا مشتری خاص، مانند خانواده ها، زوج ها، متخصصان جوان، یا علاقه مندان به غذا پاسخ می دهد.


سبک خدمات: سطح خدمات، چه سریع، رسمی، به سبک بوفه یا چیزهای دیگر، باید مکمل این مفهوم باشد.


موقعیت مکانی: موقعیت مکانی رستوران می‌تواند بخشی از مفهوم باشد، به خصوص اگر با اتمسفر مرتبط باشد، مانند یک رستوران غذاهای دریایی در کنار ساحل یا غذاخوری‌های خوب با منظره خط افق.


برند و بازاریابی: این مفهوم بر نام رستوران، نام تجاری، لوگو و استراتژی بازاریابی تأثیر می گذارد. این به ایجاد یک پیام ثابت که با مشتریان طنین انداز می شود کمک می کند.
به طور کلی، مفهوم رستوران نقش مهمی در جذب مشتریان، ایجاد مشتریان وفادار، و تضمین موفقیت درازمدت رستوران دارد.

10 ویژگی یک رستوران خوب
کیفیت غذا در یک رستوران به چندین عامل مهم بستگی دارد که سرآشپزها، مواد اولیه و تجهیزات مهم ترین آنها هستند.
خردکن هایی که به سرعت به شما کمک می کنند تا مواد لازم برای تهیه پیتزا یا ساندویچ های مختلف را تهیه کنید، پوست کن ها و سرخ کن های سیب زمینی که می توانند کیفیت سیب زمینی سرخ کرده رستوران شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و فرهایی که پخت مناسب غذای شما را تضمین می کنند، همگی تجهیزات ضروری در رستوران ها هستند و به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید.

چگونه یک رستوران موفق راه اندازی کنیم؟
ورود به بازار مواد غذایی یک تصمیم بسیار چالش برانگیز است، زیرا بسیاری از کسب و کارها در این زمینه در سال اول شکست خورده اند.
تبدیل ایده های شما به واقعیت نیاز به تحقیق و برنامه ریزی دارد. از آنجایی که صنعت غذا بسیار رقابتی است، انجام تحقیقات کامل قبل از راه اندازی چنین کسب و کاری ضروری است.
باید بررسی کنید که چرا یک رستوران تا این حد موفق بوده در حالی که دیگری موفق نشده است. شما باید کسب و کار خود را به درستی شروع کنید و همه چیز از مالیات گرفته تا مجوزهای قانونی، بهداشتی و ایمنی را در نظر بگیرید.

تاثیر کیفیت غذا بر موفقیت رستوان
مواد غذایی که در رستوران استفاده می شود معمولا ارزان تر از موادی است که در جاهای دیگر استفاده می شود، به همین دلیل است که غذاهای موجود در این مکان ها با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. این موضوع باعث جذب افراد زیادی به این نوع غذا شده است و آن را به یکی از عوامل موفقیت این مکان ها تبدیل کرده است. علاوه بر این، غذا در این مکان ها با سرعت بیشتری آماده می شود.
برای افرادی که وقت کافی برای غذا خوردن ندارند و عجله دارند، سرو غذا در رستوران می تواند بهترین گزینه باشد.
دسترسی به غذا بسیار آسان است و بسیاری از خانواده ها به دلیل همین دسترسی آسان ترجیح می دهند غذای خود را از این مکان ها خریداری کنند.
علاوه بر این یکی از عوامل موثر در موفقیت این نوع غذاسازها استفاده از مواد غذایی تازه و سالم است که می تواند تاثیر مثبتی بر ذهن مشتریان بگذارد.

یک مؤسسه موفق قبل از تمرکز بر ترفندهای مؤثر برای افزایش درآمد، قبل از هر چیز به رضایت مشتریان خود فکر می کند. همچنین توجه داشته باشید که هزینه غذا، امکانات رفاهی و محیطی، خدمات و حتی برای نشستن روی صندلی را پرداخت می کنید. بنابراین قطعا باید از توجه، کیفیت و خدمات خوب یک رستوران بهره مند شوید.

m/بهترین رستوران های تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

حفظ تعادل بین گزینه های رستوران
در یک رستوران خوب، منو باید تعادلی بین غذاهای کبابی، سرخ شده یا پخته در نظر بگیرد. این نشان می دهد که رستوران به سلامت مشتریان خود توجه دارد. ضمناً اگر غذای جدیدی به منو اضافه می شود که مشتری با آن آشنا نیست، بهتر است مواد اولیه آن را ذکر کند و یا اینکه سرور رستوران اطلاعات کافی در مورد غذا در اختیار مشتری قرار دهد.
رستورانی که به آرامش، رضایت و حریم خصوصی شما احترام می گذارد.

اگر یک رستوران برای آرامش و رضایت مشتریان خود ارزش قائل باشد، این امر را در تمام جنبه های کسب و کار خود، از تنوع منو گرفته تا کیفیت غذای سرو شده، کیفیت خدمات ارائه شده، دکوراسیون محیط، چیدمان غذا در نظر می گیرد.

توجه داشته باشید که در یک رستوران موفق مشتریان باید بتوانند از فضایی راحت و خصوصی لذت ببرند. این شامل نحوه چیدمان میزها و فاصله آنها از یکدیگر نیز می شود. اگر به رستوران می روید و سروصدای مشتریان دیگر و صدای تق تق ظروف آنقدر زیاد است که آرامش شما را به هم می زند، مدیریت آن رستوران اهمیتی برای تامین فضای خصوصی برای مشتری در نظر نگرفته است.

مقالات پیشنهادی : هتل لاکچری تهران-بهترین رستوران های غرب تهران-هتل های خاص تهران

توجه به اصول بهداشتی
رعایت اصول بهداشتی در کارکنان رستوران باید به حدی نمایان باشد که مشتریان تنها با یک بار مراجعه این موضوع را دریابند. داشتن کلاه، دستکش و البته لباس های یکنواخت تمیز، مرتب و رنگ های روشن و همچنین تمیز کردن سریع میز غذایی که مشتری دیگری قبلا از آن استفاده کرده است، از نکات اولیه است که باید به آن توجه کرد.

داشتن فضای مناسب برای رستوران خوب
این موضوع بستگی به این دارد که آیا رستوران شما بیشتر به صورت آنلاین فعالیت می کند یا مشتریان حضوری دارید.
اگر مشتری حضوری دارید، داشتن فضای مناسب برای رستوران شما بسیار مهم است. ترجیحاً جایی که مشتریان از بوی غذا دور باشند و در فضایی باز و آرام غذای خود را بخورند. همیشه توجه به جزئیات کوچک باعث محبوبیت بیشتر رستوران شما می شود.

طعم و کیفیت غذا در رستوران
اولین و بارزترین انتظار مشتریان رستوران، کیفیت غذای آنهاست.

رستوران مکانی برای خوردن است. بنابراین اساسی ترین ویژگی باید ارائه غذاهای خوشمزه باشد. فضای داخلی زیبا، پرسنل خوش برخورد، ظروف مناسب برای سرو غذا و ... نمی تواند آسیب های ناشی از غذای بی کیفیت در رستوران را جبران کند. پس نمی توانید فست فودی لوکسی پیدا کنید که غذاهای بی کیفیت ارائه دهد و در این زمینه سابقه طولانی داشته باشد.

دومین نکته مهم نحوه سرو غذا است. در رستوران های لوکس از طرح های جالب و منحصربفردی برای سرو غذا روی میز میهمان استفاده می شود. چیدمان میز نیز ضروری است زیرا در دکوراسیون اکثر رستوران های لوکس و مجلل شاهد استفاده از گل های طبیعی یا مصنوعی هستیم. استفاده از یک نوع گل خاص حتی در برندسازی رستوران دخیل بوده و تا حدودی به منحصر به فرد بودن آن کمک می کند.
سفره های تمیز و خوش رنگ، ظروف غذاخوری مجلل و باشکوه، ظروف مخصوص سرو و ... از دیگر جنبه های یک چیدمان بی نظیر در رستوران هستند.

تهویه رستوران
در رستوران ها به دلیل حجم بالای آشپزی و تردد افراد، هوای داخل خانه می تواند ناخوشایند شود.
علاوه بر این وجود بوهای مختلف غذا در داخل رستوران می تواند برای مشتریان ناخوشایند باشد.
بنابراین باید یک سیستم تهویه مناسب برای ورود هوای تازه و از بین بردن گرما، بخار، دود، ذرات چربی و بوی غذا تعبیه شود.
برای خنک کردن هوای داخل آشپزخانه از هودهای صنعتی استفاده می شود و باید پنجره های مناسب و فن های اگزوز صنعتی در قسمت غذاخوری تعبیه شود.
اگر بخار و ذرات گرما از آشپزخانه حذف نشود، می تواند بر سلامت کارکنان تاثیر منفی بگذارد و نگهداری از تجهیزات رستوران را با مشکل مواجه کند، زیرا تجمع رطوبت و چربی روی وسایل باعث کاهش طول عمر آنها می شود.

تاثیر نوع تجهیزات بر موفقیت در رستوران
یکی از عوامل مهم در پخت غذای باکیفیت در رستوران ها تجهیزات مورد استفاده است.
در واقع این تجهیزات می تواند باعث افزایش سرعت تهیه غذا و ایجاد رضایت بیشتر در بین مشتریان شود.

تجهیزاتی مانند خردکن ها، پوست کن ها و سرخ کن های اختصاصی می توانند تاثیر مثبتی بر کیفیت سیب زمینی سرخ کرده داشته باشند. علاوه بر این، فر و مایکروویو می تواند در پخت سریعتر غذا و ارائه غذاهای خوشمزه به مشتریان موثر باشد.
بنابراین تجهیزات موجود در رستوران ها باید به روز و با دقت انتخاب شوند. پخت نادرست غذا می تواند باعث سوزاندن و چربی بیش از حد شود که می تواند طعم ناخوشایند غذا را ایجاد کند.
عدم استفاده از تجهیزات با کیفیت و پخت نامناسب می تواند منجر به کاهش مشتری در این مکان ها شود.
در این مکان ها علاوه بر استفاده از تجهیزات پیشرفته برای پخت و پز باید از ظروف پذیرایی مناسب نیز استفاده شود.
تجهیزات پذیرایی پیشرفته و به روز می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و سودآوری رستوران را چند برابر افزایش دهد.
آیا تا به حال به جایی رفته اید که غذا بخورید و گارسون یا کارکنان سریعاً سر میز شما بیایند، از شما استقبال کنند، شمع روی میزتان را روشن کنند، منو را به شما ارائه دهند و منتظر سفارش شما باشند؟
در آن لحظه شما به عنوان یک مشتری قطعا لبخند می زنید و با اشتیاق سفارش خود را ثبت می کنید. حالا تصور کنید که به یک رستوران می روید و بعد از ورود شما تا چند دقیقه هیچ پرسنلی سراغ شما نمی آید.
این ضعف در رستوران به دلیل مشغله کاری یا هر دلیل دیگری اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT