پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کافه قلیون دار در انقلاب


کافه قلیون دار در انقلاب، درک شغل رستوران داری و کافی شاپ داری، احتمالا تنها و مهم ترین ویژگی برای رستوران داران و تمام کسانی است که رستوران و کافه قلیون دار در انقلاب برای آن ها یک کسب و کار تلقی میگردد. شما باید بتوانید ذهنتان را ساماندهی کنید و بدانید مهارت هایی که فرا گرفته اید، گسترش داده اید و در دنیای واقعی یا به عبارت بهتر در عمل در آنها خبره شده اید میتوانند در این شغل به کار آیند، مانند ماهرانه خرید کردن برای کافه قلیون دار در انقلاب، مدبرانه اداره کردن و زیرکانه مذاکره نمودن اما موفق شدن در بسیاری از جنبه های مختلف این کار، دشوار است بنابراین، شما نیاز به درکی درست از مفهوم کار رستوران داری دارید.

m/کافه قلیون دار در انقلاب

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

توانایی حفظ خونسردی در زمان فشار کار، رشد کردن در ناآرامی، و مدیریت کردن دیدگاه ها و شخصیت های متفاوت در این کار، بسیار برای شما کارایی دارد.خواه شما با مشتریان، کارمندان، تامین کنندگان مواد و لوازم، گرایش های متغیر سر و کار داشته باشید خواه با مراجعین دمدمی مزاج، باید پوست کلفت باشید. فشار عمده رستوران به آدم های کم طاقت وارد میشود. کار شما باید فرونشاندن آن خشم ها، روان ساختن آب از میان سنگ ها و آرام کردن طوفان باشد.

محیط رستوران و کافه قلیون دار در انقلاب تهران دقیقه به دقیقه تغییر میکند، پس باید بتوانید خودتان را با وضعیت وفق دهید و ایستاده فکر کنید. به دنبال تیمی از افراد با انگیزه پیشبرد و نتیجه گیری باشید و افراد با انگیزه ی پیشبرد، مدیریت خرد را در مورد آنچه که در تشکیلاتتان رخ میدهد به اجرا در می آورند. افرادی دارای ذهن نتیجه گیر روی پیامد نهایی تمرکز مینمایند. گاهی هر دو مورد لازم است. خلاقیت در کافه قلیون دار در انقلاب امری حیاتی است و خلاقیت را وارد هر زمینه از کسب و کارتان نمایید، از چگونگی به دست آوردن مشتریان و غذا و نوشیدنی تان گرفته تا چگونگی ارتقا کسب و کارتان.این خلاقیت برچگونه انجام شدن کارتان اثر میگذارد.

هر وقت که در رستوران و کافه هستید، باید تمام وقت آماده باشید. رستوران ها و کافه هایی که واکنش عاطفی مثبت دارند آن هایی هستند که دوام می آورند. انرژی مثبت کلید است، به همان صورت نامرئی که هست، و رستوران شما نمیتواند انرژی مثبت داشته باشد اگر شما ندارید.

هر وقت که در رستوران یا کافه قلیون دار در انقلاب هستید، پیشرو بودن در این صنعت به معنای قادر به متعادل کردن یک رشته کامل روش های مدیریتی گوناگون است، با دانستن این که چه وقت با مثال هدایت کنید و بدانید کی به نیروها فرمانهای قدم رو بدهید. از همه مهم تر این است که مدیر رستوران موفق میتواند شیوه راهبری خودش را بیابد و با کارکنان، عادلانه، یکپارچه و محترمانه رفتار نماید. مردم دوست دارند احساس اهمیت کنند.

مقالات پیشنهادی: بهترین کافه های تهران ، بهترین هتل های تهران برای عروسی ، 

آن ها میخواهند بخشی از مجموعه داخل رستوران باشند، بدون توجه به این که وسعت آن مجموعه چقدر است. گفتن مدیرش را میشناسم یا سرآشپزش یکی از دوستانم میباشد لذت بخش است. هیچ چیز مانند صدا زدن یک مشتری به اسم، موجب دلگرمی او برای مراجعه بعدی به رستوران نیست. به همین دلیل، شما عکس های نوه ها، گله هایی در مورد طرح ها و برنامه های بزرگ در سر کار، و داستان های نه چندان جالب راجع به سفر های مشتریانتان را تحمل کنید. همیشه کاری کنید که مشتری احساس خوشایندی و راحتی داشته باشد. تبدیل یک خلق و خوی خوب به بد به طرز ناباورانه ای آسان است. تبدیل یک خلق و خوی بد به خوب به مراتب دشوارتر میباشد.

برای موفق شدن، شما باید شور و شوق داشته باشید. اداره رستوران، فعالیتی است که شما را انتخاب میکند و این شما نیستید که آن را برگزینید. اگر برای این کار اشتیاق نداشته باشید، نمیتوانید مشکلاتی را که ناگهان به وجود می آیند تحمل نمایید، در مقابل آن ها ایستادگی کنید و بر موانع غلبه نمایید.

شما باید بین همه چیز و اشتیاقتان ارتباط برقرار کنید. باید با آن اشتیاق، کارکنان مسئول میزها را در ارتباط با هم نگهدارید زیرا آن ها بینش شما را به مشتریان عرضه میکنند. شما باید افرادی را که ظرف ها را میشویند از نظر روحی در مورد کارشان بشناسید زیرا کثیف بودن ظروف، تجربه بدی را برای مشتری به همراه خواهد داشت. بهتر است مشتریان، تحقق پی در پی انتظاراتشان را برای تجربه از اولین لحظه ای که با هرکس از مسئولین رستوران چه به صورت تلفنی و چه حضوری و یا مستقیم ارتباط برقرار میکنند ببینند. انجام همه این کارها را بدون اشتیاق برای رستورانتان یا کافه قلیون دار در انقلاب تصور کنید، متوجه میشوید که چرا شور و شوق الزامی است.

هر سال، نحوه لذت بردن مصرف کنندگان از قهوه و تعامل با مشاغل قهوه همچنان با ظهور اولویت های مختلف تغییر می کند. همیشه روندهای جدیدی در حال شکل گیری هستند که به کافی شاپ های تهران این فرصت را می دهد که بالاتر از بقیه بدرخشند. هنگامی که کافی شاپ خود را ایجاد کردید، فکر کردن به همه احتمالات می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد. اما غرایز تجاری مشتاق مستلزم داشتن آینده نگری خوب است، بنابراین مهم است که به این فکر کنید که چه مراحلی به رشد کافی شاپ شما کمک می کند.

برای برخی، اداره یک کافی شاپ ممکن است ساده تر از آنچه هست به نظر برسد. از این گذشته، به نظر می رسد که محبوبیت کافی شاپ ها هرگز کاهش نمی یابد - آنها بخش مهمی از نحوه معاشرت افراد و دریافت کمی طراوت در طول روز هستند. مطمئن شوید که ایده ای از چالش های داشتن یک کسب و کار قهوه دارید و برای برنامه ریزی وقت بگذارید تا برای هر چیزی که ممکن است پیش بیاید آماده باشید. برای کشف اینکه چگونه می توانید برای چالش های احتمالی آماده شوید، مهم است که از دلایل شکست کافی شاپ ها آگاه باشید تا بتوانید خودتان از این موانع جلوگیری کنید.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، هتل های میدان ازادی تهران

قهوه شما ممکن است مواد درجه یک باشد، اما اگر در برندینگ حضوری قوی نداشته باشید، این معنایی ندارد. علاقه مندان به قهوه به چیزی بیش از یک فنجان جو خوب نیاز دارند، آنها چیزی می خواهند که آنها را به بازگشت نگه دارد: شما نیاز به یک مفهوم در ذهن دارید که نشان دهد فروشگاه چگونه خواهد بود و منو چقدر مطلوب است. به این فکر کنید که چگونه هر جنبه از کافی شاپ شما به تصویر برند مرتبط است.

قهوه یک نوشیدنی کلاسیک است که انواع مختلفی دارد. حتی کوچکترین تغییر در نحوه ساخت آن نتیجه متفاوتی را ارائه می دهد، چه از یک نوشیدنی با کیفیت خاکی لذت ببرید یا یک نوشیدنی شیرین تر و خامه ای تر. حتی کوچکترین جزئیات می تواند بر طعم قهوه شما تأثیر بگذارد، مانند روش دم کردن. ریختن روی قهوه در دسته های کوچکتر دم می شود. این به خوبی با قهوه های تک منشا جفت می شود تا طعم را افزایش دهد. به خاطر داشته باشید که پوره‌ها به سفارش دم می‌شوند، بنابراین این روش کمی بیشتر طول می‌کشد. روش قطره‌ای سریع‌تر و ساده‌تر از ریختن روی قهوه است زیرا در دسته‌های بزرگ دم می‌شود. بسیاری از مغازه‌ها هر یک ساعت یک بار بسته‌های تازه را دم می‌کنند. اگر قهوه یکی از آن چیزهایی است که دوست دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید نوشیدن آن نه تنها شما را در صبح بیدار می کند.

آیا خوردن قهوه برای سلامتی انسان ها مفید می باشد؟ نوشیدن و لذت بردن از قهوه ای که با افزودنی هایی مثل  شیر های پرچرب ، خامه و یا شکر باشد ، مشکلی ندارد ، ولی نوشیدنی هایی از این دست لزوماً نمی توانند «سالم ترین» گزینه های موجود در اطراف در نظر گرفته شوند و ممکن است کالری بیشتری نسبت به آنچه انتظار دارید داشته باشند. حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان های مختلف است که به حمایت از سلامت مغز، قلب و کبد کمک می کند و همچنین به طور بالقوه باعث می شود عمر طولانی تری داشته باشید.

قهوه معمولی چیست؟اگرچه ممکن است تفاوت نسبتاً واضح به نظر برسد، اما تعداد شگفت انگیزی از مردم تفاوت بین قهوه بدون کافئین و قهوه معمولی را نمی دانند. بیایید به اصول اولیه بپردازیم. هیچ چیز با سادگی شیک یک قهوه معمولی قابل مقایسه نیست، یک ماده اصلی محبوب برای قرن ها. انواع مختلفی از قهوه وجود دارد، اما به طور کلی، یک قهوه معمولی از قهوه با شیر (یا خامه) و دو تا سه قاشق چایخوری شکر تشکیل شده است، اگرچه اگر به دنبال سالم‌تر بودن هستید، ممکن است بخواهید از شکر به طور کامل اجتناب کنید.

قهوه بدون کافئین چیست؟همانطور که از نام آن پیداست، 97 درصد از کافئین حاصل از دانه های قهوه حذف می شود تا قهوه بدون کافئین ایجاد شود. معمولاً حاوی حدود 7 میلی گرم کافئین است، در حالی که یک قهوه معمولی حاوی بیش از ده برابر این مقدار در هر جایی بین 70 تا 140 میلی گرم است. بدون کافئین به همان اندازه قهوه معمولی غنی و خامه‌ای است، اگرچه معمولاً تیره‌تر به نظر می‌رسد و طعم شیرین‌تری دارد و طعم قهوه بسیار ظریف‌تری دارد. یک فنجان قهوه بدون کافئین یک گزینه عالی برای دوستداران قهوه است که شروع به احساس عوارض جانبی ناشی از مصرف بیش از حد کافئین می کنند. چند دست لیوان قهوه در دست دارند.

اسپرسو : اسپرسو پایه اکثر قهوه ها است. این ماده با فشار دادن مقدار کمی آب داغ از طریق دانه های ریز آسیاب شده قهوه و در نتیجه یک فنجان کوچک قهوه غلیظ با کرم غلیظ ساخته می شود. این یک گزینه عالی برای کسانی می باشد که یک قهوه قوی را می پسندند و به چیزی جهت تعدیل کردن طعم قهوه نیاز ندارند.

افزودن شیر به قهوه : وقتی شروع به اضافه کردن شیر به قهوه خود می کنید، کالری بیشتری نیز اضافه می کنید – اما این لزوما چیز بدی نیست. شیر گاو مملو از مواد مغذی مانند کلسیم، پتاسیم و ویتامین D است و منبع خوبی از پروتئین است – این باعث می‌شود یک مکمل عالی برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد. نوشیدنی های کلاسیک قهوه مانند لاته، سفیده های مسطح و کاپوچینو به افزودن شیر متکی هستند. برای اکثر مردم، شکر اولین چیزی است که به آن دست می‌یابند زیرا واضح‌ترین راه برای شیرین کردن نوشیدنی و تغییر طعم آن است. با این حال، راه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید بدون توجه به کوه‌های شکر، به قهوه‌تان طعم بدهید.

از نوشیدنی‌های یخی که در طعم‌های اضافی و شربت‌های شیرین یا شیرین‌کننده‌ها زیاده روی می‌کنند خودداری کنید تا به گزینه‌های سالم‌تر توجه داشته باشید. البته، هر از چند گاهی یک نوشیدنی مقرون به صرفه برای سلامتی درازمدت شما مضر نخواهد بود، بنابراین اگر در حد اعتدال باشد، انتخاب سنتی «ناسالم» کاملاً اشکالی ندارد. مهارت های ارتباطی موثر فقط هنگام صحبت با مشتریان مفید نیستند. آنها همچنین برای کار خوب در یک تیم ضروری هستند. خوب بودن با دیگران و برقراری ارتباط با همکاران بخش مهمی از هر شغلی است و یک مهارت قابل انتقال عالی است که در طول زندگی کاری به خوبی به شما کمک خواهد کرد.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، هتل های غرب تهران 

وقتی شروع به کار در کافی شاپ می کنید، همه چیز را در مورد منو و انواع نوشیدنی های قهوه یاد خواهید گرفت. می‌توانید اشتیاق خود را برای قهوه به سطح جدیدی ارتقا دهید و در مورد منبع دانه‌ها، نحوه برشته شدن و آسیاب شدن آن‌ها و بهترین ترکیب‌ها برای صاف و لذیذترین قهوه آشنا شوید. یادگیری بیشتر در مورد داستان پشت قهوه شما با خلق قهوه با طعم عالی و ایجاد تجربه های عالی قهوه همراه است. مقدار شگفت انگیزی از دقت و مهارت در تهیه اسپرسوی عالی وجود دارد - این فقط جوشاندن مقداری آب داغ نیست. و لاته آرت را فراموش نکنید. کافی شاپ های خبره ریختن آرت لاته یا قلب زیبا را آسان می کنند، اما بیش از کمی ظرافت در آن وجود دارد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه قهوه را به درستی میل کنید و طعم های مختلف را تشخیص می دهید، این مهارتی است که می خواهید مادام العمر به خاطر بسپارید. کافی شاپ ها اغلب در قلب یک جامعه قرار دارند و به عنوان یک مرکز اجتماعی عمل می کنند که در آن کلوپ ها و گروه ها می توانند جمع شوند. وقتی در یکی کار می کنید، چیزهای بیشتری در مورد منطقه محلی کشف خواهید کرد و با افرادی که در زندگی محلی مشارکت دارند، آشنا خواهید شد.

قهوه ارگانیک چیست؟ از عطر گرفته تا رست، هر عاشق قهوه می‌داند که برای یافتن ترکیب مورد علاقه‌تان تنوع بیش از اندازه کافی وجود دارد. اما فراتر از انتخاب بهترین طعمی که شیر جو دوسر در لاته شما را تحسین می کند، مهم است که در مورد ریشه های مختلف قهوه خود، از جمله ارگانیک بودن آن، بدانید. چند چیز وجود دارد که قهوه را ارگانیک می کند. اولاً، قهوه ارگانیک بدون کود یا آفت کش مصنوعی ساخته و تولید شده است. اگر کود مصنوعی شناخته شده ای مانند نیتروژن، فسفات یا پتاس یافت شود، قهوه را نمی توان ارگانیک نامید.

آیا قهوه ارگانیک بهتر است؟ بحث های زیادی در مورد اینکه آیا قهوه ارگانیک برای شما بهتر از قهوه معمولی است وجود دارد، و پاسخ سریع بله است. با انتخاب قهوه ارگانیک، می توانید مطمئن باشید که هیچ ماده شیمیایی مصرف نمی کنید، چه از خود قهوه و چه از زمینی که در آن رشد کرده است. از آنجایی که خاک توسط مواد شیمیایی تصفیه نشده است، از نظر آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها نیز بسیار غنی تر است که سپس به گیاه قهوه و متعاقباً به دانه ها منتقل می شود. با انتخاب قهوه ارگانیک، تاثیر مثبتی بر محیط زیست نیز خواهید داشت. زیرا بدون استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند کشاورزی، به این معنی است که این مواد شیمیایی از خاک، هوا و آب منطقه دور نگه داشته می شوند. این برای حیات وحش محلی و همچنین رفاه کشاورزانی که نیازی به استنشاق هیچ یک از مواد شیمیایی خشن ندارند، بهتر است.

m/کافه قلیون دار در انقلاب

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

کافه قلیون دار در انقلاب

چه عواملی باعث موفقیت یک کافی شاپ می شود؟

انگیزه هر کسب و کاری این است که برای مشتریان خود شادی ایجاد کند. بنابراین، وقتی از هدف یک کافی شاپ صحبت می کنیم، باید انتظارات مصرف کنندگان را در نظر بگیریم. قهوه دومین نوشیدنی پرطرفدار پس از آب در جهان است که به دلیل طعم منحصر به فرد و اثرات انرژی زا مورد علاقه میلیون ها نفر است. با این حال، وقتی نوبت به انتخاب بین یک کافی‌شاپ می‌رسد، عوامل زیادی تفاوت را ایجاد می‌کنند.

ایده پشت یک کافه

حتی اگر نامرئی باشد، ایده ای که کارآفرین هنگام شروع کسب و کار خود دارد ضروری است زیرا این ایده چشم انداز، ماموریت و طرح تجاری را توسعه می دهد.
اگر تمرکز توسعه کسب و کار عمدتا بر نحوه کسب سود سریع باشد، در این صورت تلاش بر روی عوامل خارجی مانند موقعیت مکانی، محیط اطراف، تبلیغات، کارکنان حرفه ای و مجرب، قهوه با کیفیت بالا سرمایه گذاری خواهد شد. -ماشین ها و غیره. همه این عوامل ذکر شده برای موفقیت یک کافی شاپ مهم هستند. با این حال، این عوامل خارجی نمی توانند به شما اطمینان دهند که کسب و کار برای مدت طولانی تلاش خواهد کرد.
چگونه می توانید ایده کسب و کار خود را بدست آورید؟ مهمترین چیز این است که کارآفرینان بازار را به طور کامل مطالعه کنند، در مورد سایر رقبا تحقیق کنند و حتی با آنها کار کنند. به عنوان مثال، شما می توانید کار در یک کافی شاپ را تجربه کنید و کمی از استراتژی آن کافی شاپ آگاهی پیدا کنید و بتوانید نحوه اداره کسب و کار صاحب آن را بررسی کنید و همچنین ذهن مشتریان را بیاموزید. بر این اساس، می توان دیدگاه واقع بینانه ای در مورد بازار، منابع مورد نیاز و انتظارات مشتریان داشت.
ایده های جدید ناشی از آموزش و سرمایه گذاری در این زمینه است. بعداً آنها می توانند به چشم انداز و ماموریت شرکت شما تبدیل شوند.
تفاوت بین یک چشم انداز و یک ماموریت چیست؟ در حالی که یک چشم انداز در مورد آینده است، توسعه آینده کسب و کار چگونه خواهد بود، یک ماموریت مربوط به حال است، و آنچه شما می توانید در حال حاضر برای انجام موفقیت آمیز هدف آینده کسب و کار انجام دهید. به عنوان مثال، برای دستیابی به مشتریان هدف خود برای توسعه کسب و کار بعدی خود، کاری که اکنون می توانید انجام دهید این است که قیمت گذاری در دسترس یا قهوه با کیفیت بالا را اعمال کنید، یا محیطی ایجاد کنید که به افراد کمک کند در ماندن احساس راحتی کنند.

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

طرح کسب و کار

چشم انداز این است که چگونه کسب و کار را در آینده می بینید، و شما را با ارزش هایی که دنبال می کنید مرتبط نگه می دارد. یک ماموریت در مورد چگونگی اجرای چشم انداز است و طرح کسب و کار ابزاری است که به شما کمک می کند تا بفهمید چه منابع و مراحلی را برای کسب سود باید بردارید.
برای شروع، باید درک روشنی از بودجه ای که آماده سرمایه گذاری در آن هستید، مانند اجاره، بازسازی محل، قطعات فنی، صورتحساب ها، تامین کنندگان، اشتغال و تبلیغات داشته باشید. حتی اگر مدیریت منابع در عوض برای یک کارآفرین مشتاق یک کار خسته کننده است، یک کسب و کار نمی تواند بدون یک جریان نقدی روشن و سیستماتیک دوام بیاورد. به همین دلیل است که پس از شروع کسب و کار، باید به طور مداوم تمام پارامترهای مالی آن مانند فروش، هزینه، حاشیه، سود و غیره را بررسی کنید.
شش ماه اول حیاتی ترین زمان برای کسب و کار شما است، بنابراین باید با منابع لازم و همچنین سخت کوشی و اشتیاق خود آماده باشید تا آن را حفظ کنید.

نحوه تهیه منو برای یک کافه

یک محصول با کیفیت برای موفقیت یک تجارت ضروری است. در مورد کافی شاپ، منو باید شامل محصولات متنوعی باشد، به طوری که مشتریان شما در تمام طول روز و نه فقط صبح مراجعه کنند. چنین لیستی می تواند شامل موارد زیر باشد:
قهوه: اسپرسو، لاته، آمریکایی
چای
شیرینی، شیرینی پخته شده، کیک
ساندویچ، سالاد، فنجان میوه
بستنی و قهوه سرد برای فصول گرم سال
اداره یک کافه
کارآفرینان موفق به خوبی از شاخص های عملکرد خود آگاه هستند که فراتر از ردیابی فروش است. برای درک وضعیت موجودی خود و کنترل کارایی کارمندان و همچنین بازدیدها و ترجیحات مشتریان خود، باید یک سیستم عامل ایجاد کنید. پس از آن، باید کارکنان خود را برای استفاده از آن آموزش دهید، سپس به طور منظم تمام فرآیندهای کاری را بررسی کرده و آنها را بهبود بخشید.
در این راه، خودکارسازی بسیار مفید است. به عنوان مثال، استفاده از یک سیستم مناسب به شما کمک می کند تا فرآیند فروش را سازماندهی کنید و بسیاری از پارامترهای کسب و کار را در زمان واقعی، در هر کجا که هستید، کنترل کنید.

مراقبت از مشتری

مشتریانی که به کافی شاپ مراجعه می کنند چه انگیزه ای دارند؟ البته مهمترین عامل طعم بی نظیر و غنی قهوه است. این بدان معنی است که دانستن تامین کنندگان شما چه کسانی هستند، از چه نوع قهوه سازهایی استفاده می شود و قهوه چگونه تهیه می شود، حیاتی است. اطلاعات زیادی در مورد این موضوع (تامین کنندگان قهوه، قهوه سازها و روش مورد استفاده) وجود دارد. بنابراین، بهتر است به افرادی که قبلا در این زمینه با تجربه هستند و در این زمینه آگاه هستند، تکیه کنید. اگر می‌خواهید در تهیه قهوه مهارت داشته باشید، یا می‌خواهید کارمندانتان کارآمدتر کار کنند، دوره‌های تخصصی باریستا نیز وجود دارد.
خدمات دوستانه، مودبانه و حرفه ای فضای دلپذیری را ایجاد می کند و به مشتریان کمک می کند تا در انتخاب کافی شاپ شما احساس اطمینان کنند.
استفاده از یک سیستم وفاداری که به مشتریانی که اغلب به کافه شما می آیند پاداش می دهد، ایده عالی دیگری است. مشتریان وفادار هسته اصلی یک کسب و کار موفق هستند. آنها نیاز به مراقبت ویژه دارند و شما می توانید این کار را از طریق تخفیف ها و پاداش های مختلف انجام دهید.
محیط، فضای وسیع، به خصوص اگر مشتریان شما به صورت گروهی آمده باشند، همراه با رعد و برق، موسیقی، طراحی، همگی محیطی دلپذیر برای چت، ملاقات یا حتی کار به مشتریان شما ارائه می دهند.

تبلیغات

تبلیغات نقش شناخته شدن کسب و کار شما و افزایش فروش را دارد. اگر بودجه اجازه می دهد، می توان این کار را با آگهی، از طریق اینترنت یا بیلبورد انجام داد. ارتباط کافی شاپ خود با برخی رویدادها مانند کلاس های مستر یا ارائه های فرهنگی و همچنین موسیقی زنده می تواند راه دیگری برای جذب مشتری باشد.
موقعیت مکانی نیز مهم است. ابتدا، منطقه پرجمعیت را با بسیاری از مشاغل دیگر در اطراف تعریف کنید، یا ایستگاه های مترو در اطراف وجود دارد، حتی نزدیک بازار یا داخل یک مرکز خرید. دوم، همچنین خوب است در نظر بگیرید که آیا مکان هایی برای پارکینگ برای مشتریان وجود دارد یا خیر. در واقع، حتی اگر قهوه شما شگفت انگیز است و کافی شاپ شما محیطی زیبا و جذاب را فراهم می کند، اگر مشتریان برای بازدید از مغازه مجبور باشند مسیر طولانی را با پای پیاده طی کنند، ممکن است ترجیح دهند با ماشین از مغازه بازدید کنند و ممکن است در راه خود یک انتخاب جایگزین برای کافی شاپ پیدا کنند.

چرا کافی شاپ ها شکست می خورند؟

باز کردن یک کسب و کار و در واقع گسترش آن واقعاً مستلزم اعتماد شما به محصولاتی است که می فروشید، همچنین اعتماد به ایده های پشت محصول، علاوه بر این، پشتکار در کارتان، توانایی دیدن مشکل و تغییر خودتان.
اغلب مشکلات کارآفرینان جوان عبارتند از:
فقدان چشم انداز و ماموریت قوی که هر کسب و کاری باید داشته باشد زمانی که می خواهد در بلندمدت فعالیت کند. تلاش زیادی روی جنبه عملیاتی و نحوه کسب سود انجام می شود.
بازار واقعی به اندازه کافی درک نشده است، به این معنی که مردم به محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید علاقه ای ندارند.
مدیریت ضعیف منابع و مسائل مربوط به جریان نقدی. بسیاری از کارآفرینان جوان وسوسه می شوند که از سود به عنوان سود شخصی خود استفاده کنند، نه اینکه آن را دوباره برای تقویت موقعیت خود در بازار سرمایه گذاری کنند.
ارتباط با مشتری توسعه نیافته است، بنابراین مشتریان وفادار نمی شوند و تمایل دارند به دیگران توصیه نکنند.
عدم تمایل به درس گرفتن از هر اشتباه یا سرمایه گذاری بیشتر یا حتی تغییر.
شروع و سپس راه اندازی یک کافی شاپ موفق کار آسانی نیست، اما می تواند شادی زیادی را برای شما و مشتریانتان به ارمغان بیاورد. این بستگی به این دارد که چقدر میل به رشد خود با به اشتراک گذاشتن ایده ها و اصول خود با تیم و با مشتریان خود از طریق محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، دارید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT