پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کافی شاپ ارزان تهران


کافی شاپ ارزان تهران، لحن کلام یکی از زیر مجموعه های ارتباط غیر کلامی است و در کافی شاپ ارزان تهران بسیار حائز اهمیت است همان طور که هر فرهنگ نسبت به فرهنگ های دیگر از بسیاری جهات متفاوت است، از نظر ارتباطی نیز تفاوت هایی مشهود است. مردمان کوهستان و دشت‌های فراخ به نسبت شهرنشینان از صدای بلندتری در سخنگویی و محاوره استفاده می‌کنند. کارگران و کارکنان سازمان های صنعتی که با سر و صدای بیشتری سر و کار دارند از کارمندان اداری که در دفاتر تمیز و بی سر و صدا کار میکنند، بلند تر صحبت می‌کنند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

کافی شاپ هتل اورین ارزان تهران

معماران، عمدتا نسبت به دیگر حرفه ها مثل پزشکان و کارمندان دفتری و حسابداران از صدای بلندتری درمحاوره با دیگران استفاده می‌کنند. هر اندازه سر و صدا و عوامل اختلال زا بیشتر باشد، بلندی صدا بیشتر می شود. فردی که بسیار بلند سخن می‌گوید اغلب موجب رنجش دیگران می‌شود. روان شناسان و متخصصان ارتباطات معتقدند: افرادی که دارای ویژگی شخصیتی تهاجمی هستند با بلندی صدای بیشتری نسبت به کسی که در نقطه مقابل است و در ویژگی شخصیتی خجالتی قرار گرفته است سخن می گوید.

کیفیت صدا نیز باید مطلوب و خوش طنین باشد. لذا ناخوشی های مربوط به بینی، بینی گرفتگی، گرفتگی‌صدا، خشونت صدا و نفس زنی (دشواری‌های تنفسی) موجب اختلال در ارتباط و ناراحتی مشتریان خواهد شد.

حالت های عصبی همانند خوردن ناخن ترجمه اش به زبان بدن میشود عصبی و نا ایمن بودن، مالیدن دست ها به یک دیگر ترجمه اش به زبان بدن میشود هیجان‌زده، پیش بینی، نتیجه مثبت، با انگشتان صدا در آوردند ترجمه اش به زبان بدن میشود نا آرام بودن، بی صبر بودن، چانه بر روی دست گذاشته ترجمه اش به زبان بدن میشود تصمیم گیری، ارزیابی، دست به سینه ترجمه اش به زبان بدن میشود عدم موافقت، خود را به جلو کشیدن ترجمه اش به زبان بدن میشود نشانه علاقه مندی، در حال راه رفت و آمد دست ها به پشت ترجمه اش به زبان بدن میشود آشفتگی و آشفته بودن، چشم ها به طرف پایین ترجمه اش به زبان بدن میشود اساس گناه و خستگی و خسته بودن، مالیدن چشم ها ترجمه اش به زبان بدن میشود شک و تردید داشتن، مالیدن بینی ترجمه اش به زبان بدن میشود مطمئن نبودن، دسته عینک در دهان ترجمه اش به زبان بدن میشود قوت قلب یا اطمینان خاطر داشتن، نگاه کردن از بالای عینک ترجمه اش به زبان بدن میشود انتقادگری یا کسی که قصد قضاوت دارد.

مقالات پیشنهادی:  بهترین کافه های تهران ، هتل یک ستاره تهران ، کافه های انقلاب برای تولد

تکان دادن سر در جهت بالا و پایین ترجمه اش به زبان بدن میشود قصد نفوذ در دل سخنران را دارد، باز کردن دکمه های کت ترجمه اش به زبان بدن میشود تمایل به توافق در مذاکره داشتن، دست به حالت برج ترجمه اش به زبان بدن میشود توجه به سخنان، گرفتن دسته صندلی هنگام ورود به اتاق ترجمه اش به زبان بدن میشود از برقراری ارتباط مستقیم خودداری می‌کنند و عدم امنیت و اطمینان، مالیدن و لمس کردن گوش ترجمه اش به زبان بدن میشود نمی خواهد دروغ و فریب وارد گوشش شود، جویدن لب ترجمه اش به زبان بدن میشود اعلام نوعی خصومت و خشم است، برداشتن کرک های خیالی از روی لباس ترجمه اش به زبان بدن میشود ناراضی بودن و بی اهمیت بودن به مسئله مورد نظر و از این مثال ها متوجه میشویم که زبان بدن در کافی شاپ ارزان تهران بسیار حائز اهمیت است.

وقتی وارد یک کافی شاپ می شوید ، نمی توانید عامل جالب آن را انکار کنید. فضای صمیمی آن متشکل از رنگ‌ های دنج ، موسیقی پس‌زمینه ‌ی خنک ، و انواع افراد منحصربه ‌فرد است که ساعت ‌ها روی لپ ‌تاپ خود می ‌مانند ، با دوستان خود صحبت می ‌کنند و کتاب می ‌خوانند. افزایش محبوبیت کافی شاپ های امروزی تا حدودی به دلیل افزایش محبوبیت خود قهوه است . کافی ‌شاپ‌ ها به‌جای اینکه صرفاً به مشتریان قهوه ارائه دهند ، یاد گرفتند که خدمات و رویداد های بیشتری را به محل خود اضافه کنند که این جمعیت گسترده را جذب کند . کافی‌ شاپ ‌ها از مکانی که می ‌توانید به سادگی یک فنجان قهوه در آن بخرید ، به مکانی تبدیل شده ‌اند که می‌ توانید لقمه ‌ای بخورید ، وقت خود را با دوستان بگذرانید ، و کار را انجام دهید . بنابراین ، چرا کافی شاپ ها اینقدر محبوب هستند ؟ آنها چیزی بیش از یک مکان برای غذا خوردن هستند . در حقیقت فضای کافی شاپ یکی از اولین چیزهایی است که متوجه آن می شویم و تأثیر زیادی بر تجربه کلی ما دارد . وقتی صحبت از رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ‌ ها می ‌شود ، ما تمایل داریم که کتاب آنها را از روی جلد آن قضاوت کنیم و اگر مکانی تصویری با کیفیت پایین نشان دهد ، اغلب تصور می‌کنیم که غذا و نوشیدنی‌ ها آن تصویر را منعکس می‌ کنند . شما می ‌توانید بهترین عکس ‌های دنیا را بگیرید ، اما اگر جو بدی دارید ، جذب افراد در خانه سخت ‌تر و حتی سخت ‌تر است که آنها به‌عنوان مشتریان مکرر برگردند.

مزایای محیط قهوه خانه برای رستوران ها ، برای حفظ و به دست آوردن مشتریان ، مهم است که در صدر روند باقی بمانید و بدانید که مشتریان شما در چه فضایی مجذوب آن هستند . یک راه ساده برای مبارزه با رقابت ، استفاده از همان روش ها و استراتژی هایی است که کافی شاپ ها استفاده می کنند. به استراتژی‌ هایی که رستوران‌ ها در حال حاضر برای حفظ کلاس خود استفاده می ‌کنند ، نگاهی بیندازید ، در حالی که برای جمعیت قهوه خانه جذاب است . رستوران ‌هایی که در حال حاضر الگوی ایجاد فضای کافی‌ شاپ هستند ، رستوران‌ هایی به سبک اتاق نشیمن هستند. آنها از مبلمان و دکور منحصر به فرد استفاده می کنند - قطعاتی که در واقع شبیه چیزی هستند که می توانند در یک اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری استفاده شوند. چراغ‌ ها و رنگ‌ ها کم‌ رنگ هستند و در حالی که هنوز غذا های مجلل ارائه می ‌کنند ، غذا های آرامش‌ بخش مانند یک کاسه ماکارونی و پنیر یا سوپ گوجه ‌فرنگی به منوی غذا راه پیدا می‌کنند.

فضای داخلی کافی شاپ ، بازدید از یک کافی شاپ محلی بخشی از زندگی روزمره بسیاری از مردم است. طراحی یک تم کافه که با مهمانان طنین انداز شود ، کمک زیادی به جلب وفاداری مشتری می کند .  یک کافی شاپ باید چشم به طراحی داشته باشد . حتی ممکن است دلایل دیگری به غیر از نوشیدن قهوه وجود داشته باشد . محیط و نحوه ارائه محصولات خود نقش مهمی در جذب مشتری از طریق درب دارد . ویژگی های جذاب محل کافی شاپ ، مانند رایحه و خلق و خو، ممکن است ترافیک و فروش را افزایش دهد. علاوه بر این، طراحی قوی و چیدمان کافی شاپ کمک می کند در ذهن مردم بماند و بازدیدکنندگان را ترغیب کند . از مبلمان گرفته تا نوار اسپرسو ، نور محیط گرفته تا موسیقی پس‌ زمینه در کافی‌ شاپ تأثیر قابل ‌توجهی بر نحوه لذت مشتریان از نوشیدنی‌ هایشان دارد.

در زیر برخی از عناصر طراحی وجود دارد که ممکن است در یک کافی شاپ مدرن ببینید.

پالت رنگ : قهوه ای ، مایل به قرمز ، کرم یا سفید خالص

مبلمان هندسی

فقدان جزئیات پیچیده

ترکیبی از سبک های راحت و پیچیده

لوازم جانبی پررنگ و واضح ، مانند مبل با رنگ روشن ، بالش ، یا یک اثر هنری انتزاعی

پارچه های بافت مانند مخمل خرد شده ، کتان یا پشم

فلزی خنک مانند فولاد ضد زنگ ، نیکل و کروم

رنگ های چوبی بسیار روشن یا تیره

تمیز و منظم

اصول دکوراسیون داخلی کافی شاپ

مقالات پیشنهادی: رستوران برگزیده میدان انقلاب ، کترینگ میدان انقلاب ، رستوران انقلاب تهران ، غذای خوب در غرب تهران ، مراکز تهیه غذا در تهران

در زیر پنج نکته اساسی وجود دارد که باید هنگام تنظیم فضای داخلی کافی شاپ به خاطر بسپارید. با جامعه ارتباط برقرار کنید. تعامل با جامعه یک راه عالی برای جذب مشتری است و یک راه آسان برای انجام آن ، نمایش دکور قابل خرید است. با نورپردازی مناسب برای کافی شاپ ، در صورت امکان ، از نور طبیعی برای استفاده از نور ارگانیک و صرفه جویی در انرژی استفاده کنید. در طول روز ، چراغ‌ های خنک نیز گزینه ‌ای عالی هستند ، زیرا مناطقی را با رنگ‌ هایی مشابه با نور روز روشن می ‌کنند. برای ایجاد فضایی آرام در عصر ، نور گرم و کم ایده آل است زیرا کنتراست ملایم تری از تاریکی ایجاد می کند . نورپردازی که در کافی شاپ وجود دارد باید برای بهبود تصویر و فضای کلی فروشگاه باشد . نورپردازی ملایم در رنگ های کهربایی و طلایی برای کافی شاپی مناسب است که بر سکوت و آرامش تاکید دارد . لامپ های با رنگ روشن با دیوارهایی که با رنگ های روشن و برقی رنگ آمیزی شده اند عالی می شوند . اگر کافی شاپ شیک و سرگرم کننده است ، این نوع نورپردازی ممکن است عالی باشد . اگر می خواهید ظاهر دنیای قدیمی را در کافی شاپ ایجاد کنید ، می توانید نورپردازی آهن فرفورژه یا نورپردازی احیا شده را پیدا کنید. هر فضایی که می خواهید ایجاد کنید ، نوری را انتخاب کنید که مکمل آن تصویر باشد .  بسته به مفهوم کافه ، چیدمان جلوی خانه و انتخاب صندلی تنها دو عاملی هستند که باید در طراحی خود در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که مهمانان نشسته شما در طول اقامت خود راحت هستند . ظروف پذیرایی : سبک و رنگ لیوان ها و ظروف می تواند شخصیت برند را آشکار کند.

موسیقی : موسیقی می تواند حال و هوای خاصی را در کافه ایجاد کند . اگر یک کافه روستایی دارید ،  نواختن موسیقی عمومی یا پاپ را امتحان کنید. اگر مکان کافی شاپ مدرن است ، ممکن است آهنگ های شادتر و محبوب تری را انتخاب کنید . به عنوان مثال ، اگر کافه مملو از مهمانانی است که با رایانه خود کار می کنند ، موسیقی غیر مزاحم مانند کلاسیک پیانو یا آهنگ های بدون متن را انتخاب کنید. علم بارها ثابت کرده است که برای موفقیت باید مشتریان خود را با تمام حواس تحت تاثیر قرار دهید. برای رونق در یک بازار رقابتی ، دکوراسیون خوش سلیقه ، بازاریابی عطر یا خدمات عالی به مشتریان کافی نخواهد بود. برای ایجاد فضای عالی در کافی شاپ خود ، باید موسیقی متن مناسب برای کسب و کار خود را پیاده سازی کنید. موسیقی پس زمینه در یک فروشگاه خرده فروشی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی است و برای یک کافی شاپ تفاوتی ندارد . با این حال ، انتخاب موسیقی مناسب برای کافی شاپ حیاتی است.

در انتخاب موسیقی برای کافی شاپ به چه نکاتی توجه کنیم ؟ دیگر هیچ لیست پخش یا ژانری برای همه ذهنیت ها وجود ندارد. ممکن است یک قطعه موسیقی پس ‌زمینه عالی را در یک کافی ‌شاپ بشنوید و فکر کنید که کاملاً با شما مطابقت دارد ، اما ممکن است اینطور نباشد. هنگام انتخاب لیست پخش برای کافی شاپ خود، به این موارد توجه کنید: بازار هدف شما کیست؟ نسل جوان ، نسل قدیم یا ترکیبی ؟ چه چیزی کافی شاپ شما را از بقیه متمایز می کند؟ دانه های قهوه لذیذ ، فضای داخلی جذاب ، باریستاهای پرانرژی؟ موسیقی باید متناسب با برند باش د. کافی شاپ شما چقدر زود و چقدر دیر باز است؟ جمعیت اولیه به انواع مختلفی از موسیقی نسبت به جمعیت دیرهنگام نیاز دارند. ایجاد یک برنامه لیست پخش متفاوت برای کل روز و هفته را در نظر بگیرید.

چرا جو کافی شاپ مهم است؟ در دنیای قهوه ، فضای یک کافه بیش از آن چیزی که بسیاری از صاحبان کسب و کار تصور می کنند، به تجربه مشتری می پردازد. همه این عوامل جوی مهم هستند زیرا می توانند به شما کمک کنند تا در معرض دید و شناخت برند خود را افزایش دهی د. برای مثال ، ویژگی ‌های فریبنده مانند رایحه و خلق و خوی کلی محل شما ، اغلب ترافیک و فروش را افزایش می ‌دهد. همچنین یک طراحی قوی و چیدمان به افراد کمک می کند تا کسب و کار شما را به خاطر بسپارند، که ممکن است مشتریان تکراری را تشویق کند. از صندلی های شما گرفته تا بار اسپرسو ، جو می تواند به طور قابل توجهی بر لذت بردن مشتریان از نوشیدنی های خود در محل شما تأثیر بگذارد.

ایجاد محیطی جذاب برای مشتری در کافی شاپ ، کلید ایجاد یک محیط جذاب برای مشتری در کافی شاپ شما این است که با چیدمان صندلی در مغازه خود شروع کنی د. اگر منطقه بزرگی دارید که مشتریان می توانند برای لذت بردن از قهوه خود بنشینند ، ممکن است بخواهید آن منطقه بزرگ را به زیر بخش های مختلف با اهداف مختلف تقسیم کنید . به عنوان مثال ، غرفه ‌های دنج و جذاب برای دوستانی که می ‌خواهند با یک فنجان قهوه کنار بیایند ، مناسب است. میز های مجزا یا صندلی های پر شده برای مشتریانی که می خواهند آرام بنشینند و کتاب بخوانند عالی هستند . از سوی دیگر ، چیدمان مبل ‌های بزرگ با یک میز قهوه‌ خوری پر از بازی تخته ‌ای در میان آنها برای مهمانی ‌های بزرگی که می ‌خواهند بشکه ‌ای از خنده را در محل شما داشته باشند ، عالی است . صندلی هایی که در کافی شاپ خود ایجاد می کنید نوع محیطی را که در نهایت وجود خواهد داشت تعیین می کند.

کافی شاپ ها تا حدی به دلیل نوشیدنی های ارائه شده در این موسسات محبوب هستند ، اما به دلیل فرهنگ جذابی که با کافی شاپ یا کافه همراه است نیز محبوب هستند . کل جمعیتی از مصرف ‌کنندگان وجود دارند که کافی‌ شاپ‌ ها را دوست دارند ، زیرا به منابع مکالمه خوب ، موسیقی عالی و گوشه ‌های کاملاً مناسبی برای خواندن یک کتاب خوب یا مطالعه برای امتحان نهایی مشهور هستند. دانش ‌آموزان مشتریان معمولی کافی ‌شاپ‌ ها هستند ، زیرا فرهنگ قهوه برای ذهن ‌های جوان و مشتاق بسیار جذاب است . در عصر اتصال جهانی امروز ، ارائه اتصال به اینترنت به مشتریانی که از کافی شاپ شما بازدید می کنند بسیار مهم است. کافی‌ شاپ ‌ها به‌عنوان منبع پناهگاهی برای دانش ‌آموزان پر مشغله یا حرفه‌ ای که نیاز به چک کردن ایمیل ، انجام تحقیقات آنلاین یا نوشتن مقاله پیچیده دارند ، شناخته می‌ شوند . مشتریان اغلب کافی ‌شاپ‌ ها را بر خلاف کتابخانه ‌ها یا کتاب ‌فروشی‌ ها ، برای انجام وظایف آنلاین خود انتخاب می ‌کنند ، زیرا به دنبال جایگزینی تازه برای یک مکان بی‌مزه هستند . این ویژگی‌ های ساده یک کافی ‌شاپ معمولاً تمام آن چیزی است که برای ایجاد فضایی جذاب و دنج لازم است ، جایی که مشتریان در حین لذت بردن از قهوه ‌ای که در فروشگاه شما ارائه می‌شود ، احساس راحتی می‌ کنند.

مقالات پیشنهادی: هتل آپارتمان در تهران ، هتل لاکچری تهران ، بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل های تهران روی نقشه ، کافه سنتی در انقلاب

اهمیت رایحه ، نباید کسی را متعجب کرد که بوی کافه بخشی جدایی ناپذیر از تجربه کلی مشتریان کافی شاپ است . عطر قهوه یا شیرینی های تازه دم شده اغلب عابران را به خود جذب می کند . جذب مشتریان جدید نه تنها مهم است ، بلکه حفظ آنها نیز ضروری است. افزودن رایحه ‌های دلپذیر به کافی ‌شاپ شما نیز می ‌تواند افراد را تشویق کند که برای مدت طولانی ‌تری در اطراف بمانند . به عنوان مثال ، تقریباً هر خرده فروشی ، از جمله کافی شاپ ها ، از عطرهایی با تم تعطیلات استفاده می کند تا مردم را در فصل تعطیلات به فروشگاه ها جذب کند . رایحه ادویه ، وانیل یا کدو تنبل یک استراتژی بازاریابی شناخته شده برای تسخیر حال و هوای تعطیلات و در نهایت افزایش فروش است.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT