پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تهیه غذا میدان انقلاب


تهیه غذا میدان انقلاب،چگونه یک شرکت پذیرایی مهمانی با کیفیت را تعریف می کنید یا در خدمات با کیفیت خارج از سایت کیترینگ به دنبال چه چیزی هستید؟ این سؤالی است که هنگام بررسی لیست ارائه دهندگان خدماتی که قول بهترین پذیرایی را می دهند یا کسانی که در تهیه غذای مهمانی شام تجربه دارند، از خود خواهید پرسید.

به سختی می توان غذاخوری های باکیفیت پیدا کرد، به خصوص در شهری مانند تهران چیزی که آنها به سختی درک می کنند که پذیرایی چیزی بیش از پختن خوب است. در واقع، این حرفه ای است که نیاز به درک همه جانبه از عوامل دیگر مانند بازاریابی محصول، حسابداری برای حفظ سابقه معاملات و روابط با مشتری برای برخورد با مشتریان احتمالی دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توان یک کترینگ با کیفیت باز کرد و در زمره بهترین ارائه دهندگان پذیرایی در تهران قرار گرفت.

 

فاصله های ارتباطی  جزیی از علامت های زبان بدن است و زبان بدن در تهیه غذا میدان انقلاب بسیار مهم است و به موارد زیر تقسیم بندی میشود:

  1. فاصله با حریم خصوصی Intimate distance :

این فاصله تا حدود ۴۵ سانتی متر را شامل میشود و در روابط صمیمانه افراد انجام می‌پذیرد، بغل کردن و در گوشی صحبت کردن از این نوع فاصله هاست. رعایت این فاصله بسیار در روابط با مشتریان موثر در تهیه غذا میدان انقلاب موثر است.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

تهیه غذا میدان انقلاب تهران

  1. فاصله با حریم شخصی personal distance :

 از ۴۵ تا ۱۲۰ سانتی متر را شامل میشود و عموما مصاحبه‌ ها و گفت‌وگوهای دو نفره در این فاصله انجام میشود. رعایت این فاصله هم در تهیه غذا میدان انقلاب جز اصول رفتاری مهم است و باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم اجتماع distance  social :

از ۱۲۰ تا ۳۶۰ سانتی متر را شامل میشود و اغلب مذاکرات تجاری، سیاسی و مراودات اجتماعی این گونه هستند اکثر مردم هنگام خرید از مغازه ها چنین فاصله‌هایی را رعایت می‌کنند و در تهیه غذا میدان انقلاب نیز این فاصله توسط مشتریان باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم عمومی public distance :

 از ۳۶0 تا 600 سانتی متر فاصله عمومی نامیده میشود این فاصله در سالن‌های سخنرانی، کنفرانس ها، کلاس درس بین سخنران و شنوندگان اتفاق می‌افتد و با توجه به فاصله ها، آواها ویژگی های خاصی میگیرند و محتوای خاصی از پیام ها تبادل می شود. در تهیه غذا میدان انقلاب فردی که با مشتری سر و کار دارد می بایست فروتن بوده و در سلام پیشگام باشد، منظم و سر وقت و با برنامه کارها را انجام بدهد و همچنین متبسم و چهره ای شاد داشته باشد. این ویژگی ها به خصوص در ارتباطات چهره به چهره مفید و ضروری است چرا که بدیهی‌ترین مزایای ملاقات‌های رو در رو، دست یافتن به فواید معنوی و نهفته ای است که با یک تبسم و دست دادن حاصل می‌شود.

مقالات پیشنهادی: مراکز تهیه غذا در تهران ، رستوران بوفه در تهران ، هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران

وقتی محتوای پیام بین دو شخص به طور خصوصی و محرمانه است ویژگی آوایی افراد باید نجوای ملایم و نجوای قابل درک برای دیگران باشد و فاصله به صورت صمیمانه نزدیک یا صمیمانه دور باشد زیرا موضوع صمیمانه است. وقتی محتوای پیام بین دو شخص به موضوعات شخصی مربوط باشد ویژگی آوایی افراد باید صدای ملایم و صدای نسبتاً ملایم باشد و فاصله به صورت شخصی نزدیک یا شخصی دور باشد زیرا موضوع بین دو نفر شخصی است. وقتی محتوای پیام بین دو شخص به صورت اطلاعات غیر شخصی و اطلاعات عمومی برای شنیدن دیگران است ویژگی آوایی افراد باید با صدایی رسا و صدای رسا با کمی بلندی باشد و فاصله دو شخص از همدیگر در تعریف فاصله اجتماعی نامیده می شود و موضوع صحبت دو نفر اجتماعی است. وقتی محتوای پیام بین دو شخص به موضوعاتی چون اطلاعات برای شنیدن دیگران و یا خوشامدگویی یا خداحافظی با دیگران است ویژگی‌های  آوایی افراد باید به نوعی نسبتاً بلند برای شنیده شدن و در بلندترین صدا باشد و فاصله بین افراد فاصله عمومی باشد زیرا موضوع عمومی است و هر شخصی می تواند آن را بشنود.

کیترینگ های با کیفیت چه می کنند؟

خواه پذیرایی در مهمانی شام در تهران باشد یا شرکت در یک مراسم عروسی یا مراقبت از یک رویداد شرکتی یا یک گردهمایی غیررسمی اجتماعی، کلید افتتاح یک کسب و کار پذیرایی با کیفیت بر روی برخی از عوامل ضروری است. این عوامل پس از ارزیابی ویژگی ها یا ویژگی های ارائه دهندگان خدمات پذیرایی با کیفیت در شهرهای مختلف فهرست شده اند. موارد ضروری شامل:

غذای لذیذ و خوشمزه : تمرکز فقط بر روی دکوراسیون یا سبک کافی نیست. با تهیه غذا میدان انقلاب ، مردم غذای خوب و غذاهای لذیذی را می‌فهمند که دوست دارند آن‌ها را امتحان کنند، به این معنی که هیچ چیز کمتر از غذاهای خوشمزه تأثیر عالی و ماندگاری را بر مشتریان شما نخواهد گذاشت. بدانید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند، افراد با تجربه را برای ایجاد منوها استخدام کنید، بسته های پذیرایی را بخرید، امکانات گرم کردن مجدد غذا را داشته باشید و پیش غذاها و دسرهای عالی را به عنوان لوازم جانبی غذای اصلی که برای مهمانان در این رویداد سرو می کنید انتخاب کنید.

سازگاری با نیازهای مشتریان: برخی از مشتریان نیازهای غذایی خاصی دارند. ممکن است بسیاری از مشکلات سوء هاضمه شکایت داشته باشند یا به آجیل یا محصولات شیر حساسیت داشته باشند. قبل از ترسیم منوی خود مطمئن شوید که به این اطلاعات دسترسی دارید. خلاقیت و انعطاف‌پذیری در برنامه‌ریزی به پیروزی در موقعیت‌هایی کمک می‌کند که نیاز به برآورده کردن خواسته‌های مشتریان را بدون به خطر انداختن طعم و کیفیت وعده داده شده دارند.

مدیریت تیم عالی: پذیرایی شامل مراقبت از دکوراسیون نیز می شود. جنبه های دیگر شامل مدیریت یک تیم بزرگ از آشپز، پیشخدمت، نظافتچی و دکوراتور است. این امر مستلزم مدیریت عالی تیم برای اطمینان از عملکرد روان کل خدمه است. مشاهده اینکه غذا به موقع و مطابق با انتظارات مشتری سرو می شود و در عین حال مطابق با قوانین تعیین شده طبق مقررات ایمنی غذا نیز مهم است. برای مدیریت این همه، غذاساز باید با تجربه کافی برای رهبری تیم استخدام کند.

خدمات به موقع: مشتریان خواستار خدمات به موقع هستند، به این معنی که کیترینگ باید همه چیز را برنامه ریزی کند تا از تأخیر در ارائه خدمات و سپس تمیز کردن پس از پایان رویداد جلوگیری شود.

مدیریت مشتری: رضایت مشتری کلیدی است که مدیریت موثر مشتری را می طلبد. حفظ استاندارد معینی از مدیریت مشتری مهم است. مشتریان راضی خدمات شما را به دوستان و همتایان خود ارجاع می دهند، بنابراین به عنوان منابع بازاریابی ارزان قیمت عمل می کنند.

رعایت مقررات مواد غذایی: مقررات غذایی در سراسر ایران سختگیرانه است، به این معنی که شما باید به همه جزئیات توجه کنید، چه تازگی سبزیجات و میوه های تهیه شده یا کیفیت روغن مورد استفاده برای پخت غذا. همین امر در مورد تعمیر و نگهداری تجهیزات نیز صدق می کند، زیرا همه چیز باید در وضعیت مناسبی باشد تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد غذایی شما تمیز و ایمن برای مصرف هستند. بنابراین ایده آل است که مطمئن شوید مخاطبینی دارید که می توانند تعمیر لوازم خانگی را انجام دهند و همچنین سایر تجهیزاتی را که ممکن است برای ذخیره یا تهیه غذا استفاده شوند، سرویس دهند. اگر می خواهید تجارت خود را ادامه دهید، مهم است که این جزئیات را نادیده نگیرید.

مقرون به صرفه بودن: شارژ گزاف صرفاً برای ایجاد حسی غنی و جذاب به مشتریان شما کمکی نمی کند. مشتریان شما می خواهند فقط برای آنچه سفارش می دهند و نه برای عوامل اضافی که ممکن است در فاکتور ذکر کنید، پرداخت کنند. مطمئن شوید که غذا و خدماتی که ارائه می‌دهید سوراخی در جیب مشتریانتان نسوزد. به هر حال، یک مشتری خوشحال بیشتر از تکنیک های تبلیغاتی گران قیمت، در کسب و کار زنگ می زند

 

ویژگی های مدیریت تهیه غذا میدان انقلاب

از آنجایی که پذیرایی شامل فعالیت ها و تنوع محصولات است و چالش خاصی را برای مدیر ایجاد می کند، ویژگی های خاصی دارد که آن را از سایر صنایع تولیدی و خدماتی متمایز می کند. طیف گسترده ای از خدمات غذایی از جمله بیسکویت و چای، تنقلات پخته و فرآوری شده به مشتری ارائه می شود. نوشیدنی ها و وعده های غذایی برای سازماندهی رویدادهای کامل . محصول و خدمات ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و نمی توان آنها را به صورت مجزا بررسی کرد. محصول ارائه شده همیشه از قفسه خارج نمی شود و بدون آماده سازی بیشتر سرو می شود. استاندارد کردن محصولات آسان نیست و همان ظرف از نظر شکل، اندازه و کیفیت از یک مؤسسه به دیگری متفاوت است. ارائه یک تماس شخصی به غذا یک نقطه فروش مهم در پذیرایی است، بنابراین تمهیدات خاصی برای نگهداری ایمن آنها ضروری است.

سلیقه مشتریان در روزهای مختلف و حتی در زمان های مختلف در همان روز متفاوت است. اینها همچنین ممکن است به طور اساسی تغییر کند و افراد زیادی را با پیشینه‌های مختلف، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ساختاری تغییر دهد. این امر مستلزم مهارت های بیشتر در مدیریت نیروی انسانی در داخل و خارج از سازمان است. غذا در برابر دزدی، سرقت، آلودگی، فساد و ضایعات آسیب پذیرتر است. بنابراین باید در تمام مراحل تولید و خدمات کنترل شود. محصول به طور کلی در نقطه تولید مصرف می شود، اما در حالی که برخی از اقلام را می توان از قبل آماده کرد و با خیال راحت نگه داشت. دیگران نمی توانند و بنابراین باید طبق سفارش آماده شوند. این منجر به اوج ها و فعالیت ها می شود. غذاساز همچنین به استانداردهای بهداشت و سلامت مشتریان توجه دارد زیرا مواد غذایی پس از مصرف قابل آموزش مجدد نیستند. در حالی که محصولی که آلوده است تنها پس از مصرف اثر نامطلوب دارد.

 k/تهیه غذا میدان انقلاب

چه ویژگی هایی را باید در یک تهیه غذا میدان انقلاب نمونه جستجو کرد؟

مدت‌ها پس از خاموش شدن چراغ‌ها و توقف پخش موسیقی، مردم درباره چه چیزی صحبت خواهند کرد؟ غذای مراسم شما

غذا نقش مهمی در شکل گیری خاطرات دارد. یک غذای خوب زمینه را برای رویدادی فراهم می کند که مردم برای دهه ها آن را به خاطر خواهند داشت. سال‌ها بعد، غذای مشابهی را امتحان خواهید کرد که شما را به آن شب خاص بازمی‌گرداند.

از آنجایی که غذا در رویداد شما و خاطرات آن بسیار مهم است، باید شرکت پذیرایی رویداد خود را با دقت انتخاب کنید. شما یک تهیه کننده غذا نمی خواهید که فقط "خوب" یا "خیلی خوب" باشد. شما لایق یک کیترینگ نمونه و یک  هستید. چنین کیترینگ دارای ویژگی های زیر خواهد بود.

 

سرآشپزهای با تجربه

بهترین تهیه غذا میدان انقلاب ، سرآشپز های با استعداد و با تجربه را استخدام می کنند. سرآشپز های بزرگ نه تنها غذا های لذیذ درست می کنند، بلکه خلاقیت طراحی غذا هایی را دارند که به خوبی با محیط پذیرایی سازگار باشد. آنها می توانند تغییراتی در غذاهای کلاسیک ایجاد کنند تا آنها را تازه نگه دارند بدون اینکه اصالت آنها را به خطر بیندازند. آنها همچنین می توانند غذاهای جدید و مدرن را به طور خاص برای رویدادهای پذیرایی ایجاد کنند. غذاهایی که در مهمانی خود سرو می کنید نیز باید به خوبی با هم ترکیب شوند. یک سرآشپز با تجربه می تواند منویی از غذاهایی ایجاد کند که مهمانان شما را به عنوان یک مجموعه تحت تاثیر قرار دهد، نه فقط به عنوان یک غذای جداگانه.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ، 

مواد با کیفیت

 با مواد اولیه خوب شروع می شود. به دنبال یک شرکت پذیرایی باشید که در صورت امکان مواد اولیه خود را از فروشندگان کوچکتر محلی تهیه می کند. فروشندگان کوچکتر معمولا مواد با کیفیت بالاتری را ارائه می دهند. آنها همچنین تمایل دارند با پذیرایی که از آنها خرید می کنند روابط نزدیک تری داشته باشند. بنابراین، غذاخوری شما ممکن است بتواند مقادیر کمتری از برخی از مواد منحصر به فرد را برای افزودن به غذاهای منوی شما خریداری کند.

تامین نیازهای غذایی، رژیم غذایی بسیار شخصی است. افراد ترجیحات غذایی مختلفی دارند که نه تنها بر اساس ذائقه آنها، بلکه بر اساس آلرژی ها، حساسیت های غذایی، اعتقادات مذهبی و سنت های فرهنگی است. یک شرکت پذیرایی نمونه رویدادها مایل و قادر به پاسخگویی به نیازهای غذایی متفاوت مهمانان شما خواهد بود. به دنبال شرکت های پذیرایی باشید که در نوع غذاهایی که می خواهید ارائه دهید تخصص دارند.

انعطاف پذیری، هر رویدادی متفاوت است. شاید بخواهید پیش غذا سرو کنید، سخنرانی کنید، سپس غذا را ادامه دهید. یا شاید بخواهید غذای خوراکی را به سبک بوفه ارائه دهید، اما دسر را روی میزها سرو کنید. شرکت‌ های پذیرایی رویدادهای خوب می‌دانند که غذای عالی چیزی بیش از طعم و مزه است - این به نحوه ارائه و بافته شدن آن در رویداد مربوط می‌شود. به این ترتیب، یک کیترینگ نمونه باید انعطاف پذیر باشد و بتواند خدمات خود را به بقیه مهمانان شما ارائه دهد.

کارکنان خدمات حرفه ای، کارکنان خدماتی که غذا را سرو می کنند با مهمانان شما تعامل خواهند داشت و به تنظیم لحن رویداد شما کمک می کنند. بنابراین، شما واقعاً می خواهید آنها حرفه ای، متین و دوستانه باشند. تهیه غذا میدان انقلاب نمونه تلاش زیادی برای استخدام کارکنان خدمات با استعداد و با شخصیت انجام می دهند. آنها همچنین در آموزش کارکنان خود سرمایه گذاری می کنند تا بدانند چگونه با هر موقعیتی که ممکن است پیش بیاید، برخورد کنند. اگر یک  به کارکنان خدماتی و کارشان افتخار می کند، این نشانه بسیار خوبی است.

قیمت های روشن، بیشتر رویدادها با در نظر گرفتن بودجه مشخصی برنامه ریزی می شوند. صرف نظر از اینکه بودجه شما بزرگ، کوچک یا جایی در این بین باشد، باید بدانید که هزینه خدمات خاص چقدر است تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. یک شرکت پذیرایی نمونه از ابتدا با قیمت های خود شفاف خواهد بود. آنها باید به شما بگویند که برای منوهای مختلف برای هر بشقاب چقدر هزینه می گیرند، آیا هزینه اضافی برای مکان های خارج از سایت وجود دارد و غیره. آنها همچنین باید در مورد هزینه هایی که ممکن است در صورت ایجاد تغییرات در منو یا لیست مهمانان خود بعداً اضافه کنند، شفاف باشند.

شرکت های پذیرایی رویدادهای زیادی در تهران وجود دارد، اما همه آنها سطح یکسانی از خدمات را ارائه نمی دهند. شما شایسته استخدام بهترین ها هستید - یک غذاساز نمونه که غذاهای خوشمزه و تجربه ای به یاد ماندنی را برای مهمانان شما فراهم می کند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما هستید، با کترینگ رویدادهای برتر تماس بگیرید.

مراقبت از مشتری، کار در کنار مشتری در تنظیم منو برای یک رویداد پذیرایی ضروری است. یک تهیه غذا میدان انقلاب با کیفیت عالی در تمام بحث های مشتری نزاکت، درایت، ملاحظه، حساسیت و دیپلماسی را نشان می دهد. تهیه غذا میدان انقلاب باید ارتباط دهندگان عالی باشند و همیشه باید به خاطر داشته باشند که توصیه های دهان به دهان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است.

هوش مالی، اداره یک شرکت پذیرایی مانند اداره هر کسب و کاری است و برای بقای آن کسب و کار لازم است برنامه ریزی مالی معقولی انجام داد، به ویژه برای پوشش زمان هایی از سال که کسب و کار ساکت تر است.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT