پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

هتل نزدیک دانشگاه تهران


هتل نزدیک دانشگاه تهران، هتل اورین تهران هتلی دو ستاره است و این هتل نزدیک دانشگاه تهران است. دانشگاه تهران یک دانشگاه دولتی و بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در ایران است. از این دانشگاه با القاب دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی یاد شده‌است. پیشنهاد اولیه آن را اسماعیل سنگ در سال ۱۳۰۵ داد و پس از انجام مطالعات اولیه عیسی صدیق، در سال ۱۳۱۳ ه‍.ش به فرمانِ رضا شاه پهلوی تأسیس شد. دانشگاه تهران دارای ۲۵ دانشکده، ۹ پردیس و ۱۶ مرکز پژوهشی و تحقیقاتی است.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

در اواخر دهه ۱۹۴۰ میلادی ساختار درسی و پژوهشی دانشگاه تهران رفته‌رفته به سمت الگوبرداری از سیستم دانشگاه‌های آمریکایی شروع به حرکت کرد. پس از دو سال تعطیلی اجباری در سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۱ به واسطه انقلاب فرهنگی ایران توسط جمهوری اسلامی و در سال ۱۳۶۴ دانشکده‌های علوم پزشکی از دانشگاه تهران رسما به دستور بخشنامه ی جدید دولت جدا و مستقل شدند و دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل دادند.

بهترین هتل در میدان انقلاب

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران بزرگترین کتابخانه دانشگاهی ایران است. هسته اصلی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سال ۱۳۲۸، با مجموعه اهدایی سید محمد مشکوه، استاد دانشگاه تهران، شامل ۱۳۲۹ جلد نسخه خطی تشکیل گردید و بنای فعلی کتابخانه، در یکم مهرماه سال ۱۳۵۰ گشایش یافت. در طول این مدت، امور فنی کتابخانه، ایجاد ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی جهان، انتخاب و به کار گماردن کتابداران متخصص، در زیرزمین سازمان مرکزی، و زیرزمین دانشکده علوم و اتاق‌های مسجد دانشگاه انجام می‌شد. در سال ۱۳۵۳، به منظور گردآوری و نگهداری و سازمان‌دهی انتشارات غیرکتابی که از سازمان‌ها، وزراتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و انجمن‌های فرهنگی و مؤسسات و مراکز داخل و خارج از کشور به کتابخانه مرکزی اهدا می‌شد، «مرکز اسناد» کتابخانه دایر گشت و نام آن به کتابخانه مرکزی افزوده شد.

در دانشگاه تهران نزدیک به ۲۰ سال است که کانون‌های دانشجویی فعالیت خودجوش دانشجویی را انجام می‌دهند. اکنون نزدیک به ۹۲ کانون در این دانشگاه ثبت شده که ۴۵ عدد از آن‌ها فعال است. این نهاد متولی فعالیت‌های فرهنگی نظیر شب شعرها، فعالیت‌های هنری نظیر موسیقی و تئاتر و هنرهای تجسمی، اجتماعی نظیر هلال احمر و خیریه و دینی نظیر فعالیت‌های مذهبی در میان دانشجویان دانشگاه تهران است.هر ساله از میان تمام دبیران کانون‌های دانشگاه یک نفر به عنوان دبیر شورای هماهنگی انتخاب می‌شود که مسئولیت هماهنگی و هدایت مسیر توسعه کانون‌ها را بر عهده دارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین هتل های تهران برای عروسی

موزه فرش تهران،نزدیک به هتل اورین است و هتل نزدیک دانشگاه تهران است. موزه فرش جزو نفیس ترین موزه های کشور به شمار می رود و زیباترین فرش های ایرانی از جمله قدیمی ترین فرش جهان را می توان آنجا به تماشا نشست که متعلق به دوره هخامنشی است. موزه فرش تهران از سرگرم کننده ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می  شود.

سه انتظار مهم از مهمانان در یک هتل چیست؟ مهم نیست که برای چه گروهی پذیرایی می کنید، مهمانان کوچک و بزرگ هتل تقریباً همیشه مایلند اقامت آینده هتل خود را دارای این ویژگی ها باشند:

پاکیزگی

ارتباط شفاف

محیط های خواب آرام

مهمانان از یک هتل چه می خواهند: در زیر، اطلاعاتی در مورد آنچه که کارشناسان و محققان برجسته صنعت هتلداری فکر می‌کنند هر مخاطب هدف را متقاعد می‌کند تا هتل شما را نسبت به رقابت انتخاب کند، خواهید یافت. اما قبل از شروع، به خاطر داشته باشید که این تنها خواسته ها و نیازهای سطح بالا هر بخش از مخاطبان را برجسته می کند. بهترین راه برای جذب واقعی مهمانان این است که رضایت آنها را در طول زمان ردیابی کنید و تغییراتی منظم برای انطباق با انتظارات و ترجیحات گروه های مختلف در حال تغییر ایجاد کنید.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ،  بهترین هتل تهران از نظر مسافران

آنچه مسافران تجاری از یک هتل می خواهند : مسافران تجاری می خواهند اقامت آنها آسان باشد. آنها وقت ندارند تا با ناراحتی های جزئی که ممکن است برخی از مهمانان دیگر ممکن است کنار بیایند. آنها معمولاً یا عجله دارند که به جایی برسند یا سعی می کنند از اوقات فراغت با ارزش خود برای جبران کار یا خواب استفاده کنند. بنابراین، وقتی نوبت به دادن آنچه می خواهند به آنها می رسد، هتلداران باید بر اساس این دو کلمه کلیدی عمل کنند: سیال و کاربردی.

برآورده کردن انتظارات مهمان یک چیز است، اما فراتر از آنها چیز دیگری است. فراتر رفتن از حد انتظار به مهمانان دلیلی می دهد که هتل شما را بر رقبا ترجیح دهند، که تأثیر مثبتی بر وفاداری و در نهایت افزایش درآمد دارد. به همین دلیل مهم است که بدانیم بیشترین نیازهای مهمان چیست و چگونه می توان این الزامات را در تمام مراحل فرآیند رزرو برآورده کرد.

در این مقاله، نگاهی به پنج مورد از مهمترین انتظارات مهمانان هتل خواهیم داشت و درک بهتری از اینکه چرا برآورده کردن انتظارات مهمان در یک هتل بسیار حیاتی است، خواهیم داشت. به خواندن ادامه دهید تا کلیدی را باز کنید که مشتریانتان دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهند بدهید و در نتیجه به میزان رضایت آنها کمک کنید.

چرا برآوردن انتظارات مهمانان در یک هتل مهم است؟ برآورده کردن انتظارات مهمان در یک هتل حداقل چیزی است که برای داشتن یک جریان ثابت رزرو در طول سال لازم است، اما فراتر از انتظارات مهمان راز تبدیل مهمانان به سفیران برند است. هرچه بیشتر بتوانید درک کنید که مهمانان در هر مرحله از سفر خریدار به دنبال چه چیزی هستند، بیشتر می توانید اطمینان حاصل کنید که حداقل خدمات را ارائه می دهید و همچنین فراتر از آن می روید.

به میهمانی که تنها حداقل‌هایی مانند اتاق تمیز، هتل در موقعیت مکانی خوب، تخت و بالش راحت ارائه می‌شود، چیزی که هتل شما را از رقبا متمایز کند، پیشنهاد نمی‌شود و بنابراین احتمال بازگشت وجود ندارد.

از طرف دیگر، اگر خدمات عالی، امکانات رفاهی ویژه، استفاده از فناوری و راحت‌تر کردن سفر مهمان را ارائه دهید، نه تنها به احتمال زیاد مهمانان وفادار می‌شوند، بلکه به احتمال زیاد دوستان خود را معرفی می‌کنند و طرفداران هتل شما می‌شوند.

در مهمان نوازی، مهمانان بیشترین اهمیت را دارند. به خصوص مهمانان بازگشته، زیرا برای شهرت برند، امتیاز نهایی و نرخ حفظ کارکنان شما عالی هستند. راز وفاداری، ارائه تجربیات و مزایای بی نظیر در همه نقاط تماس است: از پیام های بازاریابی، ارتباطات قبل از ورود و ورود به هتل تا خدمات هتل و پس از خروج.

بهبود وفاداری مهمان با کاهش هزینه های خرید و ایجاد یک برنامه ارجاع ارگانیک، سودآوری را بهبود می بخشد. همچنین سطح رضایت مهمانان و کارکنان را افزایش می دهد. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا در مورد مزایا و استراتژی های افزایش وفاداری مهمان بیشتر بدانید.

وفاداری مهمان هتل چیست؟ وفاداری مهمان هتل نشان می دهد که یک مهمان چقدر به برند شما متعهد است، معمولاً به دلیل سرمایه گذاری احساسی و رفتار خرید. یک مهمان وفادار به طور مداوم برند شما را به جای رقبا انتخاب می کند. چرا؟ زیرا آنها از خدمات، کارکنان، موقعیت مکانی و امکاناتی که هتل شما ارائه می دهد راضی هستند. وفاداری می تواند به سادگی تبدیل مهمانان یک بار به مشتریان تکراری باشد. این بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای افزایش سودآوری است، زیرا هزینه های جذب مشتری به طور قابل توجهی بالاتر از حفظ مشتری موجود است.

مزایای هتل شما برای افزایش وفاداری مهمانان چیست؟ مزایای زیادی برای هتل ها برای افزایش وفاداری مهمانان وجود دارد. برای شروع، مشتریان وفادار به احتمال زیاد مستقیماً رزرو می‌کنند، به کاهش هزینه‌های خرید کمک می‌کنند و در نهایت به حامیان برند تبدیل می‌شوند. هنگامی که مهمانان به برند شما اعتماد کنند، احتمالاً حساسیت کمتری نسبت به قیمت خواهند داشت، به این معنی که حتی اگر قیمت بالاتر باشد، در هتل شما اقامت خواهند داشت. در صنعت متمرکز بر مردم، داشتن مهمانان منظم به سطح رضایت کارکنان کمک می کند. تیم شما می تواند با افراد عادی ارتباط برقرار کند و در ارائه خدمات بهتر سرمایه گذاری بیشتری کند. همچنین برای مهمانانی که از چهره های آشنا خدمات بهتری دریافت می کنند بسیار عالی است.

چگونه وفاداری مهمانان هتل را افزایش دهیم؟ در حالی که هیچ فرمول جادویی برای تبدیل مهمانان به مشتریان وفادار وجود ندارد، این استراتژی های عالی شما را در مسیر درست هدایت می کند. رضایت مهمانان هتل به میزان رضایت مهمانان از امکانات، امکانات و سطح خدمات هتل اشاره دارد. این کمک می کند تا اندازه گیری شود که آیا هتل انتظارات مهمان را برآورده می کند یا خیر. هتل‌ها می‌توانند با اطمینان از بی‌نظمی بودن هر تعامل با برندشان بر سطح رضایت تأثیر بگذارند: از مرحله رزرو، در طول اقامت و پس از خروج. هتل‌ها می‌توانند استراتژی‌های تعامل متفاوتی را برای کمک به تأثیرگذاری بر رفتار مهمان و افزایش نرخ وفاداری و نگهداری ابداع کنند. رفع شکاف ها در خدمات قبل از اینکه بر شهرت هتل شما تأثیر منفی بگذارد بسیار مهم است.

برنامه های وفاداری هتل یکی از بهترین راه هایی است که هتل ها برای ایجاد وفاداری می کنند. این راهی برای پاداش دادن به مشتریان برای خرج کردن پول در ملک شما است. اعضا بر اساس تعداد شب اقامت، خدمات خریداری شده یا کل پول خرج شده امتیاز کسب می کنند. جوایز و جوایز در اشکال و اشکال مختلف هستند: اقامت در آینده، ارتقاء یا تخفیف خدمات.

شخصی سازی در طول تجربه مهمان یکی از بهترین راه ها برای وفادار کردن مهمانان به برند شما است. اگر برنامه پاداش دارید، جوایز را با ترجیحات مهمان خود تطبیق دهید. مشتریان غذاخور شما از تخفیف در رستوران های محلی یا خوراکی های لذیذ در اتاق خود به عنوان جایزه قدردانی خواهند کرد. این موارد اضافی به افزایش وفاداری کمک زیادی می کند.

با نظارت دقیق بر رفتار خرید و خدماتی که به طور منظم در هتل شما مصرف می شود یا ایجاد نمایه های مهمان، می توانید اطلاعاتی در مورد مهمانان خود دریافت کنید و پیشنهادات را مطابق با ترجیحات آنها تنظیم کنید. فراتر رفتن از آن چیزی است که میهمانان را ترغیب می کند که به ملک شما بازگردند. خدمات اضافی مانند خشکشویی، پارکینگ رایگان، یا امکانات پرطرفدار ارائه دهید - فراتر از انتظارات آنها شما را از رقبا متمایز می کند.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

خدمات مشتری عالی ، این لیست بی پایان است: مخاطبان همیشگی خود را با نام خطاب کنید، با مهمانان تماس بگیرید تا ببینید آیا به چیزی نیاز دارند یا خیر، و مسلح شدن به لبخندی خوشامدگویی، فقط به ذکر چند مورد. خدمات خوب به مشتریان انتظار می رود. خدمات قابل توجه مشتری شما را متمایز می کند.

ما به 5 روش برای بهبود وفاداری مهمانان هتل نگاه کرده ایم که می تواند هتل شما را از رقبا متمایز کند. هرچه تجربه مهمان بهتر باشد، شخصی سازی شده تر است. و ثبات بیشتر در خدمات شما می تواند مهمانان یکباره را به مهمانان عادی تبدیل کند. در نهایت، میهمانان بازگشتی هزینه‌های خرید را برای شناخت برند و نتیجه نهایی هتل شما کاهش می‌دهند.

رضایت مهمان محرک اصلی صنعت مهمان‌نوازی است – این امر مستقیماً بر وفاداری مشتری، نظرات مثبت و رزروهای تکراری تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که هتل ها همیشه به دنبال راه هایی برای فراتر رفتن از انتظارات مهمانان هستند. اما آیا تمرکز بر تجربیات منحصر به فرد و خدمات شخصی کافی است؟ راه‌هایی برای فراتر رفتن و فراتر رفتن وجود دارد که می‌تواند به هتل‌ها کمک کند تا پایگاه مشتریان وفادار ایجاد کنند و مزیت رقابتی به دست آورند.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید رضایت مهمان را افزایش دهید، استراتژی‌های کلیدی، بهترین شیوه‌ها و معیارهای سنجش تاثیر را تشریح می‌کنیم. هتلداران، از این بینش ها برای ارائه یک تجربه استثنایی و فراموش نشدنی برای مهمانان خود استفاده کنید.

فرآیندهای ورود و خروج ساده : هیچ چیز به اندازه انتظار در صف های طولانی برای ورود یا خروج مهمانان را ناراضی نمی کند. یک تجربه کارآمد و بدون دردسر به طور قابل توجهی بر سطح رضایت مهمان تأثیر می گذارد. از فن‌آوری‌هایی مانند ورود تلفن همراه، کلیدهای دیجیتال یا کیوسک‌های ورود استفاده کنید - که همه این‌ها روند را تسریع می‌کنند و تاخیرهای غیرضروری را حذف می‌کنند.

خدمات استثنایی : ارائه خدمات استثنایی در هر نقطه تماس یکی از رازهای رضایت مهمانان است. کارکنان شما باید نیازهای مهمانان را پیش بینی کنند و برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی گامی اضافی بردارند. مطمئن شوید که کارمندان خود را برای تصمیم گیری و ارائه توصیه های شخصی و همچنین رسیدگی سریع و کارآمد به درخواست ها توانمند می کنید. یک لبخند نیز راه طولانی را در پی خواهد داشت.

امکانات رفاهی و راحتی بیشتر : یک اتاق تمیز و به خوبی نگهداری شده با یک تخت راحت این قدرت را دارد که بلافاصله رضایت مهمانان را بهبود بخشد. مایل بیشتر بروید و امکانات درجه یک مانند لوازم بهداشتی پیشرفته، فناوری داخل اتاق برای کنترل دما و موسیقی و صبحانه رایگان ارائه دهید. همه این ویژگی ها به ارتقای هتل شما در بالاتر از رقبا کمک می کند.

ترجیحات مهمان را درک کنید : آیا مخاطب هدف خود را درک می کنید؟ شما باید بدانید که چه چیزی آنها را تحریک می کند - ترجیحات، نیازها و انتظارات آنها. تجزیه و تحلیل داده های مهمان را شروع کنید و نظرسنجی هایی انجام دهید تا بینش های ارزشمندی در مورد روندها و ترجیحات فردی به دست آورید. از آنجا، می‌توانید خدمات و پیشنهادات بهتری را برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات مهمان تنظیم کنید.

ارتباط و پاسخگویی : یکی دیگر از راه‌های بهبود سطح رضایت، ایجاد ارتباط شفاف و مؤثر در طول سفر مهمان است. قبل از ورود آنها، به سؤالات مهمان به سرعت پاسخ دهید. در طول اقامت آنها، به سرعت به نگرانی ها رسیدگی کنید، مسائل را حل کنید و بازخوردها را پیگیری کنید. این تأثیر بسیار خوبی بر جای می گذارد و به تقویت وفاداری به برند کمک می کند. همیشه در همه کانال‌ها از جمله ایمیل، تلفن، رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های مستقیم و حضوری پاسخگو باشید. زمان پاسخ کوتاه راهی بدون زحمت برای به جا گذاشتن تأثیر مثبت بر مهمانان است.

برای بهبود رضایت مهمانان، هتل ها باید رویکردی جامع را اتخاذ کنند که بر درک ترجیحات مهمان، ارائه خدمات شخصی، ساده کردن فرآیندها و ایجاد تجربیات فراموش نشدنی تمرکز دارد. این استراتژی ها را برای اطمینان از وفاداری میهمان اجرا کنید و زمینه را برای موفقیت بلندمدت فراهم کنید.

آدرس موزه فرش تهران : میدان انقلاب، کارگر شمالی، تقاطع دکتر فاطمی، ضلع جنوب شرقی.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT