پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

اقامتگاه اقتصادی در تهران


اقامتگاه اقتصادی در تهران، در دنیای امروز گردشگری، رزرواسیون تبدیل به یک ضرورت برای مسافران شده است و یک ابزار مهم بازاریابی برای مراکز اقامتگاه اقتصادی در تهران می باشد. مسافران همواره به یک سیستم رزرواسیون مناسب با سازماندهی خوب که به آسانی قابل دسترسی باشد، برای تضمین سفر برنامه ریزی شده خود اعتماد می‌کنند.

m/اقامتگاه اقتصادی در تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

مراکز اقامتگاه اقتصادی در تهران می خواهند که همواره جریان مداومی از میهمانان را در سیستم رزرواسیون خود داشته باشند تا سودآوری آنها تضمین شود یک سیستم مناسب رزرواسیون باید همواره ابزارهای کارآمد دستیابی، پردازش و تایید را تضمین کند. ثبت رزروهای افزون بر ظرفیت هتل ممکن است اشغال صد درصد هتل را تضمین کند، اما ناراحتی و دلخوری میهمانان را به همراه خواهد داشت. در ادامه رزرواسیون را به عنوان یک بخش مدیریت فرانت آفیس و عملکرد یک سیستم کارآمد را مورد بررسی قرار می دهیم.

رزرواسیون یکی از اصول سرمایه‌ای و سودآوری است که در بازاریابی موثر است و شامل بررسی افرادی می شود که به محصولات و سرویس دهی هتل که تامین کننده نیازهای خاص است، نیاز دارند. ‌هتل های زنجیره‌ای، از طریق سیستم رزرو مرکزی خود می توانند ۳۰ درصد از ظرفیت هتل را به فروش برسانند. مدیران هتل های مستقل هم، باید برنامه ای کارآمد و هیجان‌انگیز را برای توسعه تجارت و اشغال هتل خود ایجاد کنند. دسترسی آسان به اطلاعات اتاق هتل در تحقق اهداف فروش روزانه، کمک می کند. همچنین سیستم رزرو، مهم ترین ابزار برای افزایش درآمد ناشی از افزایش درصد اشغال اتاق ها است.

تجارت در امر گردشگری و لذت بردن مسافران، پیچیدگی و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. ارائه تبلیغات تلویزیونی، استفاده از ابزار الکترونیکی مانند کارت های اعتباری، بازاریابی در پروازهای تجاری با ارائه بروشور و سایر منابع تبلیغاتی برای آن هایی که می خواهند بهترین نرخ را برای اقامت خود داشته باشند. همگی از مثال های تجارت در صنعت گردشگری هستند. جست و جوی اینترنتی، آن ها را با بهترین قیمت رو به رو کرده و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. چگونه بازار آزاد به بازار اینترنتی اطلاعات مربوط می شود؟ چگونه این بازار تبدیل به بازار خریدار می‌شود؟ چرا مدیران هتل ها در کشورمان به فکر رقابت در اینترنت نیستند؟ بحث‌های مربوطه به ارائه نرخ اتاق از طریق اینترنت، تاثیر اینترنت بر قیمت‌گذاری و واکنش مصرف کنندگان به استفاده از اینترنت در بازاریابی رزرو نشان می‌دهد که چگونه فناوری، راه مدیران هتل‌ها را تغییر داده است.

مقالات پیشنهادی: هتل نزدیک مترو در تهران ، هتل در تهران 

یکی از حوزه هایی که اغلب در آمار رزرو هتل ها نادیده گرفته می‌شود، بحث میهمانان جاری است. این بازار بالقوه برای استفاده کننده از اتاق‌ها، یک منبع تکراری محسوب می‌شود. افراد این گروه، سرویس و تسهیلات هتل را قبلاً تجربه کرده و ممکن است تمایل به بازگشت مجدد به همان هتل یا هتل دیگری در همان زنجیره یا گروه را داشته باشند. بعد از ثبت میهمان، پذیرشگر ممکن است از میهمان بپرسد آیا بعد از پایان اقامت و ترک هتل تمایل به ادامه سفر به شهری دیگر را دارد یا خیر؟ اگر پاسخ میهمانان مثبت بود و اعلام نمود برای سفر به شهر دیگری برنامه‌ریزی کرده است، متصدی پذیرش ممکن است از او سوال کند که آیا نیاز به رزرو مجدد در مقصد را دارد یا خیر؟ البته ممکن است که متصدی پذیرش هنگام خروج  میهمانان این سوال را مطرح کند. اقامتگاه اقتصادی در تهران که تسهیلات اقامتی خود را به این شیوه به مشتریان جاری معرفی و عرض می کند، با افزایش قابل توجه میهمانان روبرو خواهد شد.

اقامتگاه اقتصادی در تهران

اگر قصد افتتاح یک رستوران را دارید، ظاهر برای برند شما بسیار مهم خواهد بود. بنابراین، شما باید طراحی داخلی رستوران را به عنوان یک جنبه جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی خود بگنجانید. به محض ورود مشتری از در، اولین چیزی که متوجه می شود طراحی داخلی کسب و کار شما است. این برداشت اولیه تعیین خواهد کرد که آنها چگونه برند شما را می بینند، چه میزان از خدمات را انتظار دارند، چقدر زمان را با شما سپری می کنند، و اینکه آیا در آینده باز خواهند گشت یا خیر. در نتیجه، نمی توان اهمیت طراحی داخلی را اغراق کرد. در این مقاله به بررسی هر یک از این عوامل و تاثیر آنها بر روانشناسی و رضایت مصرف کننده می پردازیم.

 

5 نکته کلیدی که باید در طراحی داخلی رستوران در نظر بگیرید

طراحی معماری

معماری و طراحی فضای داخلی رستوران از اجزای حیاتی طراحی کلی است. نحوه طراحی داخلی رستوران و چیدمان تمام ویژگی های خود در تعیین ظاهر و احساس کلی رستوران شما بسیار مهم است. چیدمان رستوران شما به شدت بر تجربه مشتری تاثیر می گذارد و چیزی است که هنگام طراحی چیدمان رستوران خود باید به دقت در نظر بگیرید.

همچنین چیدمان رستوران شما بسیار مهم است. اگر کارکنان شما قادر به ارائه خدمات عالی نباشند و مشتریان شما نتوانند در جای خود احساس راحتی کنند، برای رستوران شما از نظر بصری جذاب نیست.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما همیشه می توانند مشتریان شما را ببینند و مشتریان شما می توانند کارکنان شما را همیشه ببینند. چیدمان کف منطقه غذاخوری باید دارای فضایی برای آشپزخانه و سایر مناطق عملیاتی باشد. برای اطمینان از سرویس دهی مناسب، فاصله کافی بین صندلی های خود را بگذارید.

 

نورپردازی

نور در طراحی داخلی رستوران شما جزء مهمی از طراحی است. اگر نورپردازی آنقدر ضعیف باشد که دید را کاملاً از بین ببرد، مشتری نمی تواند دید کافی داشته باشد. نورپردازی محیطی، نورپردازی وظیفه ای و نورپردازی تاکیدی سه نوع نورپردازی هستند که از نظر فنی شناخته شده اند.

 

نورپردازی محیط

وقتی صحبت از ظاهر و احساس کلی محل استقرار شما می شود، نور محیطی عنصر کلیدی است. این نوری است که مشخصه رستوران شماست. چه رستوران شما بی سر و صدا روشن باشد یا درخشان و به شدت روشن باشد، این نور است که آن را شناسایی می کند. نور محیط در رستوران‌های خوب اغلب به منظور ایجاد روحیه و فضایی آرام‌بخش خاموش می‌شود. روشی که مشتریان خدمات دریافت می کنند، آنها را تشویق می کند که باقی بمانند و مجددا به رستوران شما بیایند. این همان چیزی است که می خواهیم.

 

روشنایی وظیفه

نورپردازی وظیفه ای نوعی نورپردازی است که برای کارهای خاص استفاده می شود. اینها چراغ هایی هستند که به کارکنان اجازه می دهند وظایف خود را انجام دهند و مشتریان بتوانند از منو بخوانند و سفارش دهند. از این نوع نور به گونه ای استراتژیک استفاده کنید که با هدف نور محیط تداخل نداشته باشد و همچنین نقش خود را به خوبی انجام دهد، که به ویژه در رستوران های خوب اهمیت دارد. می‌توانید از آن برای جلب توجه به مسیرها استفاده کنید، یا می‌توانید آن را با قرار دادن آن بر روی برخی موارد متمایز مانند سوشی‌بارها یا مینی‌بارها به منظور جلب توجه به آنها بگنجانید.

 

m/اقامتگاه اقتصادی در تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

چراغ های تاکیدی

چراغ های تاکیدی که برای افزودن یک لمس خاص استفاده می شود، بیشتر برای اهداف زینتی هستند. با این حال، بیشتر نورپردازی های دیواری در این منطقه موثرتر از نورپردازی سقفی هستند، بنابراین باید آن را آزمایش کنید. شما همچنین ممکن است از این چراغ ها برای برجسته کردن رنگ های لوگوی شرکت خود استفاده کنید، اما مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید وگرنه نتیجه عکس می دهد.

اگر به جای یک طراح داخلی، صاحب رستوران هستید، می توانید فکر کنید که همه این چراغ ها برای شما یکسان به نظر می رسند.

 

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

نشستن

یکی دیگر از جنبه های طراحی داخلی رستوران که نادیده گرفته می شود، نشستن است. نوع صندلی هایی که استفاده می کنید بر روانشناسی مشتریان شما و همچنین تجربه کلی آنها تأثیر می گذارد. آیا تا به حال متوجه شده اید که مکان های فست فود مانند مک دونالد و مترو دارای صندلی هایی راحت هستند، اما نه لزوماً صندلی هایی که می خواهید برای مدت طولانی روی آن بنشینید؟ در حین انجام این کار، آنها احساس بسیار سبکی را ایجاد می کنند. همه اینها بر تصمیم مصرف کنندگان برای سریع خوردن غذا به جای ماندن تأثیر می گذارد.

استارباکس به نوبه خود، صندلی‌های ضخیم، تکیه‌گاه‌ها و کاناپه‌هایی را فراهم می‌کند که برای نشستن و استراحت راحت هستند. مشتریان می خواهند مدت بیشتری بمانند و در نتیجه به خرید قهوه بیشتر ادامه دهند. به طور مشابه، رستوران‌های عالی را می‌توان به شرح زیر توصیف کرد: ترکیب راه‌حل‌های جایگزین برای نشستن مانند تاب یا بانوج تأثیر یکسانی دارد و مشتریان را تشویق می‌کند تا استراحت کنند و زمان بیشتری را در رستوران شما بگذرانند. از سوی دیگر تاب ها تصاویری از دوران کودکی و حرکت سریع را تداعی می کنند. این باعث می شود مشتری که روی آن می نشیند، به طور ناگهانی سفارش دهد و در نتیجه موقعیت، سریع غذا بخورد.

 

رنگ ها

چه باور کنید چه نه، رنگ ها نقش مهمی در طراحی داخلی رستوران شما دارند. مهم ترین عاملی که باید در هنگام تصمیم گیری استفاده از رنگ ها در رستوران خود در نظر بگیرید، سلیقه مشتری شما است. رنگ های متمایز احساسات متفاوتی را برمی انگیزند و حالات متفاوتی را در افراد مختلف ایجاد می کنند. برخی از رنگ ها می توانند باعث کاهش وزن شوند، در حالی که برخی دیگر می توانند آن را سرکوب کنند. رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی محرک‌های قدرتمندی هستند و در نتیجه بسیاری از رستوران‌ها سعی می‌کنند رنگ قرمز را در طراحی داخلی خود بگنجانند.

در عین حال، از آنجایی که این رنگ پر جنب و جوش است، ترجیح داده می شود که در آن زیاده روی نکنید. زرد رنگی پر جنب و جوش است که ممکن است با القای حس پویای زندگی در محیط، اشتهای افراد را برانگیزد. از طرف دیگر آبی اثر سرکوب کنندگی بر بدن دارد. یکی از دلایلی که رنگ آبی به عنوان یک سرکوب‌کننده دیده می‌شود، این است که افراد را آرام می‌کند. بنابراین غذای کمتری سفارش می دهند.

رستوران‌های غذاخوری خوب، برخلاف رستوران‌های خدمات سریع، می‌خواهند فضایی ایجاد کنند که مهمانان بخواهند در آن بمانند، که باعث می‌شود رنگ‌هایی مانند آبی و فیروزه‌ای برای استفاده آن‌ها عالی باشد. از سوی دیگر، برای رستوران‌های خدمات سریع، نیاز مشتریان به سفارش بیشتر و غذا خوردن سریع به این معنی است که رنگ‌های گرم برای تأسیس آن‌ها مناسب است.

 

رایحه

بازاریابی عطر، باور کنید یا نه، یک تجارت قانونی است. این امکان وجود دارد که با استفاده از رایحه های مناسب، فروش مواد غذایی خود را تا 300 درصد افزایش دهید، بنابراین مطمئن شوید که آنها را در طراحی داخلی رستوران خود بگنجانید.

اجازه وارد شدن برخی از بوهای آشپزخانه به داخل خانه ممکن است به تحریک اشتها کمک کند. برای این منظور می توانید چیدمان آشپزخانه اوپن را انتخاب کنید یا جریان هوا را به روشی مشابه تنظیم کنید. گزینه دیگر استفاده از بوهای مصنوعی است که هزینه کمتری دارند. عطرهای متمایز، واکنش‌های احساسی متفاوتی را در انسان برمی‌انگیزد، درست مانند رنگ‌های مختلف.

بسته به نوع جو و تجربه مشتری که می خواهید در رستوران خود ایجاد کنید، می توانید از بین تعدادی بو انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید که هرگز نباید از BBQ به عنوان عطر استفاده کنید، حتی اگر صاحب یک مرکز باربیکیو هستید. فضا را کوچکتر و خفه تر می کند و اشتها را نیز سرکوب می کند.

 

بسته بندی

توانایی متمایز کردن طراحی داخلی رستوران شما از رقبا ممکن است به طور قابل توجهی تجربه مهمان را بهبود بخشد. تجربه بازدیدکنندگان و پرسنل خدماتی را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که هر دو درگیر محیط اطراف هستند. و آنها را تشویق کنید که باور کنند بخشی از چیزی فراتر از استاندارد هستند. برای طراحی داخلی رستوران بسیار عالی است که ورودی را در خود جای دهد، خواه به شکل تابلوهای چشم نواز، یک درب نمایشی یا یک ایستگاه میزبان جذاب باشد.

 

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT