پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین هتل های تهران برای عروسی


بهترین هتل های تهران برای عروسی، حداقل انتظار مشتری مهمانان این است که محصول و خدماتی را که دریافت میکند، مطابق مشخصات تعیین شده بوده و عاری از هرگونه عیب و نقص باشد. این مشخصات میتوانند همان استاندارد های صنعتی و تجاری هتل ها باشند که به وسیله یکی از مراجع ذیصلاح مثل موسسه استاندارد سازی هتل ها تهیه میشود. به علاوه در زمینه ارائه سرویس نیز باید نیازهای اساسی اعلام شده توسط مشتری براورده شود مثلاً یک هتل که برای انجام یک مراسم عروسی انتخاب شده است، باید سعی کند تمام اطلاعات مورد نیاز کارفرمایان و مهمانان را جمع آوری و ارائه کند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

بهترین هتل های تهران برای عروسی در تهران

نحوه تحویل کالاها و سرویس به مشتری و ارائه خدمات نیز بر رضایت او اثر می گذارد. کلیه مشتریان و مهمانان بهترین هتل های تهران برای عروسی انتظار دارند کالاهای مورد نیاز و خدمات مورد نیاز خود را به موقع، سالم، بی نقص و با رفتاری مودبانه تحویل بگیرند.

برای کالاها و سرویس و خدماتی که از طول عمر معینی برخوردارند، توقع دریافت سرویس بعد از فروش به صورتی موثر و مفید از سوی مشتری، کاملاً طبیعی است. مشتری و مهمان میخواهد که مطمئن باشد در صورت نیاز با یک تلفن سرویس بعد از فروش شرکت تولیدی را دریافت می‌کند. بنابراین مثلاً یک فروشنده تلویزیون باید توجه داشته باشد که سرویس تعمیراتی بعد از فروش به طور منظم در اختیار مشتریان قرار گیرد، در حالی که یک نماینده بیمه باید ارباب رجوع خود را از آخرین سیاست‌های شرکت متبوعش مطلع سازد.

راه های تقویت مشتری مداری در سازمان ها  و بهترین هتل های تهران برای عروسی این است که از ارزیابی غافل نشوید و برای ارزیابی به موارد زیر عمل کنید: از ارزیابی با روی خوش استقبال کنید. به طور انفرادی به ارزیابی خود بپردازید. ارزیابی و بازرسی را درونی سازید. خصایص خود را به طور جداگانه ارزیابی کنید. نحوه کار و فرآیند کار خود را به همراه نتیجه کارتان مورد ارزیابی واقعی قرار دهید. ارزیابی را مقطعی ندانید بلکه آن را وارد جریان زندگی کاری و شخصی خود کنید.

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران

خود و سازمانتان را بر اساس خواست مشتری سازگار سازید و برای سازگاری به موارد ذیل عمل کنید: به طور کتبی و از طریق طراحی پرسشنامه خاص، نظرات ارباب رجوع را جویا شوید. با مشتریان و مهمانان حتما مشورت کنید و واحد و یا افرادی را برای تجزیه و تحلیل و نظرسنجی از مشتریان اختصاص دهید و از همکارانتان درباره کیفیت کار نظر خواهی کند و انتقادپذیر باشید.

از آموزش به عنوان زیربنایی کیفیت استفاده نمایید و فکر خود را پرورش دهید و از فنون حل مسئله برای تقویت قدرت تجزیه و تحلیل خود بهره بگیرید و داوطلب یادگیری باشید و خودآموزی را از طریق مطالعه، سوال کردن و تجربه کردن تقویت کنید و آموزش را جز وظایف شغل خود بدانید و همیشه اطلاعات دانش خود را ناقص بدانید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT