پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

هتل آپارتمان در تهران


هتل آپارتمان در تهران، انتخاب تجهیزات جدید برای یک هتل آپارتمان در تهران بعد از تحلیل نیازها انجام میشود. تحلیل نیازها برای تعیین این موضوع که آیا تجهیزات جدید باعث ارتقاء سطح کیفی سرویس رسانی خواهد شد یا خیر؟ انجام میگیرد. تنگناهای موجود در ثبت یا فقدان اطلاعات در بخش خانه داری در مورد وضعیت اشغال یا عدم اشغال یک اتاق از جمله مشکلاتی هستند که با استفاده از کامپیوتر می توان آن ها را کاهش داد.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

هتل آپارتمان در میدان انقلاب تهران

البته اولین نگرانی برای مالکین و مدیران هتل آپارتمان در تهران، هزینه اولیه و بلند مدت استفاده از تسهیلات جدید است. با پیشرفت تکنولوژی و متداول تر شدن تجهیزات، هزینه استفاده از کامپیوتر در هتل آپارتمان در تهران کاهش یافته و دوره‌ بازگشت ان نیز تقلیل می‌یابد. با این حال علی رغم کاهش هزینه‌ها، نصب و راه اندازی یک سیستم مدیریت اموال چندان هم ارزان نخواهد بود. هزینه نصب و راه اندازی سیستمی که نیازهای ویژه یک هتل آپارتمان در تهران خاص را برآورده کند، قابل توجه است. سیستمی که برای یک هتل آپارتمان در تهران در مرکز شهر کارآیی مناسبی داشته باشد ممکن است نیاز های یک هتل آپارتمان در تهران مشابه را در شهری دیگر یا در همان منطقه برآورده نکند. اگر تجهیزات مورد استفاده باعث افزایش راندمان سرویس دهی در هتل آپارتمان در تهران نشود، قطعا رضایت میهمان حاصل نخواهد شد. یک سیستم مدیریت اموال نامناسب، توقعات مورد نظر مدیران را فراهم نمیاورد. بنابراین کاربرد چنین نرم‌افزاری در حد انتظار نخواهد بود و هزینه سیستم از بازده و عملکرد آن فراتر میرود. و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با  رستوران های خوب تهران ،رستوران سلف سرویس در تهران ، غذای خوب در غرب تهران ، مراکز تهیه غذا در تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران ، کافه سنتی در انقلاب و رستوران برگزیده میدان انقلاب بر روی آن کلیک کنید.

اولین و مهم ترین گام در تحقق یک تحلیل نیاز در هتل آپارتمان در تهران، انتخاب تیمی کارآمد برای تعیین گزارش و ارائه اطلاعات می باشد. در تیم، تحلیل گر مورد نظر باید کارمندان از هر دو سطح مدیریت و پرسنل حضور فعال داشته باشند. چنین تیمی قادر خواهد بود تا تمام مراحل عملیات را پیش‌بینی کرده و تحقق بخشد. مدیران می‌توانند در مورد اهداف کلی، نیازهای خود را اعلام کنند و پرسنل نیز با اطلاع از اهداف روزمره، عملکرد بهتری ارائه دهند. ممکن است مسئول میز فرانت آفیس با ایده ای موافق نباشد، وی می‌تواند پیشنهادهای سازنده خود را برای ارتقای کیفیت سرویس ارائه کند. این فرد ممکن است مسائل اولیه در مورد فرایند های تحلیل جریان را نداند، اما می تواند در ارائه اطلاعات لازم به مدیر فرانت آفیس برای ارزیابی سیستم های رزرو کمک کند.و میتوانید بهترین هتل های تهران روی نقشه ببینید. 

مرحله دوم فرایند تحلیل نیازها، تجزیه و تحلیل گردش میهمان از زمان ورود به هتل در تهران تا لحظه اسکان در اتاقش می باشد. اقامت میهمان در هتل از زمان ثبت مشخصات وی در فرانت آفیس آغاز نمی‌شود بلکه از هنگام درخواست رزرو و ذخیره جا آغاز می‌شود در واقع اقامت میهمان حتی قبل از رزرو و ذخیره جا آغاز شده است، زیرا انتخاب هتل توسط میهمان، در نتیجه تلاش‌های گروه بازاریابی می باشد.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، 

راحتی استفاده از سیستم تلفن، در دسترس بودن گزارش اشغال اتاق در هر زمان، مدت زمان تکمیل فرم درخواست رزرو، روش استفاده شده برای تایید رزرو، روند به کار گرفته برای مسدود کردن اتاق و ابزار جستجو برای یک رزرو تک نفره را تجزیه و تحلیل کنید، روش های جمع آوری اطلاعات میهمان را در هنگام ورود بررسی کنید، فرایند تضمین ثبت صحیح هزینه‌های میهمان را کنترل نمایید، زمان مورد نیاز برای خروج میهمان، روند استفاده شده برای حل مشکلات احتمالی میهمان در مورد هزینه ها و فرایند ثبت هزینه های غذا و تلفن قبل از خروج میهمان را تجزیه و تحلیل کنید. هزینه های روزانه اتاق و مالیات ها در اتاق چگونه ثبت شده است؟ انجام این کار چقدر زمان میبرد؟ گزارش ارائه شده به وسیله حسابرس شب را کنترل کنید. اطلاعات چگونه جمع آوری شده است؟ ارائه این اطلاعات به چه مقدار زمان نیاز دارد؟ همچنین مشخص کنید که آیا اطلاعات میهمان که در بخش ذخیره جا، ثبت شده و در واحد حسابداری میهمان نیز موجود است. برای دیگر واحد ها قابل استناد و استفاده است یا خیر؟

مرحله سوم در فرایند تحلیل نیازها توجه به اطلاعات ارائه شده از دیگر بخش ها به فرانت آفیس است. چگونه اطلاعات مربوط به وضعیت اشغال اتاق ها از بخش خانه داری دریافت شده است؟ بخش خانه داری چگونه می‌تواند گزارش اضطراری حوزه استحفاظی طبقه خود را برای مثال یک مورد آتش سوزی اموال را گزارش کند؟ چگونه بخش غذا و نوشیدنی و یا فروشگاه های خرید صنایع دستی و سوغات واقع در لابی میتوانند هزینه های خرید میهمان را به صندوق فرانت آفیس ارسال کنند؟ چگونه بخش بازاریابی و فروش تعیین خواهد کرد که آیا مسدود کردن اتاق ها در تاریخ های خاص امکان پذیر است یا خیر؟ چگونه بخش مهندسی تاسیسات بر مصرف انرژی در اتاق مهمان ها نظارت خواهد داشت؟ چگونه بخش امنیتی، صحت سیستم کارت کلیدی اتاق مهمان را تضمین و تایید می کند؟

تلفیق نیازهای مختلف اجرایی و عملیاتی برای انتخاب یک برنامه مناسب کامپیوتری برای بهترین هتل تهران گام نهایی است. اغلب استفاده مشترک از پایگاه داده های موجودی اتاق، ارزش سرمایه گذاری مالی را دارد. تحلیل نیازها به شما امکان نیازسنجی صحیح را خواهد داد. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا میان سیستم‌های موجود، بهترین را گزینش و خریداری کنید.

 ثبت میهمان همچنین شامل صدور کارت کلید اتاق برای میهمان می باشد. ایـن یـک وظیفه نسبتاً ساده است اما باید فرایند ایمنی و نگهداری کلیدها را مورد بحث قرار دهیم. در این متن روش های کامپیوتری و سنتی تحویل کلید را در هتل آپارتمان در تهران مورد بحث قرار خواهیم داد. بعد از این که پذیرشگر در هتل آپارتمان در تهران با میهمان در مورد نرخ اتاق به توافق رسید، کلید تحویل میهمـان شده یا کارت کلید برای میهمان صادر می شود. باید قبل از تحویل کلیـد بـه میهمان، آن را با شماره اتاق مشخص شده روی کارت ثبت، کنترل کرد. کلید اتاق ۸۱۷ در صورتی که وارونه گرفته شود شبیه ۷۱۸ خواهد بود. کلید اتاق ۲۴۳ ممکن است اشتباهاً بـه جـای ۲۳۴ تحویل شود. هنگامی که پرسنل پذیرشگر هتل آپارتمان در تهران مشغول ثبت ورود و خروج افراد می باشند، احتمال اشتباهات فوق وجود دارد. تحویل کلید اتاق به میهمانان به دلیل رعایت مسائل ایمنی، بایـد بـا احتیاط انجام شود. پذیرشگر با صدای بلند اعلام نکند: "بفرمایید کلید اتاق ۸۱۷".

 برای حفظ مسائل ایمنی کلیدها، قرار دادن آن ها در یک مکان امن الزامی است. سیستم لانه کبوتری و قفسه ها هنوز هم در بسیاری از هتل ها متداول است. برخی هتل آپارتمان ها در تهران کشو نگهداری کلید ایجاد کرده اند که در طبقات زیرین پذیرش قرار دارد. هتـل هـای دارای سیستم قفـل الکترونیک برای هر میهمان جدید یک کلید کارت جدید صادر می کنند. کد الکترونیکـی بـرای مسافران جدید در پذیرش تغییر می کند. میهمانانی که کارت کلید خود را طی اقامت گم کنند، برای درخواست کارت کلید جدید، باید شناسایی و هویت آن هـا اثبـات شـود. ایـن شـیوه، از میهمانی که در اتاق مورد نظر اقامت دارد و همچنین دیگر میهمانان هتل محافظت می کننـد. بسیاری از میهمانان مشکلی برای اثبات شناسایی ندارند. آن ها با اطلاع از این که امنیت شان یک اولویت در هتل است، راضی می شوند.

در هتل ها با سیستم کلید سنتی، پرسنل فرانت آفیس هتل آپارتمان در تهران و پرسنل خانه داری هتل آپارتمان در تهران باید کلید ها را به محل نگهداری برگردانند که این کار در زمانی که صد ها کلید باید بعد از خروج کامل میهمان ها به شکاف های مخصوص در کشوی نگهداری کلید ها برگردانده شود، یک کار بسیار وقت گیر است. اگر پرسنل خانه داری بعد از خروج میهمان متوجه جاماندن کلید در اتاق شوند، کلید باید سریعاً به پذیرش برگردانده شود. برخی هتل ها، زنجیری بـه کـلیـد مـتـصـل مـی کننـد کـه نـام و آدرس هتل روی آن درج شده است و با این کار یابنده کلید را تشویق می کنند تا آن را به هتل برگرداند. البته بعضی از هتل ها چنین علامتی را به کلید وصل نمی کننـد چـون معتقدند اگر کلید مفقود شده به وسیله فردی با مقاصد خرابکارانه پیدا شود، امنیت هتل و میهمانان هتل آپارتمان در تهران به خطـر می افتد. کلیدها و قفل های فرسوده شده باید تعویض کلید ها و قفل های نو جایگزین آن ها شوند؛ این کار در حوزه مسئولیت بخش نگهداری میباشد. تعویض قفل ها و کلید ها با سفارش خرید از سوی بخش فرانت آفیس یا نگهداری انجام می شود. حراست، نحوه جایگزینی کلید ها را کنترل و بررسی میکند.

 ایجاد سیستم قفل الکترونیک بسیار ساده است. هنگام خروج میهمان و در زمانی که پرونده میهمان در نرم افزار هتل آپارتمان در تهران پاک می شود، کد کارت کلید پلاستیکی از اعتبـار خـارج مـی شـود و نیازی نیست که میهمان به هنگام خروج، کارت کلید را به پذیرش برگرداند. هنگامی که میهمانان بعدی اتاق را خریداری یک کد الکترونیکی جدید برای اتاق ایجاد و یک کارت کلید الکترونیک جدید صادر میشود.

بعد از این که میهمان کلید اتاق را دریافت کرد، پذیرشگر باید از میهمان سؤال کند آیا برای حمل اثاثیه و دیگر ملزومات شخصی به اتاق به کمک نیاز دارد؟ درصورت درخواست کمک توسط میهمان، از یکی از خدمتکاران (بل بوی ها) خواسته میشود میهمان را تا اتاق راهنمایی و همراهی کند. اگر میهمان نیاز به کمک نداشته باشد، پذیرش بایـد جـهـت و طبقـه اتـاق را به میهمان نشان دهد.

هر شرکت یا هتل آپارتمان در تهران پیش از شروع کار، نوع برنامه بهبود در جهت جلب رضایت مشتری، نیازها و انتظارات مشتریان را شناسایی نماید. در بعد محصول عوامل مهم در اندازه گیری رضایت مشتریان که مورد شناسایی قرار میگیرند عبارت اند از: عملکرد اجزا مکانیکی محصول، مشخصات و ویژگی های محصول، ظاهر محصول، ایمنی محصول و در بعد تحویل عوامل شناسایی شده میتوانند شامل موارد زیر باشند: به موقع بودن تحویل، کامل بودن تحویل، ادب و نزاکت کارکنان و پرسنل هتل آپارتمان در تهران مسئول تحویل و کارایی فعالیت های مربوط به تحویل محصول . برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هتل آپارتمان در تهران الزام و تعهد ایجاد نمائید، برای خود خط مشی کیفی تعریف و تعیین کنید، برای ارتقای کیفیت میثاق جمعی بسته و متعهد به آن باشید، قبل از شروع هر کار ریز و درشتی، با خود شرط کنید که کیفیتی کار کنید، برای ارتقاء کیفیت کارتان به طور مرحله ای زمان تعیین کنید، قدرت تشخیص خود را در هتل آپارتمان در تهران تقویت نمائید، ارتباط با محیط را افزایش دهید، واقعیات موجود در سازمان را خوب شناسایی کنید، از موقعیت های مختلف بازدید کنید.، به شناسایی راه حل های مختلف برای انجام بهتر کار بپردازید، فرصت ها را به سود خود و سازمان سوق دهید، حتی المقدور سعی کنید در مورد امور، پدیده ها و جریانات سازمان قضاوت کنید، احساس تعلق به گروه و سازمان را افزایش دهید، به نظرات مشتریان در مورد خدمت در سازمان خود حساس باشید، از عضویت در سازمان خود مباهات کنید، در بیرون سازمان از سازمان خود به طور منطقی دفاع کنید.

D/هتل آپارتمان در تهران

در هتل آپارتمان در تهران مشتری را می شناسند و در سازمان جهت جذب مشتری ایجاد اهمیت می کنند و به مشتری خدمت می کنند، برای مردم احترام قایل اند. در مردم احساس برنده شدن ایجاد می کنند و در مورد مردم مانع اظهارات مخرب می شوند، ظرفیت انتقاد پذیری سازمان را افزایش می دهند، مردم را از ارائه سازنده منع نمی کنند، به انتقاد سازنده مردم به موقع پاسخ می دهند و تمایل به قبول اشتباه دارند. کارکنان مشتری مدار هتل آپارتمان در تهران حرف اول را در جذب مشتری میزنند، مردم دارند و مردم را دوست دارند، همیشه جانب مشتری را می گیرند، به سؤالات مشتری پاسخ مناسب می دهند، به حرف های مشتری خوب گوش میدهند، شیک پوش و خوش صحبت هستند، ظاهر و باطنی آراسته دارند، خود را به جای مشتری قرار میدهند، بیشتر به فکر ارائه سرویس هستند تا سود شخصی، همیشه بیشتر از حد انتظار مشتری برایشان کار می کنند و با مشتری همانند میهمان خود رفتار می نمایند و رفتار آن ها نشانگر این است که مردم و مشتریان را در اولویت قرار میدهند.

مدیران و کارکنان مشتری مدار هتل آپارتمان در تهران و هتل لاکچری تهران نیز جزو کیفیت کار هتل آپارتمان هستند، مشتری گرا هستند، مشتریان را آقا و سرور خود می دانند، مدیران حق را به مشتریان خود میدهند، مشاوره و مذاکره با مشتریان را بسیار مهم میدانند، با مشتریان روابط انسانی خوبی برقرار می سازند، خلاق و نوآور اند، دارای روحیه کنجکاوی قوی هستند، به جای حل مشکل مسئله یابی می کنند، از تفکر عملی و منطقی برخوردار اند، از دسترسی به شرایط جدید خوشحال میشوند، به مقدار زیاد انعطاف پذیر اند، نگرش دایمی به وضع مطلوب در هتل آپارتمان در تهران نیز مورد بررسی است، اعتقاد دارند که کار امروز را بهتر از دیروز می توان انجام داد، آینده را به خوبی پیش بینی می کنند، گذشته و زمان حال را مبنایی برای ساختن آینده قرار میدهند، در رقابت کردن پیشتاز اند، آرمان گرا و عاقبت طلب هستند، دائماً برای خود هدف های جدید طراحی می کنند، به زیبایی و زیبایی شناسی اهمیت زیادی میدهند، با ظاهر فیزیکی مطلوب در محل کار حاضر می شوند، میز کار آن ها همواره مرتب و منظم است، ظاهر کالا برایشان دارای اهمیت زیادی است، پرسنل هتل آپارتمان در تهران صبور و شکیبا هستند، صبر و شکیبایی را به عنوان یک امر اخلاقی کاربردی می کنند، قبل از صحبت کردن کمی صبر میکنند، از کاری که زود نتیجه ندهد بی حوصله نمی شوند، عجولانه تصمیم نمی گیرند، اهل مراوده و بحث و گفت وگو هستند و خیلی دیر عصبانی میشوند.

در ایجاد خرد گروهی و گروه سازی مهارت قوی دارند، برای اندیشه انسانی احترام قایل اند، قدرت تشخیص استعداد افراد در آن ها بالاست، تصمیم گیری را بر پایه اطلاعات دیگران قرار میدهند، کیفیت را امر همگانی میدانند و به محدودیت های خود واقف اند، هدف گرا هستند، اهداف کیفی سازمان را مشخص می کنند، توجیه فلسفه کیفیت را راه گشای اصلی کار میدانند، اهداف کیفی سازمان را عینی و ملموس میکنند، برای رسیدن به اهداف، تعهد ایجاد می کنند، تحقق اهداف کیفی را اندازه گیری می کنند. مدیریت اسلامی و مشتری مداری هتل آپارتمان در تهران اسمی است و زبان زد همگان در تهران است. وحدت در اهداف (توحید): تئوری های مدیریت می گوید اگر قرار اسـت توفیقی نصیب سازمانی بشود بایستی اهداف سازمان، اهداف مدیران و اهداف کارکنان مشترک باشـد و هـر چه وجوه مشترک اهداف بیشتر باشد موفقیت سازمان بیشتر خواهد شد.

عدالت در رفتار (عدالت): تبعیض، کشنده روح همکاری کارکنان و مشتریان است و مشتری اگر کوچک ترین تبعیضی را ببیند یا احساس کند که تبعیضی در کار است آغاز جـدا شـدن او از سازمان است لذا ایجاد موقعیت برابر برای بهره مندی از کیفیت کالا یا سرویس، ارتباط با سازمان و ارتباط با دیگر مشتریان موضوعی جدی و مهم برای مشتریان و بقای سازمان است. این موضوع برای کارکنان به عنوان مشتریان داخلی و خارجی اهمیتی یکسان دارد اما از این نظر که مشتریان درون سازمانی به طور واقعـی تـر ایـن مـوضـوع را درک می کننـد بـر آنـان تأثیر گذارتر است. صداقت در گفتار مدیریت ارشد (نبوت): نبوت بحث مدیریت سازمان است. مدیر عامـل بایستی رفتار و گفتارش گویای اخلاقی مشتری مدارانـه باشـد. همیشه پیام را شفاف بـه کارکنان و مشتریان رسانیده و برای ایجاد و بهبود سیستم اطـلاع رسانی سازمان اهمیت فوق العاده ای قایل باشد. برای دستیابی به این اصـل، طراحی و نظارت مستقیم سیستم اطلاع رسانی و اطلاع یابی سریع و شفاف بایستی از سوی مدیریت ارشد سازمان انجام پذیرد. مدیریت ارشد باید سازمان را رهبری کند.

 ۴. مدیریت مستمر (امامت): اعتقاد مدیران به مشتری بـه خـصـوص مشتریان درون سازمانی و اعتقاد به این که همیشه حرف و حق با مشتری درست است و جهت دادن سازمان بـه ایـن سمت الگوی عملی این اعتقاد را شکل داده است. مدیران هتل آپارتمان در تهران بایستی سیستم ارتباط با مشتریان را طراحی و همواره مدیریت کنند. نتیجه نهایی (معاد): تفسیر در سازمان، اعتقاد به این است که مشتری داور نامرئی و نهایی موفقیت یا شکست است. نامرئی است چون اکثریت مشتریان ابراز عقیده نمی کنند و کسانی که انتقاد یا پیشنهاد ارائه می کنند، فقط بخش کوچکی از مشتریان ناراضی هستند و نهایتاً موفقیت یا شکست سازمان ها و هتل آپارتمان در تهران با نظر مشتری شکل می گیرد. قانون طلایی مشتری مداری هتل آپارتمان در تهران همانند قانون طلایی مشتری در آمریکا و بریتانیا، سلطان و همه کاره است.

در ژاپن، پادشاه است و بالاخره در هند رئیس است. برای این که رییس می تواند در هر لحظه که بخواهد شما را اخراج بکند. هر گاه از شما و از کارتان راضی نباشد، شما را کنار می گذارد. به طور کلی انگلیسی ها برای پادشاه خود احترام خاص قایل هستند و همچنان که میبینیم نظام پادشاهی را تاکنون حفظ کرده اند و احتمالاً حفظ خواهند کرد. پادشاه و پادشاهی در نـزد انگلیسی ها آنقدر اهمیت دارد که یکی از صاحب نظران می گوید تا سال ۲۰3۰ فقط دو پادشاه در جهان باقی میماند. به هر حال منظور از اصطلاح "مشتری پادشاه است" این است که همچنان که به پادشاه احترام قایل هستید و برای رضایت او از هر تلاشی دریغ نمی ورزید، برای مشتری نیز بایستی احترام قایل باشید و برای رضایت او از هیچ تلاشی دست بر ندارید. مطرح شدن اصطلاح "ارباب رجوع" از آن باب بود که ایران در عصر ارباب و رعیتی به سر میبرد و مردمان برای ارباب احترام و جایگاه خاص قایل بودند لذا اصطلاح ارباب رجوع بـه ایـن معنی بود که همچنان که برای ارباب احترام قایل هستید برای کسی که به سازمان شـما مراجعه می کند نیز احترام قایل باشید و برای رفع نیازهای او کوشا باشید.

اصول طلایی مشتری مداری در هتل آپارتمان در تهران و  رعایت میشود. مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود، کارکنان پس از استخدام و آموزش بایستی مورد توجه قرار گیرند و برای نگهداری آنان فراینـد تعریف شود، زیرا یافته های مطالعاتی نشان میدهد که هزینه جایگزینی یک فرد ۷۰ الی ۲۰۰ درصد حقوق و دستمزد هر کارمند از دست رفته در طول یکسال می باشد. چرا که هزینـه هـای تبلیغات، جذب و آموزش کارکنان جدید زیاد است و علاوه بر آن تا کارکنان جدید با سازمان و امور محوله آشنا شوند و تجربه لازم را پیدا نمایند، بهره وری سازمان نیز کاهش می یابد. کارکنان را برگرد یک هدف مشترک سازمان دهید. به آنان کمک کنیـد تـا خـود را بخشی از یک چیز واقعی، ویژه و مهم احساس کنند. آنـان نیـز وفاداری و احساسات مثبت خود را بروز خواهند داد.

با استخدام افراد شایسته پیش از نیاز سازمان بدان ها، بر روی هدف هـای دو سویه سرمایه گذاری کنید و اجرای تعهدات مشترک را با آنان در میان بگذارید. کار جستجو یافتن افراد هوشمند را تنها به واحد منابع انسانی محول نکنید و به آن چه در درون سازمان دارید، قانع مباشید، در اقتصاد پویای امروز هوشمندان کمیابند. خود را متعهد به تأمین رشد و پرورش نیروهای انسانی بنمایید. انسان ها منابعی ایستا نیستند و فرهنگ سازمان نیز چنین است. به کارکرد بهترین افراد خـود خـوب توجـه نمایید و راهکارهایی برقرار کنید که موجبات تشویق و پاداش دهی به آنان را فراهم آورد. بهترین راه نگهداری افراد هوشمند این است که شغل شان را نیز همراه با رشد آنان گسترش دهیم. گاهی کاستن از مسئولیت این گونه افراد، به آنان فرصت می دهـد تا به اندیشه ها و یافته های تازه ای دست یابند و شرکت و هتل آپارتمان در تهران نیز از چنین پیامدی بهره منـد خواهد شد.

خود را با کار درگیر کنید. حتی اگر نمی توانید در واحد فروش یا نشست های تولیـد حضور یابید، به یاری پست الکترونیکی و اینترنت با کارکنان در همه رده هـا ارتبـاط برقرار کنید، به ویژه آنانی که در دوردست کار می کنند و کمتر فرصت دیدار با آن ها دست میدهد. بدین گونه خود را در مسیر وزش پیوسته باد اطلاعات راسـتـيـن قـرار دهید، با افراد واقعی و فرصت تصمیم گیری و اقدام به هنگام. مشتری دلیل بودن و رضایت مشتری دلیل شدن سازمان و هتل آپارتمان در تهران است .

این اصل به این معناست که چنان چه مشتری وجود نداشته باشد سازمانی وجود نخواهد داشت. اگر مردم ماشینی برای سوار شدن نخواهند، شرکتی برای تولید ماشین لازم نیست و وجـود آن بی معناست و اگر مشتری باشد شرکت و یا کارخانه  و یا هتلی معنادار می شود. برای همین منظور بهترین فرصت برای افزایش فروش، از طریق توجه و حمایت از مشتریان فعلی شرکت به وجود می آید. در مطالعاتی که توسط سازمان و اتحادیه هتلداران به کمک هتل آپارتمان در تهران انجام گرفت نیز یافته های مشابهی به دست آمد. به طوری که ۷۷٪ کسانی که مورد پرسش قرار گرفتند، اظهار داشتند که چنان چه سرویس ضعیفی در یک رستوران دریافت کنند، مجدداً به آن محل باز نخواهند گشت، ۵۴٪ از آنها اظهار نمودند که به دوستانشان نیز توصیه خواهنـد کـرد به آنجا نروند. بنابراین عواقب نارضایتی یک مشتری بیرونی برای شرکت بسیار جدی است. به طور قطع راضی نگهداشتن کامل مشتریان بیرونی در کاهش هزینه ها بسیار مؤثر است.

بررسی ها نشان میدهد رضایت مشتری حداقل از سه طریق منجـر بـه افـزایش درآمـد و سـود عرضه کننده می شود. تکرار خرید مشتری راضی- در مورد کالاهای روزمره همچون شیر و ماست و خرید کالای جدید، از جانب مشتری راضی با صرف کمترین هزینه تبلیغات و خرید کالا توسط مشتریان جدیدی که توسط مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده اند.

عوامل عدم رضایت مشتریان در هتل آپارتمان در تهران شامل موارد زیر میشود: شکاف شماره یک بین انتظارات مشتری و استنباط مدیریت سازمان از انتظارات مشتریان است و علل بروز شکاف شماره یک - فقدان فرهنگ مشتری گرایی در سازمان- عـدم تعهـد مدیریت- فقدان توجه به اصل تمرکز بر مشتری در میان مدیران سازمان و شکاف شماره دو بین استنباط مدیریت سازمان از انتظارات مشتریان و مشخصات فنی محصول یا خدمت است و علل بروز شکاف شماره دو بین استنباط مدیریت سازمان از انتظارات مشتریان و مشخصات فنی محصول یا خدمت است. علـل بـروز شکاف شماره دو - محدودیت منابع در دسترس- جهت گیری سیاست های سازمان به سوی کسب منافع کوتاه مدت و شرایط مساعد بازار و احساس عدم نیاز برای دستیابی به رضایت مشتری- بی تفاوتی مدیریت سازمان

  شکاف شماره سه بین مشخصات فنی محصول یا خدمت و نحوه ارائه محصول یا خدمت به مشتری است. علل بروز شکاف شماره سه: - گماردن کارکنان در مشاغلی که با صلاحیت و کارایی آنان تطابق ندارد- عدم وجود فرهنگ کار تیمی- عدم وجود فرهنگ مدیریت کیفیت جامع - مشخص نبودن شرح وظایف کارکنان- تعارض و عدم سازگاری وظایف کارکنان بـا یک دیگر

 شکاف شماره چهار بین تبلیغات و ارتباطات بیرونی سازمان و نحوه ارائه محصول یا خدمت به مشتری است. علل بروز شکاف شماره چهار بین- تبلیغات و ارتباطات بیرونی سازمان و نحوه ارائـه محصول یا خدمت به مشتری است. علـل بـروز شکاف شماره چهـار - تبلیغات گمراه کننده- عدم کارایی بخش بازاریابی سازمان- عدم وجود هماهنگی ما بین واحـد بازاریابی و واحدهای عملیاتی سازمان و هتل آپارتمان در تهران است. شکاف شماره پنج بین انتظارات مشتری و تلقی مشتری از کیفیت خدمت یا محصول است و علل بروز شکاف شماره پنج-ابهام در سطح کیفیت کالا یا سرویس-عدم تغییرات روش در کیفیت کالا و یا سرویس بهترین هتل تهران 5 ستاره است.

D/هتل آپارتمان در تهران

مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ، 

امروزه در شهرهای پیشرفته مثل تهران که در واقع مرکز ایران میباشد و برای توریست ها و بحث گردشگری و موارد از این قبیل به کار میره مواردی مثل هتل ها هتل آپارتمان ها سوئیت‌ها پانسیون ها و غیره وجود داره اما هتل آپارتمان در تهران مسئله ای که بیشتر باب میل توریست‌ها و گردشگران می باشد هتل آپارتمان ها کامل مبله بوده و دارای وسایل آشپزی یخچال تلویزیون سرویس های بهداشتی و حمام و از همه نظر خوبه و مثل خونه میمونه چون مبله می باشد به همین علت هتل آپارتمان در تهران خیلی مورد استقبال مردم قرار می گیرد

اصولا افراد برای سکونت برای مدت کوتاهی از آن استفاده می کنند تهران که شهر توریستی و تجاری بسیاری از افراد ممکنه برای کار تجاری مجبور بشوند برای مدت در تهران اقامت داشته باشند و خوب به جای اینکه بیان یک واحد رو خریداری کنند و یا اجاره کنند به جاش در این هتل آپارتمان‌ها سکونت میکنند مشکلی که در خریداری آپارتمان است شما باید همه جوره وسایلی رو خریداری کنید اما هتل اپارتمان ها همه نوع امکاناتی داره و فقط شما باید هزینه اقامت تون رو در این واحدها پرداخت کنید هتل آپارتمان در تهران بسیار زیاد است در مراکز شهر و هم در مناطق جنوبی و شمالی برای افرادی که مقداری دنبال هزینه بیشتری می باشند منطقه شمالی تهران و هزینه پایین تر منطقه جنوبی تهران میتونه براشون ایده آل باشه

اگه در مورد تفاوت عمده بین هتل و هتل آپارتمان بخواهیم صحبت بکنیم هتل فقط امکان خواب و استراحت رو برای شما تامین میکنه اما هتل آپارتمان تمام مبله با تمام امکانات می باشد و شما می توانید اون را برای مدت طولانی اجاره کنید اگر به دنبال اقامت طولانی مدت در تهران هستیدهتل اپارتمان از  نظر هزینه و چه از نظر امکانات برای شما مناسب تر حالا فرض کنید شما برای مدت طولانی میخواهید در تهران اقامت داشته باشید تهران چون شهر بسیار بزرگی ای است هتل آپارتمان در تهران قیمتش پایین تر از هتل است به همین علت برای مدت طولانی میخواهید در تهران اقامت داشته باشید بهتر در هتل آپارتمان اقامت داشته باشید تا هتل

هتل آپارتمان مزیت دیگری که داره اینه که شما میتونید در ان آشپزی کنید و کاملا مثل خونه خودتون میمونه اما در هتل شما نیاز به آشپزی ندارید و اتاق های هتل این امکان رو به شما نمیده که بتوانیم در آن آشپزی کنید فقط میتونید از رستوران بیرون غذا تهیه کرده و میل بفرمایید اما در هتل آپارتمان شما خودتون آشپزی می کنید و مواد اولیه را خودتون تهیه می کنید و همه کار با خود شماست خانواده هایی میخواهند برای تفریح و یا کار برای مدت کوتاه و برای مدت طولانی اقامت داشته باشند  هتل آپارتمان در تهران تمام این امکانات را دارد یعنی هم آشپزخونه هم وسایل آشپزی و هم دیگر مسائل

البته باید توجه داشت که فقط هتل آپارتمان دارای آشپزخانه نیستند یک سری از مجموعه های هتلی به علاوه اتاق هاشون یکسری سوئیت در نظر می‌گیرند که امکان آشپزی و مثل هتل آپارتمان در هتل هم وجود دارد خوب این اتاق خواب با قیمت بیشتریبه فروش می رسد چون امکانات بیشتری نسبت به اتاق ها و واحد های معمولی دارد

 

این هتل و هتل اپارتمان در تهران بسیار رایج است

اگر در مورد قیمت هتل آپارتمان در تهران بخواهیم صحبت کنیم آنهایی که مجهزتر و تجهیزات و امکانات بیشتری دارن دارای قیمت بیشتر است مثلاً اگر فضای شمالی تهران باشه خوب قاعدتاً گرون تر و اگر فضای جنوبی باشه مقداری ارزانتر اما قیمت امروز روز مخصوصا در تهران آنچنان تفاوتی نداره فقط فضاهای شمالی مقداری گرون تر است

و اما امکانات و تجهیزات هتل اپارتمان در تهران داری اتاق خواب که گاهن دارای دو تا سه تا اتاق خواب میباشد اتاق خواب دارای سرویس خواب و اصولا مستر هستند سرویس بهداشتی حمام آشپزخانه وسایل پخت و پز یخچال انواع قابلمه و سرویس های غذاخوری میز ناهارخوری میز آرایش میز توالت چای ساز تلفن و تلویزیون دیگر امکانات هتل آپارتمان ها میباشدفرض کنید شما برای اقامت در مدت کوتاهی به تهران سفر کنید و در یکی از هتل آپارتمان اقامت داشته باشید

هتل آپارتمان در تهران مزایا و معایبی دارد مزایا مثل این که دارای خدمات هستید به مکان های گردشگری و خرید اطرافتون برید اگر در مرکز شهر باشید که بهترین نقطه برای اقامت میباشد و از معایب می توان گفت که تهران به علت اینکه شهر پرجمعیت و شلوغلی هستش ممکنه برنامه ریزی شما رو مقداری کند کنه و مدتی در ترافیک تهران بمانید

باید توجه داشت که هتل آپارتمان ها هم مثل هتل ها دارای بخش پذیرش مدیریت و کادر اداری می باشد همچنین بخش خانه اما در هتل آدارتمان ممکن است خانه داری برای نظافت هفته یک بار به واحد اقامتی شما مراجعه کرده و آنجا را نظافت و وسایل مصرفی شما را شارژ نماید

همچین روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته بوده و اگر مشکلی برای شما پیش بیاید کادر خدماتی و پذیرش آن را حل می‌نمایند.

 مقالات پیشنهادی: رستوران میدان انقلاب ، رستوران برگزیده میدان انقلاب ، رستوران انقلاب تهران

بعضا در بیشتر هتل آپارتمان ها

هتل آپارتمان در تهران علاوه بر خدمات هتلی خدماتی نظیر کافی شاپ استخر سونا و جکوزی و دیگر امکانات مثل تئاتر و سینما در هتل آپارتمان وجود داشته باشد تا میهمانان سرگرمی هم داشته باشند البته یکسری از هتل آپارتمان ها هم هستند که مدیریت و بخش پذیرش ندارند نه که نداشته باشند بلکه از دور کنترل می‌شوند و فقط موقع تحویل و چک اوت در اون مکان حاضر میشوند در طول اقامت شما کسی در اون مکان وجود نداره

هتل آپارتمان در تهران ویا منزل اجاره ای نوعی مکان اقامتی اجاره ای هستش در هتل اپارتمان واحد زیادی وجود دارد این واحد از همدیگه مستقل هستند در این راستا به مسافر اجازه  داده میشه که واحد اقامت داشته باشند و این واحدها به صورت مبله اجاره داده میشه بعد روزانه مثل هتل های معمولی آپارتمانها نظافت میشه دارای پرسنل خانه داری هستش و امکاناتی که توی این اتاق در هتل با قیمت کمتری داره بیشتر هتل آپارتمان در تهران معمولاً دارای سینک ظرفشویی اجاق گاز مایکروویو و ماشین ظرفشویی ظروف پذیرایی و یخچال و اقلام پذیرایی برخورداره که میهمانان از راحتی خوبی برخودار باشند.

هتل آپارتمان در تهران دست خوش تغییراتی هم بوده مثلاً تعداد واحدهای اقامتی بیشتر شده یا تفریحاتی که در هتل آپارتمان است روز به روز بیشتر شده است مثل استخر بیلیارد باشگاه های بدنسازی و انواع ورزش های آبی متون جزو این تفریحات در هتل آپارتمان در تهران باشد

البته این دستگاه ها و وسایلی که برای تفریح در اختیار مسافران قرار میگیرد شامل استانداردسازی و قوانین میشه که همه اینها برای حفظ راحتی مهمان و آرامش و ایمنی مهمان از اینکه اون تفریحات و ورزش ها بستگی داره به خاطر همین یا بیمه میشن و یا اینکه اقامت ها و وسایل و یا افراد متخصص و اپراتورهای با تخصص در اختیار مهمان قرار میگیره هتل اپارتمان در تهران نیز این استاندارد هارو رعایت میکند

ارائه امکانات ورزشی در مثلها و هتلها افزایش یافته است. این امکانات از یک استخر کوچک در متلی که توسط یک خانواده اداره میشود گرفته تا کلوپهای بدنسازی بزرگ در هتلهای مرکز شهری و مجموعه های وسیع ،گلف تنیس یا اسکی در هتلهای تفریحی خارج شهر را شامل می شوند. یا وجود اینکه آمار و تحقیقات در مورد استفاده از استخر شنا و سایر امکانات ورزشی هتلها، نشانگر این است که تعداد کمی از میهمانان در واقع از آنها استفاده می نمایند؛ لکن اغلب میهمانان توقع و انتظار وجود آنها را دارند؛ لذا ایجاد و تامین امکانات رفاهی ورزشی یک امر ضروری میباشد.

تعدادی از هتلها و هتل اپارتمان ها برای اقتصادی شدن امکانات ورزشی با توجه به استفاده کم میهمانان از آنها، بجای اینکه بخش های ورزشی خود را به حداقل برسانند، آنها را توسعه داده و یا ارائه آنها به اهالی منطقه، آن را سود آور می نمایند. در بازاری از مشتریان که از سطح رقایت بسیار بالایی برخوردار است. این مسئله یکی دیگر از مکانی است که یک هتل میتواند از نظر موفقیت کاری بیشتر، بر سایر هتلها علیه نماید. برای تکمیل سایر فعالیتهای کاری ،هتلها کلوپ ورزشی بدنسازی در اندازه های بزرگ میتواند به این ساختار کمک نماید: مثلهای حومه شهری و آنها که در شهرهای کوچک واقع هستند، مجموعه های استخر خود را محصور و یک کلوپ عمومی شنا فراهم آورند؛ مراکز کنفرانسی نیز در حال افزایش قضاهای وسیعی برای گلف تنیس و دویدن میباشند تا مدیران رده بالا بتوانند اوقات استراحت خود را در آن بگذارنند چک لیست صفحات قبل، انواع اصلی فضاهای ورزشی را که می توان ارائه داده نشان میدهد.

در هتلهایی که از نظر قیمت در رده متوسط قرار دارند امکانات ورزشی را به عنوان کانون جذابیت فضای عمومی ،هتل ایجاد مینمایند. مرکز ورزشی در Holiday Inn رستوران و پیشخوانهای عرضه نوشیدنی یا فضای غیر رسمی فضای ،اجتماعات فضای نشیمن و گذرهای پیاده روی را که دارای یک مجموعه کامل ورزشی میباشد یا هم ترکیب نموده است. این مجموعه شامل استخر شناء استخر کم عمق حوض آب گردان جکوزی وان آب ،داغ، تنیس روی میز، یازی Shuffle Board محوطه بازی کودکان و دستگاههای بازی سکه ای است؛ علاوه بر این، لایی اصلی و پیشخوان آن به مرکز هتل مرتبط بوده و بیشترین تعداد اتاق نیز بر این فضای اتریومی مشرف میباشند.

معمولاً مثلها و هتلهای کوچکتر ارزان قیمت و آنهایی که از لحاظ نرخ در رده متوسط میباشند. یعنی مکانهایی که تعداد زیادی از خانوارهای مسافر را که به هزینه ها اهمیت میدهند به خود جلب می نمایند، بندرت بیش از یک استخر روباز و یک اتاق بازی دارند. هتلهای بزرگتر و بخصوص آنهایی که میهمانانشان را مراجعین کاری تشکیل میدهند اغلب کلوپهای ورزشی بدنسازی دارند که شامل اتاقهای بدنسازی سوناها می.شود هتلهای تفریحی و سایر انواع هتلهای مسکونی (Lodging Types که تدارکات لازم را برای میهمانانی که اقامت بلندمدت دارند و هتلهایی که در مناطق خارج شهری دامنه (شهر واقع گشته اند یعنی مکانهایی که بهای زمین کمتری را برای آن می پردازند امکانات تفریحی - ورزشی بیشتری را در فضای باز ارائه مینمایند.

هتل اپارتمان در تهران همانطور که قبلا هم گفتیم دارای نرخ بالا و پایین نسبت به امکانات و فضای قرار گیری هتل متفاوت است به همین سعی میکنند تا بهترین امکانات و بهترین تفریحات در اختیار مهمنان و مشتریان خود قرار دهند.

تقریبا تمامی شرکت های اداره کننده هتل و هتل اپارتمان ها ، خواستاریک استخر شنا و فضای آبی در طرح هتل خود میباشند که دارای چند بخش مختلف باشد و به اندازه میهمانان و ظریفیت هتل در اختیار میهمانان قرار دارد محوطه باید از سایر فضاهای عمومی هتل و هتل اپارتمان جداسازی گردد تا میهمانانی که لباس شنا به تن دارند مجبور نباشند از لابی عبور کنند.

البته باید گفت که اگر هتل و هتل اپارتمان دارای استخر باشه میهمانان و مشتریان زیادی برای استراحت و تفریح به این هتل ها می آیند چون مسائل ورزشی و سرگرمی امروز روز بسیار حائز اهمیت در هتل و هتل آپارتمان ها میباشد.

سایر ملاحظاتی را که باید در طرح ریزی در نظر داشت شامل موارد ذیل می باشد.

موقعیت

استخر را بصورتی قرار دهید که مهمانهای هتل بتوانند بدون عبور از میان لایی و بوسیله آسانسور به آن دسترسی داشته باشند تعدادی از اتاق خوایها را مشرف بر استخر قرار دهید: هرگونه دید خارجی به سمت استخر را مسدود نمائید.

 مقالات پیشنهادی: رستوران های خوب تهران ، رستوران بوفه در تهران ، رستوران سلف سرویس در تهران

جهت قرارگیری

استخر را طوری تعییه نمائید که نور خورشید بدون مانع از میانه صبح تا غروب، بدان بتاید.

اندازه

استخر را به گونه ای طرح ریزی نمائید که برای شنا و حمام آفتاب مناسب باشد؛ در عین حال ابعاد آن از ۱۲×۶ متر کمتر نبوده و حداقل ۲ متر فضای پیرامونی Deck Space در تمام جهات داشته باشد.

فضاهای پشتیبان

در مکانهای لازم توالت و رختکن قرار دهید؛ همچنین فضاهایی برای ارائه حوله – عرضه غذاهای سیک

یا دستگاههای سکه ای فروش - اتاق وسایل و تجهیزات و انبار اثاثیه تعبیه نمائید.

ایمنی

سکوی دایو تعبیه نکنید؛ جنس مواد و مصالح اطراف استخر لغزنده نباشد – عمق استخر یا علامت گذاریهای لازمه مشخص گردد. چراغ هایی در زیر آب شود - علائم و تابلوهایی در مورد

ایمنی و قوانین استخر " نصب نمائید. "

استخر کم عمق، جکوزی

استخرهای دیگری در استخر شنا، اما کمی جدا از آن تعییه :

استخر سرپوشیده

سقف بازشو و یا دیوارهای شیشه ای طراحی نمائید تا بددین ترتیب امکان تهویه و نور مستقیم آفتاب

وجود داشته باشد.

کلوپ بدنسازی - ورزشی (Health Club)

دومین جزء اصلی در پخش فضاهای ورزشی هتل کلوپ تفریحات سالم آن است. یعنی بعدی که در دهه گذشته بوجود آمده است. موضوع آن ارائه مجموعه ای از ابزار و وسائل ورزشی نظیر Nautilus یا Universal و فضاهای سلامتی ،دهنده مانند اتاق های بخار حوض یا آب گردان (جکوزی و سونا میباشد. هتلهای بزرگتر زمینهایی جهت بازی اسکواش و Racquetball یک اتاق چند منظوره برای ورزشهای بدنسازی به ساختمانهای خود می افزایند. اغلب هتلها، مخصوصاً هتلهایی که بازار مراجعین کاری دارند، کلوپ سلامتی - ورزشی را بر سایر امکانات ورزشی - تفریحی، از جمله استخرشنا ترجیح میدهند. موارد ذیل را باید در طی مراحله اول طراحی در نظر گرفت.

که البته هتل اپارتمان در تهران همه این استاندارد و قوانین را رعایت کرده است البته این مسله فقط شامل حال تمامی هتل ها و چه هتل اپارتمان ها میباشد و باید این استاندارد ها و قوانین را رعایت کنند.

محل قرارگیری

کلوپ را به شکلی طراحی نمائید که میهمانها بتوانند مستقیماً از طریق آسانسورهای میهمان و مراجعه کنندگان از جانب خیابان یا پارکینگ بدون عبور از لابی هتل بدان دسترسی داشته باشند.

برنامه

موارد ذیل را بر حسب بازار مشتریان موجود بیفزائید:

توالت دوش، کمد رختکن

اتاق بخار

حوض یا آب گردان (جکوزی)

Plange Bath

اتاق ماساژ

اتاق بدنسازی

متصدی، مراقب

سالن، سالن انتظار

فروش لوازم ورزشی

فروش آبمیوه، دستگاههای سکه ای فروش

مجاورت ها

طراحی این قسمت باید طوری باشد که محوطه کنترل کننده و سالن کاملاً در معرض دید قرار داشته باشند و قضاهای خصوصی یا مشترک مانند) اتاق بدنسازی یا سونا پشت به پشت هم قرار داشته باشند

فضاهای مشترک

این مسئله را که آیا میتوان عناصر خاصی مخصوصاً استخر شنا یا سالن راه یا سایر فضاهای هتل، مانند لایی یا کافی شاپ ترکیب نمود، مورد بررسی قرار دهید.

کلوپ سلامتی کلوپهای سلامتی هتلها تمرینات ورزشی ورزشهای یا راکت، شنا و امکانات سونا و جکوزی را در یک مجموعه واحد و کنترل شده ترکیب مینمایند در هتل Arrow wood کلوب سلامتی که بین فضاهای کنفرانس و فضاهای اقامت مهمانان قرار دارد چشم اندازی به سمت محوطه های سرسیز اطراف دارد.

هتل ها و سرگرمی ها

هدف این فصل، تدارک سرگرمیهای زنده در هتلها است. ارائه سرگرمی در قالب تلویزیون و رادیو اتاقهای میهمانان و موسیقی ضبط شده در مکانهای عمومی مانند کافی شایها، رستورانها و قسمت پذیرش از اقدامات رایج و متداول هر هتل است؛ اما اجرای زنده موسیقیدانها، بازیگران، کمدینها و سایر موارد مشایه در هتل از موارد نسبتاً نادر است. هتل جایگاهی است که خدمات اقامتی و موارد وایسته به آن را به مسافران خود ارائه میدهد جونز و لاک وود آن موارد وایسته به همان غذا و نوشیدنی در رستورانها است. به علاوه هتل ها میتوانند برای ضیافتها، کنفرانسها و فعالیتهای ورزشی و آمادگی جسمانی، تسهیلاتی ارائه دهند منفک از خدمات ذکر شده ،فوق سرگرمی زنده عملی است که به تئاترها و مهمانی ها و جنگ شیانه مرتبط است.

پس امروز روز مردمان و میهمان به غیر سرگرمی در شهر مقصدی که به هدف گردشگری میروند در خود هتل و هتل اپارتمان به دنبال سرگرمی هستند مخصوصا در شهر های پر جمعیت و گردشگر خیز مثل تهران.

هتل اپارتمان در تهران این مسائل را به خوبی رعایت کرده است.

هتل های آپارتمانی : هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات یا یک سفر کاری، یافتن محل اقامت مناسب ضروری است. یکی از گزینه هایی که در طول سال ها محبوبیت پیدا کرده است، آپارتمان هتل است. در این مقاله، ما به بررسی چیستی یک هتل آپارتمان، مزایا، معایب آن و هر چیز دیگری که قبل از رزرو آن باید بدانید، خواهیم پرداخت. اما بر خلاف آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده، به امکانات و خدمات هتل نیز دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کند احساس مراقبت کنید و اقامتتان را خاص کنید. ما فقط یک هتل آپارتمان استاندارد نیستیم. آنها فقط برای اقامت طولانی مدت یا سفرهای کاری طراحی نشده اند. می توانید برای یک مینی استراحت آخر هفته یا یک ماه عسل سه هفته ای بمانید. فضاهای ما را برای مهمانی ها و کنفرانس ها رزرو کنید.

هتل آپارتمان چیست؟ هتل آپارتمان نوعی اقامتگاه است که ترکیبی از ویژگی های اتاق هتل و آپارتمان است. معمولا شامل یک اتاق خواب، یک قسمت نشیمن، یک آشپزخانه و یک حمام است. برخلاف هتل‌های سنتی، هتل‌آپارتمان‌ها راحتی یک خانه را برای مهمانان فراهم می‌کنند. آنها برای پذیرایی از مسافرانی طراحی شده‌اند که به اقامت طولانی‌تری نیاز دارند و فضای و حریم خصوصی بیشتری نسبت به اتاق استاندارد هتل ترجیح می‌دهند.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ، بهترین هتل تهران از نظر مسافران

مزایای اقامت در هتل آپارتمان

فضای بیشتر: یکی از مهمترین مزایای اقامت در هتل آپارتمان فضایی است که در اختیار شما قرار می دهد. با فضاهای جداگانه نشیمن، خواب و آشپزی، میهمانان می توانند استراحت کنند و برای خانواده ها یا گروه دوستان ایده آل باشند.

مقرون به صرفه: اقامت در آپارتمان هتل می تواند مقرون به صرفه تر از رزرو چندین اتاق هتل یا صرف غذا در هر روز باشد. با یک آشپزخانه کاملا مجهز، مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را آماده کنند و در هزینه های صرف غذا صرفه جویی کنند.

خانه دور از خانه: هتل آپارتمان ها محیطی راحت و خانگی را فراهم می کند که برای اقامت طولانی تر بسیار مناسب است. میهمانان می توانند غذای خود را بپزند، لباس های شسته شده را بشورند و از فضایی آرام تر و خصوصی تر مانند خانه لذت ببرند.

امکانات هتل: اکثر آپارتمان های هتل دارای امکاناتی مانند نظافت منزل، سرویس اتاق و دسترسی به امکاناتی مانند استخر، سالن های ورزشی و اسپا هستند. این باعث می شود که آن را برای کسانی که خواهان راحتی امکانات هتل و در عین حال لذت بردن از حریم خصوصی یک آپارتمان هستند، انتخابی عالی تبدیل کند.

برای اقامت کوتاه مدت مناسب نیست: هتل آپارتمان ها برای اقامت طولانی تر طراحی شده اند و ممکن است گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال اقامت کوتاه هستند نباشند.

مکان: هتل آپارتمان ها به اندازه هتل های سنتی رایج نیستند، بنابراین ممکن است آنها را در هر مکانی پیدا نکنید. این می تواند گزینه های شما را هنگام برنامه ریزی سفر محدود کند.

هتل آپارتمان ها گزینه ای عالی برای مسافرانی است که خواهان راحتی امکانات هتل در عین لذت بردن از حریم خصوصی و فضای یک آپارتمان هستند. آنها فضای بیشتر، مقرون به صرفه و محیطی خانگی را ارائه می دهند که برای اقامت طولانی تر مناسب است. با این حال، ممکن است برای اقامت کوتاه مدت مناسب نباشند و نبود خدمات خانه داری روزانه می تواند برای برخی از مهمانان نقطه ضعف باشد. قبل از رزرو هتل آپارتمان، ارزش دارد که تحقیق کنید تا گزینه مناسبی را پیدا کنید که نیازها و بودجه شما را برآورده کند.

محبوبیت آپارتمان های خدماتی برای سفرهای کاری یا تعطیلات همچنان در حال افزایش است، زیرا مسافران بیشتری از راحتی، فضا و مقرون به صرفه بودن آنها استفاده می کنند. اگر در افق سفری دارید اما در مورد تغییر از هتل به غذای خود مردد هستید - در اینجا چهار مزیت آپارتمان های خدماتی وجود دارد که ممکن است شما را در مورد آپارتمان های خدماتی شگفت زده کند.

چرا اقامت طولانی مدت در یک هتل آپارتمان خدماتی منطقی است؟ هتل‌های آپارتمانی خدماتی بسیار بیشتر از یک مکان برای خواب مانند اتاق یا سوئیت معمولی هتل به شما ارائه می‌دهند. چه در یک سفر کاری هستید و به مکانی برای اقامت خانواده خود نیاز دارید یا صرفاً یک مسافر معمولی هستید، راحتی شما اولویت شماره یک هتل آپارتمان های دارای خدمات است.

آسایش خانه : آپارتمان های خدماتی محیطی راحت و امن را فراهم می کنند. اغلب مناطق جداگانه ای برای خواب و زندگی با تجهیزات سرگرمی بسیار متنوع وجود دارد. این شامل تلویزیون، دی وی دی، وای فای رایگان، سیستم های موسیقی و خط تلفن خصوصی است.

آزادی و حریم خصوصی : پس از ورود، می توانید استراحت کنید، بازی کنید و به میل خود کار کنید. شما نگران رزرو اتاق کنفرانس نخواهید بود زیرا می توانید جلسات را در ناهار خوری یا اتاق نشیمن خود برگزار کنید. خانواده و دوستان خود را در حریم خصوصی تضمین شده توسط آپارتمان خود سرگرم کنید. مزاحم کسی نخواهید شد

انعطاف پذیری : انعطاف پذیری برای هر کارمند شرکتی بسیار مهم است. مشاوره نیاز به زمان دارد و اغلب تمدید می شود. کار با یک قرارداد غیرقابل انعطاف برای اجاره هم دشوار و هم چالش برانگیز است. اگر برای تجارت شرکتی سفر می کنید و به انعطاف پذیری در محل اقامت خود نیاز دارید، یک آپارتمان لوکس با سرویس راه حل ایده آل است.

آشپزخانه کاملا مجهز : یک آشپزخانه کاملا مجهز برای اقامت طولانی‌تر بسیار مفید است. یک آپارتمان خدماتی یک آشپزخانه خصوصی با اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک کن را به شما ارائه می دهد. این امر به ویژه در صورتی مهم است که نیازهای خاصی برای رژیم غذایی خود داشته باشید. اگر تمایلی به بیرون رفتن ندارید اما نمی خواهید آشپزی کنید، با دربان تماس بگیرید. آنها ترتیبی می دهند که آشپز خصوصی داشته باشند و غذای شما را سرو کنند.

مکان های هیجان انگیز : هتل های آپارتمان های خدماتی عموماً در مطلوب ترین مناطق شهر قرار دارند. این مکان ها به شما امکان می دهد به راحتی به مناطق تفریحی و تجاری دسترسی داشته باشید. رستوران های ستاره میشلین را دقیقاً در آستانه خانه خود خواهید یافت. فقط با تماس با خدمات دربان می توانید حمل و نقل را در هر جایی که نیاز دارید ترتیب دهید. این به شما زمان لازم را برای تمرکز روی تجارت خود می دهد.

فضای شخصی : شما می توانید یادگاری های شخصی خود را برای بهبود محیط راحت و مجلل خود به همراه داشته باشید. فقط چند عکس باعث می شود آپارتمان سرویس شده شما مانند خانه باشد. چیزی را بسته بندی کنید که خاطرات مهمی مانند آثار هنری فرزندتان، یک کتاب خاص یا چند دی وی دی مورد علاقه شما را در خود جای دهد. چیزی را بیاورید که برای آن شب های آرام از آن لذت ببرید، مانند بافتنی، طراحی یا پازل. همه اینها سطح راحتی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

استانداردهای بالا : ارزیابی‌های منظمی برای آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده انجام می‌شود تا از رعایت استانداردهای سختگیرانه خدمات و کیفیت اطمینان حاصل شود. کیفیت تضمین شده تفاوت بین اجاره های خصوصی کوتاه مدت و آپارتمان های خدماتی است. آپارتمان لوکس شما تضمین شده است که بالاترین استانداردهای اقامتی را ارائه می دهد. این شامل کارکنان پشتیبانی، دکوراسیون و لوازم خانگی می شود.

تجربه انحصاری : اقامت شما در یک آپارتمان سرویس‌دهی شده یک تجربه سفارشی و منحصر به فرد استثنایی را فراهم می‌کند. می‌توانید درخواست‌های ویژه‌ای داشته باشید، مانند اینکه آشپزخانه‌تان را با هر چیزی که بیشتر از آن لذت می‌برید، مجهز کنید یا پارکینگ ایمن. این تضمین می کند که تجربه شما بالاتر و فراتر از انتظارات شما خواهد بود.

کیفیت زندگی : صرفاً به این دلیل که پول زیادی را صرف خرید شخصی کرده اید به این معنی نیست که راحت خواهد بود. کسب و کارها شروع کرده اند به درک کیفیت زندگی بسیار مهم است. هنگامی که یک مشاور یا مدیر به وسیله کسب و کار ملزم به جابجایی است، محل اقامت نباید نگران کننده باشد. چه برای کوتاه مدت یا بلند مدت حرکت کنید، اطمینان از اینکه حرکت شما راحت خواهد بود بسیار منطقی است. اکثر آپارتمان های خدماتی سی درصد فضای بیشتری نسبت به اقامت در هتل در اختیار شما قرار می دهند. این سطح راحتی را برای شما فراهم می کند که در یک هتل یا اجاره خصوصی نخواهید یافت.

مقالات پیشنهادی: بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل های تهران روی نقشه ، هتل یک ستاره تهران ، بهترین هتل های تهران برای عروسی

مقرون به صرفه بودن : اکثر آپارتمان ها برای هر واحد نرخ مشخصی دریافت می کنند. برعکس در مورد آپارتمان های سرویس دهی شده صدق می کند زیرا نرخ ها معمولاً بر اساس تعداد ساکنین است. این بدان معناست که برای اقامت در سفر کاری خود نرخ کمتری پرداخت خواهید کرد. زمانی که قصد دارید برای مدت طولانی تری بمانید، به طور کلی نرخ بهتری دریافت خواهید کرد. این به شما ارزش بیشتری نسبت به پولتان می دهد.

هتل: از آنجایی که اقامت های کوتاه مدت کمتر است، معمولاً تنها یک اتاق وجود دارد که به سادگی مبله می شود. به منظور اقامت کوتاه مدت، اتاق هتل اغلب یک اتاق خواب و حمام ایجاد می کند.

علاوه بر این، اتاق های هتل به طیف گسترده ای از دسته ها تقسیم می شوند. این دسته بندی ها شامل اندازه، تعداد اتاق ها و طراحی داخلی است.

آپارتمان ها: این مدل ها معمولاً مجلل تر و کاملاً مجهز هستند زیرا در نظر گرفته شده اند که گزینه های زندگی طولانی مدت باشند. جدای از آن، فضای آپارتمان فراتر از فضای هتل به رشد خود ادامه خواهد داد. بسته به نوع آپارتمان و تعداد اتاق خواب ها، فضا تقسیم می شود.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT