پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران سلف سرویس در تهران


رستوران سلف سرویس در تهران، آنچه یک رستوران دار بزرگ در رستوران سلف سرویس در تهران نیاز دارد مهارت آشپزی، پرسنل قوی و نیرومند و نیروی متخصص است. مهارت آشپزی، شخصیت جذاب و توانایی لبخند زدن در جلوی دوربین ها، تقریبا همه چیزهایی نیست که نیاز دارید.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

اداره کردن موفقیت آمیز یک رستوران سلف سرویس در تهران به خیلی چیزهای بیشتری نیاز دارد. هرکسی میتواند یک رستوران سلف سرویس در تهران را تاسیس کند اما هر کسی نمیتواند آن را به خوبی مدیریت کند.

رستوران سلف سرویس در تهران

شغل رستوران داری کار طاقت فرسایی است و اگر میخواهید موفق شوید، باید انگیزه درونی داشته باشید، محرکه ای که در شما قدرت تحمل نشیب هایی را که به همراه فراز هاست ایجاد میکند. این یک تجارت مخاطره آمیز برای ایست قلبی نیست. اگر میخواهید به منظور داشتن مکانی برای لم دادن با دوستانتان و خوردن نوشیدنی های رایگان، صاحب رستوران باشید، ما میگوییم که رفتن به رستوران سلف سرویس در تهران دوستتان بسیار کم هزینه و عاقلانه تر است.

اولین کاری که شما نیاز به انجامش دارید، پیش از این که وقت و پولتان را در این کار پر خطر هزینه کنید، بررسی کردن و درک نمودن عواملی است که در شما ایجاد انگیزه میکنند. با خودتان رو راست باشید. دلایل بسیار زیادی برای تمایل به راه اندازی رستوران وجود دارد نظیر: محیط کاری همواره در حال تغییر را خیلی دوست دارید و عاشق روبه رو شدن با چالش هستید و مشتاق و علاقه مند به این کسب هستید و اشتیاق به غذا دارید و از داشتن هر وقت آزاد بیزارید از جمله تعطیلات و یا سنت خانواده را ادامه میدهید.

ما نیز تعدادی از موارد و دلایلی را که ممکن است شما را برای این شغل و راه اندازی رستوران سلف سرویس در تهران وسوسه کند، نام میبریم و توضیح میدهیم. ممکن است یکی از دلایل این باشد که شما فکر میکنید که آن کار جالب خواهد بود یا شما میخواهید یک سرآشپز اسم و رسم دار باشید یا شما به دنبال پاتوق هستید یا اگر فلانی میتواند آن کار را انجام دهد، پس شما هم میتوانید و یا شما از داشتن شغل روزمره خود خسته شده اید و یا همواره خواسته اید تا بعد از این که بازنشسته شدید،یک رستوران سلف سرویس در تهران راه اندازی کنید.

از دلایل انگیزه ساز بالا، اگر یک مورد یا بیشتر برایتان آشنا به نظر میرسد، مطلقا دلسرد نشوید. کاملا مطمئن باشید که انگیزه هایی از این قبیل فقط اختصاص به شما ندارد، اما حتما قدری بیشتر بررسی کنید پیش از این که اقدام مالی، شخصی یا کاری در این مورد نمایید.

اداره کردن یک رستوران سلف سرویس در تهران،  چه مال خودتان باشد چه مال شخص دیگر، کار بسیار بزرگی است. این شغل نیاز به ساعت ها کار طولانی و مراقبت دائمی و توانایی مهار اوضاع بالقوه آشفته دارد چون هر روز با افراد مختلف سر و کار دارید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، 

اداره یک رستوران نباید زیر پا گذاشتن اعتقاد باشد. نیاز است که شما با چشمان باز وارد این کار پرمخاطره شوید. درست همانطور که باید انگیزه هایتان را به دقت مد نظر داشته باشید. همچنین لازم است اطمینان حاصل نمایید که انتظاراتتان به درستی شکل گرفته اند و به جا هستند.

یک قلم و کاغذ بردارید و جلوی خود قرار دهید و آن ورقه کاغذ را به دو ستون تقسیم کنید. در ستون اول، تمام توقعاتتان را در مورد کار و کسب آینده فهرست وار بنویسید. در فهرست، هر چیزی را که انتظار دارید، از منافع گرفته تا شیوه زندگی که امیدوارید آن منافع باعث حمایت از شما در نقد و بررسی های روزنامه ای شود یا موجب اظهار نظر مشتریان به نفع شما گردد به ترتیب بنویسید. این فرصتی است که شما رویاهایتان را به روی کاغذ بیاورید. در ستون دوم، آنچه را که از خودتان انتظار دارید تا موجب تحقق این چیزها گردد یادداشت کنید، مثلا مشارکتتان در مورد زمان و پول، فداکاری هایی که باید بکنید و هر چیز دیگری که میتوانید به آن فکر کنید. سپس تعیین کنید که آیا انتظارات در فهرست هایتان واقعیت این وضعیت را نشان میدهد یا نه. خواندن این متن یعنی به راه انداختن یک کار بزرگ که هدف ما ارائه نمودن یک نگاه متعادل به خوشی ها و رنج های اداره یک رستوران سلف سرویس در تهران میباشد.

شما باید بررسی هر زمینه از کار را در روز اول آغاز کنید بنابراین، شما هم اکنون نیز میتوانید شروع کنید. با پا گذاشتن به دنیای رستوران داری، پیچیدگی داستان را به حداقل برسانید، با صاحبین رستوران ها، مدیران، پیشخدمت ها و دیگر دست اندرکاران رستوران ها در مورد تجربیاتشان و آنچه که میتوانید انتظار داشته باشید صحبت کنید.

براساس تجربیات ما در کار رستوران داری، رستوران داران موفق تعداد کمی از ویژگی های عمومی را بروز میدهند. ما آن ها را فهرست وار در این متن بیان کردیم. فقط آگاه بودن از آن ها گام بزرگی به سوی نقش دادن به همه آن ها در دنیایتان و موفقیت در این کسب و کار میباشد.

در رستوران‌های سلف‌سرویس، ما یک وعده غذایی کامل و متعادل را حتی برای بودجه‌های کم ارائه می‌کنیم، از طریق انتخاب دقیق، طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه، تهیه شده با محصولات تازه را ارائه می‌دهیم. هر روز انواع مختلفی از منوها را خواهید دید که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است. موسسات سلف سرویس دردسر انتظار در صف ها را کاهش می دهند و به مشتریان امکان دسترسی و تماس مستقیم با غذای نمایش داده شده را می دهند کنترل کننده غذا نحوه عملکرد مشتریان در یک شرکت سلف سرویس را تنظیم و تسهیل می کند. به مشتریان باید دستورالعمل های کافی در مورد کارهایی که در یک منطقه سلف سرویس انجام دهند و چه کاری انجام ندهند داده شود.

یک نوع سلف سرویس رستوران یا سوپرمارکت دارای سطح بیشتری از خطر آلودگی متقابل است. در یک رستوران با سرویس غذا، فقط فروشنده‌های غذا می‌توانند مستقیماً با تجهیزات و غذا تماس داشته باشند. برای رستوران هایی که از بوفه استفاده می کنند یا در کافه تریاها ، مشتریان می توانند غذاهایی را که می خواهند برای خود سرو کنند. این امر در مورد موسسات سلف سرویس خرده فروشی مانند اغذیه فروشی ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها و کیوسک های سلف سرویس نیز صادق است.

در این فرآیند، آنها به طور بالقوه می توانند کل دسته غذا را آلوده کنند. جهت گیری متصدیان غذا در مورد ایمنی غذا باید با عملیات در یک منطقه سلف سرویس هماهنگ باشد. متصدیان غذا همچنین باید به درستی آگاه باشند که چگونه یک عملیات می تواند از آلودگی متقابل در یک منطقه سلف سرویس جلوگیری کند.

خدمات به سبک بوفه یا موسسات سلف سرویس خرده فروشی از دستورالعمل های کمی متفاوت برای ایمنی مواد غذایی و برخی قوانین ایمنی اضافی برای یک فرآیند بدون آلودگی پیروی می کنند. این نوع خدمات غذایی متفاوت عمل می کند زیرا به مشتریان دسترسی بیشتری به غذای پخته شده و عملیات سلف سرویس مصرف کننده داده می شود.

بوفه ها معمولاً دارای طیف وسیعی از غذاهایی هستند که سرو می شوند. از غذاهای سرد در بارهای سالاد گرفته تا خورش ها و سوپ های داغ. به این ترتیب، آنها باید علاوه بر آموزش کنترل کننده های مواد غذایی در جلوگیری از آلودگی متقابل، راهنمایی شوند. هم مشتریان و هم دست اندرکاران غذا نقش مشترکی در ایمن نگه داشتن مواد غذایی دارند، اما این وظیفه کنترل کننده مواد غذایی است که مشتریان را راهنمایی کند.

 

چگونه آلودگی متقابل در یک منطقه سلف سرویس رخ می دهد؟

همانطور که توضیح داده شد، یک منطقه سلف سرویس به مشتریان دسترسی بیشتری به مواد غذایی می دهد که آنها از میان انتخاب نمایش داده شده انتخاب می کنند. این فرصت همچنین یک خطر اضافی برای غذای نمایش داده شده است. از آنجایی که همه مشتریان دانش کافی در مورد ایمنی مواد غذایی ندارند، احتمال آلوده شدن غذای نمایش داده شده و تأثیرگذاری بر سایر مشتریان بسیار محتمل است. به این ترتیب، مسئولیت حفظ سلامت عمومی بر عهده تیم ایمنی مواد غذایی است.

 F/رستوران سلف سرویس در تهران

رستوران سلف سرویس چیست؟

رستوران سلف سرویس رستورانی است که مشتریان در آن از خودشان پذیرایی می کنند. در رستوران‌هایی که کاملا سلف‌سرویس هستند، مشتریان خودشان سفارش می‌دهند، اما غذای خود را هم از محل تحویل یا بار غذا جمع‌آوری می‌کنند و خودشان سر میز می‌برند. همچنین می توان عناصر سلف سرویس را با سرویس میز ترکیب کرد. به عنوان مثال، مشتریان ممکن است سفارشات خود را در یک کیوسک سلف سرویس بدهند و هزینه آن را بپردازند، اما یکی از کارکنان ممکن است غذا را برای آنها ارسال کند. بیشتر غذاخوری‌های دارای عناصر سلف‌سرویس، رستوران ‌های فست‌فود، رستوران‌های خدمات سریع (که با نام QSR شناخته می‌شوند) یا رستوران‌های معمولی هستند. کمتر احتمال دارد که با یک رستوران کاملا سلف سرویس در فضای ناهار خوری خوب مواجه شوید، زیرا اکثر ناهار خوری ها در این نوع مکان ها انتظار سرویس پشت میز را دارند. این بخشی از درخواست است.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، 

کیوسک های سلف سرویس چیست؟

کیوسک سلف سرویس معمولا از یک صفحه لمسی تعاملی با رابط کاربری آسان تشکیل شده است. نمایش منوی رستوران می تواند مشتریان را برای سفارش بدون درز راهنمایی کند - از انتخاب وعده های غذایی گرفته تا پرداخت سریع و سلف سرویس. اکنون رستوران‌ها می‌توانند مواد غذایی جدید، تبلیغات یا معاملات خود را درخواست کنند و در عین حال در هزینه چاپ مجدد کارت‌های منو صرفه‌جویی کنند. کیوسک‌های سلف‌سرویس همچنین می‌توانند به مشتریان این امکان را بدهند تا بدون منتظر ماندن برای صندوقدار یا پیشخدمت، وعده‌های غذایی خود را اسکن و سفارشی کنند و از طریق پرداخت شخصی در زمان صرفه‌جویی کنند.

 

مزایای سلف سرویس در رستوران ها

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مدیران رستوران ممکن است انتخاب کنند تا عملکرد سلف سرویس را در رستوران خود راه اندازی کنند.

مشتریان را ایمن نگه دارید، یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت کیوسک های سلف سرویس در طول همه گیری، امکان سفارش بدون تماس بود. مشتریان و کارکنان به طور یکسان می خواستند تا جایی که ممکن است قرار گرفتن در معرض افراد دیگر را کاهش دهند و کیوسک هایی که خود سفارش می دادند راه حل ساده ای را ارائه کردند. با یک دستگاه سلف سرویس، مشتریان می توانند بدون تماس نزدیک با سایر مشتریان یا کارکنان، به سرعت و به راحتی سفارش دهند. همچنین تمیز کردن منظم دستگاه ها برای تمیز نگه داشتن آنها آسان است، بنابراین آنها یک روش بسیار بهداشتی برای سفارش مشتریان هستند.

اتکا به کارکنان را محدود کنید، در صورتی که به هر دلیلی با کمبود پرسنل روبرو هستید - شاید زمانی که کارکنان به طور غیرمنتظره ای بیمار می شوند یا مجبور هستند در خانه منزوی شوند، ماشین های خود سفارش می توانند یک برنامه پشتیبان خوب باشند. اگر مشتریان شما می توانند سفارش دهند و هزینه آن را خودشان بپردازند و غذای خود را از قسمت توزیع کننده تحویل بگیرند، به این معنی است که می توانید حتی زمانی که کارکنان جلوی خانه شما غایب هستند، به پردازش سفارشات ادامه دهید.  این یک راه حل عالی برای هر کسی است که می خواهد هزینه های نیروی کار را نیز کاهش دهد، زیرا می توانید افراد کمتری را در هر زمان و بدون کاهش اثربخشی تیم خود داشته باشید. این یک برد-برد است.

کاهش زمان انتظار، نصب دستگاه های خود سفارش دهنده در رستوران شما همچنین می تواند زمان انتظار مشتریان را کوتاه کند، زیرا مشتریان بیشتری می توانند در هر زمان سفارش دهند. این امر به ویژه در زمان های شلوغ در QSR ها و رستوران های فست فود - مانند شلوغی وقت ناهار صادق است. مشتریان می‌توانند مستقیماً در کیوسک سفارش دهند، بدون اینکه منتظر بمانند تا یک صندوق پرسنل آزاد شود. رستوران‌ها همچنین می‌توانند سفارش آنلاین را اجرا کنند تا روند بیرون‌بر را تسهیل کنند. اگر به مشتریان اجازه دهید منوی شما را مشاهده کنند و از گوشی هوشمند خود سفارشی را ثبت کنند، می‌توانند سفارش را در مسیر دریافت آن سفارش دهند. غذای آنها می تواند به محض رسیدن آماده شود.

فروش به مشتریان، ماشین‌های خود سفارش‌دهنده می‌توانند مشتریان را تشویق به سفارش‌های بزرگ‌تر کنند و این می‌تواند به معنای سود بیشتر برای شما باشد. تحقیقات در مورد الگوهای خرید مشتری نشان می دهد که مردم در هنگام سفارش دادن روی یک دستگاه دیجیتال به جای صحبت مستقیم با یکی از کارکنان، احساس خجالت کمتری از سفارش دادن یک سفارش بزرگ می کنند. شما می توانید با استفاده از فرصت برای فروش بیشتر از این به نفع خود استفاده کنید. می‌توانید دستگاه‌های سلف‌سرویس خود را طوری تنظیم کنید که هر بار که شخصی سفارشی می‌دهد، افزونه‌ها یا موارد منوی اضافی را پیشنهاد کند. چیزهای اضافی کوچک مانند دومین قسمت سیب زمینی سرخ کرده یا چند غذای اضافی محل خوبی برای شروع هستند.

چگونه بفهمیم که آیا سلف سرویس برای کسب و کار رستوران شما مناسب است؟

انتخاب اینکه آیا به سیستم سلف سرویس در یک رستوران تغییر دهید یا خیر، تصمیم سختی است. چند نکته وجود دارد که باید قبل از جهش در نظر بگیرید. ابتدا در نظر بگیرید که چه نوع رستورانی را اداره می کنید. اگر یک رستوران سطح بالا دارید، سلف سرویس احتمالا انتخاب درستی نیست. اما اگر یک رستوران معمولی، یک QSR یا حتی یک فست فود دارید، می‌تواند راهی عالی برای افزایش فروش و کاهش زمان انتظار مشتری باشد. به یاد داشته باشید، برخی افراد سلف سرویس را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تماس شخصی تر را ترجیح می دهند. یک رویکرد ترکیبی می تواند به شما کمک کند تا همه را برآورده کنید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ،  

کیوسک های خود سفارشی را در رستوران خود اضافه کنید

نصب برخی از عملکردهای سلف سرویس در رستوران شما می تواند راهی فوق العاده برای تسهیل فرآیند سفارش و آوردن فناوری به رستوران شما باشد. شما می توانید انتخاب کنید که به عنوان یک رستوران کاملا سلف سرویس کار کنید یا فقط از کیوسک های رستوران یا ماشین های خود سفارش استفاده کنید.

آیا اکنون زمان مناسبی برای سیستم سفارش سلف سرویس است؟

مشتریان رستوران های خدمات سریع انتظارات بیشتری نسبت به قبل دارند. آنها می خواهند به سرعت به آنها خدمات داده شود در حالی که هنوز استاندارد بالایی از خدمات مشتری دریافت می کنند. فن آوری های سلف سرویس (SST) با اجازه دادن به مشتریان برای سفارش غذای خود این امکان را فراهم می کند. اما تاکنون، این فناوری‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مقرون به صرفه نبوده‌اند. ما معتقدیم که مشاغل در هر اندازه باید بتوانند از آخرین فناوری استفاده کنند و رقابتی باقی بمانند.

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT