پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رستوران منتخب میدان انقلاب


رستوران منتخب میدان انقلاب، انواع ارتباطات در رستوران منتخب میدان انقلاب بسیار مهم است. مجموعه ارتباطاتی که از طریق گفتن و گفت و گو حاصل می‌شود را ارتباط کلامی می‌گویند. برای این که در شغل خود موفق شویم باید از کلمات با دقت استفاده کنیم. هر کلمه ای احساسات، عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد برمی‌انگیزد. در صورتی که کلمات در جا و مکان مناسب خود به کار برده شوند به سرعت بر جسم و روح مخاطب تاثیر می‌گذارد. بنابراین شایسته است در هنگام مواجهه با مشتری از به کارگیری کلمات منفی مانند: نمی‌توانم، غیر ممکن است، امکان ندارد، هرگز و... پرهیز شود. کلمات، در پیامی که به دیگری منتقل می‌کنید تاثیر فراوانی دارند. بنابراین از به کار گرفتن، کلمات بر حسب عادت و بدون اندیشه خودداری کنیم. کلمات باید روشن و صریح باشند، یعنی بتوانند به درستی ذهنیت شما را به دیگران منتقل کنند. مطلب را مختصر و مفید بیان کنید تا مخاطبین شوق شنیدن را از دست ندهند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

رستوران منتخب میدان انقلاب تهران

کلمات باید روشن و صریح باشند، یعنی بتوانند به درستی ذهنیات شما را به دیگران منتقل کنند. مطلب را مختصر و مفید بیان کنید تا مخاطبین شوق شنیدن را از دست ندهند.

یکی از موارد ارتباط کلامی سخن گفتن است. سخن گفتن هنری است که آدمی به وسیله آن بر دیگران تاثیر می‌گذارد. دیگران را ترغیب و اقناع می‌کند.

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران 

در اولین برقراری ارتباط شما با سلام و یا احوالپرسی قدرت بیان خود را نشان می‌دهید. این که چقدر با صلابت سلام کنید یا از روی ترس و یا ناراحتی و یا چیز دیگری، وضعیت روحی شما را نشان می‌دهد. در هنگام سخن گفتن و یا سخنرانی باید نکاتی را رعایت کنیم.

  • خوب گوش کردن، ما را برای سخن گفتن آماده می کند.
  • مطالعه کردن به ما فرصت می‌دهد تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • درباره آنچه اطلاعات نداریم اظهار نظر و صحبت نکنیم.
  • از به کار بردن کلماتی که معنای آن را نمیدانیم خودداری کنیم.
  • به جز آغاز ارتباط، سعی کنید اگر از شما پرسش نشد درباره خودتان سخن نگویید.
  • هنگام گفت و گو به دیگران نیز فرصت سخن گفتن بدهید.
  • درباره آنچه علاقه مند هستید و اطلاعات دارید صحبت کنید.
  • سعی کنید از نظرات بزرگان هنگام سخن گفتن نقل قول کنید.
  • در سخن گفتن از دیگران تقلید نکنید.

نحوه ارائه خدمات عالی به مشتریان در رستوران

بر کسی پوشیده نیست که رستوران ها اغلب مکان های شلوغی هستند. در اینجا پنج نکته در مورد نحوه ارائه خدمات عالی به مشتریان در محیط رستوران آورده شده است:

اول از همه ، با مشتری مودب باشید. به نظر می ‌رسد که این موضوع بی‌ معنی است ، اما شگفت ‌انگیز است که چگونه اغلب در رستوران ‌ها با مشتریان بی ‌ادبانه رفتار می ‌شود. فقط به این دلیل که کسی وقت شما را می گیرد به این معنی نیست که می توانید با او بی ادب یا کوتاهی کنید. یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که حق با مشتری است ، حتی اگر حق با او نباشد.

به آنچه مشتری شما می گوید گوش دهید. به نظر می ‌رسد که نا گفته نماند ، اما کارکنان رستوران اغلب به مشتریان خود گوش نمی ‌دهند. آنها ممکن است بیش از حد مشغول فکر کردن به چیزهای خود یا تنظیم صدای مشتری باشند.

برای پاسخ به سوالات مشتری وقت بگذارید. این با گوش دادن به مشتری همراه است. هنگامی که سؤال آنها را شنیدید ، برای پاسخ دادن به آن وقت بگذارید. فقط به آنها پاسخ کوتاهی ندهید یا سعی نکنید آنها را از مسیر خورد دور کنید. صبور باشید و همه چیز را به طور کامل توضیح دهید ، بنابراین مشتری احساس می کند که نگرانی هایش برطرف شده است.

در حل مشکلات فعال باشید. اگر مشتری با مشکلی به سراغ شما آمد ، فقط منتظر نمانید تا او به شما بگوید چه چیزی نیاز دارد. سعی کنید قبل از اینکه حتی فرصت درخواست کمک داشته باشند ، نیازهای آنها را پیش بینی کنید و راه حل هایی ارائه دهید. این به آنها نشان می دهد که شما واقعاً در ارائه خدمات عالی به مشتریان سرمایه گذاری کرده اید.

پس از بازدید مشتری با او تماس بگیرید. وقتی مشتری رفت ، او را فراموش نکنید. یک ایمیل بعدی برای آنها ارسال کنید یا با آنها تماس بگیرید تا از کسب و کارشان تشکر کنید و ببینید تجربه آنها چگونه بوده است. این تماس شخصی تفاوتی در احساس مشتری نسبت به رستوران شما ایجاد می کند.

با پیروی از این نکات ، می توانید خدمات بهتری به مشتریان در رستوران خود ارائه دهید و مشتریان خود را برای کسب اطلاعات بیشتر به مشتریان خود بازگردانید. خدمات عالی به مشتریان ، کلید موفقیت یک کسب و کار رستوران است.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

نحوه بهبود خدمات مشتری در رستوران : اگر می خواهید خدمات مشتری را در رستوران خود بهبود بخشید ، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

کارکنان را برای خدمات عالی به مشتریان آموزش دهید

اگر می ‌خواهید خدمات مشتری را در رستوران خود بهبود بخشید ، یکی از بهترین مکان ‌ها برای شروع کار با کارمندانتان است. اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی در زمینه خدمات و آداب به مشتریان آموزش دیده اند.

این شامل آموزش نحوه احوالپرسی و تعامل با مهمانان و رسیدگی به موقعیت های مختلف است. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما از سیاست‌ ها و رویه‌ های خاص رستوران شما برای انتقال مؤثر این اطلاعات به مهمانان اطلاع دارند.

ارتباط موثر بین اعضای کارکنان را تشویق کنید : وقتی همه در یک مسیر درست هستند ، ارائه خدمات درجه یک آسان تر می شود. کارمندان خود را تشویق کنید تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا از هرگونه تغییر یا به روز رسانی که ممکن است بر تجربه مهمان تأثیر بگذارد آگاه شوند.

d/رستوران منتخب میدان انقلاب

مراقب و کارآمد باشید : هیچ مهمانی نمی خواهد احساس کند که نادیده گرفته می شود یا نیازهایش در اولویت نیست. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما مراقب و کارآمد هستند تا بهترین تجربه ممکن را به مهمانان شما ارائه دهند. گاهی اوقات ، این چیزهای کوچک هستند که مهم ترین تفاوت را ایجاد می کنند. فراتر رفتن از مهمانان خود به آنها نشان می دهد که به تجربه آنها در رستوران خود اهمیت می دهید.

نحوه برخورد با شکایات و نگرانی های مشتریان را یاد بگیرید : متأسفانه ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، همیشه مشتریانی هستند که از تجربه خود ناراضی هستند. این مهم است که یاد بگیرید چگونه با این شکایات و نگرانی ها به طور حرفه ای برخورد کنید.

آن را شخصی نگیرید - به یاد داشته باشید که مشتری از شما عصبانی نیست ، بلکه از وضعیت عصبانی است. سعی کنید تا جایی که می توانید مشکل را حل کنید و برای هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد شده عذرخواهی کنید. علاوه بر این ، مهم است که هرگونه شکایت یا نگرانی را جدی بگیرید تا از تکرار مجدد آنها جلوگیری کنید. بهداشت و نظافت باید در رستوران ها خود رعایت شود : حفظ محیطی تمیز و بهداشتی یکی از حیاتی ترین جنبه های ارائه خدمات عالی به مشتریان است. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم تمام قسمت های محل کار خود را تمیز و ضدعفونی می کنید.

گزینه های پرداخت متنوع را ارائه دهید : در دنیای امروز، مشتریان انتظار دارند که گزینه‌های پرداخت متفاوتی در اختیارشان باشد. اگر فقط پول نقد بپذیرید، ممکن است کسب و کار احتمالی را از دست بدهید. تجربه رستوران های فصلی را ارائه دهید : تجربیات فصلی می تواند راهی عالی برای بهبود خدمات مشتری در رستوران شما باشد. مهمانان همیشه از امتحان چیزهای جدید لذت می برند و شما می توانید با ارائه منو ها یا رویداد های ویژه ای که فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند ، از این موضوع به نفع خود استفاده کنید.

با رعایت این نکات ، می توانید خدمات مشتری را در رستوران خود بهبود بخشید و تجربه بهتری برای مهمانان خود ایجاد کنید. این ایده ها را در هنگام تلاش برای ایجاد تغییرات در رستوران خود در ذهن داشته باشید. خدمات به مشتری در یک رستوران چقدر مهم است مهم نیست که چه نوع رستوران یا آشپزخانه ای را اداره می کنید ، خدمات مشتری همیشه یکی از مهمترین جنبه های کسب و کار شما خواهد بود. این چیزی است که باعث بازگشت مشتریان می شود و به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.

در مورد آن فکر کنید - یکی از اولین چیزهایی که هنگام بازدید از یک رستوران متوجه می شوید چیست؟ خدمات ، اگر کارکنان منتظر رفتار دوستانه و توجه داشته باشند ، می تواند تفاوت زیادی در تجربه غذاخوری شما ایجاد کند. از طرف دیگر ، اگر سرویس دهی ضعیف باشد ، می تواند کل وعده غذایی شما را خراب کند. به همین دلیل است که آموزش کارکنان خود در مورد تکنیک های مناسب خدمات مشتری مهم است. از خوشامدگویی به مهمانان هنگام ورود تا گرفتن سفارشات و سرو غذای آنها ، هر تعاملی با مشتری باید با دقت انجام شود.

البته، خدمات خوب به مشتریان به تنهایی اتفاق نمی افتد. این کار سخت و فداکاری همه اعضای تیم شما را می طلبد. اما اگر بتوانید فرهنگ ارائه خدمات عالی را در رستوران خود ایجاد کنید ، این کار نتیجه زیادی خواهد داشت. نه تنها مشتریان شما راضی تر خواهند بود ، بلکه شاهد رونق تجارت نیز خواهید بود.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ،هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران ، بهترین هتل تهران از نظر مسافران

سوالات متداول درباره خدمات مشتری رستوران

خدمات مشتری رستوران بخش مهمی از تجربه غذاخوری است. این می تواند نظر مشتری را در مورد تأسیس شما ایجاد کند یا شکست دهد ، و مهم است که آن را به درستی دریافت کنید.

با این حال ، خدمات مشتریان رستوران می تواند برای رستوران دارانی که تازه شروع به کار کرده اند ، گیج کننده و دلهره آور باشد. وقتی مشتری شکایتی دارد چه باید کرد؟ چگونه از یک مشتری ناامید عذرخواهی می کنید؟ این بخش سوالات متداول به پاسخ به برخی از این سوالات کمک می کند.

چه مهارت هایی در خدمات مشتری مهم هستند؟ برخی از مهم ترین مهارت ها برای ارائه خدمات به مشتریان عبارتند از:

گوش دادن فعال

صبر

ارتباط شفاف

حل مسئله

یکدلی

انعطاف پذیری

چگونه از یک مشتری ناامید عذرخواهی کنید؟ عذرخواهی از مشتری ناامید همیشه آسان نیست. از این گذشته ، آنها ناراحت هستند و ممکن است پذیرای عذرخواهی شما نباشند. با این حال ، تلاش برای هموار کردن همه چیز تا حد امکان مهم است.

در اینجا چند نکته برای عذرخواهی از مشتری ناامید وجود دارد: تصدیق مشکل : اولین قدم این است که بپذیرید مشکلی وجود دارد. این نشان می دهد که شما از موقعیت آگاه هستید و به حل آن اهمیت می دهید.

مسئولیت مشکل را بپذیرید : حتی اگر شما مشکل را ایجاد نکرده اید، مسئولیت آن را بپذیرید. این نشان می دهد که شما حاضرید هر کاری که لازم است انجام دهید تا اوضاع درست شود.

ارائه راه حل : هنگامی که مسئولیت مشکل را به عهده گرفتید ، راه حلی ارائه دهید. این نشان می دهد که شما نه تنها مایل به رفع مشکل هستید ، بلکه برنامه ای برای انجام آن دارید.

پیگیری : پس از اجرای راه حل خود ، پیگیری کنید. این نشان می دهد که شما متعهد به حل مشکل هستید و برای رضایت مشتری خود ارزش قائل هستید.

از شکیبایی مشتری تشکر کنید : در نهایت از صبر مشتری تشکر کنید. این نشان می دهد که از درک آنها قدردانی می کنید و برای تجارت آنها ارزش قائل هستید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT