پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

هتل های میدان انقلاب تهران


هتل های میدان انقلاب تهران، در اصل خود میدان انقلاب تهران در مرکز شهر تهران و منطقه شش تهران در حد فاصل خیابان کارگر، خیابان آزادی و خیابان انقلاب واقع شده است. در اطراف میدان انقلاب تهران به فاصله ی خیلی نزدیکی دانشگاه تهران، سینما بهمن و بسیاری از کتابفروشی های به نام و انتشارات مهم و عالی کشور قرار گرفته اند و به همین دلیل مسافرانی که علاقه مند به کتاب هستند و یا مسافرانی که دانشجو هستند و یا مسافرانی که دانشجو یا استاد هستند و به جهت سمیناری در دانشگاه تهران به تهران سفر کرده اند، دوست دارند در هتل های میدان انقلاب تهران اقامت داشته باشند تا به دانشگاه و کتاب فروشی ها نزدیک باشند و دسترسی کاملا نزدیک و بدون هزینه ای را تجربه کنند. در ادامه این مطلب شما را با هتل های میدان انقلاب تهران آشنا می کنیم.  

m/هتل های میدان انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

هتل اورین تهران

اولین و نزدیک ترین هتل از بین هتل های میدان انقلاب تهران، هتل اورین دو ستاره می باشد. این هتل از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و در هشت طبقه ساخته شده است. فاصله هتل اورین تا میدان انقلاب تهران، 100 متر است و مسافت پیاده تا میدان انقلاب۲ دقیقه است. این هتل طبق گواهینامه استانداردسازی ،دو ستاره ممتاز است و امکاناتی نظیر: لابی، رستوران، آسانسور، صندوق امانات در پذیرش، لاندری (خشک شویی)، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، کافی شاپ، نماز خانه، دستگاه واکس کفش، روزنامه در لابی، سیستم هشدار حریق، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش 24ساعته، سرویس ایرانی در هر طبقه، تلویزیون در لابی، سرویس فرنگی در اتاق، یخچال در اتاق، تلویزیون در اتاق، بسته بهداشتی در اتاق، حمام در اتاق، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق ،کمد لباس، رخت آویز، مبلمان، دمپایی، آب معدنی رایگان، سیستم اطفاء حریق در اتاق میباشد. آدرس هتل: میدان انقلاب تهران، ابتدای خیابان کارگر شمالی، کوچه مجد، پلاک 12 ، هتل اورین

هتل البرز تهران

یکی دیگر از هتل های میدان انقلاب تهران هتل البرز می باشد که سه ستاره میباشد. فاصله هتل البرز تا میدان انقلاب تهران، ۱ کیلومتر ۴ دقیقه با ماشین سواری است. این هتل امکاناتی چون: کافی شاپ، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، صندوق امانات در پذیرش، تاکسی سرویس، لاندری (خشک شویی)، آسانسور، نماز خانه، سیستم هشدار حریق، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، زنگ هشدار، اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی، پذیرش 24 ساعته، سرویس ایرانی در طبقات، سرویس ایرانی در لابی، سرویس فرنگی در لابی، پارکینگ دارد. در اتاق هم میز کار، سرویس فرنگی، روم سرویس، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، اینترنت در اتاق، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس ایرانی، تلویزیون LCD، یخچال، بسته بهداشتی، بالکن، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، مبلمان، دمپایی،  سیستم اطفاء حریق در اتاق میباشد.آدرس هتل : تهران، خیابان وصال شیرازی، تقاطع بزرگمهر، هتل البرز

مقالات پیشنهادی: هتل یک ستاره تهران ، بهترین کافه های تهران ، هتل آپارتمان در تهران

هتل پاسارگاد تهران

یکی دیگر از هتل های میدان انقلاب تهران هتل پاسارگاد تهران است، که دو ستاره می باشد. فاصله هتل پاسارگاد تا میدان انقلاب تهران، 550  متر است و مسافت پیاده تا میدان انقلاب 7 دقیقه است. امکاناتی همچون: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش ، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی در اتاق هم یخچال، مبلمان، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق میباشد. آدرس هتل: تهران، خیابان آزادی، خیابان جمالزاده،پلاک ۹۱، هتل پاسارگاد

هتل آساره تهران

یکی دیگر از هتل های میدان انقلاب تهران هتل آساره است، چهار ستاره می باشد. یکی از هتل های جدید و مدرن تهران است که دسترسی سریع و آسان به فرودگاه مهرآباد و مراکز تجاری و اداری شهر تهران دارد. فاصله هتل آساره تا میدان انقلاب تهران، ۹۵۰ متر است و مسافت پیاده تا میدان انقلاب 12 دقیقه است. امکاناتی همچون: سالن ورزشی، انواع اتاق، چایخانه سنتی، کافی نت، لاندری (خشک شویی)، اینترنت در لابی، خدمات آژانس مسافرتی، لابی، کافی شاپ، خدمات خانه داری، رستوران، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، خدمات ماساژ، صندوق امانات در پذیرش، تاکسی سرویس، فروشگاه، کتابخانه، صرافی، دستگاه خود پرداز در هتل، نماز خانه، آرایشگاه، سیستم هشدار حریق، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات باربری،  پذیرش 24 ساعته، مرکز خرید، اتاق سیگار، سرویس ایرانی در طبقات، پارکینگ،یخچال، حمام، تلفن، روم سرویس، بسته بهداشتی، قفل کارتی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، مینی بار در اتاق با هزینه، اینترنت در اتاق، سرویس فرنگی، میز کار، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، مبلمان، دمپایی، آب معدنی رایگان میباشد.

آدرس هتل: تهران، میدان انقلاب، روبروی دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع، پلاک یک، هتل آساره

این چهار هتل جزو نزدیک ترین هتل های میدان انقلاب تهران هستند و اگر برای سفر به تهران تشریف میاورید و برای اقامت خود در این محدوده به دنبال هتل هستید، این چهار هتل گزینه های مناسبی برای اقامت شما در تهران هستند و از نظر کیفیت نیز جزو باکیفیت ترین هتل های تهران هستند.

انتخاب ها عالی هستند. اما انتخاب های بیش از حد می تواند طاقت فرسا باشد. هنگام رزرو هتل، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین داشتن برنامه ای برای انتخاب هتل مناسب برای شما مهم است. این همیشه هیجان انگیزترین بخش برنامه ریزی تعطیلات نیست، اما شما به مکانی برای خواب نیاز دارید.

با توجه به رقابتی که در حال حاضر در صنعت مهمان‌نوازی تجربه می‌شود، برای هتل‌ها مهم است که بازی‌های خود را ارتقا دهند تا در میان بقیه برجسته شوند. چه یک سفر خصوصی باشد یا یک تور سازماندهی شده، کیفیت هتل احساس کلی از تعطیلات شما را تعیین می کند.

هنگامی که برای تعطیلات خود هتل رزرو می کنید، ویژگی های مهمی که به دنبال آن هستید ویژگی هایی است که اقامت شما را راحت تر می کند. این ویژگی ها باید نوعی از تجمل را فراهم کنند، مانند؛ استخر، سالن بدنسازی، سرگرمی و فعالیت های کودکان.

h/هتل های میدان انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

صنعت مهمان‌نوازی در قرن حاضر رشد و تغییر چشمگیری داشته است. امروزه بسیاری از هتل ها خدمات متفاوتی را در بازار ارائه می دهند. بنابراین، انتخاب هتل ایده آل به طور فزاینده ای دشوار است. با این حال، تصمیماتی که فرد می گیرد، بر تجربه مهمانش تأثیر می گذارد. ویژگی های هتل زیر می تواند شما را در تصمیم گیری آگاهانه برای اقامت راهنمایی کند.

تیم ‌های قوی هتل به‌ طور مؤثری در تغییرات غیر ممکن با هم کار می‌کنند، زمانی که به نظر می‌رسد دنیای مهمان ‌نوازی آنها را به دست می‌آورد و به نظر می‌رسد که هیچ چیز مطابق با آنها پیش نمی‌رود . تیم‌ های استثنایی انعطاف ‌پذیر، سازگار و آماده پاسخگویی به هر چیزی هستند که به آن‌ها رو به رو می‌شود.

اما گرد آوری تیم کامل هتل آسان نیست. ممکن است همه قطعات را در مقابل خود داشته باشید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که همه آنها با هم هماهنگ شوند؟ ویژگی های یک تیم موثر فراتر از درخشش فردی است ....

بحث‌های پر جنب و جوش منظم مدیران هتل‌ها ممکن است آرزو کنند که تیمشان با هر کلمه‌ای که در جلسات می‌گویند کاملاً موافق باشد، اما این رویکرد مطمئناً سالم نیست. مدیران هتل باید اعضای تیم را تشویق کنند که در صورت مخالفت، صحبت کنند. مدیران خوب هتل به نظرات و پیشنهادات سازنده تیم خود گوش می دهند، عمل می کنند و تشویق می کنند.

شایستگی در حالی که تیم‌های هتل خوب بیشتر از مجموع اجزای آن‌ها هستند، همه مدیران هتل‌ها می‌خواهند که تیمشان دارای اعضای تیم بسیار شایسته باشد. این بیانیه ممکن است بدیهی به نظر برسد - اما برخی از مدیران عمداً از کار با کارگران بسیار ماهر در صورتی که توجه خود را به نقاط ضعف خود جلب کنند.

چشم انداز و انتظارات مشترک هر یک از اعضای تیم هتل باید در جهت چشم انداز و هدف(های) یکسانی کار کنند. اعضای تیم همچنین باید بدانند که چرا این اهداف وجود دارد؟ چرا آنها برای هتل مهم هستند؟ چرا آنها برای مشتریان هتل ما مهم هستند؟ هر کس اگر می خواهد در یک هتل انگیزه داشته باشد باید بتواند به این سؤالات پاسخ دهد.

آگاهی از نقاط قوت و ضعف یک تیم هتل خوب توانایی یکدیگر را درک می کند - از جمله مهارت ها، شایستگی ها، نقاط قوت و ضعف. تیم‌های هتل، یکدیگر را تشویق می‌کنند تا خودشان را تحت فشار قرار دهند، و آنها را به خارج از محدوده راحتی خود ببرند - اما بدون اینکه موفقیت تیم هتل را بی‌خطر به خطر بیندازند.

شفافیت در دورانی متفاوت، مدیران هتل ها تمایل داشتند رویکرد «ما در برابر آنها» را در قبال کارمندان اتخاذ کنند. کمترین اطلاعات ممکن در اختیار کارمندان قرار گرفت که منجر به فرهنگ بد گمانی و بی اعتمادی شد. امروز، هتل باید بازتر باشد – حتی دموکراتیک شود. تیم های کارمند باید نسبت به کار تیم هتل احساس قدرت و تعهد بیشتری داشته باشند.

بدون افراد سمی همه ما به روش های مختلف کار می کنیم - اما برخی از افراد ممکن است در شرایط خاصی مشکل ساز به نظر برسند. وقتی فردی در شغل، تیم یا بخش مناسب قرار نگیرد، ممکن است سمی شود و تیم را پایین بیاورد. حتی اگر مدیران هتل به دلیل مهارت‌های ارزشمند این کارمندان تمایلی به انجام کاری در مورد این کارمندان نداشته باشند، مهم است که بدانیم عدم تناسب آنها ممکن است بیشتر از اینکه موثر باشد موجب آسیب شود؟

سبک مدیریت صحیح هیچ سبک مدیریتی «ایده‌آلی» در تیم هتل وجود ندارد. همه چیز به ترکیب تیم بستگی دارد. اگر تیم بسیار با انگیزه و مهارت بالا باشد، مدیران هتل باید رویکردی غیرممکن داشته باشند و از مدیریت بیش از حد سنگین خودداری کنند. اگر تیم هنوز با هم خوب کار نکند، مدیران هتل ممکن است مجبور شوند رویکرد نسبتاً معتبرتری داشته باشند.

طیف متنوعی از مهارت‌ ها تیمی متشکل از اعضایی با مجموعه‌ای از پیشینه‌های هتل، به شما کمک می‌کند تا به مشکلات از زوایای مختلف برخورد کنید و مسائل را از دیدگاه ‌های متعدد بررسی کنید. تیم‌ های هتل با ترکیبی از مهارت‌ها با هم جمع می‌شوند تا نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند.

بازخورد و شناسایی منظم بازخورد برای همه اعضای تیم مفید است. این به نفع تیم هتل است که همه اعضا از پیشرفت خود آگاه باشند و در صورت وجود هرگونه مشکلی باید آن را برطرف کنند. تیم هتل می تواند از تیم سازنده تری بهره مند شود و اعضای تیم می توانند از اشتباهات خود درس بگیرند و با بازخورد منظم به نقاط قوت و ضعف خود به طور فزاینده ای آگاه شوند.

 مقالات پیشنهادی: کافی شاپ ارزان تهران ،کافه سنتی در انقلاب ،کافی شاپ در میدان انقلاب ،کافه قلیون دار در انقلاب

ویژگی های یک هتل عالی:

صنعت مهمان ‌نوازی در قرن حاضر رشد و تغییر چشمگیری داشته است. امروزه بسیاری از هتل ها خدمات متفاوتی را در بازار ارائه می دهند. بنابراین، انتخاب هتل های میدان انقلاب تهران به طور فزاینده ای دشوار است. با این حال، تصمیماتی که فرد می گیرد، بر تجربه مهمانش تأثیر می گذارد. ویژگی های هتل زیر می تواند شما را در تصمیم گیری آگاهانه برای اقامت راهنمایی کند. این هتل های میدان انقلاب تهران چه دو ستاره باشد و چه پنج ستاره، باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا محل اقامت خوبی برای گردشگران و مهمانان باشد.

  1. استقبال گرم کارکنان

یا اولین بار است که به هتل های میدان انقلاب تهران می‌روید یا بیشتر از آن، یک هتل خوب باید کارکنانی داشته باشد که هر بار با لبخندی پرمدعا از مهمانان خود پذیرایی کنند. آنها باید همیشه به گونه ای از مهمانان خود استقبال کنند که به نظر می رسد به آنها اهمیت می دهند و همیشه در اینجا از آنها استقبال می کنند، صرف نظر از هر تفاوت طبقاتی، آنها باید این کار را به عنوان بخشی از سخاوت خود انجام دهند، نه به عنوان بخشی از کارشان.

  1. اطلاعات صادقانه را ارائه می دهد

هیچ چیز بیشتر از صداقت نیست، چه شما یک کسب و کار دارید یا یک هتل، در هر دو مورد، صداقت شما نسبت به مشتریان یا مهمانانتان اهمیت زیادی دارد. این وظیفه اخلاقی کارکنان هتل است که در مورد هزینه اتاق و خدمات ارائه شده توسط هتل اطلاعات صادقانه و صحیح ارائه دهند. آنها باید به جای تبلیغ سایت هایی که برای تبلیغ آنها کمیسیون دریافت می کنند، اطلاعات واقعی در مورد مکان های شهر که می توانند با حداقل بودجه بازدید کنند به گردشگر بدهند. هتل های میدان انقلاب تهران ایده آل باید اطلاعات قابل اعتمادی را در اختیار مشتریان هدف قرار دهد. اساساً صداقت یک ارزش اساسی است که نشان دهنده اخلاق تجاری است. به این ترتیب، یک هتل خوب همیشه باید بدون توجه به علاقه تجاری، اطلاعات صحیح را ارائه دهد. به عنوان مثال، لیست خدمات و هزینه ها باید واقعی باشد. علاوه بر این، امکانات و شرایط نشان داده شده در سایت های هتل باید با وضعیت واقعی هتل مطابقت داشته باشد. بنابراین، برای تحقیق و تایید تمام اطلاعات ارائه شده توسط هتل، زمان بگذارید.

  1. برای ارائه پشتیبانی اضافی

یک هتل های میدان انقلاب تهران خوب باید همیشه آماده ارائه و حمایت بیشتر از مهمانان خود باشد. آنها باید همیشه در مواقع اضطراری یا ناگواری در دسترس مهمانان خود باشند و همیشه مراقب مهمانان خود باشند و به جای تنظیم اتاق های ناآماده و به هم ریخته، اتاق ها را به درستی آماده کنند. بهتر است اتاق را در هر هتل مجاور ترتیب دهید و در صورت عدم امکان، به جای اینکه مهمان خود را در یک اتاق کثیف بفشارید، صادقانه به آنها بگویید که اتاق در دسترس نیست.

  1. موقعیت هتل

در رستوران یا هتل ها ، مهم ترین چیز موقعیت مکانی است. موقعیت مکانی هتل باید فوق العاده خوب و کمی متفاوت از دیگر هتل ها باشد.موقعیت مکانی یک ویژگی فیزیکی ضروری برای هر هتلی است. به طور معمول، سایت یک هتل ایده آل باید راحتی، محیط و ایمنی را فراهم کند. بنابراین، بررسی کنید که آیا هتل ارتباط عالی با شبکه حمل و نقل، از جمله بنادر، جاده ها، و سیستم های راه آهن دارد یا خیر. در صورتی که برای تعطیلات سفر می کنید، اطمینان حاصل کنید که هتل در نزدیکی مکان های توریستی قرار دارد یا خیر. علاوه بر این، موقعیت هتل باید نزدیکی به امکانات رفاهی مانند مراکز خرید، بانک ها و بیمارستان ها باشد. در نهایت، هتل ایده آل محیطی آرام در محله ای آرام، تمیز و امن ارائه می دهد.

m/هتل های میدان انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

  1. پاکیزگی حرف اول را می زند

نظافت و بهداشت نه تنها در اتاق شما بلکه در دستشویی و مکانی که در آن غذا می خورید بسیار مهم است. یک هتل خوب همیشه از چیزهای کوچک مراقبت می کند، زیرا این چیزهای کوچک و کوچک هستند که به شما کمک می کند تا نام شما را در صنعت بسازید و اعتماد مهمانان خود را جلب کنید.

  1. نباید هزینه اضافی دریافت کنید

هتل های میدان انقلاب تهران هرگز نمی توانند خوب و معروف باشند، مگر اینکه مهمان نوازی از میهمانان را در اولویت قرار دهند تا اینکه آن را به عنوان یک تجارت برای کسب درآمد از آنها اداره کنند. آنها باید نسبت به مهمانان خود مهربان باشند و از وسایل کوچک آنها مراقبت کنند. اگر هتلی دارید و می‌خواهید هتلی عالی باشید، خوب است که برای خدمات کوچکی مانند وای‌فای یا صابون اضافی و غیره پول اضافی دریافت نکنید.

  1. مثل یک خانه احساس کنید

کارکنان و خدمات هتل های میدان انقلاب تهران باید به اندازه کافی خوب باشند تا به مهمانان آسایش و مراقبت بدهند تا احساس کنند در خانه هستند. صبحانه آنها باید آماده باشد و به طور منحصر به فرد و متفاوت سرو شود تا احساس خاص بودن در آنها ایجاد شود

  1. خدمات سریع

اطمینان حاصل کنید که خدمات هتل شما باید بسیار سریع باشد و کارکنان باید همیشه آماده کمک به مهمانان حتی در نیمه شب باشند. کارکنان هتل باید اطمینان داشته باشند که همه چیز سر جای خود است و مهمانان اوقات خوش و فوق العاده ای را در اینجا سپری می کنند. مراقبت از مشتری یک عامل اساسی در کیفیت خدمات هتل است. هنگام رزرو هتل های میدان انقلاب تهران برای اولین بار یا به عنوان یک مشتری معمولی، شما سزاوار خدمات مشتری عالی هستید. بنابراین، برای ارزیابی کیفیت خدمات مشتری زمان بگذارید. برای شروع، بررسی کنید که آیا کارکنان به سوالات پاسخ می دهند یا خیر. کارکنان عالی، صبور، صبور، و حمایتگر خواهند بود. علاوه بر این، ارزیابی کنید که آیا کارمندان نسبت به مشتریان مراقب و محترم هستند یا خیر. در نهایت، نظرات مشتریان را در مورد سایت های آنلاین هتل بررسی کنید.

یک هتل خوب از طیف گسترده ای از خدمات و امکانات رفاهی عالی بهره می برد. علاوه بر خدمات اقامتی، از داشتن رستوران برای خدمات پذیرایی در هتل مطلع شوید. همچنین، تأیید کنید که آیا هتل دارای خدمات سرگرمی مانند کلوب، کنسرت است. علاوه بر این، در دسترس بودن خدمات و امکانات سلامت جسمانی، از جمله زمین ورزشی، سالن بدنسازی، را ارزیابی کنید. علاوه بر این، هتل ایده آل باید خدمات پشتیبانی اضافی مانند حمل و نقل، ترانسفر فرودگاهی و سفرهای گشت و گذار ارائه دهد. نکته مهم، ارزیابی کیفیت امکانات، از جمله اندازه اتاق و تخت، تمیزی، گاوصندوق، و اتصال Wi-Fi.

مقالات پیشنهادی: هتل آپارتمان در تهران ، هتل لاکچری تهران ، بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل های تهران روی نقشه ، هتل یک ستاره تهران

  1. اتاق ها باید جادار باشند

اتاق های هتل باید به اندازه کافی جادار باشد تا مهمانان و اثاثیه آنها را به درستی در خود جای دهد، نه تنها جادار باشد، بلکه باید با تمام ملزومات و وسایل تجملاتی مانند یک یخچال کوچک با شکلات و ... راحت باشد. تلویزیون بزرگ - تخت خواب برای خواب راحت در شب.

  1. مناطق تفریحی

یک هتل هرگز نمی تواند به هتل برتر و معروف تبدیل شود مگر اینکه دارای مناطق تفریحی برای سرگرمی میهمانان خود باشد مانند یک استخر بزرگ که مردم بتوانند در آن لذت ببرند و کمی تفریح کنند. به همین ترتیب، سالن بدنسازی در هتل، مخصوصاً برای افرادی که به شدت مراقب سلامتی هستند و نمی توانند سالن بدنسازی خود را از دست بدهند، ضروری است.

خلاصه

برای تبدیل شدن به هتلی خوب و عالی برای اسکان میهمانان، هتل شما باید تمامی ملزومات و امکانات تجملی را که برای پذیرایی از هر میهمان مهم است از مراقبت از صبحانه تا ارائه بهترین و مجلل سوئیت با تمام امکانات اولیه و فضاهای تفریحی ارائه دهد. . هتل شما باید راحتی را فراهم کند و به او احساس خانه بودن بدهد.

m/هتل های میدان انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

هتل های میدان انقلاب تهران

سرویس دهی در یک رستوران ناهار خوری دقیق تر و رسمی تر از رستوران معمولی با سرویس کامل است، با سرعت کمتر و محیطی پیچیده تر. اما مراحل خدمت چیست و چگونه می‌توانید غذا و شراب را سرو کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام شروع کار باید در نظر بگیرید.

ناهار خوب چیست؟

یک رستوران ناهار خوری خوب تمایل به ارائه تجربیاتی دارد که یک پله بالاتر از تشریفات هستند: غذای گران‌تر، چیدمان میز و ملحفه‌های گران‌تر، و خدمات استاندارد بسیار بالا.
رستوران‌های خوب می‌توانند هر نوع غذا را سرو کنند، اما بسیاری از آن‌ها به طور مشابه با مراحل خاص خدمات، توجه به جزئیات و یک وعده غذایی طولانی‌مدت با دوره‌های بیشتر اداره می‌شوند.

چه چیزی باعث می شود یک رستوران غذاخوری خوب داشته باشد؟

مهمانان اغلب برای غذای خوب انتظار قیمت بالاتری دارند، رستوران های سطح بالا منوهای ثابت یا قیمت تعیین شده برای هر غذاخوری، با هر دوره و سرعت طراحی شده توسط سرآشپز دارند.
پروتکل‌ها و رویه‌های سرو در رستوران‌های ناهارخوری عالی با رستوران‌های معمولی متفاوت است. سالن های ناهار خوری خوب تمایل دارند کارکنان مجربی را استخدام کنند که با دانش غذا و نوشیدنی برای افزایش بازدید برای مهمانان، تجربه ای شیک ارائه دهند.

نحوه گرفتن سفارش در یک رستوران خوب

به طور کلی، رستوران های ناهار خوری عالی تجربه غذاخوری بهتری را ارائه می دهند که شامل چندین دوره است. اولین سفارشی که معمولاً سرورهای ناهار خوری خوب می گیرند، سفارش نوشیدنی است. به طور ایده آل در یک یا دو لحظه از نشستن میز. غذا بر این اساس پیش می رود: نوشیدنی، پیش غذا و دسر.
نحوه سفارش شما یا کارکنانتان به منوی رستوران شما بستگی دارد. بسیاری از رستوران‌های ناهارخوری عالی تحت یک منوی ثابت کار می‌کنند: منوی مجموعه‌ای با یک یا گزینه‌های محدود در وعده‌های غذایی چند وعده‌ای. برخی از رستوران ها برای هر دوره یک انتخاب خواهند داشت، در حالی که برخی دیگر ممکن است چند گزینه برای انتخاب مشتریان داشته باشند.

اهمیت طراحی داخلی خوب برای یک رستوران

طراحی مجدد رستوران نیازمند برنامه ریزی و استراتژی است. هر فضا هدفی دارد و باید بهترین تجربه، فضا و راحتی را برای مشتریان تضمین کند.
توجه به این نکته ضروری است که طراحی داخلی یک رستوران بخش مهمی از استراتژی بازاریابی و فروش است. این اولین چیزی است که مشتریان می بینند و بر نحوه درک آنها از نام تجاری، نوع خدماتی که می توانند انتظار داشته باشند و حتی فروش را تحت تاثیر قرار می دهد، زیرا طراحی داخلی یک رستوران بر مصرف و مدت اقامت تأثیر می گذارد.
امروزه مشتریان بیش از هر زمان دیگری به دنبال یک تجربه چندحسی هنگام انتخاب محل غذا هستند، بنابراین مهم است که عناصر اصلی را که باید در طراحی رستوران در نظر گرفته شوند.

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

m/هتل های میدان انقلاب تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

طراحی فضاها

یک رستوران عمدتاً از آشپزخانه، یک اتاق غذاخوری که در آن سرویس ارائه می شود و حمام ها تشکیل شده است. بسته به رستوران، بسیاری از آنها یک بار، فضای انتظار، و تراس یا پاسیو دارند.
یک طراحی مناسب آشپزخانه باید فضای کافی برای داشتن چندین محل کار داشته باشد. این ممکن است بسته به نوع غذا و خدمات ارائه شده تغییر کند، اما به عنوان یک قاعده کلی، برای تهیه غذای گرم به یک منطقه از قبل آماده سازی نیاز است که می تواند شامل گریل، سرخ کن، غذاخوری، فریزر و غیره باشد. بسیاری از رستوران ها فضای پخت و پز برای تهیه شیرینی نیز دارند.
فضای اتاق ناهار خوری باید طوری طراحی شود که امکان سرویس دهی روان فراهم شود. باید فضای کافی در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند راحت تردد کنند و در عین حال سرویس دهی به راحتی انجام شود. حداقل فضاهایی وجود دارد که برای هر صندلی توصیه می شود.
این طرح همچنین باید دارای فضاهای خدماتی برای دیدن کارکنان و پیشخدمت ها به مشتریان باشد و حمام ها باید دور از آشپزخانه اما در دید باشند.
روشنایی
نور نقش مهمی در محیط و راحتی ای که می خواهید ایجاد کنید، ایفا می کند. علاوه بر این، استفاده مناسب از نوع رستوران و خدماتی که می خواهید ارائه دهید، پشتیبانی می کند. به همین دلیل است که سه نوع نورپردازی وجود دارد که همه رستوران ها باید داشته باشند.
نورپردازی محیطی: این نورپردازی است که ظاهر و تجربه را مشخص می کند. اگر رستورانی نور کم داشته باشد، مشتریان می‌خواهند بیشتر بمانند، اما اگر چراغ‌های روشن داشته باشید، مشتریان به سرعت آنجا را ترک می‌کنند، بنابراین این نوع نورپردازی برای مکان‌های فست فود عالی است.
نورپردازی سرویس: این نورپردازی امکان سرویس دهی صحیح رستوران را فراهم می کند. چراغ های مورد نیاز برای خواندن و سفارش منو و برای سرو درست غذا.
نورپردازی تزئینی: از این نورپردازی برای تزئین استفاده می شود و عمدتاً از لامپ هایی استفاده می شود که ظاهر و رنگ های برند را تقویت می کند.

صندلی ها، رنگ ها، بوها و آکوستیک

نوع صندلی استفاده شده، رنگ ها، بوها و آکوستیک به فضا شخصیت می بخشد. به عنوان مثال، صندلی های یک فست فود نباید مشتریان را به معطلی طولانی دعوت کند.
رنگ ها و بوها از طرف آنها احساسات مختلفی را تحریک می کنند. رنگ‌های گرم مانند قرمز و زرد اشتها را تحریک می‌کنند در حالی که رنگ‌های آبی آن را سرکوب می‌کنند. بوها، چه مصنوعی و چه از آشپزخانه، نقش مهمی در تجربه و استراتژی بازاریابی رستوران دارند. بررسی ها نشان می دهد که استفاده صحیح از بوها می تواند فروش را تا 6 درصد و مدت اقامت مشتریان را 15.9 درصد افزایش دهد.
در نهایت، آکوستیک و موسیقی مهم هستند. باید صدای مناسبی پیدا کنید که خیلی زیاد نباشد و به افراد اجازه صحبت بدهد، اما خیلی کم نباشد و بتوانید مکالمات را از میزهای دیگر بشنوید. برای آکوستیک، تکنیک های کنترل همیشه باید در طراحی سقف ها و دیوارها استفاده شود و می تواند شامل فرش و پرده باشد.
ما در هتل رستوران اورین فضاهای فراموش نشدنی ایجاد می کنیم که به دنبال تعادل بین زیبایی، عملکرد و پایداری هستند تا مشتریان تجربه ای چندحسی داشته باشند و همیشه بخواهند برگردند. از شما دعوت می کنیم تا در هتل رستوران ما که در آن به طور جامع به دنبال آسایش مشتریان و کارکنان هستیم، حضور پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید.

تعریف سرو غذا در هتل ها و رستوران ها

سرو به معنای آوردن سفارش غذا و نوشیدنی سر میز و رسیدگی به نیاز مهمانان در طول وعده غذایی است. خدمات خوب شامل سرو غذاها و نوشیدنی ها به شیوه ای کارآمد است که ترکیبی از تکنیک های مناسب سرو و توجه مودبانه به مهمانان است. همچنین به معنای آمادگی برای رسیدگی به شرایط غیرعادی در طول دوره خدمت است.
سبک های سرو غذا: سبک های مختلفی برای سرو غذا وجود دارد، اما سه مورد از رایج ترین آنها عبارتند از سبک خانوادگی، سبک بوفه و سرویس آبکاری.
1-سبک خانوادگی زمانی است که غذا در کاسه یا بشقاب بزرگ سرو می شود و دور میز می چرخد تا همه بتوانند استفاده کنند. این یک روش محبوب برای سرو غذاهای راحت مانند پاستا یا کباب است.
2-سبک بوفه زمانی است که غذا روی میز یا پیشخوان چیده می شود و مردم خودشان سرو می کنند.
3. سرویس آبکاری نوعی سرویس رسمی است که در آن هر دوره در بشقاب جداگانه برای مهمانان سرو می شود.

محل قرار گیری غذاها

قرار دادن غذا ها در طول وعده غذایی هم برای لذت بردن از غذا و هم برای خدمات رسانی به میهمانان مهم است. راه های مختلفی برای قرار دادن دوره ها وجود دارد، اما چند قانون کلی وجود دارد که باید رعایت شود. غذای اول که معمولا سوپ یا سالاد است باید در سمت چپ بشقاب قرار گیرد. غذای اصلی باید در وسط بشقاب باشد و دسر باید سمت راست باشد.
اگر چند غذای اصلی مانند مرغ و ماهی وجود دارد، باید ظرف سنگین‌تر را در وسط قرار دهید. اگر بیش از یک دسر وجود دارد، دسر سبک تر را روی آن قرار دهید. استثناهایی برای این قوانین وجود دارد، مانند هنگام سرو یک وعده غذایی به سبک بوفه که در آن مهمانان می توانند به خود در تهیه غذا کمک کنند.

کارد و چنگال
مهم است که از کارد و چنگال به درستی استفاده شود. هنگام سرو غذا باید به چند نکته توجه داشت. چنگال ها، قاشق ها و چاقوها باید همیشه در سمت چپ بشقاب قرار گیرند و قاشق به بشقاب نزدیک باشد. هنگام غذا خوردن از کارد و چنگال بیرونی شروع کنید و وارد آن شوید، مثلاً برای غذای اول باید از قاشق و برای غذای دوم با چنگال و برای سومین و آخرین غذا از چاقو استفاده کرد. اگر کارد و چنگال را تمام کردید، آن را در سمت چپ بشقاب قرار دهید.

ارائه غذا
زمانی که در حال سرو غذا هستید، مهم است که غذا را به گونه ای ارائه دهید که برای چشم دلپذیر باشد. باید از یک ظرف سرو خوب استفاده کنید و از چیدمان غذاها مطمئن شوید. برای مثال، اگر سالاد سرو می‌کنید، مطمئن شوید که سبزی‌ها در بالا قرار دارند و رویه‌ها به طور یکنواخت پخش می‌شوند. همچنین باید از وجود رنگ های متنوع در بشقاب اطمینان حاصل کنید. این باعث می شود که غذا اشتها آورتر به نظر برسد.

نوشیدنی ها
نوشیدنی ها باید همراه با غذا سرو شوند. به عنوان مثال، مهم است که همراه شام خود یک آب سرو کنید.

دسر
دسر معمولاً بعد از غذای اصلی سرو می شود، اما هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. برخی از افراد دوست دارند دسر را به عنوان یک غذای جداگانه میل کنند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان بخشی از غذای اصلی لذت می برند.


نتیجه گیری: سرو غذا بخش مهمی از تجربه غذاخوری است. با رعایت این نکات، می توانید از مهمانان خود به صورتی پذیرایی کنید که از آن لذت ببرند.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT