پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کافی شاپ در میدان انقلاب


کافی شاپ در میدان انقلاب، اولین فرصت ها برای برقراری تماس رو در رو با مشتریان و میهمانان، هنگامی است که مشخصات میهمان یا مشتری ثبت می‌شود. در این لحظه باید تمام تلاش های بازاریابی و سیستم رزرو کامپیوتری به کار گرفته شوند تا مشخص گردد آیا میهمان و مشتری به آن چه که کافی شاپ در میدان انقلاب تبلیغ کرده است، می رسد یا خیر؟ صندوقدار که در فرایند ثبت، آموزش کافی دیده است قادر به ارائه سرویس و معرفی بخش های رستوران به شیوه ای مثبت است. اولین برخورد خوب، یک طعم لذت بخش و اقامتی جذاب را برای مهمان یا مشتری تضمین می کند.

m/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

اولین مرحله در فرایند ثبت مهمان یا مشتری، گرفتن اطلاعات شخصی مهمان یا مشتری است که طی مدتی که در رستوران است و حتی بعد از خروج وی ممکن است مورد نیاز باشد. بخش‌های مختلف کافی شاپ در میدان انقلاب برای ارائه سرویس به میهمان، به این اطلاعات نیاز دارند. فرایند ثبت با مشخص کردن اعتبار، انتخاب میز، درخواست منو و لیست قیمت ها و تنوع غذاها و نوشیدنی ها، فرصت فروش سرویس کافی شاپ و سرویس های ویژه کافی شاپ در میدان انقلاب تحویل رزرو و پردازش پرونده ادامه می یابد. رفتار کارآمد در فرایند ثبت، جهت تضمین میهمان پذیری و مشتری مداری و سودآوری برای کافی شاپ در میدان انقلاب امری ضروری است. ثبت میهمانان از طریق سیستم صندوق و نرم افزار یا بر مبنای مراحل مختلف ثبت انجام شود. ذکر این نکته ضروری است که حتی اگر از یک نرم‌افزار استفاده شود، صندوق دار به عنوان نماینده کافی شاپ در میدان انقلاب باید همواره در دسترس باشد. مهمان دار یا همان صندوق دار باید در برآورده کردن نیازهای میهمان و مشتری که ممکن است فراتر از استانداردهای تعیین شده در قرارداد باشد، از تجربه خود استفاده کند. با این حال برنامه ارائه شده به وسیله نرم افزار صندوق دار را قادر می‌سازد تا مشخصات میهمان و مشتری را به صورت کارآمد ثبت کند.

اولین برخوردی که با میهمان یا مشتری کافی شاپ در میدان انقلاب طی مراحل ثبت می شود، در تعیین سطح میهمان‌نوازی و مشتری مداری و ایجاد یک رابطه مداوم و مطلوب بسیار مهم است.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، هتل در تهران

میهمان و مشتری ای که با یک خوشامد گویی صادقانه و به گرمی استقبال می شود، واکنش مثبتی نسبت به کافی شاپ در میدان انقلاب پیدا می‌کند و همین مهمان‌نوازی مطلوب را از دیگر کارکنان رستوران انتظار دارد. اگر مهمان یا مشتری یک خوشامد گویی نه چندان صمیمی دریافت کند در مورد اقامت آتی در هتل دچار تردید خواهد شد و احتمال دارد که طی اقامت خود، اشکالات بیشتری بیابد. امروزه میهمان یا مشتری انتظار دارد که با او با احترام برخورد شود و به او توجه ویژه ای گردد. بسیاری از هتل ها برای برآورده کردن این انتظار، تلاش‌های زیادی را به کار می‌گیرند. اگر شما این کار را انجام نمی دهید انتظار بازگشت میهمان را نداشته باشید.

کافی ‌شاپ‌ ها منحصر به فرد، خاص و ناب هستند. آنها مکان های شگفت انگیزی برای کار و امتحان اقلام جدید پاییزی نیز هستند. آنها سرزنده ، سرگرم کننده و محیطی لذت بخشی هستند. زندگی در کافی شاپ هایی مانند استارباکس مانند رستوران ها یا مکان های دیگر نیست. سفارش لاته در پاییز، بحث و گفتگو در یک مکان آرام مانند آن ، احساسی را ایجاد می کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. برای بچه‌ ها مهم است که کافی ‌شاپ‌ ها بعد از مدرسه باز باشند ، بنابراین در صورت نیاز، می‌ توانند مکانی آسان برای کار و انجام کارها داشته باشند. گاهی اوقات خانه همیشه بهترین مکان برای بهره وری و انجام کارها نیست در حالی که یک کافی شاپ کاملاً عالی است. هیچ چیز با احساس سر و صدا در مغازه در حالی که فقط از روز لذت می برید قابل مقایسه نیست . با تنوع روزافزون و گزینه های سفارشی سازی که اکنون در دسترس است، راه های بیشتری برای لذت بردن از قهوه ها همیشه وجود دارد. و فراموش نکنیم که اکثر کافی ‌شاپ ‌های خوب ، انواع غذا ها و نوشیدنی‌ های غیر قهوه را نیز سرو می‌کنند و یک فروشگاه ایده‌آل را برای فرصتی برای شارژ کردن حال ما فراهم می‌کنند . کافی شاپ ها به عنوان مراکز اجتماعی برای ملاقات و گپ زدن مردم شناخته می شوند. باز کردن کافی شاپ که اغلب به عنوان فضا های اجتماعی دیده می شود، می تواند به گرد هم آوردن مردم و اعتلای محله شما کمک کند. از یک تجربه به یاد ماندنی تا ساختن یک جامعه، راه های زیادی برای جذب مشتری به کافی شاپ شما وجود دارد.

مقالات پیشنهادی: کافه صبحانه در میدان انقلاب ،کافی شاپ ارزان تهران ،کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران ، 

یک تجربه خاطره انگیز کافی شاپ به مردم ارائه می دهد ، اکثر افرادی که به یک کافی شاپ مراجعه می کنند بیشتر از یک نوشیدنی گرم در آنجا هستند. کافی شاپ ها به تنهایی یک تجربه هستند. آنها فضایی را به مردم ارائه می دهند که بتوانند در آن کار کنند، با هم بنشینند و فقط از خودشان لذت ببرند. به همین دلیل است که برای هر صاحب کافی شاپ حیاتی است که مطمئن شود فروشگاه آنها برای طیف وسیعی از مشتریان جذاب است . خواه با ارائه منویی که نیاز های غذایی زیادی را برآورده می کند یا صرفاً با ارائه Wi-Fi رایگان به همه مشتریان . هرگز قدرت خدمات خوب به مشتریان را دست کم نگیرید . یک لبخند و یک "سلام" ساده می تواند تنها چیزی باشد که بین یک مشتری ناراضی و یک مشتری راضی ایستاده است. با این اوصاف ، همه وقتی وارد کافی شاپ می شوند به دنبال یک چاشنی قدیمی خوب نیستند ، بنابراین داشتن گزینه هایی مانند سفارش آنلاین و کلیک و جمع آوری نیز می تواند به شما کمک کند تا مشتریانی را جذب کنید که فقط به دنبال خوردن قهوه و رفتن هستند.

s/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

رویداد های کافی شاپ ، از زمان پیدایش کافی‌ شاپ‌ ها، آن‌ ها مرکزی مرتبط با اجتماعات بوده‌اند . با عبور افراد مختلف از درهای کافی شاپ ما ، مکان مناسبی برای گرد هم آوردن یک محله و ایجاد یک جامعه منحصر به فرد، پر رونق و به هم پیوسته است. میزبانی رویداد های جامعه در کافی شاپ شما یک راه فوق العاده برای ایجاد آگاهی در مورد کافی شاپ شما است و مشتریان قدیمی و جدید را جذب می کند. از میزبانی رویداد های جمع آوری کمک های خیریه گرفته تا رویداد های شبکه ای برای تجار محلی ، ایده های رویداد های ساده زیادی وجود دارد که می تواند در اطراف کافی شاپ شما سر و صدا ایجاد کند و به ایجاد حس اجتماعی کمک کند.

قهوه محبوب است ، صد ها سال است که قهوه یک نوشیدنی دوست داشتنی بوده و هنوز نشانه هایی از خارج شدن از مد را نشان نداده است. با اشکال مختلفی که این نوشیدنی بسیار محبوب وارد می شود، جای تعجب نیست که چرا مردم کاملاً از آن لذت می برند. یک پایگاه مشتری برای قهوه وجود دارد و همیشه وجود خواهد داشت. ما نمی توانیم از یک دمنوش خوب سیر شویم. در حالی که ترند های قهوه ممکن است بیایند و از بین بروند ، جرعه های ساده تر مانند قهوه سیاه ، لاته و کاپوچینو جزء اصلی باقی می مانند که عاشقان قهوه بارها و بارها به سراغ آن می آیند. بیشتر از قهوه ، در حالی که قهوه جاذبه اصلی است ، راه های زیادی برای فروش و مزیت های کافی شاپ وجود دارد. از ناهار های سبک و غذا های پخته گرفته تا نوشیدنی ‌های جایگزین مانند شکلات داغ و چای سرد ، انواع کیک ها چیزی برای همه در کافی‌ شاپ وجود دارد. این می تواند پایگاه مشتریان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و با غذاهای شیرین در منو نیز ، سفارش متوسط می تواند سود بیشتری به همراه داشته باشد.

طعم قهوه حرفه ای و با کیفیت ، دلیل مهم دیگری که مردم نمی توانند از کافی شاپ ها دوری  نمایند ، کیفیت قهوه ای  می باشد  که ارائه داده می شود. وقتی به یک کافه می ‌روید ، یک باریستای خبره می‌تواند حتی پیچیده ‌ترین قهوه ‌ها را هم به راحتی درست کند - این قهوه ها را در خانه نمی توانید درست کنید. با قهوه سازهای حرفه ای ، بخارپز ها و قهوه ممتاز ، مشتری تجربه نهایی قهوه را به دست می آورد که برای بسیاری در خانه نمی توان به آن دست یافت. برای یک قهوه ‌خور معمولی ، این راحت ‌ترین راه برای لذت بردن از قهوه با کیفیت بالا است. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مردم در جستجوی طعم های عالی و ایده های منحصر به فرد قهوه سریع و آسان را کنار می گذارند.

 

قهوه سالم ، با در دسترس قرار گرفتن گزینه های بیشتر ، مردم می بینند که دنیایی از قهوه فراتر از یک لاته وجود دارد - اگرچه آنها مطمئناً راه به جایی نمی برند. رو به افزایش است که مردم به قهوه به عنوان بخشی ضروری از یک برنامه غذایی سالم روی می آورند، به ویژه زمانی که قهوه بدون شیر ، خامه و شکر اضافه شده باشد. مصرف کننده قهوه مدرن چه می خواهد؟ مشتری مدرن کافی شاپ مایل است کمی بیشتر برای قهوه عالی با طعم فوق العاده هزینه کند. کیفیت قهوه برای بازدید کنندگان قهوه‌ فروشی ‌های مارک دار و مستقل ، اولویت اصلی است. این مکان‌ ها همچنین می‌توانند به ‌عنوان فضا های چند منظوره عمل کنند که در آن رویداد ها می‌ توانند میزبانی شوند و بار دیگر از جامعه محلی حمایت کرده و آن را گرد هم بیاورند. کار در کافی شاپ ، جدا از مزایای اجتماعی ارائه شده توسط کافی شاپ ها ، آنها همچنین فضای فوق العاده ای برای کار و مطالعه فراهم می کنند.

چرا کافی شاپ ها محل کار محبوب هستند ؟ یک کافی شاپ خوب حسی گرم و خانگی ایجاد می کند ، اما در عین حال فضا هایی را ایجاد می کند که افراد بتوانند در خلوت نسبی بنشینند و کار کنند. این تعادل به همین دلیل می باشد که کافی شاپ از مکان هایی مثل کتابخانه ها پیشی گرفته است ، و به یک مکان مورد علاقه برای کسانی تبدیل شده است که شغل های آزاد یا خارج از دفتر کار می کنند. با افزایش تعداد افرادی که این ترتیبات کاری را دنبال می کنند، کافی شاپ ها همچنان محبوب تر خواهند شد. وقتی به مشتریان این فرصت داده می شود که بفهمند قهوه آنها از کجا آمده است و چه کسی در تولید آن نقش داشته است ، می توانند رابطه اعتماد بیشتری با برند ایجاد کنند. برندهایی که ارزش‌های عمومی خود را با اقدامات و شیوه‌های تجاری بازتابنده حمایت می‌کنند، آنهایی هستند که پیشرفت می‌کنند. اینجا در کافه اورین ما به ارزش‌ های خود که در طول سال‌ ها تجربه ما در این صنعت شکل گرفته است، بسیار مفتخریم. ما همچنین سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این باورها در تمام فروشگاه های ما حفظ می شود. کافی شاپ های ما بر اساس استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و مسئولانه در همه چیز ساخته شده اند، از قهوه ما گرفته تا آبمیوه های فشرده و غذاهای صنعتی. ما با افتخار این ایده‌ های برابری و انصاف را ترویج می‌کنیم و به ایجاد یک پایگاه مشتری کمک می‌کنیم که در علایق ما سهیم باشد.

آیا کافی شاپ ها پایدار هستند؟ مانند هر بخش دیگری ، هنوز راه زیادی برای افزایش پایداری در کافی شاپ ها وجود دارد. آیا کافی شاپ ها کسب و کار خوبی هستند؟ به دلیل موفقیت مستند و محبوبیت غیرقابل انکار کافی شاپ ها ، آنها یک سرمایه گذاری تجاری عالی را ایجاد می کنند. تا زمانی که هوش تجاری ، موقعیت مکانی خوب و یک برند قوی پشت سر خود دارید ، شانس بسیار خوبی برای موفقیت در بخش کافی شاپ وجود دارد. رشد ثابت و پایدار ، وقتی فروشگاه ‌های آجر و ملات دائماً تجارت خود را به رقبای آنلاین بزرگ ‌تر از دست می ‌دهند ، رشد قابل اعتمادی که توسط کافی‌شاپ ‌ها ارائه می‌شود چشم‌ انداز جذابی است . اگر به دنبال افتتاح یک فروشگاه هستید ، در حال حاضر چند گزینه بهتر وجود دارد . پتانسیل بلند مدت ، موفقیت اخیر کافی شاپ ها را نمی توان انکار کرد.

مقالات پیشنهادی: هتل آپارتمان در تهران ،هتل لاکچری تهران ،بهترین هتل تهران 5 ستاره ،هتل های تهران روی نقشه ،هتل یک ستاره تهران

قهوه ، در اشکال مختلف ، مورد علاقه بسیاری است. با تنوع بسیار زیاد ، جای تعجب نیست که این روزها همگام شدن با انواع مختلف قهوه ای که مردم از آن لذت می برند ، سخت است ، به خصوص تفاوت بین لاته و سفید مسطح . پس چه تفاوتی با هم دارند؟ یک لاته با شیر بخار پز و یک لایه شیر کف شده در بالا ارائه می شود . سفیده های مسطح نیز دارای یک لایه شیر در بالا هستند ، اما یک لایه بسیار نازک "مسطح" است که به دلیل نسبت قهوه به شیر آن را بسیار قوی تر از لاته می کند . اگر تازه وارد دنیای قهوه هستید، لاته بهترین نوشیدنی قهوه برای امتحان کردن است . بافت صاف مخملی ، طعم ضعیف قهوه و مقدار زیادی شیر خامه ای را ارائه می دهد و دم نوش خوشمزه ای را برای لذت بردن از گرم یا سرد ایجاد می کند . بسیاری از مردم لاته ‌های خود را با شربت‌ ها و شیرین ‌کننده ‌های افزوده سفارش می ‌دهند که می ‌تواند هنگام شروع سفر قهوه خود یا اگر فقط به دنبال تغییر اوضاع هستید ، آزمایش کردن با آنها لذت بخش باشد.

m/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

سفید مسطح چیست؟ اکثر مردم سفید صاف را به عنوان یک نوشیدنی بی معنی می شناسند. با طعم قوی قهوه که همچنان حاوی محصولات لبنی است ، سفیدهای مسطح برای کسانی که عاشق قهوه هستند و از طعم تلخ آن لذت می برند بسیار مناسب است . آنها در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند زیرا آنها یک قهوه اصلی بدون کرک هستند . سفیده های تخت با دو اسپرسو و مقدار کمی شیر سرو می شود و طعم آن را قوی تر می کند و برای مصرف کنندگان قهوه با هسته سخت عالی است. تفاوت بسیار واضحی در اندازه بین این دو وجود دارد. سفیده های تخت اغلب در لیوان سرو می شوند ، اما معمولاً در یک لیوان کوچک که معمولاً حدود 160 میلی لیتر دارد سرو می شود ، در حالی که لاته ها معمولاً در لیوان هایی با حجم حدود 240 میلی لیتر سرو می شوند . دلیل متفاوت بودن اندازه آنها به مقدار شیر بستگی دارد زیرا هر دو دارای مقدار یکسانی اسپرسو هستند.

لاته در مقابل سفید مسطح : کدام قهوه را باید انتخاب کنم ؟ هر دو نوشیدنی خوشمزه هستند ، هیچ کدام بهتر از دیگری نیست ، این صرفاً به ترجیح شخصی بستگی دارد. اگر به طعم قهوه تلخ و قوی علاقه دارید ، ممکن است رنگ سفید مسطح برای شما مناسب باشد زیرا لاته ها طعم ضعیف تری دارند و برای کسانی که از کافئین لذت می برند اما طعم کمتری را ترجیح می دهند عالی است. لاته ها به دلیل اینکه در مقادیر بیشتری سرو می شوند ، برای مدت زمان طولانی تری میل می کنند . در حالی که سفی دهای مسطح خیلی زود تر سرد تر می شوند زیرا بسیار کوچکتر سرو می شوند.

اکثر افرادی که به یک کافی شاپ مراجعه می کنند بیشتر از یک نوشیدنی گرم در آنجا هستند. کافی شاپ ها به تنهایی یک تجربه هستند. آنها فضایی را به مردم ارائه می دهند که بتوانند در آن کار کنند، با هم بنشینند و فقط از خودشان لذت ببرند. از زمان پیدایش کافی‌شاپ‌ها، آن‌ها مرکزی مرتبط با اجتماعات بوده‌اند. با عبور افراد مختلف از درهای کافی شاپ ما، مکان مناسبی برای گرد هم آوردن یک محله و ایجاد یک جامعه منحصر به فرد، پر رونق و به هم پیوسته است. میزبانی رویدادهای جامعه در کافی شاپ شما یک راه فوق العاده برای ایجاد آگاهی در مورد کافی شاپ شما است و مشتریان قدیمی و جدید را جذب می کند.

هنگام انتخاب کافی شاپ برای بازدید، به احتمال زیاد مشتریان جدید شما به اینترنت سر می زنند و می شنوند که مردم در مورد کافی شاپ شما چه می گویند. با گوش دادن به بازخورد مشتریان خود و سپس، می توانید احتمال دریافت هر گونه بررسی آنلاین منفی را در آینده کاهش دهید. با همکاری مشترک با مشتری، احتمال هرگونه بررسی منفی را کاهش دهید. یکی از بهترین راه ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود این است که هر نقصی را بیابید و سریع آن را برطرف کنید. همانطور که گفته شد، گاهی اوقات ضعف های ما برای مدیریت یا کارکنان قابل مشاهده نیست. اگر بتوانید مشتریان را به اندازه کافی احساس آرامش کنید تا آن چیزها را شخصاً یا با نظرسنجی به شما بگویند، مطمئناً از بازی جلوتر خواهید بود و یک کافی شاپ کاملاً بدون درز خواهید داشت که شما را از بقیه متمایز می کند.

مقالات پیشنهادی: تهیه غذا میدان انقلاب ، کترینگ ارزان در تهران ، هتل نزدیک دانشگاه تهران

قهوه محبوب است : صدها سال است که قهوه یک نوشیدنی دوست داشتنی بوده و هنوز نشانه هایی از خارج شدن از مد را نشان نداده است. با اشکال مختلفی که این نوشیدنی بسیار محبوب وارد می شود، جای تعجب نیست که چرا مردم کاملاً از آن لذت می برند. یک پایگاه مشتری برای قهوه وجود دارد و همیشه وجود خواهد داشت. ما نمی توانیم از یک دمنوش خوب سیر شویم. در حالی که ممکن است ترندهای قهوه بیایند و بروند، جرعه های ساده تر مانند قهوه سیاه، لاته و کاپوچینو جزء اصلی باقی می مانند که عاشقان قهوه بارها و بارها به سراغ آن می آیند.

بیشتر از قهوه : در حالی که قهوه جاذبه اصلی است، راه های زیادی برای فروش و مزیت های کافی شاپ وجود دارد. از ناهارهای سبک و غذاهای پخته گرفته تا نوشیدنی‌های جایگزین مانند شکلات داغ و چای سرد، چیزی برای همه در کافی‌شاپ وجود دارد. این می تواند پایگاه مشتریان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و با غذاهای شیرین در منو نیز، سفارش متوسط می تواند سود بیشتری به همراه داشته باشد. کافی شاپ ها به عنوان مراکز اجتماعی برای ملاقات و گپ زدن مردم شناخته می شوند. باز کردن کافی شاپ که اغلب به عنوان فضاهای اجتماعی دیده می شود، می تواند به گرد هم آوردن مردم و اعتلای محله شما کمک کند. از یک تجربه به یاد ماندنی تا ساختن یک جامعه، راه های زیادی برای جذب مشتری به کافی شاپ شما وجود دارد. علاوه بر پتانسیل وفاداری مشتری، ایجاد روابط با جامعه شما می تواند برای بسیاری از کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در تجارت کافی شاپ هستند، یک چشم انداز رضایت بخش باشد.

فضای داخلی کافی شاپ زیبایی :در چند سال اخیر اهمیت طراحی داخلی در کافی شاپ ها به سرعت افزایش یافته است. اگرچه طعم عالی قهوه بسیار مهم است، اما تاثیر دکوراسیون داخلی جذاب و زیبایی را نمی توان نادیده گرفت. نه تنها در مورد فضای داخلی زیبایی است که مشتریان را خوشامد می‌گوید و دعوت می‌کند، بلکه در طول تجربه کافی‌شاپ‌شان چه احساسی در آن‌ها ایجاد می‌کند. به نحوه چیدمان، روشنایی، مبله و تزئین فضا فکر کنید. این به بهبود و کمک به احساسات مشتریان شما در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه عالی کمک می کند. طراحان می توانند به ایجاد فضایی کمک کنند که در سطح بالایی با مشتریان شما طنین انداز شود و درک کنند که آنها چگونه به رنگ ها، مواد، سطوح نور و سطوح نویز پاسخ خواهند داد. داشتن یک فضای داخلی خوب فکر شده تأثیر مثبتی بر فروشگاه شما خواهد داشت و کل تجربه مشتری را بهبود می بخشد.

گفتگوی عمومی پیرامون پایداری در کافی‌شاپ‌ها دیگر محدود به اهمیت استفاده از فنجان‌های قهوه قابل استفاده مجدد و بازیافت آسیاب‌های قهوه نیست – اگرچه این موارد نیز حیاتی هستند و به افراد کمک می‌کنند تا سهم خود را برای ترک جهان به جای بهتری انجام دهند. با افزایش مصرف کنندگان آگاه تر، مردم بیشتری از تغییرات چشمگیر آب و هوا آگاه می شوند، این که چگونه مزارع قهوه را تحت تأثیر قرار می دهد و چگونه کشاورزی قهوه می تواند برای کشاورزان پایدارتر و منصفانه تر شود. شفافیت، همراه با پایداری، تا حدودی در حال تبدیل شدن به یک کلمه کلیدی است، زیرا مشتریان می خواهند در مورد سفر دانه قهوه بیشتر بدانند، همراه با تلاش هایی که کافی شاپ ها برای افزایش اقدامات دوستدار محیط زیست انجام می دهند.

جایگزین های شیر بیشتر : جایگزین های شیر سالهاست که وجود داشته است، شیر بادام محبوب ترین و آسان ترین است. گزینه های بسیار بیشتری اکنون به راحتی در دسترس هستند. در طول چند سال گذشته، شیر جو دوسر به عنوان شیر انتخابی غیر لبنی در از شیر بادام پیشی گرفته است. ما انتظار داریم که این ترجیح به این زودی ها از بین نرود، اما با وجود برخی از تازه واردان در بازار، جایگزین های شیر زیادی برای رقیب شیر جو دوسر در سال های آینده وجود دارد.

اگر چه عوارض جانبی کافئین بیش از حد وجود دارد، اما زمانی که کافئین در حد اعتدال مصرف شود، می تواند فواید زیادی برای سلامتی شما داشته باشد. قهوه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که ترکیبی است که به مهار آسیب سلولی کمک می کند. این یک موهبت برای افراد مبتلا به بیماری کبدی است و حتی خطر ابتلا به سرطان های مختلف مانند سرطان پروستات را کاهش می دهد. قهوه متوسط و تیره روشن چه بخواهید یک برشته روشن، متوسط یا تیره داشته باشید، قهوه معمولی گزینه‌های طعم متفاوتی را ارائه می‌دهد. خامه ای و شیرین، تیز و اسیدی یا پررنگ و خاکی، می توانید انتخاب خود را داشته باشید.

قهوه بدون کافئین دارای بسیاری از مزایای خاص خود و همچنین برخی از معایب است. دریابید که آیا بدون کافئین تعادل کاملی برای معمولی است یا اینکه باید آن را از دست بدهید. در جستجوی شما برای سالم ترین قهوه، قهوه بدون کافئین ممکن است برای کاهش مصرف کافئین ایده آل باشد. اگر متوجه عوارض جانبی منفی شدید، هر چند وقت یکبار نوشیدنی پر از کافئین را به یک نوشیدنی بدون کافئین تغییر دهید. بدون کافئین برای افرادی که به کافئین حساس هستند می تواند سالم تر از قهوه معمولی باشد، اما به اندازه قهوه معمولی آنتی اکسیدان زیادی ندارد. در مورد قهوه بدون کافئین گزینه های بسیار کمتری وجود دارد که می تواند برای افرادی که از تنوع لذت می برند بسیار محدود باشد.

مقالات پیشنهادی: رستوران خوب برای تولد ، رستوران سنتی میدان انقلاب ، هتل ارزان استان تهران

چیزی که به قهوه بدون کافئین برتری نسبت به قهوه معمولی می دهد این است که می توانید مقدار بیشتری از آن را بدون محدود کردن به چهار فنجان یا کمتر در روز بنوشید. به این ترتیب می توانید بدون هیچ عواقبی از یک نوشیدنی گرم لذت ببرید. تحقیقات نشان می‌دهد که هم بدون کافئین و هم مصرف معمولی می‌توانند با کاهش تولید گلوکز به کاهش وزن کمک کنند، بنابراین در این بخش، بدون کافئین به دلیل میزان مصرف آن برنده اصلی است. کافئین به عنوان یک ماده انرژی زا شناخته شده است، بنابراین دقیقاً بهترین گزینه برای داشتن زمانی که می خواهید بخوابید نیست. یک فنجان بدون کافئین خوب به عنوان نوشیدنی عصرانه بسیار مناسب است. برای برخی، قهوه بدون کافئین می تواند کاملاً بیهوده به نظر برسد زیرا به طور کلی فقط 3٪ کافئین دارد. بسیاری قهوه می نوشند زیرا به آنها احساس انرژی می دهد یا به سادگی از طعم قوی آن لذت می برند، بنابراین چنین مقدار کم کافئین می تواند افراد را متعجب کند که چرا اگر به یک جایگزین نیاز داشته باشند، فقط مقداری آب دریافت نمی کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، طعم بسیار ذهنی است. برخی در واقع طعم ملایم تر و شیرین تری را که بدون کافئین ارائه می دهد ترجیح می دهند. و برای کسانی که به خاطر یک لیوان آب به طور کامل از مصرف قهوه بدون کافئین چشم پوشی می کنند، یک مایع بدون طعم ممکن است کمی بی مزه باشد. بدون کافئین طعم قهوه گرم، آرام بخش و خامه ای را بدون هیچ یک از عوارض جانبی منفی ارائه می دهد.

m/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

کافی شاپ در میدان انقلاب

موفقیت در هتل برای شما چه معنایی دارد؟ این به احتمال زیاد با برآورده کردن انتظارات مهمان و سودآور بودن مرتبط است. هتل های موفق با تطبیق مداوم با روندها و نیازهای بازار، یک تجربه مثبت برای مهمانان ایجاد می کنند.

بیایید بررسی کنیم که برای موفقیت در صنعت هتلداری چه چیزی لازم است. به خواندن ادامه دهید تا بهترین نکات برای اطمینان از سودآوری ملک خود و ارائه تجربیات قابل توجه مهمان را دریافت کنید.

 

چه چیزی باعث موفقیت یک هتل در صنعت هتلداری می شود؟

هیچ فرمول جادویی نمی تواند موفقیت را تضمین کند. اما رویکردهای آزمایش شده ای وجود دارد که هتل شما را در مسیر صحیح قرار می دهد. کشف کنید که چگونه آنها می توانند از موفقیت هتل شما حمایت کنند.

 

  1. خدمات مهمان عالی

ضرب المثل قدیمی "همیشه حق با مشتری است" در مورد مهمان نوازی نیز صدق می کند. بدون مهمان، شما کسب و کار نخواهید داشت. مهمانان خود را اولویت بندی کنید و آنها را در خط مقدم همه تصمیم گیری ها قرار دهید، از نحوه برخورد شما با عملیات روزمره گرفته تا نحوه طراحی امکانات. این امن ترین راه برای رسیدن به رضایت مهمان است.

 

  1. تعمیر و نگهداری منظم

هیچ چیز سریعتر از یک هتل فرسوده مهمان را از بازدید مجدد باز نمی دارد. نگهداری منظم از امکانات شما سیگنالی است که به مهمانان اهمیت می دهید. با سرمایه‌گذاری روی تخت‌خواب‌های راحت، ملحفه‌های باکیفیت و فناوری مدرن در اتاق شروع کنید. همه اتاق ها و فضاهای مشترک باید دارای امکانات کاربردی باشند.

 

  1. رویکرد مکان محور

موقعیت مکانی خود را در نظر بگیرید و سپس خدمات خود را متناسب با نوع مهمانی که می خواهید جذب کنید، ارائه دهید. به عنوان مثال، مسافران تجاری ترجیح می دهند در نزدیکی یک مرکز همایش یا در قلب منطقه تجاری اقامت کنند.

و اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در وسط یک پارک ملی هستید، ارزش پیشنهادی و خدمات خود را با طبیعت اطراف هماهنگ کنید. یک آسمان‌خراش پر زرق و برق و فوق‌مدرن در یک جنگل بی‌موقع است. موقعیت مکانی شما نوع مسافرانی را که به دنبال اقامت در هتل شما هستند، همراه با نیازها و انتظاراتشان مشخص می کند.

 

  1. قیمت گذاری رقابتی

قیمت های رقابتی به شدت بر موفقیت هتل تأثیر می گذارد. قیمت بسیار بالا نسبت به بازاری که مد نظر شماست، میهمانان بالقوه را می ترساند، در حالی که قیمت بسیار پایین شما را از سودآوری باز می دارد. ایده خوبی است که با تجزیه و تحلیل رقابت شروع کنید و از قیمت گذاری نسبت به مجموعه خود اطمینان حاصل کنید.

     5. تکنولوژی مدرن

فناوری مهمان نوازی خوب می تواند قدرتمندترین متحد شما باشد. فقط به مزایا فکر کنید: عملیات ساده، تجربه مهمان بهتر، و دسترسی به داده های روشنگر برای هدایت استراتژی شما. شما می توانید همه اینها را با یک PMS مبتنی بر ابر داشته باشید. کارآمد بودن به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و سریعتر به موفقیت هتل برسید.

 

  1. کارکنان با انگیزه بالا

هیچ چیز مانند آموزش با کیفیت کارکنان هتل شما را برای موفقیت آماده نمی کند. اگر زمان و انرژی را برای رشد تیم خود سرمایه گذاری کنید، احتمال ادامه کار در هتل شما بیشتر خواهد بود. همچنین متوجه ارتباط بهتر با مهمانان و انگیزه بیشتر برای ایجاد تجربیات قابل توجه مهمان خواهید شد. تیم های شاد بیشتر روی موفقیت هتل شما سرمایه گذاری می کنند.

 

  1. مدیریت شهرت

بازخورد و نظرات مهمان نقش مهمی در موفقیت هتل شما دارد. دهان به دهان اغلب بلندتر از هر چیز دیگری صحبت می کند. مدیریت شهرت به شما کمک می کند تا هرگونه روند منفی را تشخیص دهید. اگر همه از روش های قدیمی شکایت دارند، می دانید که زمان ارتقا فرا رسیده است.

در حالی که بررسی ‌های منفی به مواردی اشاره می‌کنند که جای پیشرفت دارند، می‌توانید از نظرات مثبت برای تولید سرنخ و بازاریابی استفاده کنید. کلید مدیریت خوب شهرت، پاسخ دادن به نظرات منفی و مثبت است. پرداختن به نگرانی‌ها به مهمانان آینده اطلاع می‌دهد که برای رفع این وضعیت چه چیزی را اختصاص داده‌اید، و آن ها را نسبت به برند خود مطمئن‌تر می‌کند.

 مقالات پیشنهادی: هتل در تهران-هتل لاکچری تهران-بهترین هتل تهران 5 ستاره-هتل های خاص تهران

m/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

  1. ایجاد جامعه

برای ایجاد شبکه و مشارکت با جامعه محلی خود تماس بگیرید. این ها شامل مشاغل محلی، شرکت های تور، جاذبه ها، هیئت های گردشگری، وبلاگ نویسان سفر و سایر نهاد های محلی است. سعی کنید مشارکت های پایداری ایجاد کنید که به طور متقابل برندهای یکدیگر را تقویت کند. شما می توانید رویدادها و تورهای مشترکی را ایجاد کنید که اقتصاد محلی را تقویت می کند و به نفع همه کسانی است که درگیر هستند.

آیا به دنبال جریان های درآمد جایگزین در فصل کم هستید؟ مهمانی ها، رویدادها و سایر فعالیت های مرتبط با جامعه محلی می توانند سودآوری را در تمام طول سال تضمین کنند.

 

  1. فکر کردن به تصویر بزرگتر

هتلداران موفق به تصویر بزرگتر فکر می کنند. آن ها هم چشم انداز اقتصاد خرد و هم شرایط کلان اقتصادی را در نظر می گیرند. به این دلیل است که آنها می دانند که اقدامات گسترده تر مربوط به کشورشان و دولت بر سودآوری هتل آن ها تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، اگر رزرو افزایش نرخ بهره اعلام شود، اقتصاد منقبض می شود. و اگر هتل شما میان رده باشد، ممکن است تعداد مهمانان کاهش یابد. وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌توانید با تشویق به اقامت، ایجاد رویدادهایی برای جوامع محلی، یا ارائه تجربه‌ای مجلل‌تر برای کسانی که از نظر اقتصادی آسیب‌پذیر نیستند، سازگار شوید.

 

  1. سازگاری

هنگامی که یک تصویر برند ایجاد کردید، حفظ آن بسیار مهم است. ثبات باعث ایجاد اعتماد و شناخت می شود. بررسی کنید که آیا ارزش های شما با برند شما همخوانی دارد و مطمئن شوید که آن ها را به وضوح بیان می کنید. سعی کنید رویکردی جامع داشته باشید که مهمانانتان را برای ادامه بازگشت الهام بخشد.

 

  1. پاکیزگی

 بیایید تصریح کنیم که داشتن یک اتاق تمیز برای همه مسافران ضروری است. ما گاها با اتاق هایی در هتل های بسیار خوب مواجه شده ایم که تمیز نبوده اند. چند بار که متوجه مشکلی شدیم، با عجله مناسب اوضاع اصلاح شد. در سوی دیگر طیف، ما چند اقامتگاه خارج از سایت با قیمت مقرون به صرفه دیده‌ایم که مطابق با استانداردهای نظافت ما بودند.

 

نتیجه

شیوه های مشتری محور، تصمیمات استراتژیک و انعطاف پذیری می تواند هتل شما را به موفقیت برساند. هرچه با روندهای صنعت سازگارتر باشید، انتظار موفقیت بیشتری خواهید داشت. پیروزی شما همچنین به افرادی که برای نمایندگی برند خود استخدام می‌کنید مرتبط است، زیرا کارکنان مودب و توجه برای رضایت مهمان ضروری هستند.

موقعیت مکانی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، بازاریابی مؤثر، ادغام‌های فناوری، و تمرکز بر روی تصویر بزرگ و در عین حال مراقبت از جزئیات به همان اندازه مهم هستند. یک صنعت پویا برای دستیابی به نتایج مثبت نیاز به رویکردی پویا دارد، بنابراین هنگام کار بر روی شهرت و رقابت برند خود، همه این عوامل را در نظر بگیرید.

کافی شاپ در میدان انقلاب

پنج ویژگی کافی شاپ عالی

کافی‌شاپ‌ها روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و به نظر می‌رسد که در سال‌های گذشته مفهوم اصلی خود را تغییر داده‌اند. آنها فضای بسیار متمایزی دارند و از مکان هایی دور هستند که به سادگی وارد آن می شوید، قهوه می خورید و بیرون می روید. اما چه چیزی باعث می شود برخی از آنها بسیار محبوب تر از دیگران باشند؟
مطمئناً، بسیاری از ما احتمالاً نظافت را به عنوان یک معیار اساسی در انتخاب یک کافی شاپ در نظر می گیریم و قابل درک است که چرا. به هر حال، دلیل خوبی وجود دارد که چرا الزامات قانونی سختگیرانه برای استانداردهای بهداشتی در این نوع مکان ها وجود دارد. اما جدای از مراقبت دائمی که مدیریت و پرسنل باید برای تمیزی نشان دهند، مطمئناً به شما کمک می کند تا در طراحی موادی که به راحتی تمیز می شوند، ادغام کنید، موادی که می توانند به طور موثر لکه های اجتناب ناپذیر و ریزش های تصادفی و به طور کلی مواد را استتار کنند. به ویژه برای استفاده مکرر طراحی شده است.
سپس، اگر در مورد کافی شاپ ها صحبت می کنیم، تقریباً یک واقعیت است که اولین ارتباط طبیعی ما با آن ،رایحه قهوه خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که در وهله اول یکی از دلایل اصلی رفتن ما به آنجا است و اگر رایحه خوب محصولات پخته شده را نیز احساس کنیم، قطعاً یک مزیت است. بنابراین یک سیستم تهویه که به طور خاص برای استفاده از این عطر طراحی شده است، مطمئناً به شما کمک می کند تا تجربیات مشتریان خود را افزایش دهید و در واقع اگر مقداری از جریان هوای خوشبو به سمت بیرون هدایت شود، مشتریان بیشتری جذب کنید.
به نظر می رسد نور سومین چیز مهم در لیست افراد است که در مورد یک کافی شاپ عالی در نظر دارند و جای تعجب نیست زیرا کافی شاپ های امروزی مکان محبوبی برای مطالعه و کار هستند. و به این دلیل است که این نوع کسب و کار به نوع خاصی از فضای اجتماعی تبدیل شده است، برای شما بسیار مهم است که نور کافی را با منابع طبیعی، منابع مصنوعی دوستانه به مشتریان ارائه دهید و مطمئن شوید که از اشیاء و کارهای تکمیلی که دارای خواص بازتابی مناسب هستند نیز، استفاده می کنید.
مبلمان راحت نیز ضروری است. با این حال، این مطالعه نشان داد که مالکان واقعاً به این موضوع فکر نمی کردند. در واقع، برای یکی از کافی‌شاپ‌های مورد مطالعه، مشخص شد که محبوب‌ترین مبلمان، یک صندلی روکش‌دار است که تنها در نوع خود، کثیف و فرسوده است.

آخرین مسئله طراحی در پنج مورد برتر ما، نمای داخلی است. در حالت ایده‌آل، حداقل برخی از مشتریان باید به منظره بیرونی، ترجیحاً به بخشی از طبیعت، نور طبیعی و جهت‌گیری نسبت به آنچه در اطراف کافی‌شاپ می‌گذرد، دسترسی داشته باشند.
عناصر دیگری که مهم هستند عبارتند از: آکوستیک دلپذیر، نور طبیعی، دکوراسیون، رنگ ها و یک طراحی کلی دلپذیر. به هر حال، ما شما را تشویق می‌کنیم که کل مقاله را بخوانید، زیرا این فرصتی است برای یافتن چیزهای جالب جدید. به عنوان مثال، اینکه چه نوع تعاملات اجتماعی باعث ایجاد دلبستگی یا تأثیر یک رابطه با جامعه می‌شود.

5 مزیت ارائه غذا و اینکه چرا برای رستوران شما ضروری است

تحویل غذا یک راه عالی برای رستوران ها (و سایر موسسات غذایی) برای ایجاد درآمد بیشتر است. اما آیا زمانی که در حال مدیریت یک رستوران هستید، اجرای خدمات تحویل غذا برای شما دردسر زیادی دارد؟ و آیا درآمد اضافی ارزش آن را دارد؟ بله ارزشش را دارد.
در این مقاله، ما به 5 مزیت خدمات تحویل غذا، اینکه چرا تحویل غذا یک سرویس ضروری برای هر آشپزخانه ای است، و اینکه چگونه می تواند به شما در اجرای یک آشپزخانه مجازی موفق کمک کند، خواهیم پرداخت.
ابتدا، بیایید نگاهی به چگونگی تأثیر تحویل غذا بر بازار بیندازیم.

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

m/کافی شاپ در میدان انقلاب

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو اتاق در هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

واکنش رستوران های زنجیره ای به افزایش تحویل

همه گیری COVID-19 بدون شک این روند را تسریع کرد. با توجه به اینکه بسیاری از برندهای غذایی مجبور به بستن درهای خود شدند، افزایش آشکاری در تحویل غذا در رستوران مشاهده شد. آنها برای ادامه کار به تحویل غذا روی آوردند.
زمانی که تحویل غذا به خوبی انجام شود، می تواند امتیاز رستوران شما را به طور گسترده ای افزایش دهد و درآمد شما را افزایش دهد. بعلاوه، راحت است. به خصوص اگر یک نام تجاری مجازی را در پشت کسب و کار فعلی خود راه اندازی کنید.

مزایای تحویل غذا چیست؟

اکنون که می دانیم چرا تحویل غذا تا این حد محبوب است، بیایید به مزایای راه اندازی سرویس تحویل غذا از رستوران فعلی خود نگاه کنیم.


1. درآمد و حاشیه سود خود را افزایش دهید
یکی از مزایای اصلی سفارش آنلاین رستوران این است که به معنای درآمد بیشتر برای کسب و کار شما است. این واقعا به همین سادگی است. شما غذای بیشتری را با افزایش اندکی سرمایه می فروشید. بنابراین درآمد شما افزایش می یابد در حالی که هزینه های خروجی شما تقریبا ثابت می ماند.
علاوه بر این، اگر شما یک برند آشپزخانه را اداره می کنید، از قبل منابعی برای تهیه غذا برای تحویل دارید. این باعث می شود خرج شما حتی کمتر و حاشیه سود شما بالاتر باشد.
پلتفرم‌های تحویل برای هر سفارشی که دریافت می‌کنید پورسانت دریافت می‌کنند (مبلغ بر اساس پلتفرم سفارش متفاوت است). اما تا زمانی که به اندازه کافی سفارش دریافت می‌کنید و برای محل یا کارمندتان کیسه‌های پولی نمی‌خریدید، این احتمال وجود دارد که همچنان شاهد افزایش درآمد رستوران باشید.

2. ضایعات مواد غذایی را کاهش دهید
ضایعات مواد غذایی یک مشکل در صنعت مهمان نوازی است. گزارشی از شاخص ضایعات غذایی UNEP در سال 2019 نشان داد که بیش از یک چهارم کل ضایعات مواد غذایی از صنعت خدمات غذایی است.
اما خبر خوب این است که وقتی به خوبی انجام شود، تحویل غذا می تواند ضایعات غذا را کاهش دهد.
در مورد آن فکر کنید. با تمام آن موادی که معمولا دور می ریزید، می توانید وعده های غذایی بیشتری را برای مشتریانی که از خانه سفارش می دهند، آماده کنید. این به معنای ضایعات کمتر و درآمد بیشتر است. این یک پیروزی برای محیط زیست و یک پیروزی برای تجارت شما است.

3. دستیابی به مشتریان بیشتر و بهبود آگاهی از برند
رستوران‌هایی که غذا را از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث تحویل می‌دهند، آگاهی بیشتری از برند دریافت خواهند کرد. صرفاً به این دلیل که حضور در پلتفرم های بزرگ تحویل غذا به این معنی است که افراد بیشتری برند شما را می بینند. در نتیجه، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و شانس خود را برای دریافت سفارش افزایش خواهید داد.
تحویل غذا را به عنوان تبلیغات رایگان در نظر بگیرید. این برند شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد، که شانس شما را برای دریافت سفارشات غذایی بیشتر افزایش می دهد.
همچنین به شما کمک می‌کند تا به مخاطبانی جدید برسید و مشتریان خود را افزایش دهید و هرچه افراد بیشتری برند شما را به صورت آنلاین ببینند، بیشتر با آن آشناتر می شوند.

4. از منابع موجود خود برای ایجاد درآمد بیشتر استفاده کنید
راه اندازی یک عملیات تحویل غذا به نظر یک کار وقت گیر و پرهزینه است. خوب، ما اینجا هستیم تا این افسانه را از بین ببریم. تحویل غذا نباید گران یا زمان بر باشد.
با استفاده از منابع موجود، تحویل غذا می تواند به شما کمک کند تا سفارشات بیشتر، درآمد بیشتر و سود بیشتری ایجاد کنید.
حتی با منابع محدود، تحویل غذا می تواند درآمد بیشتری ایجاد کند. شما فقط باید با نحوه انجام آن هوشمند باشید.

5. از روندهای غذایی مطلع باشید
تحقیقات نشان می‌دهد که 46 درصد از مصرف‌کنندگان چیزی جدید در منو سفارش می‌دهند، زیرا از خوردن یک چیز همیشگی خسته می‌شوند.
به عبارت دیگر، برای راضی نگه داشتن مشتریان خود و تشویق آنها به خرید از شما، باید در رأس روندهای غذایی باشید.
خوشبختانه، تحویل آنلاین غذا به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.
با تحویل آنلاین غذا، می توانید به اطلاعات ارزشمند مشتری دسترسی داشته باشید. می‌توانید ببینید مشتریان شما چه چیزی سفارش می‌دهند، چه چیزی را سفارش نمی‌دهند، و بهتر بفهمید که چه چیزی از شما می‌خواهند. در نتیجه، می‌توانید غذایی را که واقعاً می‌خواهند سفارش دهند، در اختیارشان بگذارید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT