پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین رستوران های غرب تهران


بهترین رستوران های غرب تهران، برای تأمین هدف های بهترین رستوران های غرب تهران لازم است که توانایی ها و مهارت هایی که برای انجام وظایف و مسئولیت های ضروری است، تقویت گردد. آموزش باید موجب گسترش روحیه تعاون، کار خلاق، رعایت مقررات و قوانین و روش های اداری گردد.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

بهترین رستوران های غرب تهران در هتل اورین تهران

آموزش، ابزار اصلی بهسازی بهترین رستوران های غرب تهران می باشد. آموزش در بهترین رستوران های غرب تهران می تواند مزایای زیر را به دنبال داشته باشد:

  • بهبود کمیت و کیفیت کار
  • امکان جابه جایی و جایگزینی نیروها در شرایط اضطراری
  • امکان استفاده از منابع داخلی و موجود
  • کاهش سوانح و ضایعات
  • ایجاد روابط سالم در سازمان
  • کاهش تفاوت های غیر طبیعی و افزایش توانایی افراد

همان طور که اکثر مدیران بهترین رستوران های غرب تهران می‌دانند، برنامه منظم آموزشی در نیل به اهداف بهره‌وری حیاتی می باشد. آموزش باید جواب گوی تفاوت های فردی نیز باشد، و میان این دو هماهنگی ایجاد کند. در غیر این صورت رضایت شغلی حاصل نمی‌شود. بنابراین آموزش، توانایی های بالقوه را به فعل در آورده و نیازهای فردی را پاسخ گو می باشد. به هر حال، روش ها و اهداف آموزشی خاصی وجود دارند که به وسیله تمامی مدیران فرانت آفیس اعمال نمی گردد.

 این اهداف شامل:

  1. ارتقاء سطح دانش و مهارت های فنی و حرفه‌ای کارکنان
  2. برانگیختن احساس نیاز به آموزش در بهترین رستوران های غرب تهران
  3. اصلاح و بهبود رفتار فردی و سازمانی
  4. کاهش ضایعات و حوادث شغلی
  5. تقویت روحیه و حس اعتماد به نفس کارکنان
  6. پرورش استعداد ها و شکوفایی خلاقیت های ذهنی کارکنان
  7. تعمیم آموزش و خودآموزی در تمامی بهترین رستوران های غرب تهران
  8. شناساندن و تثبیت جایگاه آموزش در سازمان

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران ، تهیه غذا میدان انقلاب ،کترینگ ارزان در تهران

همان طوری که قبلاً ذکر شد، تعداد زیادی از کارکنان بهترین رستوران های غرب تهران مهارت کافی ندارند و یا نمی توانند به زبان انگلیسی با دیگران صحبت کنند. وقتی که پرسنل نمی‌توانند زبان انگلیسی رو بخوانند، بنویسند و یا صحبت کنند، پس نوشتن مطالب آموزشی مثل کتاب راهنما، پوستر ها و آموزش های نوشتاری کاملاً بی فایده است. موضوعات خاص آموزشی شنیداری (سمعی و بصری) اغلب در بهترین رستوران های غرب تهران لازم است و موضوعات آموزشی نوشتاری به زبان اسپانیایی و دیگر زبان ها اغلب باید در اختیار کارکنان قرار گیرد.

غذا خوردن در یک رستوران عالی میدان انقلاب به افراد این فرصت را می‌دهد تا با خوردن یک غذای لذیذ، استراحت کنند، و از یک محیط اجتماعی عالی لذت ببرند. یک غذاخوری خوب حرفه ای بودن، یک محیط عالی و خدمات بی نظیر به مشتریان را ترکیب می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان تجربه ای دلپذیر دارند. چیزهای خاصی وجود دارد که می تواند مشتریانی را که برای اولین بار مشتری رستوران آنها می شوند به مشتریان همیشگی تبدیل کند.

شما به راحتی می توانید غذاخوری را که توسط کارکنان مجرب اداره می شود از رستورانی که توسط افراد بی تجربه اداره می شود متمایز کنید. تجربه مدیریت یک غذاخوری بسیار مهم است، زیرا بر همه زمینه های کسب و کار، از رویه های کارکنان، غذا، بازاریابی و امور مالی گرفته تا تجربه مشتری تأثیر می گذارد. رستوران‌هایی که چندین سال کار می‌کنند، می‌دانند چگونه با تمام این جنبه‌ها برخورد کنند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

مردم دوست دارند غذا بخورند و غذاهای جدیدی را امتحان کنند که ذائقه آنها را خوشحال می کند. علاقه مندان به غذا مرتباً از رستوران های مختلف بازدید می کنند تا نیاز خود را برای تجربه طعم های جدید و غذاهای آشپزی برآورده کنند. بهترین رستوران های غرب تهران غذاهای عالی با خدمات عالی برای علاقه‌مندان به غذا ارائه می‌کنند که دوست دارند غذای خود را با شیک مزه کنند. به معنای واضح، بهترین رستوران های غرب تهران به درجه بالایی از خدمات و غذاهای ارائه شده توسط رستورانی اشاره دارد که برای کمال تلاش می کند. اگر هنوز نمی‌دانید چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود بهترین رستوران برگزیده میدان انقلاب باشد، در اینجا راهنمایی برای کمک به شما وجود دارد.

رستوران هایی که منحصر به فرد هستند از بقیه متمایز خواهند شد. این به این دلیل است که آنها تجربه ای به یاد ماندنی را به مهمانان می دهند. غذاخوری ها می توانند مکان های خود را با استفاده از مبلمان متفاوت از بقیه، ارائه غذاهای کمی متفاوت، ارائه غذاهای ویژه، تخفیف ها و موارد دیگر منحصر به فرد کنند. یک رستوران خوب رستورانی است که به مشتریان خود فکر می کند و اینکه چگونه می توانند تجربه غذا خوردن خود را افزایش دهند.

برخی از موضوعات یک رستوران میدان انقلاب را از رستوران های معمولی متمایز می کند. به همین دلیل است که می بینیم برخی از رستوران ها مملو از مشتریان راضی هستند. اگر صاحب یک رستوران تجاری کوچک هستید، باید بفهمید که چه ویژگی هایی برای موفقیت حیاتی هستند. درست کردن آن به حفظ مشتریان و تحقق سود کمک می کند.

قیمت وعده های غذایی شما باید منعکس کننده نوع غذا، فضا و سطح خدمات باشد. قیمت هایی که بسیار بالا هستند ممکن است مشتریان شما را ناراحت کرده و از هر کسب و کار تکراری جلوگیری کند. علاوه بر این، قیمت های بسیار پایین مشتریان را نسبت به کیفیت غذا مشکوک می کند و این ممکن است باعث شود که آنها تمایلی به بازگشت نداشته باشند. رستوران های خوب قیمت های متعادلی خواهند داشت تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند.

یک غذاخوری خوب همیشه در تلاش است تا غذای باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. سرو کردن وعده‌های غذایی باکیفیت به مشتریان می‌تواند شهرت خوبی برای رستوران شما به ارمغان بیاورد و مشتریان مکرر را برای شما به ارمغان بیاورد. غذاخوری‌های خوب از بهترین مواد اولیه و ادویه‌های باکیفیت استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که به‌طور مداوم غذای خوب سرو می‌کنند. با راهنمای لذیذ مناسب، از غذاهای با کیفیت لذت خواهید برد.

l/بهترین رستوران های غرب تهران

همیشه سعی کنید اطمینان حاصل کنید که رستوران انقلاب تهران غذای با کیفیت بالا را به عنوان استاندارد اولیه ارائه می دهد. بدون توجه به زمان روز، هیچ مهمان نباید مورد تبعیض قرار گیرد. بهتر است کار را زودتر تعطیل کنید تا اینکه کار را به ساعات پایانی سپری کنید و غذای بی کیفیت سرو کنید. غذاهای با کیفیت خوب باعث می شود رستوران شما شهرت زیادی داشته باشد و آنها را مجبور کند بارها و بارها از آن بازدید کنند. تنها چیزی که لازم است مواد اولیه با کیفیت خوب و سرآشپزهای با تجربه است تا ثابت بماند.

جدای از غذای خوب، تمیزی چیز دیگری است که مشتریان هنگام نمونه برداری از رستوران ها به آن توجه می کنند. رعایت بهداشت خوب بسیار مهم است زیرا تضمین می کند که مراجعان به دلیل خوردن غذای آلوده بیمار نمی شوند. همچنین اولین تصور خوبی ایجاد می کند و مشتریان را به بازگشت دوباره و دوباره وادار می کند. یک رستوران با کیفیت در تمام قسمت های محل تمیز خواهد بود. سرویس بهداشتی، آشپزخانه، قسمت کارمندان و جلو و پشت غذاخوری.

یک رستوران موفق خدمات عالی ارائه می دهد. مشتریان شما برای تجربه سرویس دهی و صرف غذا هزینه می پردازند. بنابراین، شما باید کارکنان خود را آموزش دهید زیرا آنها افرادی هستند که با مشتریان شما ارتباط برقرار می کنند. کارکنان خدمات شما باید خوش برخورد و مودب باشند و باید با منوی شما آشنا باشند. داشتن کادری مجرب و کارآزموده تغییرات زیادی در کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد.

تجربه ناهار خوری هر مشتری تحت تاثیر جو یا محیط غذاخوری خواهد بود. محیط محل شما می تواند تحت تاثیر موسیقی پس زمینه، دکوراسیون، فضا، صندلی و نور باشد. اگر همه اینها را درست انجام دهید، مشتریان شما رستوران شما را دوست خواهند داشت و می خواهند بارها و بارها به آنجا برگردند.

یکی دیگر از زمینه هایی که ارزش سرمایه گذاری دارد محیط رستوران است. اطمینان حاصل کنید که مکان تمیز و درخشان است و خدمات مشتری استثنایی است. همه کارکنانی که با مهمانان خود در تعامل هستند باید نگرش مثبت و مودبانه از خود نشان دهند. کسانی که غذا سرو می کنند باید ایده روشنی از منو داشته باشند زیرا نوشیدنی ها و غذاها را در زمان واقعی تحویل می دهند. با هر موضوع نارضایتی مهمان باید فوراً با آن مقابله کرد. تمام قسمت ها از جمله آشپزخانه، مناطق آماده سازی غذا و محل اقامت مهمان باید تمیز شوند.

هر رستورانی که خدمات و غذای خوبی ارائه می‌کند اما بسیار شبیه به بقیه است، به سختی قابل توجه است. رستوران های برتر دارای ویژگی های برجسته زیادی هستند که در ذهن مشتریان باقی مانده و آنها را در بین رقبا متمایز می کند. به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که رستوران شما مواد تازه ارائه می دهد و منظره زیبایی از رقبا ارائه می دهد.

بهترین صاحبان رستوران می دانند چگونه شانس خود را برای ارائه خدمات و غذای با کیفیت بدون وقفه زیاد افزایش دهند. اگر رستوران خود را با دقت اداره کنید، می توانید سود خود را افزایش دهید. تمام تلاش خود را برای افزایش امور مالی، حفظ سوابق خوب و حفظ چارچوب قانونی موجود انجام دهید. یک مثال ساده پرداخت به فروشندگان در زمان مقرر برای اطمینان از تمام نشدن آیتم های منو است. فقط افراد قابل اعتمادی را برای اداره باجه ها استخدام کنید.

رستوران های خوب مقررات بهداشتی را رعایت می کنند، نور خوبی دارند و شستشوی دستی ارائه می دهند. برخی حتی مایل بیشتر می روند و شمع های معطر و حوله های دستی تهیه می کنند.صندلی های رستوران باید در ارتفاع مناسب باشند. اندازه میزها بسیار مناسب است تا پیشخدمت ها مجبور نباشند همیشه لیوان ها را مرتب کنند. آنها همچنین باید به اندازه کافی فاصله داشته باشند تا از تراکم و وقفه حرکتی که می تواند تحریک کننده باشد جلوگیری شود.

منوی رستوران متنوع

منو نباید غلط املایی داشته باشد. همچنین، رژیم غذایی باید برابر و متعادل باشد تا همه غذاهای ارائه شده را شامل شود. همه غذاها باید در فصل استفاده شوند و بر اساس آن در انتخاب منو بسته به سلیقه مشتری یا گرایش های جدید تنظیم شوند.

غذا شاید تنها چیزی جهانی باشد که واقعاً این قدرت را دارد که همه را دور هم جمع کند. مهم نیست افراد چه فرهنگی دارد، در همه جای دنیا مردم دور هم جمع می شوند تا غذا بخورند

امروزه رستوران هایی با مضمون فرهنگی به بخش مهمی از تجارت رستوران تبدیل شده اند. در انقلاب اینترنتی که در میان آن زندگی می کنیم، محیطی را تجربه می کنیم که به طور فعال ایده ها و مفاهیم را به اشتراک می گذارد. پس از اینترنت، یکی از بزرگ‌ترین تأثیرگذاران در به تصویر کشیدن فرهنگ‌های مختلف، رستوران‌ها هستند، از طریق تعهدشان به ارائه غذاهای اصیل و فرهنگی. در نتیجه، عمل مصرف غذا از یک ضرورت ساده به یک تجربه کامل تبدیل شده است. رستوران‌های امروزی نه تنها برای سرو غذاهای خوشمزه، بلکه برای ارائه یک تجربه کلی و بدیع طراحی شده‌اند. ایجاد این تجربه از همان طراحی رستوران شروع می شود که به مشتریان در آغاز سفر فرهنگی خود، از طریق چشمان آنها کمک می کند. در اینجا جنبه‌های مختلف طراحی رستوران وجود دارد که باید برای ایجاد یک تجربه فرهنگی کامل مورد توجه قرار گیرد:

تقریباً هر فرهنگی دارای یک طرح رنگ مشخص مرتبط با آنها است. برای مثال، خاورمیانه اغلب با رنگ‌های غنی از مارن، بنفش و طلایی به تصویر کشیده می‌شود، در حالی که فرهنگ‌های اروپایی مانند یونانی با رنگ‌های سفید و آبی به تصویر کشیده می‌شوند. بنابراین، مهم است که طرح‌های رنگی مناسب را برای طراحی رستوران خود انتخاب کنید که تم شما را مشخص می‌کند. از دیوارها گرفته تا مبلمان، مهم است که طرح رنگ یکسانی را در سرتاسر رستوران حفظ کنید تا مشتریان را با ایده های زیاد گیج نکنید. علاوه بر این، رنگ‌ها نیز در روانشناسی نقش دارند و هر رنگی احساسات متفاوتی را برمی انگیزد. بنابراین، رنگ‌هایی مانند قرمز یا زرد که شلوغ و پرانرژی هستند، انتخاب‌های بدی برای یک رستوران خوب هستند، اما ایده‌ای عالی برای یک سرویس فست فود هستند. بنابراین، مطمئن شوید که تم، شکل رستوران، و طرح رنگ شما در یک راستا هستند.

صحبت در مورد طرح‌های رنگی، یکی دیگر از جنبه‌های طراحی که نقش مهمی در تجربه‌ای که یک رستوران ارائه می‌کند، موادی است که در سرتاسر رستوران استفاده می‌شود. تهیه مواد بومی در یک منطقه خاص، برای داشتن یک بازنمایی واقعی از فرهنگ محلی، همیشه ایده خوبی است. مبلمان با کنده کاری های پیچیده از هنرمندان محلی، روشی کوچک، اما بسیار موثر برای گنجاندن اصالت در طراحی است. علاوه بر این، تفاوت قابل توجهی در نحوه مصرف غذا در فرهنگ های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، فرهنگ‌های عربی اغلب نشستن روی صندلی‌های پایین، با تشک‌ها و کاناپه‌های شیک را ترجیح می‌دهند، در حالی که کافه‌های پاریس معمولاً صندلی‌هایی در فضای باز دارند که دارای صندلی‌های چوبی دست‌ساز است. برخی از جوامع نیز به خوردن وعده های غذایی به عنوان یک جامعه اعتقاد دارند و از وعده های غذایی روی میزهای طولانی و مشترک لذت می برند. بنابراین، مهم است که سنت های مختلف غذا خوردن را در فرهنگ خود شناسایی کنید و بر اساس آن، با مبلمان مناسب، طرح صندلی را طراحی کنید.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ، 

در حالی که جذابیت بصری قسمت جلویی یک رستوران برای اطمینان از رضایت مشتری بسیار مهم است، آنچه نیز مهم است داشتن عملکرد و کارایی در قسمت پشتی رستوران، یعنی آشپزخانه است. فرهنگ های مختلف از اشکال مختلف کارد و چنگال، ظروف و فرآیندهای پخت و پز برای پختن و سرو بهترین غذا استفاده می کنند. بنابراین، درک عملکرد فضای آشپزخانه، از این جنبه، برای پخت سریع و کارآمد و در عین حال حفظ اصالت غذا بسیار مهم است. به عنوان مثال، ووک های بزرگ بخشی جدایی ناپذیر از رستوران های چینی هستند، در حالی که چندین گریل کارآمد در فرهنگ های اروپایی بسیار مهم هستند.

در نهایت، موثرترین راه برای القای جنبه های یک فرهنگ خاص به رستوران شما، از طریق نوع مناسب ظروف سرو است. مواد این ظروف نقش بسزایی در نمایش فرهنگ های مختلف دارد. برای مثال، رستوران‌های جنوب هند اغلب غذا را در برگ‌های موز یا بشقاب‌هایی که شبیه آن‌ها طراحی شده سرو می‌کنند. رستوران های ژاپنی همیشه دارای یک جفت چاپستیک هستند تا مشتریان واقعاً سبک غذا خوردن ژاپنی را تجربه کنند. با توجه به اینکه سبک های غذا خوردن از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است، یک راه ظریف اما عالی برای ادغام آن در یک رستوران از طریق کارد و چنگال واقعی و سرو ظروف مورد استفاده برای مصرف و سرو غذا است.

برای نتیجه گیری، برای رستوران داران و طراحان داخلی ضروری است که برای ایجاد یک تجربه جامع برای مشتریان خود، به طور منسجم، همکاری کنند. کوچک‌ترین عدم تطابق می‌تواند حواس مشتریان را منحرف کند و اصالت فرهنگی را که می‌خواهید نشان دهید، از بین ببرد. با این حال، آنچه از همه مهمتر است، درک واقعی کوچکترین جزئیات یک فرهنگ، و یافتن راه هایی برای گنجاندن آن، نه تنها در طراحی، بلکه در فلسفه پشت آن است.

چگونه جذابیت بصری رستوران را بهبود بخشیم؟ رستوران هایی که از نظر بصری جذاب هستند به احتمال زیاد مشتریان را جذب می کنند و رتبه بندی بررسی بالاتری دارند. غذاخوری ها موجودات بصری هستند و اگر رستوران جذاب به نظر می رسد، آسان تر است که اولین تاثیر مثبت یا منفی روی آن ها بگذاریم. این به این دلیل است که جزئیات بصری مانند نور، تمیزی، مبلمان، چیدمان میز و تزیینات همگی در اولین برداشت فرد از رستوران شما نقش دارند. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا جذابیت بصری رستوران خود را جذاب تر کنید؟ این مقاله نکاتی را به شما ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود ظاهر رستوران کمک کند.

نور کافی را در سراسر رستوران نصب کنید :رستوران‌های با نور مناسب محیطی گرم و دلپذیر ایجاد می‌کنند و خواندن منوها و دیدن غذاها را آسان‌تر می‌کنند. مشتریانی که در مناطق کم نور یا در گوشه های تاریک نشسته اند ممکن است احساس ناراحتی، اضطراب یا حتی کمی مشکوک کنند. نور بد همچنین می تواند بر سفارشات غذا و نوشیدنی تأثیر منفی بگذارد. شما می توانید نور را در رستوران خود به روش های مختلفی بهبود بخشید، مانند نصب چراغ های مدرن و کم مصرف، استفاده از لامپ های روشن تر و جایگزینی چراغ های خراب.

هر اقلام آسیب دیده یا شکسته را فورا تعمیر کنید : اگر چیزی در رستوران خراب شد، در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. اگر مشتری تابلو شکسته، صندلی شکسته یا سایر وسایل آسیب دیده را ببیند، ممکن است فکر کند که کل رستوران به خوبی نگهداری نمی شود.  مثال‌ها شامل میز و صندلی‌های شکسته، نمایشگرهای شکسته، منوهای پاره‌شده، پنجره‌های ترک‌خورده یا کثیف و چراغ‌های شکسته است. هنگام تعمیر آنها، استفاده از پیچ های خود حفاری باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

تزئینات و مبلمان بصری جذاب را اضافه کنید : اقلام تزیینی در رستوران، مانند گل ها، گیاهان، شمع ها و آثار هنری قاب شده، می توانند به ایجاد یک تجربه غذاخوری گرم تر و لذت بخش تر کمک کنند. اما مراقب باشید که زیاده روی نکنید: تزئینات زیاد باعث می شود رستوران احساس به هم ریختگی و سازماندهی نداشته باشد. به طور مشابه، در مورد مبلمانی که برای رستوران خود انتخاب می کنید، انتخابی باشید. به عنوان مثال، یک رستوران در قلب سیلیکون ولی از میز و صندلی های مدرن، سازگار با تکنولوژی و باکیفیت بهره می برد.

چیدمان صندلی های انعطاف پذیر را ارائه دهید : نوع مبلمانی که برای رستوران خود انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر جذابیت بصری کلی مکان داشته باشد. برای مثال، رستوران‌های مفهومی باز که دارای میزهای بلند با نیمکت‌نشینی هستند، برای گروه‌ها یا خانواده‌های بزرگ عالی هستند، اما به اندازه یک رستوران معمولی رمانتیک یا صمیمی نیستند. هرچه رستوران شما کثیف تر شود، احتمال اینکه تعداد مشتریان را ببینید کمتر می شود. علاوه بر مکان اصلی غذاخوری رستوران، لازم است مطمئن شوید که برخی از مناطق کلیدی که در حال تمیز کردن رستوران هستید، بکر هستند.

آشپزخانه – همیشه باید اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما قبل و بعد از هر بازه زمانی سرویس‌دهی بدون لکه است. استفاده نکردن از آشپزخانه رستوران تازه می تواند مکانی را پیدا کند اگر منطقه غیربهداشتی تعطیل تلقی شود. باید توجه داشته باشید که اگر رستوران شما در شرایط ناپاک قرار نگیرد، هر گونه کثیفی می تواند برای مشتریان شما خطرناک باشد و می تواند منجر به مسمومیت غذایی شود. مسمومیت غذایی ممکن است باعث مرگ افراد شود، بنابراین انجام رستوران بسیار مهم است.

حمام - هنوز هم تمیز نگه داشتن آن بسیار مهم است، اگرچه همه مشتریان شما توالت رستوران را نمی بینند. یک حمام بهم ریخته می تواند برای قرار دادن هر کسی کافی باشد، به این معنی که باید برای تمیز نگه داشتن آن تلاش کنید. افراد تمایل بیشتری به خرید یک غذای اضافی یا دسر در مکانی دارند که دارای توالت تمیز است، زیرا به بهبود تصور عمومی آنها از رستوران کمک می کند.

راه ورودی – باید مطمئن شوید که مسیر ورودی شما تا حد امکان جذاب است، بنابراین می توانید رستوران خود را تولید کنید. برای بسیاری از افراد، راه ورود اولین قطعه ای از رستوران شما خواهد بود که می بینند و بر اساس آن برداشت اولیه خود را ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که برای افزایش جذابیت رستوران خود به این مکان نظافت رستوران می دهید.

فرار از آتش - در صورت وجود هشدار آتش سوزی یا رویداد دیگری که نیاز به تخلیه ساختمان دارد، مهم است که محل فرار شما تا آنجا که می توانید تمیز و شفاف باشد. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همه کارکنان و مشتریان شما قادر به ترک هستند.

مقالات پیشنهادی: هتل آپارتمان در تهران - هتل لاکچری تهران - بهترین هتل تهران 5 ستاره

تهویه مطبوع رستوران سخت است : راحت نگه داشتن رستوران شما می تواند چالش برانگیزتر از سایر مشاغل باشد. شما تعداد متفاوتی از مردان و زنان را در طول روز در فضا دارید، درها را در تمام طول روز باز و بسته می‌کنید که اجازه خروج هوای مطبوع شما را می‌دهد، و لوازم آشپزخانه از جمله گرما به داخل منطقه و مکش اگزوز را دارید. هوا از منطقه شما این موضوعی است که عوامل زیادی دارد و برای درست کردن آن نیاز به تخصص و آموزش دارد. رستوران ها شرایط متفاوتی دارند. هیچ کس نیازی به فن تهویه مطبوع رستوران ندارد، در حالی که سعی می کند یک وعده غذایی را در نزدیکی مزه مزه کند. آنها فقط در جایی که لازم است، هوا را اضافه نمی کنند، بلکه به حفظ تعادل هوای مناسب برای جلوگیری از بو کمک می کنند. راز این است که بدانیم چگونه فن ها و کانال ها را قرار دهیم تا باعث ایجاد مزاحمت برای مشتریان و هدایت آنها نشوند. یک راه عالی برای شروع این است که از همکاران در صنعت رستوران بپرسید که کار تهویه مطبوع رستوران آنها را انجام می دهند. وقتی کامیون‌های شرکت را در اطراف منطقه شما می‌بینید، اگر همسایه‌هایتان بارها و بارها با آنها تماس بگیرند، احتمالاً کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند، علامت فوق‌العاده‌ای است.

یک محیط عالی می تواند برای رستوران شما معجزه کند :مردم به دلایل ساده اما با اهداف متفاوت به رستوران می روند. اگر آنها به مکانی نیاز دارند که بتوانند برای لقمه سریع بروند، فست فود یک انتخاب محتمل است. برخی، که به دنبال مکانی برای جشن گرفتن یک مناسبت خاص هستند، رستوران ها یا هتل هایی را انتخاب می کنند که غذاخوری عالی ارائه می دهند. از سوی دیگر، مناسبت ها متفاوت است، از تولد، سالگرد، روزهای خاص مانند ولنتاین، فارغ التحصیلی، مراسم عروسی و موارد مشابه. اگر به هر یک از این دلایل، مشتری نه تنها از غذای ارائه شده، بلکه از محیط آن نیز رضایت زیادی پیدا کند، می توانید انتظار داشته باشید که مشتری بدون توجه به هدفی که دارد بازگردد. اگر او با ویژگی‌هایی که در مؤسسه شما راضی کننده است مطابقت دارد، انتظار بازدید مکرر از آن مشتری را داشته باشید. رضایت مساوی با مشتریان بیشتر است، زیرا مشتریان راضی تمایل دارند در بازدید بعدی دوستان و اقوام خود را به همراه داشته باشند. یا حتی کلمات خوبی در مورد مکان خود پخش کنید. وقتی همه چیزهایی که غذاخوری‌ها مهم می‌دانند به‌طور روان و پیوسته با هم ترکیب می‌شوند، خود را آماده کنید. شما در راه رسیدن به یک تجارت رستوران موفق خواهید بود.

مقالات پیشنهادی: کافه صبحانه در میدان انقلاب - کافی شاپ ارزان تهران - کافه سنتی در انقلاب - کافی شاپ در میدان انقلاب

به طور مداوم محیط رستوران خود را تقویت یا بهبود بخشید: کیفیت، گستره انتخاب، در دسترس بودن، و قیمت منصفانه غذا یکی از ملاحظات اولیه است. ممکن است برای تمام جنبه های غذایی امتیازات عالی کسب کنید، اما مراقب باشید که دلایل دیگری را که باعث جذب مشتریان به محل شما می شود را فراموش نکنید. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما خدمات کافی مانند ظرفیت صندلی، ظروف غذاخوری بی عیب و نقص، فضای پارکینگ، سرویس های بهداشتی تمیز و خدمه خدمات مودب را ارائه می دهد. به این ترتیب، محیط فوق العاده ای که برای جذب مشتری روی آن زحمت کشیده اید، معجزه خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که خدمات آن دسته از عناصر ملموس و ناملموس هستند که بخشی از محیط و هاله آن را تشکیل می دهند. صیقل دادن اگر کامل نشدن هر عنصر را می توان با دانستن چیزهایی که مشتریان عادی و متعارف شما جذاب یا ناراضی می دانند انجام داد. با فرض اینکه کسب و کار شما خانواده محور است، با توجه به نیازهای همه اعضای خانواده، آن را دوستدار خانواده کنید. آیا متوجه شده اید که چگونه پس از مدتی، کودکان نوپا هر زمان که والدین آنها را روی صندلی های بلند می بندند، بی قرار می شوند یا حتی عصیان می کنند؟ حتی ذهن‌های بی‌گناه جوان، هاله مکانی را حس می‌کنند که برایشان تازگی دارد. اگر احساس کنند که نوید سرگرمی می دهد، مطمئناً اصرار می کنند که یک شرکت کننده فعال در صحنه باشند. چرا اجازه ندهید همه از غذای خود لذت ببرند و جایی در این نزدیکی برای بچه ها تعیین کنید؟ با قرار دادن صندلی‌های کیسه‌های حبوبات مخصوص کودکان، آن را برای جوانان جذاب‌تر کنید. زمانی که صندلی ها کرک و انعطاف پذیری خود را از دست دادند، فقط باید مواد پرکننده کیسه لوبیا را خریداری کنید. ایده این است که حتی کوچکترین کودک را خوشحال کنید، زیرا آنها می توانند در هنگام نارضایتی باعث ایجاد غوغا شوند.با انتخاب نور، رنگ و اثاثیه، فضای ایده آلی را متناسب با مشتری و موضوع رستوران ایجاد کنید. صاحب یک رستوران خانوادگی که دوستانه است ممکن است نور و رنگ را برای ایجاد یک محیط انتخاب کند. رستوران‌هایی که برای غذاخوری‌ها سرو می‌شوند و بزرگسالان اثاثیه‌ای را انتخاب می‌کنند که فضا و نور صمیمی‌تری ایجاد می‌کند. مالکان ممکن است از توسعه یک منطقه بار دیگر سود ببرند. یک بار برای خرید یک نوشیدنی در حالی که منتظر نشستن هستید و استراحت می کند. این قسمت مشتریان را بدون انتظار برای نشستن میز قادر می سازد. در رستوران‌هایی که از بازدیدکنندگان آخر هفته استفاده می‌کنند. رستورانی که غذاهای باکیفیت سرو می کند به آشپزخانه نیاز دارد. آشپزخانه باید بتواند تمام وسایل مورد نیاز را همراه با تمام کارکنان آشپزخانه در خود جای دهد. مناطق نگهداری، آماده سازی و جابجایی مواد غذایی. مناطقی برای شستن ظروف و رسیدگی به محموله ها حیاتی است. یک آشپزخانه رستوران را قادر می سازد تا به طور موثر عمل کند. سرویس‌های بهداشتی یک رستوران باید بتوانند در مواقعی که فضا اجازه می‌دهد از مهمانان پذیرایی کند. میزها باید دور از سرویس بهداشتی قرار گیرند یا با دیوارهایی از آنها جدا شوند. در صورت امکان، سرویس‌های بهداشتی کارکنان باید دور از سرویس‌های بهداشتی عمومی قرار گیرند.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT