پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گرید ساختمانی با بارگذاری آژاکس

~ ماژول معرفی مقالات آژاکسی با فرمت های پست ~


کافه رستوران اورین ؛ بهترین فضا برای کافه رستوران اورین تلفیقی از فضای سنتی و مدرن است.

پیش از آن که برای یافتن یک مکان مناسب جهت آغاز کسب و کار خود اقدام نمائید ابتدا یک فهرست از اموالتان تهیه کنید فرقی نمیکند که شما یک شخص حرفه ای در تهیه غذاهای چاشنی دار هستید یا فردی هستید که حرفه های مختلفی را امتحان کرده تا به علایق خود پی برده باشید، در هر هر صورت باز کردن هر مکانی که در آن خدمات غذایی ارائه میشود، میتواند مسئولیت بزرگ و ترسناکی باشد. از آنجایی که موارد زیادی جهت لحاظ کردن وجود دارند و نیازمند به تحقیقات است، بهتر می باشد که شما کار خود را با تحقیق کردن بر روی خودتان شروع نماید پیشنهاد میشود مطالعه ای بر روی برنامه کسب و کار خود داشته باشید تا ببینید آیا عملکرد رستوران شما صحیح است یا خیر.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

d/کافه رستوران اورین

  • از خودتان چند پرسش بپرسید پاسخهایی که به این پرسشها میدهید به شما کمک میکند تا تشخیص دهید آیا آمادگی باز کردن یک رستوران و منابع مورد نیاز برای این کار را دارید یا خیر همچنین اگر در مورد نوع غذایی که میخواهید ارائه دهید مردد هستید به شما کمک میکند تا تشخیص درستی دهید و تصمیم قطعی تان را بگیرید. به عنوان مثال اگر شما یک شخص شب زنده دار هستید بهتر است که در فکر باز کردن رستورانی که صبحانه سرو میکند نباشید زیرا باید صبح های بسیار زود از خواب برخیزید. با این حال شما صبحها عصبانی خواهید بود و از هر روز رفتن به سرکار خود متنفر خواهید بود رستوران داری کار خیلی سختی است حتی اگر عاشق کارتان باشید؛

کافه رستوران اورین با به چالش کشیدن پرسنل و مدیران کارمندان خود را برای بهتر کردن شرایط برای راه اندازی کافه رستوران اورین تلاش میکند.

نگهداری و حفظ سبکهای غذایی

اگر میخواهید صاحب یک رستوران شوید باید سعی کنید با افراد کنار بیایید مطمئن باشید که آنها از سبکهای غذایی امروزه آگاه هستند و شما نباید از بقیه عقب بمانید. کافه رستوران اورین تمام تلاش خود را زمینه انجام داده است.

به موارد زیر توجه نمائید

نگاهی به نشریات رستوران داری بیاندازید. این نشریه ها از طرف انجمن صنف رستوران دارن منتشر میشوند و اطلاعات زیادی درباره ی پیش بینی های لازمه در زمینه ی فروش صنعت رستوران داری و آشپزی در اختیار شما قرار میدهند. بررسی های اخیر نشان میدهد که مشتریها بیشتر به غذاهای کشورهای مختلف علاقه مند هستند و لیستهای غذایی را میپسندند که در آنها غذاهای مکزیکی کشورهای واقع در جنوب غربی آسیایی هندی غذاهای دریایی غذاهای ایرانی و فرنگی سرو شوند رستورانهایی که سرو چنین غذاهایی را به عهده گرفته اند طرفدار لیستهای غذایی سالم و مواد غذایی تازه و محصولات خانگی هستند. البته سرو همه این غذاها در یک رستوران بسیار دشوار است اما با این وجود کافه رستوران اورین سعی دارد یکسری از این غذاها را در لیست خود داشته باشد.

با هم صنفهای خود آشنا شوید در راستای داشتن دانش کلی و جامع درباره ی صنایع غذایی لازم است که خودتان را در صنف مرتبط با رشته کاریتان مطرح نمائید. به عنوان مثال اگر میخواهید پیتزا فروشی باز کنید باید از این مسئله آگاه باشید که چه عواملی باعث کسب موفقیت در زمینه ی پیتزافروشی می شود یا اگر قرار بر این باب است که کافه رستوران داشته باشید چه عواملی باعث موفقیت آن ها میشود.

مقالات پیشنهادی: بهترین رستوران های غرب تهران ، کافه صبحانه در میدان انقلاب ، کافه صبحانه در میدان انقلاب

کافه رستوران اورین با در نظر گرفتن علایق مشتریان و هم جواری های خودشان سعی میکند به بهترین نحو سرویس خوبی بدهد.

رعایت کردن اصول بهداشتی و نظافت محیط سالن و نظم و تمیزی و زیبایی کل فضای آن می باشد.رنگ آبی نیلی و یا رنگ بنفش در فضای سالن غذاخوری سبب آرامش و امنیت خاطر مشتریان می شود و سوخت و ساز بدن به گونه ای تغییرمیکند که اشتهای فرد متعادل می شود و از کم خوری و پرخوری خودداری می نماید.

 پخش موسیقی آرام بخش ودل نواز در محیط آرام رستوران لذت غذا خوردن را دو چندان می کند و در کیفیت آن بسیار تاثیر می گذارد.

 بهتر است که ظروف سرو غذا مثل دیس و بشقاب ها جنسشان از چینی باشند و قاشق و چنگال ها بسیار براق، و خیلی سالم و تمیز و از جنسشان از

استیل باشند(.نه استفاده از ظروف یکبار مصرف)میزهای پلاستکی در بعضی رستوران ها آلودگی ها را به خود جذب می نمایند. بهتر است که میزهای سرو غذا از جنس شیشه باشند

بهره گیری از صندلی و میز خوش فرم و استاندارد برای بهترشدن رستوران و بهره مندی مشتریان و میهمانان از فضای رستوران و کافه بسیار حائز اهمیت است.

کافه رستوران اورین برای راحتی مشتریان و میهمانان از بهترین صندلی و مبلمان راحتی استفاده کرده است و همچنین از بهترین نورپردازی و روشنایی و سیستم گرمایشی و سرمایشی استفاده کرده است.

در رستوران های ایده آل، پرسنل ها از آشپز گرفته تا ، سرویس دهنده ها و نظافت چی ها، حتما باید از لباس فرم مناسب و تمیز و خوش عطر با رنگ های روشن استفاده نمایند. وعلاوه بر نظافت و پاکیزگی جسمانی، دارای سلامت روانی هم باشند.

 کیفیت، نوع و مقدار غذا باید به گونه ای باشد که مشتری همان را سفارش داده است و درغیر این صورت مشتری حق آن را دارد که آن را مرجوع کند.

برخورد کلیه پرسنل و پیشخدمتان یک رستوران ایده آل مثل کافه رستوران اورین صمیمانه و مودبانه است و مغایر با خواسته مشتری کاری را انجام نمی دهند.

 درست نیست که کارکنان رستوران ها ، جایگاه نشستن مشتریان را تعیین کنند. به جز در مواردی که افراد مجرد را از خانواده ها دور کنند.

 فضای سالن باید تمیز، عاری از هرگونه حشره، صدا وشلوغی باشد و سیستم های گرمایشی و برودتی باید به مقتضی زمان به صورت مطلوبی فعال باشند.

یک رستوران با تمامی این موارد داشته و رعایت نماید.

رستوران های خوب و باتجربه، به میزان پخت غذا اهمیت خاصی می دهند و از ارایه غذاهای نپخته یا سوخته به مشتری

شدیدا خودداری می کنند و در صورت بروز فورا آن را تعویض می نمایند.

استفاده از نوشیدنی های خنک در قوطی های آلومینیومی به همراه نی بهتر از هرنوع دیگرمخصوصا لیوان و یخ است.

مقالات پیشنهادی: کافه سنتی در انقلاب ، کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب

وقت شناسی :

هم خودمان می دانیم و هم دیگران که وقت شناسی در ایران، مفهومی ناشناخته و کم ارزش به حساب می آید. البته این موضع تنها به سیستم(کشور یا منطقه) وابسته نیست و به فرد نیز مرتبط می باشد.

یادتان باشد : زمان شروع شیفت کاری شما به معنی زمان آماده بودن شما برای کارتان است نه به معنی زمان رسیدن شما به محل کارتان.

کافه رستوران اورین سعی میکند تمام مواضع را در نظر بگیرید و باتوجه به تایم شناسی و رزرو میزها و به موقعه و به تایم به مشتریان و میهمانان خود خدمات رسانی نماید.

یشتر هتلها و رستورانها مقررات واصول کارخاص خود را دارند. در هر هتل ورستوران اصول غیرمکتوبی نیز وجود دارد.

که بیشتر مربوط به رفتار شما نسبت به اموال هتل ورستوران ومیهمانانی است که شما ازآنها پذیرایی می کنید.

رفتار شما نسبت به اموال وتجهیزات رستوران وهتل باید به مثابه اموال شخصی تان باشد.

همیشه حق با میهمانان است

همیشه از خود بپرسید :

چگونه دوست داشتم به من خدمت شود این نگرش به شما این ایده را میدهد که چگونه باید خدمت کنید.

هنگام خوشامد گویی لبخند بزنید.از کاری که در حال انجام به آن هستید دست بکشید. خوش پوش باشید

 سوال بپرسید

چه کمکی می توانم به شما بکنم ؟ اگر نشسته هستید بلند شوید و با لبخند دست بدهید جملات

ابتدایی خوشامدگویی مثل سلام و احوالپرسی را بگویید.در زمان بدرقه مهمان خوب است هدیهای به عنوان یادبود به

او بدهید.

 مهمان برای پول خرج کردن به رستوران شما می آید واینکه او وارد شود وهرکسی مشغول کار خودش باشد خوشایند نیست

در کافه رستوران اورین اولویت با مهمنانان است و همیشه سعی دارند حق با انها باشند.

مفهوم رستوران باید با محل وموقعیت رستوران هماهنگی داشته باشد وبرعکس موقعیت ومحل رستوران هم باید با مفهوم

رستوران هماهنگ باشد. موقعیت ومحل رستوران باید به مذاق رستوران بازارهدف خوش آید.

( منظور منافع ومزایا مورد انتظار است) لذا صاحبان رستوران باید پول بیشتری بابت غذا های منوی خود از مشتری بگیرند.

طراحى محیط رستوران :

یكى از مؤلفه هاى مهم طراحى :

عنصر ِحس مى باشد.

هر رستوران و یا فست فـود و یا حتى كــافى شاپى در كنار كیفیت بالاى خود باید باعث تعادل عاطفى هر حواس پنجگانه َبصرى،شایى و ِشنوایى شودبویایى، لامسه، . این تعامل باعث قوى ترشدن برند شما خواهد شد.

طراحى ِارگونومیك :

دانش بکار گیری اطلاعات علمی موجود درباره انسان در طراحی محیط کار ویا به عبارتی ارگونومی یعنی کاهش فشارهای چسمانی وروانی در محیط کاررستوران و یا فست فود شود

تمامی این موارد میتواند مثال خوبی برای مدیریت یک رستوران خوب باشد. البته که کافه رستوران اورین در طراحی کافه رستوران تمامی موارد را رعایت کرده تا به بهترین نحو پذیرای میهمانان خود باشد.

یک مدیر رستوران باید تمامی موارد زیر را رعایت کند البته کافه رستوران اورین هم برای بهتر شن خدمت رسانی به میهمانان و مشتریان خود تمامی این موارد را رعایت میکند.

مقالات پیشنهادی: کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران ، رستوران سلف سرویس در تهران

تهیه منوها

انجام تبلیغات

استخدام نیرو اعم از آشپز، گارسون و…

اطمینان یافتن از توانمندی و مهارت کارکنان

5ارائه آموزش یا برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان در زمینه

های کاری آنها :

برای مثال برای گارسون ها دوره های آموزش طریقه رفتار با

.مشتری را برنامه ریزی می کند

حفظ نمودن انگیزه کارکردن  پرسنل جهت رسیدن به بالاترین استاندارد ها در

خدمت رسانی

سازماندهی شیفت های کاری

مدیریت و کنترل موجودی، بودجه و کارکنان

 نظارت کرددن بر رعایت قانون و پرتکل های بهداشتی و رعایت ایمنی در کار

و تهیه نمودن امکانات رفاهی و جانبی جهت آسایش بیشتر مشتری ها مثل

محوطه بازی برای کودکان، پارکینگ مناسب و...

داشتن رفتاری مدبرانه و مودبانه

توانایی انگیزش و مدیریت کارکنان

مهارت عالی در جذب مشتری و ارائه خدمات مناسب به او -13داشتن سلیقه خوب در کار برای انتخاب نحوه چیدمان سالن، دکور

سالن، جنس ظرف های مورد استفاده جهت سرو غذاها و.....

 به کار بردن خلاقیت و نوآوری در تهیه منوی غذا ها ، چیدمان ها، روش های

تشویقی

مهارت های ارتباطی قوی

 توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پر فشار

 توانایی خوب در کارتیمی و توان سازماندهی و برنامه ریزی کارها

کافه رستورانها چون در دوبخش کافه و غذا کار میکنند بسیار برنامه ریزی و مدیریت دقیق تری باید داشته باشند. کافه رستوران اورین هم چون باتوجه به این که کافه رستوران میباشد این مثله شامل حالش میشود.

دستیار، سرپرست و یا سوپروایزر مسئول استخدام و آموزش کارمندان،تدوین برنامه کاری و مسئول روند برنامه باز و بسته شدن رستوران است.

مقالات پیشنهادی:رستوران بوفه در تهران ، رستوران های خوب تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران

برآورد کلی از ویژگیها و مشخصات محل کار

ویژگیهای محل رستوران خود را با بازدید کردن و تخمین پتانسیل مکان قرارگیری ،آن تعیین نمائید پیشنهادات بیشتری دربارهی ویژگیهای مکانهای خاص در فصل جستجو برای یافتن مکانی که مخصوص شما باشد آورده شده است در این مرحله لازم است که اصول کلی زیر را مدنظر قرار دهید:

ویژگیها و مشخصات بازار این مورد شامل اطلاعاتی درباره ی شرایط اقتصاد محلی افراد بیکار رشد جمعیت و پیشرفت یا پس رفت صنعت میباشد. به طور کلی، این اطلاعات را میتوان از طریق سازمانهای توسعهی ،اقتصادی شهرداری مناطق سازمان جواز دهی ساخت ساختمانهای شهری دانشگاههای ،محل ،روزنامه ها سازمانهای مرتبط با شرکت های سود ده محل، بدست آورد.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

مقدار پولی که مشتری مایل به خرج کردن است. این ارقام از مؤسسات آمارگیری هزینه و درآمد مصرف کنندگان بدست آمده است. برای دستیابی به این اطلاعات میتوانید به سایت مؤسسات مراجعه نمائید. اطلاعات بدست آمده حاصل آمارگیری از منازلی است که در آنها لیست هزینه های مصرفی ثبت میگردد. اطلاعات حاصل شده از آمارگیری های سالانه به شما کمک میکند تا متوجه شوید هر مشتری برای غذایی که خارج از خانه صرف میکند چه مقدار پول هزینه مینماید این اطلاعات بر حسب موارد مختلفی بدست آمده اند، ناحیه ای ناحیه مدنظر سن سطح درآمد و تحصیلات

دفاتر آمارگیری هم منابع اطلاعاتی خوبی برای این نوع دادهها میباشند. این دفاتر هر پنج سال یک بار اطلاعات معاملات و داد و ستدهای انجام گرفته را ارائه میدهند. این اطلاعات آماری روی وب سایت آنها در قسمت بازرگانی تحت عنوان مشاهدات اقتصادی ثبت شده است.

اگر هر کافه رستورانی بتواند امار خود به درستی و دقت دربیارد میتواند در اینده رستوران خود بهترین برنامه ریزی را داشته باشد.

کافه رستوران اورین هم در این راستا داری برنامه ریزی برای هرچه بهتر شدن خدمات به مشتریان خود میباشد.

میرسیم به این مثله که شما یک مدیر رستوران هستید و میخواید مکان مناسب برای رستورانتان را انتخاب کرده و آن  را افتتحاح نمایید.

مقایسه کردن و مورد سنجش قرار دادن

پیش از اینکه برای خرید یک مکان جدید اقدام کنید، خیلی مهم است که لیستی از ارقام پیش بینی فروش، به همراه جزئیات طرح تهیه نمائید مطمئن شوید این مکان جدید که میخواهید در آنجا یک رستوران احداث نمائید ظرفیت و توانایی فروش موفقیت آمیز و تولید کار برای شما دارد یا خیر. یک روش بسیار تأثیرگذار برای برآورد کردن و پیش بینی نمودن فروش، مقایسهی اطلاعات رستورانهای کوچک تر که در مکانهایی شبیه به مکان شما ولی در محیطهای کوچک نیز قرار دارند میباشد به یاد داشته باشید این تشکیلات مشتریهای یکسانی جذب مینمایند. اگر دارای یک رستوران غذاخوری با قیمتهای متوسط هستید از اطلاعات و شرایط سایر رستوراهای غذاخوری با قیمت متوسط برای انجام یکمان

کار مقایسه استفاده کنید توجه کنید این رستورانها الزاماً نباید در همان منطقه ای باشند که رستوران شما قرار دارد ولی شرایط و معیارهای آماری دو رستوران باید مشابه و . باشد. برای این کار شباهتها و تفاوتهای دو رستوران را از لحاظ مسائلی مانند نما اندازه و مساحت آنها لیست غذایی که ارائه میدهند و تعداد مشتریهایی که به آنها سرویس می دهند با هم مقایسه نمائید. این نوع مقایسه ها یک امر ساده در تحقیقات و مشاهدات میباشد. رویکردهای زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ضوابط و معیارهایی را که میخواهید مورد بررسی قرار دهید، لیست کنید بیرون بروید و این رستورانها را از نزدیک مشاهده نمائید. ببینید که این رستورانها تا چه حد رستوران شما شبیه هستند و یا چه تفاوفت هایی باهم دارند آیا میتوانید خودتان را بایک رستوران خوب و ایده ال مثل کافه رستوران اورین مقایسه نمایید.

موقعیت مکانی و محل کاسبی

در پروسه ی مکان یابی جهت احداث یک موسسه ی ارائه غذا مهم ترین فاکتور اهداف تجاری هر شخص میباشد فاصله ای که مشتریها برای رسیدن به رستوران می پیمایند بستگی به عقاید و طرز فکر شما دارد برای مثال اگر صاحب یک مسافرخانه ی شهری هستید مشتریها باید در حدود چند ساعت راه طی کنند تا به رستوران خارج از شهرتان برسند.یا اگر شما صاحب کافه رستوران اورین هستید باید به فکر مشتریانتا باشید اگر شما فقط برای صبحانه ها سرویس دهی دارید به احتمال زیاد مشتری هایتان از خانه هایشان در حدود چند دقیقه راه می پیمایند تا به رستورانتان برسند. شناخت مناسب از محیط محل کار داشتن  نقش خیلی  مهمی و در انتخاب کردن یک مکان مناسب جهت برپایی رستوران دارد با به اتمام رساندن کار، از نظرسنجی، اطلاعات کامل تر و مناسب تری جهت پی بردن به شرایط کار کردن در آن ناحیه خاص برخوردار خواهید شد. اگر از نقشه به کاربرده باشید کارتان خیلی آسان تر می شود. تنها یک خط در اطراف مکان هایی که سوزنهای زیادی دارد رسم کنید و آن کار را انجام دهید زمانی که حد و مرز محیط کار خود را رسم می نماید باید عوامل متعددی را در ذهن خود مدنظر قرار دهید.

رقبا تعداد رقبای محیط کسب و کارتان را محاسبه نمائید این کار میتواند تأثیر زیادی روی مقدار فروش تان داشته باشد.

هزینه های پرسنل و استفاده نمودن از امکانات در دسترس

هنگامی که در جستجوی یک مکان مناسب هستید، همیشه هزینه های نیروی کار و مسئله ی استفاده از امکانات موجود را در گوشه ی ذهن خود داشته باشید، بخصوص اگر تحقیق های شما در یک ناحیه ی جغرافیایی گسترده باشد. برای مثال اگر شما در حال حاضر در تهران یا شیراز زندگی میکنید و در فکر نقل و انتقال به اصفهان هستید، به احتمال زیاد با مشاهده نرخهای نیروی کار در شهر جدید دچار بهت زدگی خواهید شد به ادامه ی مطالب توجه نمائید.

منابع متعددی برای بررسی نرخهای نیروی کار وجود دارد. وب سایت آمارگیری اینترنتی و دفتر های آمارگیری را حتما بررسی کنید.

اظهارات سازمانهای توسعه ی اقتصادی میتواند اطلاعات نظرسنجی و مشاهدات دقیق زیادی در اختیار شما قرار دهد انجمن صنف رستوران داران نیز دارای اطلاعات مشاهدهای زیادی بخصوص در صنعت رستوران داری میباشد.

کافه رستوران اورین با توجه به ایم مسائل بهترین مکان را انتخاب کرده زیرا در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی را برای مشتریان و مهمنان خود راحتر کرده است.

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT