پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

هتل های غرب تهران


هتل های غرب تهران، تاریخچه صنعت هتل داری مدرن، پر از کارآفرینانی است که تمایل داشتند در مقیاس بسیار بزرگ کسب شهرت و ثروت کنند. اواخر سال 94 هتل اسپیناس پالاس در غرب پایتخت احداث شد. این هتل بزرگ با سالن‌های بزرگ و سوئیت ها و بخش های عمومی خود به عنوان نمونه ای مجلل از هتل‌های غرب تهران معرفی می‌شود، از دیگر هتل های بزرگ و نام آور در آن ایام می‌توان به هتل های زنجیره ای نووتل اشاره کرد.

m/هتل های غرب تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

فرانت آفیس یا پذیرش در هتل های غرب تهران مرکز سلسله اعصاب یک هتل محسوب میشود. ارتباطات و حسابداری به عنوان دو فاکتور مهم کاری در فعالیت واحد فرانت آفیس است. ارتباط موثر با میهمانان، کارکنان و بخش های دیگر هتل در ایجاد یک تصویر خاطره انگیز از میهمان‌نوازی اهمیت بسزایی دارد. وقتی شما شروع به درک مفاهیم اصولی کار در هتل های غرب تهران که استاندارد و منظم هستند، میکنید،

نقش مهمی را که یک فرانت آفیس (پذیرش) در حفظ این هیجان برعهده دارد به خوبی درک خواهید کرد. پاسخ به سوالات میهمانان در مورد سرویس هتل، درخواست‌های پایان‌ناپذیر بخش بازاریابی و فروش برای کسب اطلاعات دقیق در مورد وجود اتاق میهمان و سوالات بخش خانه داری در مورد رزرو میهمانان از وظایف روزمره ای است که به طور منظم و بدون وقفه از سوی پرسنل فرانت آفیس هتل انجام می‌شود.

عملکرد حسابداری با شیوه پست مدرن در یک هتل و ثبت هزینه ها در ارائه انواع سرویس های میهمان داری بسیار اهمیت دارد. از آنجا که خدمات سرویس رسانی در هتل های غرب تهران، شبانه روزی و بیست و چهار ساعته است.

حتی گاهی احتمال دارد میهمانان تمایل داشته باشند حساب های خود را در هر زمان از شبانه روز، روز و شب که مایل باشند، دریافت و تسویه کنند. بنابراین اطلاعات حساب میهمانان، نزد پرسنل مالی فرانت آفیس (صندوق) باید همواره آماده و اطلاعات حساب میهمانانشان به روز باشد. سازماندهی این داده ها، اولویت اول مدیریت فرانت آفیس محسوب می شود.

سطح شاخص های فروش سرویس (تعداد میهمانان ودرامد به دست امده) مبحث مهمی در هتل های غرب تهران در صنعت هتل داری است. فراگیری این اطلاعات جاری برای سرمایه گذاران تجاری و هدایت کنندگان بازار و همچنین دانشجویان و افراد حرفه‌ای در بازار کار ضروری و لازم است.

شاخص های فروش و درامد، موقعیت یک هتل را در فروش اتاق های موجودی به صورت روزانه نشان میدهد. در صورتی که فرصت فروش روزانه از دست برود، دیگر نمی توان آن را برای روزهای آینده تکرار کرد. افراد حرفه‌ای شاغل در سطوح مدیریتی در صنعت هتل داری باید قادر به تجزیه و تحلیل این موضوع که چه کسانی مشتریان آن ها خواهند بود و چرا این گونه مشتریان جذب هتل آن ها خواهند شد، باشند.

کلاس های بازاریابی، چگونگی تشخیص خریداران یک محصول یا خدمات خاص یعنی میهمانان بالقوه در یک هتل را آموزش می دهند. در چنین کلاس هایی نشان می دهند که یک بازاریاب حرفه ای چگونه از طریق اطلاعات انسانی(سن، جنس، وضعیت زناشویی و مقوله های شغلی افراد) و اطلاعات روانشناسی (نیروهای احساسی و انگیزشی) بازارهای بالقوه را ارزیابی می‌کند. عامل اصلی در به وجود آمدن مشتری برای استفاده از یک محصول یا سرویس خاص که به دفعات در طی دوره شغلی خود در صنعت هتل داری آن را تجربه می کند، یک مدیر برنامه ریزی باسابقه است.

مقالات پیشنهادی: بهترین هتل های تهران با قیمت ،  بهترین هتل های تهران برای عروسی، هتل میدان فردوسی تهران

یک مدیر باید برای سودآوری در شغل خود برنامه‌ریزی کند. این برنامه‌ریزی باید دلایل این که یک مشتری چرا یک محصول یا یک سرویس را خریداری می‌کند و چه عواملی روندهای، نیاز به دریافت تسهیلات اقامتی در میان مشتریان را افزایش یا کاهش می‌دهد را مدنظر قرار دهد. چنین عواملی عبارتند از: افزایش زمان فراغت، توجه به مباحث تفریحی و خوشگذرانی، افزایش درآمد، توجه به مسائل رفاهی، حرکت به سمت خانواده های کوچک تر، افزایش تجربه سفر، روند های گسترده و پیچیده اقتصادی و سیاسی، تغییر ذائقه، فرهنگ و روش زندگی در جامعه، افزایش ضریب ایمنی در هنگام سفر، قوانین تاثیر گذار بر تجارت، کار و صنعت و موارد مشابه دیگر که باعث توجه عمومی به سفر و افزایش راندمان کاری در صنایع وابسته به گردشگری به ویژه هتل داری شده است.

افزایش زمان فراغت به شکل تعطیلات آخر هفته سه روزه، تعطیلات همراه با حقوق، کاهش مدت زمان کاری به ۴۰ ساعت در هفته یا حتی کمتر و بازنشستگی زودهنگام، صحنه را برای رشد صنعت گردشگری و هتل داری در جهان به ویژه در هتل های غرب تهران باز گذاشته است.

یک هتل در تهران پر رونق چیزی است که باید به آن افتخار کرد. رساندن هتل به مکانی که در آن سودآور و موفق باشد، نیازمند کار زیاد و بررسی دقیق است. هتل‌ها بر زندگی مهمان‌ها تأثیر می‌گذارند که تعداد کمی از کسب‌وکارهای دیگر تأثیر می‌گذارند. هتلداران باید مراقبت ویژه ای داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که تجربه هتل آنها تأثیر مثبتی بر مهمان می گذارد.

تجربه مهمان در اکثر موارد مرتبط با موفقیت یک هتل بسیار مهم است. یک هتل می تواند موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی درجه یک داشته باشد، اما اگر مهمانان هتل شما را برای اقامت در آن ناامید کننده بدانند، هرگز رونق نخواهد گرفت.

محدود کردن ویژگی های کلیدی یک هتل موفق دشوار است. ما توانستیم در مورد پنج دسته تصمیم بگیریم که هتلداران اگر می خواهند موفق شوند باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

هتل لاکچری تهران با بهترین ویژگی های لوکس مانند معماری مدرن، امکانات منحصر به فرد، غذاهای ایرانی و بین المللی فوق العاده، ملحفه ها و تخت های نرم، ماساژ درمانی و موارد مرتبط با سلامتی. تهران به عنوان پایتخت هتل های لوکس و دیدنی زیادی را با خدمات بی عیب و نقص، پرسنل توجه و مهمان نوازی بی عیب ارائه می دهد. مهم نیست که برای چه هدفی سفر می کنید، می توانید برای هر یک از این هتل های مجلل تهران به صورت آنلاین رزرو کنید.

هتل های غرب تهران، در طی سال پذیرای مسافران زیادی می باشند. این شهر مدرن که جاذبه های گردشگری بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهد، هتل های زیادی نیز دارد که انتخاب بهترین محل اقامت را کاری دشوار می کند.

در سال های اخیر شاهد ساخت چندین هتل شیک و مجلل در تهران بوده ایم که در کنار هتل های معروف و معتبر باید به هتل های شیک و نوساز نیز اشاره کرد.

هتل‌های غرب تهران می‌توانند با همه بودجه‌ها، از بهترین هتل تهران پنج ستاره گرفته تا هتل‌های بوتیک با طراحی سنتی و مدرن و برخی اقامتگاه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه برای مسافران مقرون‌به‌صرفه سازگار شوند.

پایتخت ایران، تهران، به دلایل زیادی در بین گردشگران مشهور است. وجود جاذبه های مختلف از جاذبه های تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی تنها دلیل جذب گردشگران برای سفر به ایران و سپس بازدید از تهران است. تعداد زیادی از گردشگرانی که سالانه به تهران سفر می کنند، بدون توجه به اهداف و اهدافشان، باعث شده تا این شهر دارای مراکز اقامتی متعددی باشد. به این دلیل که فعالان گردشگری در ایران به ویژه در شهر تهران، پایتخت، با اهداف و اهداف متفاوتی در صدد برآوردن خواسته های گردشگران هستند.

سفر به تهران و تمایل به گذراندن شب در هتل های مجلل کار چندان مهمی نیست زیرا هتل های 5 ستاره زیادی در تهران وجود دارند که امکانات و خدمات مسافرتی روز را به مهمانان خود ارائه می دهند. این هتل های مجلل تهران همگی آماده پذیرایی از مشتریان خود با اقامتی فراموش نشدنی هستند. تقریباً همه آنها دارای اتاق های بزرگ با امکانات رفاهی عالی هستند. همچنین می‌توانیم این هتل‌های 5 ستاره و هتل‌های لوکس را به عنوان بهترین هتل‌های غرب تهران معرفی کنیم. همه آنها مطابق با آخرین استانداردهای صنعت گردشگری هستند.

چیزی که در این شهر منحصر به فرد است، هتل های بوتیک تهران هستند. این هتل ها منحصر به فرد هستند زیرا اگرچه کوچک هستند و تعداد اتاق های آنها از صد اتاق بیشتر نمی شود، اما تقریباً در همه موارد فوق العاده لوکس هستند. بر اساس مقیاس رتبه بندی، اکثر آنها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند، به عنوان هتل های پنج ستاره رتبه بندی می شوند. این نوع اقامتگاه ها که قبلاً در مورد آنها صحبت شده است در ردیف هتل های گران تهران قرار می گیرند. اگرچه ممکن است در ابتدا گران به نظر برسند، اما ارزش آن را دارد زیرا مشتریان خود را هنگام خروج از تهران کاملا راضی می کنند.

m/هتل های غرب تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

برای کسانی که ترجیح می دهند به صورت اقتصادی به تهران سفر کنند و یک  داشته باشند، گزینه های دیگری نیز دارد. بهترین هتل های تهران با قیمت مناسب و به صرفه مکان هایی هستند که در آن واحدهای اقامتی و خدمات مناسب با قیمتی ارزان تر از هتل های 4 یا 5 ستاره به شما ارائه می دهند. آنها همچنین راحت هستند و علاوه بر این نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای گذراندن یک شب ندارید.

مکان، موقعیت مکانی این عبارت رایجی است که در املاک و مستغلات استفاده می شود، اما در مورد هتل‌های غرب تهران نیز صدق می کند. هنگام سفر، مهمانان معمولاً به دنبال منطقه خاصی برای اقامت هستند. سرمایه گذاری در هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری رایج یک حرکت تجاری هوشمندانه است.

با این حال، اگر هتل شما نزدیک هیچ جاذبه توریستی بزرگی نباشد، چه؟ شما محکوم به فنا نیستید، فقط بازاریابی نوآورانه تری نیاز دارد. هر منطقه دارای ویژگی ها و جاذبه های خاصی است. اگر هتل شما در منطقه‌ای است که مسافران کمتر از آن بازدید می‌کنند، بهتر است مکان خود را در وب‌سایت خود بازاریابی کنید.

در دنیای اینترنت محور امروزی، بررسی های آنلاین تاثیر جدی بر موفقیت هتل‌های غرب تهران دارد. اگرچه منتقدان سنتی سفر و غذا هنوز وجود دارند، اینترنت هر کسی را قادر می‌سازد تا با شرایط کمی به یک منتقد آماتور تبدیل شود.

اختراع پلتفرم های بررسی آنلاین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا بازخورد صادقانه را آزادانه با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ممکن است یک یا دو بررسی بد به عنوان یک اتفاق تصادفی تلقی شود، اما هتلی که به طور مداوم نظرات منفی دارد، مسافران علاقه مند را منصرف می کند.

به عنوان یک هتلدار، شما می خواهید از نظرات منفی مداوم خودداری کنید. به همین دلیل است که هتلداران عاقل به طور مداوم شهرت آنلاین خود را زیر نظر دارند. وقتی هتلی یک یا دو نقد منفی دریافت می‌کند که به موضوع یا نگرانی خاصی اشاره می‌کنند، باید به عنوان سیگنالی برای رفع هر مشکلی در نظر گرفته شود.

نادیده گرفتن نظرات آنلاین شما یکی از مضرترین اقداماتی است که می توانید در صنعت مهمان نوازی انجام دهید. از هتل‌ها گرفته تا رستوران‌ها - بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسافران چگونه پول خود را در کجا خرج کنند. هتل هایی که اطمینان حاصل کنند که نظرات آنلاین بسیار مثبتی وجود دارد، تجارت بیشتری دریافت خواهند کرد.

هرچه هتلی بتواند برندسازی و تبلیغات خود را هدفمندتر کند، رزروهای بیشتری دریافت خواهد کرد. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید تبلیغ کنید - اما اگر به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا نکند، فقط هدر می رود. به همین دلیل است که برای هتلداران بسیار مهم است که جمعیت شناسی مهمانان معمولی خود را شناسایی و هدف قرار دهند.

بخشی از انجام موفقیت آمیز این امر به معنای تنظیم دقیق بازاریابی آنلاین خود برای دستیابی به گروه های مناسب است. پس از انجام این کار، مهم است که هتل شما تبلیغات ویژه و ویژگی هایی داشته باشد که برای جمعیت شما مهم است.

به عنوان مثال، هتلی که خانواده‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، می‌تواند برای مدت محدودی در یک شهربازی در مجاورت قیمت‌های تخفیفی ارائه دهد. به طور کلی، هرچه یک هتل بیشتر بتواند خدمات خود را با توجه به جمعیت خود تنظیم کند، کسب و کار قوی‌تر می‌شود . همانطور که قبلاً ذکر شد، تجربه مهمان برای دریافت افزایش رزرو و نظرات درخشان هر هتلدار ضروری است.

هنگامی که یک هتل تجربیات خلاقانه و سرگرم کننده را در محل ارائه می دهد، مهمان می تواند به راحتی تمام روز را در هتل بماند و احساس کند که از روز خود به خوبی استفاده کرده است. بسته به جمعیت شناسی، یک هتل می تواند تجربیات مختلفی را برای پذیرایی از گروه های مختلف ارائه دهد.

به عنوان مثال، هتلی که تعداد زیادی از بزرگسالان جوان را می بیند، می تواند با تجربیات خود به آن متمایل شود. برای فراتر از انتظارات بزرگسالان جوان، هتل‌ها می‌توانند کنرت های موسیقی ،  بسته‌های پیشنهادی برای تفریحات شبانه اطراف، ساعات کاری استخر فقط برای بزرگسالان و موارد دیگر را ارائه دهند.

هرچه یک هتل بتواند به مهمانان خود نشان دهد که خواسته های آنها را درک می کنند، بیشترین کسب و کار را برای هتل به ارمغان می آورد.

فناوری، به طور کلی، بخش جدایی ناپذیری از استراتژی بازاریابی یک هتل موفق است. فناوری هتل طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را پوشش می‌دهد - موتورهای رزرو مبتنی بر وب، برای هتل‌داران یک کمربند ابزار قوی از نرم‌افزار در دسترس امروزی دارند که به آنها کمک می‌کند هتل‌های خود را کارآمدتر اداره کنند و درآمد را افزایش دهند.

خدمات هتل، تعداد آنها و تعداد افرادی که در آن مشغول هستند به اندازه هتل و همچنین وضعیت آن بستگی دارد. به طور معمول، خدمات اولیه هتل شامل پذیرایی از مهمانان، سرویس اتاق، سرویس غذا، از جمله رستوران های موجود در هتل و امنیت است. گاهی اوقات در هتل های کوچک وظایف نگهبانی، آشپز و نظافتچی توسط خود مالک انجام می شود.

اخیراً صنعت هتلداری به سمت جداسازی بخش خدمات بین هتل ها گرایش پیدا کرده است. امروزه بسیاری از هتل ها برای گروه خاصی از گردشگران تفریحی ارائه می کنند. هتل‌های خانوادگی محبوب، هتل‌هایی برای تازه ازدواج کرده‌ها و هتل‌هایی برای افراد دارای معلولیت – هر یک از آنها مجموعه خدمات منحصربه‌فردی دارند. به عنوان مثال در هتل های خانوادگی به مشتریان خدمات مراقبت از کودک و اتاق های بازی ارائه می شود. در هتل برای تازه عروس ها خدمات ویژه ای برای مراسم عروسی وجود دارد. در هتل برای افراد معلول خدمات پشتیبانی پزشکی وجود دارد.

از جمله خدماتی که به طور غیرمستقیم به مشتریان مربوط می شود، به این معنی که آنها درگیر مراقبت مستقیم از مهمانان نیستند، خدمات بازاریابی و حسابداری هتل است. رزرواسیون که زمانی یکی از خدمات اصلی هتل محسوب می شد، امروزه به یک امر نابهنگام تبدیل شده است. امروزه مشتریان برای رزرو هتل از خدمات مجریان تورهای بزرگ استفاده می کنند. رزرو آنلاین از طریق خدمات آنلاین متعدد توریستی به طور فزاینده ای محبوب می شود.

 مقالات پیشنهادی:   -  -  - 

اما چه موادی هستند که یک اتاق هتل را واقعا عالی می سازند؟

برای مسافران روشنایی همه چیز است. هیچ چیز بدتر از نور ضعیف اتاق هتل نیست. شما این حس را می دانید که وارد غار می شوید. این فقط خیلی افسرده کننده است. پنجره‌های بزرگ و پرده‌های سفید شفاف دوست‌ داشتنی که نور خورشید می‌تواند از طریق آن عبور کند، ایده‌آل هستند. این فقط شما را با یک حس شگفت انگیز از آرامش را پر می کند. اما مراقب باشید زیرا اتاقی که ممکن است در طول روز دارای نور کافی باشد می‌تواند برای خوابیدن کابوس باشد. پرده‌های شفاف برای اجازه دادن به نور کافی در روز عالی هستند، اما همیشه برای حفظ آلودگی نوری در شب بهترین نیستند. بهترین اتاق ‌های هتل معمولاً دارای پرده‌ های ضخیم یا پرده‌ های سنگین‌ تر هستند که می‌توانید آن‌ها را بکشید تا اتاق سیاه کاملی را ارائه دهید. شب بیایید ، چند چراغ بالا و پایین خوش قرار و خوش سلیقه در تنظیم حال و هوا بسیار خوب عمل می کنند.

یکی از ضروری ترین ویژگی های یک اتاق هتل خوب ، دما است.

تنها یک چیز بدتر از یک هتل سرد وجود دارد و آن یکی از آن عرق گیرهای عجیب است. شما انواع افرادی را می شناسید، آنهایی که در شب از خواب بیدار می شوید و عرق می چکد و نفس می کشد. فقط سعی می کنید تهویه مطبوع را روشن کنید تا متوجه شوید که هیچ باتری در کنترل از راه دور وجود ندارد. شما ناامیدانه سعی می کنید پنجره ای را باز کنید تا آرامشی شیرین ایجاد کنید.

بهترین اتاق های هتل جریان هوای طبیعی خوبی دارند، نه خیلی گرم اما نه خیلی خنک . طبق علم، دمای ایده آل 16 درجه سانتیگراد است، اما می توان دما اتاق را بر روی حدود 20 درجه سانتیگراد نیز تنظیم کرد . این دمایی است که می‌توانید روکش‌ها را بردارید و  با خیال آسوده و با آرامش به استراحت بپردازید و بخوابید.

حال، برای افرادی که عاشق خوابیدن هستند، به تخت هتلی راحت خیلی نیاز دارند که آنها را تحت تأثیر قرار دهد. تخت ایده آل باید بزرگ باشد. بزرگتر از آنچه باید باشد. از این گذشته اقامت در هتل یک لذت است و همه ما سزاوار لوس شدن هستیم.

اولین باری که دست‌هایتان را از هم باز می‌کنید و به عقب روی تخت می‌افتید - و افرادی که تنها راه دسترسی به تخت هتل است - باید مثل این باشد که کرکی‌ترین ابر شما را کاملاً بلعیده است. همه نگرانی‌های شما باید فوراً محو شوند.

بسیاری از ما به طور غریزی وقتی احساس می کنیم یک تخت خوب را می شناسیم. با این حال، اگر شما یکی از روح‌های بدشانسی هستید که تمام عمر خود را با ناامیدی قبل از خواب سپری کرده‌اید.

m/هتل های غرب تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

هتل های غرب تهران

چرا ارائه غذا مهم است

هر سرآشپز باتجربه ای می داند که غذا خوردن چیزی فراتر از طعم و مزه است. در نهایت طعم، بعد از احساس اولیه دیدن غذای شما به وجود می آید. ممکن است یک جمله کلیشه ای به نظر برسد، اما مردم واقعاً با چشمان خود غذا می خورند. به همین دلیل است که ممکن است پس از تماشای تصاویر غذاهایی که به خوبی ارائه شده است، گرسنه شوید. بنابراین، ظاهر صرف غذای شما، یکی از شاخص های اصلی دلپذیر بودن وعده غذایی شماست.
ارائه غذا که به عنوان آبکاری غذا نیز شناخته می شود، موضوعی جذاب و پیچیده با قرن ها تاریخ است. اگرچه اغلب تصور می شود که اهمیت کمتری نسبت به طعم واقعی یک وعده غذایی دارد، اما برای افزایش طعم غذای شما و تعیین اینکه آیا از آن لذت می برید یا خیر، ضروری است.

ارائه غذا چیست؟

به زبان ساده، ارائه غذا به معنای چیدمان غذا برای بهبود ظاهر آن در بشقاب است. آخرین باری که تبلیغ یک رستوران فست فود را دیدید را در نظر بگیرید. وقتی برای سفارش همبرگری که در آگهی دیدید رفتید، ممکن است وقتی آن را باز کردید ناامید شده باشید، زیرا دیدید که تقریباً مانند تلویزیون کامل به نظر نمی رسید. با وجود اینکه طعم یکسانی دارد، اما برگر وقتی خوب به نظر می رسید برای شما اشتها آورتر بود. این قدرت ارائه غذا است!
عوامل متعددی وجود دارد که سرآشپزها می توانند هنگام تهیه یک غذای قابل ارائه در نظر بگیرند:
رنگ ها: رنگ های مواد غذایی نقش بسزایی دارند. در حالی که رنگ‌های روشن و پر جنب و جوش می‌توانند انرژی بیافزایند، رنگ‌های مکمل تضادی ایجاد می‌کنند که لایه‌های بصری را به غذا اضافه می‌کند و رنگ‌های بیش از حد کسل‌کننده ممکن است ناخوشایند به نظر برسند. با دیدن آنچه می خوریم، می توانیم طعم غذا را حتی قبل از اینکه طعم آن را بچشیم، در نظر بگیریم. علاوه بر این، رنگ‌های قرمز و سبز می‌توانند به ما نشان دهند که آیا یک غذا مغذی است یا خیر.
بافت ها: بافت به یک وعده غذایی عمق می بخشد. می توانید آن را با استفاده از غذاهای سفت و نرم یا سس های آب پاش به عنوان یک لمس نهایی برای ایجاد تنوع در بشقاب ایجاد کنید.
تم ها: یک ظرف حتی می تواند با تم های تعیین شده مطابقت داشته باشد. شاید این احساس کلی از شما یا یک غذای خاص باشد که با زمان یا منطقه ای از جهان مطابقت دارد. اگر به دنبال ظاهر خاصی هستید، می‌توانید رنگ‌ها، بافت‌ها را با هم ترکیب کنید و غذا را طوری سازماندهی کنید که آن تم را منعکس کند.
لایه بندی: لایه بندی غذا به چیدن آن در بشقاب اشاره دارد. برخی از روش‌های لایه‌بندی و ترجیحات ارتفاع اغلب می‌توانند یک وعده غذایی را برای چشم دلپذیرتر کنند.
بخش‌ها: کنترل قسمت‌های ظرف نیز بر تجربه شما تأثیر می‌گذارد. اگر بشقاب انباشته شده باشد و پر از غذا باشد، احتمالاً در مقایسه با زمانی که بشقاب شما قابل رویت است و به طور مرتب با غذا تزئین شده است، ذهنیت متفاوتی خواهید داشت.
تزیین: سرآشپزها برای تزئین غذای خود چاشنی هایی اضافه می کنند و به آن جذابیت زیبایی شناختی نهایی می دهند. این تزیینات کوچک ممکن است خسته کننده به نظر برسند، اما می توانند تطبیق پذیری و طعم های لازم را به یک غذا اضافه کنند.
در نهایت، یک بشقاب منظم که در زیبایی و جذابیت غذا قرار داده شده باشد، تجربه غذا خوردن را افزایش می دهد.

تاریخچه ارائه غذا

ارائه‌های غذایی مفصل به قرن‌های اولیه بازمی‌گردد و در کشورهایی مانند مقدونیه بسیار محبوب بود. نوازندگان با زنان رقصنده می نواختند، زیرا غذا و نوشیدنی بسیار زیاد سرو می شد. پرندگان و ماهی های پخته شده را در شکم خوک می گذاشتند و غذا را در بشقاب های نقره ای و کریستالی در کنار قاشق های طلایی و سبدهای نان عاج سرو می کردند.
این جشن‌ها فقط مختص ثروتمندان و قدرتمندان بود و جشن‌های مفصل و بیش از حد نمادی از موقعیت و طبقه آنها بود. در دهه 1800، ماری-آنتوان کرمه، که به عنوان اولین سرآشپز مشهور شناخته می شد، هنر آبکاری را به دوران ناپلئون بناپارت آورد. از آن نقطه، ارائه غذا به طور فزاینده ای در آشپزی و پخت اهمیت پیدا می کند.
سپس، ظهور غذاهای مدرن با تمرکز ویژه بر روی بشقاب ظاهر شد. در قرن بیستم، سرآشپزها شروع به تأکید بر سازماندهی کردند و از انبوهی از غذاها در یک ظرف جدا شدند. در نتیجه، ارائه غذا با تکیه بر هندسه و رنگ ها پیچیده تر شد. با گذشت زمان، سرآشپزهای بیشتری، به ویژه آنهایی که به دنبال سرو وعده های غذایی با کیفیت هستند، شروع به استفاده از آبکاری غذا با درجات مختلف اثربخشی کردند.
امروزه ارائه غذا بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. به لطف رسانه های اجتماعی، تبلیغات و دوربین ها، ارائه غذاهای خیره کننده فوراً در دسترس میلیون ها چشم قرار می گیرد. در برخی موارد، ظاهر غذای شما ممکن است مهمتر از طعم آن باشد. یک عکس در صفحه اینستاگرام یک غذاساز محبوب ممکن است کسی را تشویق کند که در یک مکان خاص غذا بخورد.
اگرچه رستوران‌ها به ارائه غذا در سطوح مختلف اهمیت می‌دهند، اما بدیهی است که سرآشپزها، منتقدان و مشتریان به طور یکسان برای ارائه غذا ارزش قائل هستند.

چرا ارائه غذا مهم است؟

در حالی که ارائه غذا دارای اهمیت تاریخی است، ممکن است کنجکاو باشید که چرا برای کسب و کار شما اهمیت دارد. در اینجا چندین دلیل وجود دارد که چرا باید اولویت بندی ظاهر غذا را در محل کار خود در نظر بگیرید.


1.بر برداشت اول تمرکز می کند
امروزه، اولین برداشت در صنعت غذا بسیار مهم است. با وجود رقابت زیاد، ایجاد یک برداشت اول قابل توجه می تواند ابزاری باشد که شما را بالاتر از بقیه قرار می دهد. یک غذای خوش طعم این قدرت را دارد که از بشقاب شام فراتر رود. یک عکس می تواند در دنیای دیجیتال بچرخد، لایک ها و پست های مجدد را جمع آوری کند و توجه را به غذای شما برگرداند. این پلتفرم های بصری بر نیاز به ارائه عالی غذا تاکید کرده اند.
با تمرکز بر ایجاد یک ارائه غذای عالی، می‌توانید اولین برداشت عالی را به مردم ارائه دهید و فرصتی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری داشته باشید.

2. حواس چندگانه را درگیر می کند
اگر واقعاً به نحوه غذا خوردن خود فکر کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که خوردن تجربه‌ای است که بسیار فراتر از طعم و مزه است. وقتی بشقاب غذای شما به میز شما می رسد، غذا را می بینید، بوی غذا را حس می کنید و حتی ممکن است صدای آن را بشنوید که برای شما آورده می شود. هر مرحله از تجربه باید برای پاسخگویی به میهمان و ایجاد تجربه تا حد امکان جامع و اصلاح شود.
یک وعده غذایی ممکن است بو و طعم دلپذیری داشته باشد، اما زمانی که بشقاب آشغالی از رنگ های گیج کننده است، ممکن است بو و طعم آن را از بین ببرد. به طور مشابه، یک غذا با طعم ملایم را می توان با یک ارائه عالی برابر کرد. در نهایت، ارائه غذا به مشتریان یک گام ضروری در فرآیند پخت و پز است تا اطمینان حاصل شود که کسی از غذای خود بدون تردید بر اساس ظاهر لذت می برد.

3. طعم غذا را بهتر می کند
این احتمالاً واضح ترین دلیلی است که ارائه غذا اهمیت دارد، باعث می شود طعم غذا بهتر شود. اگر تا به حال یک برنامه آشپزی را تماشا کرده اید که در آن تمرکز کاملاً بر روی تهیه یک وعده غذایی خیره کننده و خوشمزه است، ممکن است الهام بگیرید که با وعده غذایی بعدی خود در خانه کمی وقت بگذارید تا بتوانید طعم ها را بچشید. اگر کسی بتواند بگوید که غذا با هدف و طراحی برای چشم سازماندهی شده است، احتمالاً بیشتر روی طعم آن تمرکز می کند و به نوبه خود از آن لذت بیشتری می برد.

مقالات پیشنهادی : رستوران منتخب میدان انقلاب-رستوران عالی میدان انقلاب-کافه قلیون دار در انقلاب-کافی شاپ ارزان تهران-هتل های غرب تهران

m/هتل های غرب تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

4. تلاش خود را نشان می دهد
از بسیاری جهات، غذا خوردن یک عمل زیبا و قابل احترام است که به ما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنیم. این عنصر اغلب در انبوهی از فست فودها و رستوران های زنجیره ای پنهان می شود، اما سفارش غذا از یک رستوران به این معنی است که به آنها اعتماد دارید تا یک وعده غذایی خوب به شما بدهند. با صرف زمان برای ارائه وعده های غذایی خود، می توانید به مردم کمک کنید تا بهترین تجربه آشپزی ممکن را داشته باشند.
چگونه می‌توانید به مشتری نشان دهید که می‌تواند به شما اعتماد کند و شما تلاش و جزئیات را در تمام جنبه‌های غذایتان به کار گرفته‌اید؟ یک ارائه غذایی منحصر به فرد ایجاد کنید. این چیزی بیش از سازماندهی غذا در یک بشقاب است و ارسال پیام به مشتریان شماست. این نشان می دهد که شما مراقب غذا هستید و با ارائه با کیفیت به این اعتماد احترام می گذارید.

5. یک ظرف را از دیگری جدا می کند
اگر غذای مشابهی را ارائه می دهید که یک رستوران دیگر سرو می کند، ایجاد یک ارائه منحصر به فرد می تواند غذا را کاملاً تغییر دهد. با یک حرکت ساده زیبایی شناختی، می توانید ظرف خود را با همان مواد اولیه به صورت جذاب تر سرو کنید و تجربه ای کاملا متفاوت را بدون قربانی کردن طعم و مزه ایجاد کنید.

6. ایجاد شخصیت
ساختن ارائه غذا راهی برای تزریق شخصیت به غذاهای شماست. این به شما این امکان را می دهد که تنها بر اساس ظاهر یک غذای خاص درست کنید، و حتی می توانید چیزی ماندگار و نمادین با کمی تغییر در طراحی ایجاد کنید.

7. بر خوردن آگاهانه تاکید می کند
خیلی اوقات، مردم از جایی به مکان دیگر عجله می کنند و اهمیت غذا خوردن می تواند در هرج و مرج روز گم شود. اما بیشتر مردم متوجه می شوند که شما می توانید با توقف و تمرکز بر طعم ها و بافت های مختلف غذا، ارزش بسیار بیشتری به وعده های غذایی خود بیافزایید. این چیزی است که به عنوان تغذیه آگاهانه شناخته می شود، که بر کاهش سرعت غذا خوردن برای افزایش طعم تاکید دارد.
با ایجاد یک ارائه غذایی که می خواهد مزه دار شود، غذا خوردن آگاهانه را القا کنید. به یاد داشته باشید که غذاهای انباشته شده در یک بشقاب همان الهامات ذهنی یک طراحی متفکرانه و ظریف را با تزئینات و توجه دقیق به رنگ ها و بافت ندارد. وقتی مردم ارائه شما را می بینند، ممکن است به طور غریزی سرعت خود را کاهش دهند تا ظاهر شما را بازتاب دهند و به نوبه خود، واقعاً می توانند از طعم غذای شما لذت ببرند.

نکات ارائه غذا

کشف اهمیت و معنای ارائه غذا یک چیز است اما عملی کردن آن می تواند چالشی کاملاً متفاوت باشد. در اینجا چند نکته برای تزئین غذا برای ایجاد یک وعده غذایی عالی آورده شده است:
ایجاد ارتفاع: ساختن بشقاب به صورت عمودی به جای افقی، ظاهری آراسته‌تر ایجاد می‌کند و زیبایی ظرف را افزایش می‌دهد.

از کنتراست استفاده کنید: از رنگ های متضاد برای افزودن جسارت و تحریک مشتریان خود استفاده کنید. رنگ‌های قوی و منحصربه‌فرد احتمالاً طعم‌های جالبی را برای افراد ایجاد می‌کنند. به جای استفاده از رنگ های مصنوعی، می توانید از موادی استفاده کنید که مستعد رنگ های چشمگیر هستند، مانند هویج، گل کلم بنفش و لوبیا سبز.
تطبیق تم ها: برای ارتقای سطح بعدی غذای خود، می توانید موضوع غذای خود را با کسب و کار خود مطابقت دهید. این یک راه موثر برای نشان دادن سطح جزئیات به مشتریان و ایجاد احساس تداوم و راحتی است. وقتی مردم غذا می‌خورند، معمولاً می‌خواهند آرام باشند، و ارائه یک وعده غذایی که با موضوع کلی محل غذا خوردنشان مطابقت داشته باشد، می‌تواند تنها راهبردی برای تکمیل احساسات آنها باشد.
وعده های کوچک سرو کنید: سهم کوچکتر به زیبایی غذا توجه بیشتری می کند. به جای اینکه فقط روی تمام کردن آنچه در بشقابشان است تمرکز کنند، یک قسمت کوچک به کسی القا می کند که غذا را بچشند.
ظروف غذاخوری مناسب را انتخاب کنید: انتخاب مواد غذایی مناسب به اندازه سازماندهی خود غذا مهم است. انتخاب ظروف غذاخوری مناسب می تواند به معنای هر چیزی باشد، از انتخاب اندازه و شکل بشقاب تا پیدا کردن ظروف نقره و رومیزی مناسب.
این نکات برای آبکاری غذا می تواند به شما کمک کند تا بتوانید ظروف خود را به سطح بالاتری ببرید، مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید و توجه بیشتری به غذای خود جلب کنید. وقتی غذایی را تحویل می‌دهید و ارائه می‌کنید که در طول فرآیند پخت و پز و آبکاری به آن فکر کرده‌اید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما تجربه‌ای بی‌نظیر خواهند داشت.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT