پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

هتل در تهران


هتل در تهران، بخش مالی در هتل در تهران اطلاعات خود را از طریق کارکنان صندوق فرانت آفیس که نشانگر و شرح فعالیت معاملات مالی روزانه است را در قالب سوژه و اطلاعات مورد نیاز محاسبات حسابرس شب دریافت و منتقل میکند. این اطلاعات همچنین برای اندازه‌گیری توانایی مدیران برای رسیدن به اهداف تعیین شده و بودجه بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن جا که فرانت آفیس در هتل در تهران فراهم کننده حساب ها با اطلاعات مالی برای صدور صورت حساب و نگهداری دفاتر کارت اعتباری است، این دو بخش باید پرداخت و اتهامات را از طریق دستگاه ارسال و یا سیستم مدیریت اموال ارائه دهند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

هتل در میدان انقلاب تهران

 اطلاعات جمع آوری شده توسط کارکنان فرانت آفیس، اولین گام در فرایند حسابداری واقعی میهمان برای بخش مالی می باشد. بدون گزارش درست و صحیح روزانه توسط کارکنان فرانت آفیس و حسابرس شب، بخش مالی نمی تواند اطلاعات مالی صحیح را برای مدیران و سرپرستان تهیه کند. البته ممکن است این ارتباط در قالب گزارش باشد. با این حال، فرانت آفیس و بخش مالی اغلب به صورت شفاهی با یکدیگر ارتباط دارند. این دو بخش، همواره در ارائه خدمات میهمان‌نوازی اشتراک دارند و زمانی که صحبت از حساب و کتاب می شود، بحث و تبادل اطلاعات اجتناب‌ناپذیر است.

پرسنل بخش غذا و نوشیدنی گاهی اوقات از بخش مالی پول نقد دریافت می کنند. این هزینه برای خرید اقلام در آخرین لحظه برای یک سالن تشریفات یا رستوران و یا برای بهره مندی از فرصت های برنامه ریزی نشده برای ترویج میهمان‌نوازی است. دستورالعمل های خاص مربوط به محدودیت پول نقد، زمان چرخش، تایید قبلی، امضاء مجاز و رسید خرید توسط رئیس دفتر، مدیر کل و فرانت آفیس گسترش یافته است. این دستورالعمل ها کمک به حفظ پرداخت می کنند.

بخش تاسیسات و ارتباط این بخش با فرانت آفیس در خصوص وضعیت اتاق و درخواست تعمیر و نگهداری می باشد. کارکنان واحد تاسیسات باید وضعیت اشغال هتل را، قبل از رسیدگی به مشکلات لوله کشی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع بدانند.

اگر اتاقی رزرو شده، هر دو بخش از یک قالب زمانی استفاده می کنند که میهمان بتواند از اتاق استفاده کند یا به اتاق دیگر اختصاص داده شده فرستاده شود. تلاش برای ارائه بهترین سرویس و راه حل برای شرایط دشوار است. ارتباط با برنامه ریزی بین مدیران در هتل در تهران در این دو بخش ضروری است تا سبب اختلال در ارائه سرویس و خدمات به میهمان و همزمان با ارائه خدمات میهمان‌نوازی، ایجاد مشکل و نارضایتی ننماید.

مقالات پیشنهادی:  ،  ، 

برای مثال زمانی که میهمان در خصوص وضعیت سیستم لوله کشی حمام کمک میخواهد، آیا سرویس دهی می بایست در زمان حضور میهمان در اتاق انجام شود یا بلعکس. به همین ترتیب، ممکن است میهمان برای تعمیر و سرکشی از سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه هوا، تلویزیون و یا مبلمان اتاق با فرانت آفیس تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کند، برای انجام سریع کار، پرسنل فرانت آفیس باید ضمن انتقال موضوع شکایت میهمان به واحد مهندسی و تاسیسات، برنامه ریزی واحد مهندسی را تا زمان پایان عملیات پیگیری و جهت آسودگی خیال مهمان نتیجه را به اطلاع او برساند.

وجود ارتباط و همکاری صمیمی بین بخش‌های حراست و فرانت آفیس در ارائه میهمان‌نوازی برای میهمانان مهم و حیاتی است این دو بخش از نزدیک به هم کار می کنند تا برای حفظ امنیت میهمانان، کنترل سیستم های آتش نشانی و اطفاء حریق و موارد اورژانسی و حفظ امنیت که از نگرانی های مهمان است که با همکاری این دو بخش مهیا می‌شود. همه عضو تیم فرانت آفیس در هتل در تهران باید در حالت آماده باش برای افرادی که در لابی ایجاد تناقضات اخلاقی می نمایند، با بخش امنیتی همکاری کنند. این دیدگاه حرفه ای، امنیتی اجازه می‌دهد تا فرانت آفیس به حمایت از حراست بپردازد.

بخش مدیریت منابع انسانی ممکن است بر روی کارکنان فرانت آفیس تکیه کند و به عنوان نقطه عطف قرارداد برای پرسنل بالقوه در تمام بخش عمل میکند. بخش اداری نیز ممکن است دستورالعمل هایی جدید برای پرسنل فرانت آفیس داشته باشد. این دستورالعمل ها ممکن است نگرانی‌هایی در مورد بهداشت شخصی، اتمام یک برنامه کاربردی، شرایط لازم برای آموزش، تجربه و وضعیت تابعیت باشد.

خرید سیستم مکانیزه برای هتل در تهران، یک تصمیم مالی مهم تلقی می شود. به کارگیری چنین سرمایه ای می‌تواند گردش نقدینگی در هتل را با مشکل جدی روبرو کند. اگر سرمایه گذاری به طور واقع گرایانه در نظر گرفته نشده باشد، ممکن است سود هتل در تهران را با خطر جدی روبرو کند. در این بخش درباره اهمیت برآورد و تحلیل نیازها تاکید شده است. اموال هتل که نیازها را با برنامه های کاربردی کامپیوتر منطبق کرده، در هنگام استفاده از کامپیوتر واقع گرایانه ترین مزیت هزینه ای را ایجاد کرده است. کنترل کننده ها در مراکز اقامتی هتل در تهران معمولاً از هزینه‌های هر بخش آگاه هستند. نحوه پرداخت اضافه کار پرسنل در پایان هر ماه، جذب نیروهای پاره وقت در بخش‌های مختلف در ایام شلوغ و فصول پرکار در سال و دیگر موارد مورد نیاز مالی برای تهیه صورت حساب سود و زیان ماهیانه، که تمام این اطلاعات در صورت استفاده از سیستم مکانیزه کامپیوتری به ما نشان می‌دهد که آیا هزینه ای که برای ایجاد شبکه های کامپیوتری صرف شده است، در مقایسه با سرویس ارائه شده توسط سیستم، منطقی بوده است یا خیر؟

برای خرید یا اجاره باید تصمیم گرفته شود. هزینه کلی خرید، هزینه های مالی مرتبط، تخفیف نقدی و استهلاک، تنها بخشی از فرآیندی هستند که در صورت تصمیم گیری هتل برای خرید باید بررسی شوند. این ملاحظات باید در برابر تداوم گردش نقدی یا استفاده از شیوه پرداخت اجاره ای و مزایای مالیاتی اجاره، سنجیده میشود.

تعیین دوره بازپرداخت نیز به تصمیم گیری در مورد این موضوع که آیا نرم افزار کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر، ارتباط دارد. اگر کنترل کننده گزارش دهد که ۵ درصد از تمام تماس های تلفنی محلی در میز پذیرش ثبت نشده اند یا دو درصد از فروش هر ماه به خاطر این که چک لیست های مهمان به صورت نادرست در بخش غذا و نوشیدنی جمع زده شده است از بین میرود یا این که از طریق آماده سازی داخلی، چک های پرداختی برای هر دوره پرداخت ده ساعت صرفه جویی در اضافه کار می‌شود و دوره بازپرداخت را می توان محاسبه کرد. وقتی مدیران بخش، صورت حساب سود و زیان مربوط به بخش خود را با کنترل کننده بررسی می‌کنند، در می یابند سرمایه گذاری در آماده‌سازی تحلیل ها، در بلندمدت جواب خواهد داد. به خاطر داشته باشید که اگر یک سیستم نرم افزاری کامپیوتر تنها برای مدیریت کلیه سرویس میهمان و سیستم های حسابداری یا سیستم رزرو، توجیه مالی نداشته باشد اما در صورت نیاز تمام بخش‌ها، تهیه چنین سیستمی با صرفه خواهد بود.

سیستم مدیریت اموال بر اساس نیازهای میهمانان و برای ارائه سرویس بهتر به مشتری سازماندهی شده اند. گزینه های نرم افزاری فهرست شده تنها تعداد معدودی از گزینه های ارائه شده برای هتل در تهران می باشند. برای انجام این بررسی تصور کنید که هتل در تهران  شما مجهز به یک سیستم نرم افزار کامپیوتری است و سیستم مورد اشاره نصب و راه اندازی شده است و منوی نرم افزار فوق تمام برنامه های موجود در سیستم را ارائه می‌کند. رزرو، ثبت، وضعیت اتاق، ثبت در دفتر، تماس های تلفنی میهمانان، خروجی، حسابرسی شبانه، سوالات و گزارشات، مالی، خانه داری، غذا و نوشیدنی، تاسیسات، حراست، بازاریابی و فروش، پرسنلی، پست الکترونیک، ساعت و زمان این گزینه های فرصت شده در سیستم اند. کارمند پذیرش هتل در تهران می تواند با تایپ یا دنبال کردن دستورات روی صفحه به هر کدام از این برنامه ها دسترسی پیدا کند. هر برنامه شامل تعدادی برنامه فرعی است. اسنادی همراه با نرم افزار کامپیوتر شامل دستورات گام به گام کتبی و همچنین یک فلوچارت از برنامه‌های کلی و برنامه های فرعی است. این اطلاعات در نحوه آموزش پرسنل هتل در تهران بسیار مهم و با ارزش است. لیست های زیر نمونه هایی در ارتباط با برنامه های فرعی در منوی اصلی است: رزرو اطلاعات میهمان را دارد موجودی اتاق، سپرده‌ها، درخواست های ویژه، مسدود کردن، ورود و خروج، مهمانان vip و  cipتعداد میهمانان پیش‌بینی شده، آژانس های مسافرتی، پیام های میهمان و گزارشات را در بر دارد.

بخش رزرو شامل سیستم‌های فرعی دیگری است که می‌تواند اطلاعات هر میهمان یا گروه میهمانان را دریافت کرده و درخواست مهمان را با بانک اطلاعاتی یا اتاق های موجود کنترل کرده و این اطلاعات را ذخیره کند. اطلاعات میهمان از طریق یک تماس تلفنی یا اینترنتی دریافت می‌شود. تمام احتمالات مربوط به نوع و محل آن ها، نرخ اتاق و درخواست های ویژه را میتوان با موجودی های اتاق مطابقت داد. این اطلاعات را می‌توان حتی برای مدت ۵۲ هفته یعنی یک سال یا بیشتر در بسیاری از سیستم ها در هتل در تهران ذخیره کرد. حتی اطلاعات مربوط به تضمین‌های پرداختی در مورد رزرو های تایید شده به وسیله کارت‌های اعتباری یا بانکی، در این جا ذخیره می شود. جزئیات مربوط به سپرده ها، زمان ورود و خروج، لیست مهمان های بسیار مهم و تجاری vip و cip، میزان پیش‌بینی شده میهمانان و گزارشات مربوط به ذخیره جا (رزرو) به مدیر فرانت آفیس در انجام بهتر وظایف کمک می کند. میهمانانی که از یک هتل در تهران خارج می شود و می خواهد در نمایندگی همان هتل در مشهد برای همان شب جا ذخیره کند، می تواند در کمترین زمان ممکن رزرو خود را تایید کنند. اطلاعات میهمان در بانک داده ها وجود دارد و از طریق انتقال الکترونیک درخواست به کامپیوتر مرکزی مورد بررسی قرار می‌گیرد. دیگر آژانس های مرتبط نیز از روند مشابهی پیروی می کنند.

s/هتل در تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

ثبت در اصل check in یعنی رزرو، ثبت اطلاعات میهمان، موجودی اتاق ها در هتل در تهران، وضعیت اتاق ها، ایمنی، گزارشات، ورود فردی برنامه های ثبت اطلاعات میهمان، فرایند ورود را به طور قابل ملاحظه ای ارتقا داده است. از آنجا که اطلاعات در ذخیره جا ( رزرو ) گرفته شده است، زمان کمتری برای ثبت کارت مورد نیاز است. کارمند میز پذیرش هتل در تهران فقط نیاز به بررسی درخواست میهمان برای نوع اتاق، محل آن و نرخ اتاق به همراه موجودی و موقعیت اتاق دارد. امور مربوط به میهمانان بدون رزرو نیز به طور مشابه انجام شده و روش پرداخت نیز مشخص است. کلید کارتی را میتوان بعد از تغییر کد اتاق توسط سیستم امنیتی، صادر کرد. روند ثبت مهمان را میتوان به وسیله فرایند ورود فردی تکمیل نمود. این فرایند، مهمان را ملزم میسازد تا کارت اعتباری حاوی داده های شخصی و مالی خود را در یک ترمینال ورودی فردی وارد کرده و چند سوال ساده در مورد خود را پاسخ دهد.

میهمانی که از هتل در تهران به مشهد پرواز میکند، فرم ثبت مهمان را امضا کرده، منتظر میماند تا کارمند، وضعیت اتاق را کنترل کرده و کلید را به وی تحویل دهد تا فرایند ورود تکمیل شود. تمام اطلاعات مربوط به مهمان در هنگام انجام رزرو اولیه در تهران گرفته شده است. بانک اطلاعاتی مربوط به اطلاعات وضعیت اتاق از سوی خانه دار وارد سیستم کامپیوتری شده، در دسترس میز پذیرش قرار میگیرد.کارمند میز پذیرش اتاقی را که مهمان در آن استقرار مییابد، انتخاب کرده و یک کارت کلید برای وی صادر میکند. مجموع زمان مورد نیاز برای ثبت در این حالت کمتر از 5 دقیقه خواهد بود.

دسترسی آسان به اطلاعات وضعیت اتاق ها که از سوی خانه داری ارائه شده است، یکی از با ارزش ترین ویژگی های نرم افزار کامپیوتری در هتل در تهران است که مشکلات عملیاتی را کاهش داده و به بخش‌های دیگری که ممکن است نیاز به اطلاعات مشابه با بخش رزرواسیون داشته باشد، مانند خانه داری، مدیران و پرسنل فرانت آفیس، مهندسی و نگهداری، حسابرس شب، کارمند رزرواسیون و بخش های بازاریابی و فروش امکان استفاده می دهد. تمام این بخش‌ها به اطلاعات لازم در مورد در دسترس بودن اتاق که باید فروخته، نگهداری یا تمیز شود، نیاز دارند. خانه دار باید بداند که چه اتاقی از سوی مهمان هتل در تهران اشغال شده و نیاز به نظافت دارد، کارمند میز پذیرش باید وضعیت فوری اتاق ها را برای فروش مجدد آن ها بدانند، مهندسی و نگهداری باید برای کارهای تعمیراتی و به فرض مثال مسائل مربوط به روشنایی در هتل برنامه‌ریزی کند. حسابرس شب باید بررسی کند که چه اتاق هایی در طول روز فروخته شده است تا حسابرسی شبانه را تکمیل کند. مسئول رزرواسیون به اطلاعات مربوط به اتاق های مهمانان نیاز دارد و بخش بازاریابی و فروش هتل در تهران باید اطلاعات جدیدی در مورد موجودی اتاق ها داشته باشند.

ثبت کارها در دفتر یکی از اولین مزیت های درک شده به وسیله مدیریت فرانت آفیس است. در شرایط فوق نه تنها کار ثبت در دفاتر ساده شده است، بلکه درستی کار نیز تضمین گردیده است. در یک فرانت آفیس نیمه‌ خودکار که دارای یک ماشین ثبت است، کارمند پذیرش باید دفتر یادداشت جاری را بازیابی کرده، دفتر را برای درج صحیح مرتب کرده، کلید های صحیح را مشخص کند و یک بار دیگر دفتر را بایگانی کند.

نرم افزار دفتری باعث میشود که کار ثبت دفتر در نقطه فروش (رستوران، فروشگاه کادویی، کافی شاپ، استخر، اتاق بیلیارد و...) انجام شود. هزینه های مشابه همانند تماس های تلفنی را میتوان در دفتر الکترونیک در زمانی بسیار کوتاه ثبت کرد. انتقال و تنظیم با تایید به وسیله مدیریت در دفتر ساده ثبت شده است. هزینه های مهمان را میتوان با وارد کردن شماره اتاق، مقدار هزینه، بخش و نوع معامله در دفتر الکترونیک ثبت کرد. این داده‌ها در حافظه ذخیره شده و بعد از درخواست مسئول مربوطه یا هنگام خروج مهمان بازبینی می شوند. با این وجود صحت این هزینه ها بستگی به کارمند متصدی ترمینال نقطه فروش در بخش‌های مولد مانند رستوران دارد. وارد کردن شماره اتاق نادرست اتاق ۴۱۲ وارد شده به عنوان اتاق ۴۲۱ یا یک مبلغ نادرستی مثل ۲۳ هزار تومان در عوض ۳۲ هزار تومان منجر به ثبت نادرست شده و مشکلاتی را برای صندوق وجود می آورد.

مقالات پیشنهادی: هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران ، هتل لاکچری تهران ، هتل آپارتمان در تهران

اگر مهمان مایل باشد انعام پیشخدمت را به حساب اتاق خود بگذارد، بعد از این که کارمند پذیرش مبلغ را به پیش خدمت پرداخت کرد، این هزینه با وارد کردن شماره اتاق، کد بخش و نوع معامله، در دفتر الکترونیک ثبت می‌شود. با این وجود حسابرس شب، موارد مالی بخش های مختلف را بررسی و در صورت صحت، تایید می کند.

گزینه حسابداری تماس در یک نرم افزار کامپیوتری، سودآوری ایجاد شده به وسیله یک شرکت مخابراتی را توسعه می‌دهد. مشترک سیستم مخابرات هتل می تواند هزینه سرویس معقولی را برای هر تماس راه دور از مهمان درخواست کند. هتل در تهران میتواند از سیستم تلفن برای کسب درآمد استفاده کند. این مهم به همراه صحت ثبت الکترونیک، گزینه حسابداری تماس را بسیار مطلوب و پرسود ساخته است. در یک سیستم نیمه خودکار، کارمند پذیرش باید زمان و هزینه ها را از شرکت مخابرات گرفته و سپس هزینه ها را در دستگاه ثبت وارد کند. ضمن آن که هزینه تماس های محلی اغلب نادیده گرفته می‌شود. ویژگی حسابداری تماس نرم افزار کامپیوتری این است که اطلاعات مربوط به زمان، هزینه و دستمزد سرویس را بازیابی کرده و سپس این هزینه ها را در دفتر الکترونیک ثبت می‌کند. صحت پردازش هزینه های تلفن از طریق استفاده از حسابداری تماس نرم افزار کامپیوتری، به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. همچنین سیستم های حسابداری تماس هتل در تهران، جایگزین قفسه اطلاعات و کاغذ بازی مورد نیاز برای حفظ آن می‌شود. اطلاعات میهمانان هتل در تهران در هنگام ثبت به طور الکترونیک از پایگاه داده های مهمان منتقل می‌شود و نام مهمان و شماره اتاق می تواند به سادگی به دست آید.

مشکلات تسویه حساب مهمان مثل صف های طولانی، بحث بر سر هزینه ها و... به طور قابل ملاحظه‌ای با ویژگی تسویه نرم‌افزارهای کامپیوتری که ظرف چند ثانیه یک پرونده صحیح و مناسب و مرتب و کامل را برای مهمان چاپ می‌کند، برطرف میگردد. در سیستم نیمه‌خودکار، پرونده مهمانان هتل در تهران ممکن است حاوی هزینه‌هایی از میهمانان دیگر و حتی ممکن است هزینه های اخیر ثبت نشده باشند. صف های طولانی تسویه را می توان با این شیوه برطرف کرد. ثبت تماس تلفن راه دور اتاق ۲۳۴ به جای 334 در نرم افزار کامپیوتری تقریباً غیر ممکن است. مسئول میز پذیرش می تواند یک نسخه از پرونده مالی میهمان را برای بررسی در اختیار میهمانانی که می خواهد به شیوه سنتی تسویه کند ارائه دهد. میهمان روش پرداخت را در پذیرش تعیین کرده است یا با کارت اعتباری و یا بیعانه پرداخت کرده است. به وسیله نرم افزار کامپیوتری محدودیت های افزایش اعتبار نیز بررسی شده است. این کار به اجتناب از مانده بدهی بالا در پرونده میهمان کمک می‌کند و به شناسایی میهمانی که قصد خروج بدون پرداخت بدهی را دارد کمک می‌کند. حتی می‌توان خرید محصولات یا سرویس در آخرین لحظات را ثبت کرد. مهمان با تایید شیوه پرداخت، فرایند تسویه را تکمیل می‌کند. مسئول میز پذیرش ممکن است امکان انجام رزروهای آتی در این هتل یا دیگر هتل ها را در گروه زنجیره‌ای پیشنهاد کند و در آن صورت انتقال اطلاعات به طور الکترونیکی همزمان انجام می گیرد. گزارشات فعالیت‌های صندوقدار علاوه بر اطلاعات دیگر از قبیل تعداد خروج، زمان خروج در مورد تسویه های هر روز تحت نظارت قرار می گیرد.

حسابرس شب همیشه پر کار است، چون علاوه بر مسئولیت میز و ثبت هزینه های اتاق و مالیات باید معاملات میهمان در روز را تراز کند. افزایش اعتبار میهمانان، بدهکاری ها و بستانکاری ها باید به صورت روزانه تراز شود. بدهی هایی که از بخش‌های مختلف ارجاع شده است باید در مجموعه های مالی میهمانان ثبت شده و پرونده های مختلف میهمانان کنترل شود. پرداخت‌های نقدی میهمان باید با مانده های معوق میهمان حسابرسی و کنترل شود. اگر چه این کار یک فرایند ساده به نظر می‌رسد، اما روند آن میتواند پیچیده باشد.

نرم افزار کامپیوتری با جمع زدن فرم های مالی ارسالی از بخش‌های مختلف و پرونده میهمانان، کار شبانه را ساده می کند. این داده ها در فرم های گزارش استاندارد جمع‌آوری می‌شود و سپس اطلاعات مالی مختلف در گزارش روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از گزارش روزانه به وسیله مدیران هتل برای تعیین موفقیت مالی یک روز خاص استفاده میشود.

این ویژگی نرم افزار کامپیوتری به مدیران اجازه می‌دهد تا اطلاعات عملیاتی یا مالی را در هر زمان بازیابی کنند. مدیر فرانت آفیس در هتل در تهران ممکن است بخواهد تعداد اتاق های موجود برای یک شب خاص، موقعیت تعداد میهمانانی که باید پذیرش شوند، تعداد میهمانانی که در همان روز تسویه می‌کنند، وضعیت جاری اتاق ها از بخش خانه داری یا مانند معوق هزینه‌های میهمانان را کنترل کند. این گزارش ها را می توان به سادگی با یک نرم افزار کامپیوتری تهیه کرد. قبلا مدیر فرانت آفیس مجبور بود به تابلو مراجعه کند یا دفتر رزرواسیون را ورق بزند تا تعداد اتاق های موجود را تعیین کند. خروجی‌های مهمانان در یک روز از طریق بررسی ردیف اتاق ها تعیین می‌شود. گزارش مانده معوق تا زمانی که حسابرس شب گزارش روزانه و شبانه را تکمیل کند یا تا زمانی که مسئول میز وقت داشته باشد تا تمام پرونده های جاری میهمانان را بررسی کند به تعویق می‌افتد. ویژگی سوالات یا گزارشات نرم افزار کامپیوتر مدیران را قادر می‌سازد تا دیدگاه روزآمدی از عملیات و امور مالی داشته باشند.

مقالات پیشنهادی: هتل یک ستاره تهران ، هتل های تهران روی نقشه ، رستوران های خوب تهران ، رستوران انقلاب تهران

الگوی حسابداری دفتر پشتیبانی یک نرم افزار کامپیوتری به مدیریت مالی هتل در تهران کمک میکند روند فشرده ثبت حساب های پرداختنی، انتقال حساب های دریافتی از دفتر مهمانان به دفتر شهر، جمع آوری و ارائه لیست حقوق و دستمزد، آماده سازی بودجه و آماده سازی صورت حساب سود و زیان و ترازنامه را ساده کند. به طور مثال اطلاعات مالی در مورد یک فروشنده خاص یک بار در ترمینال موجود در دفتر پشتیبانی وارد میشود. سپس این اطلاعات از طریق بخش های مختلف در فرایند حسابداری منعکس میشود، از این رو اطلاعات مالی ارائه شده از طریق حسابرس شب میتواند برای گزارشات مختلف در دسترس قرار بگیرد. این ویژگی و ویژگی های دیگر به ساده ساختن فرایند حسابداری کمک میکند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

اکثر هتل های مدرن امروزی امکانات اولیه یک اتاق - تخت، کمد، میز کوچک، کولر یا بخاری و حمام را به همراه امکانات دیگری مانند تلفن با امکانات STD/ISD ارائه می دهند. یک تلویزیون با کانال کابلی، اتصال به اینترنت پهن باند.

همچنین ممکن است یک مینی بار حاوی تنقلات و نوشیدنی‌ها (مصرف آن به صورت حساب مهمان اضافه می‌شود) و واحد چای و قهوه‌سازی دارای کتری برقی، فنجان، قاشق و کیسه‌های حاوی قهوه فوری، چای کیسه‌ای، شکر و خامه.

در یک هتل بزرگ، بخش‌های خانه‌داری، پیشخوان، و تعمیر و نگهداری تحت تقسیم اتاق قرار می‌گیرند. این بخش ها با هم وظیفه نگهداری و فروش اتاق در یک هتل را بر عهده دارند. در بیشتر هتل ها، این بخش ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم درآمد بیشتری نسبت به سایر بخش ها دارند. این به این دلیل است که فروش اتاق حداقل 50 درصد درآمد یک هتل را تشکیل می دهد.

بیشترین حاشیه سود یک هتل از اتاق حاصل می شود، زیرا یک اتاق، پس از ساخت، می تواند بارها و بارها اجاره داده شود. بخش اتاق توسط مدیر بخش اتاق اداره می شود که مدیر دفتر جلو، خانه دار اجرایی و اغلب مهندس ارشد به او گزارش می دهند.

بخش خانه‌داری مسئول تمیزی و نگهداری قسمت‌های جلوی خانه و همچنین قسمت‌های پشتی خانه است تا مانند روز اولی که ملک هتل برای تجارت افتتاح شد، ظاهری تازه و زیبا داشته باشد. این بخش توسط خانه دار اجرایی یا در هتل های زنجیره ای مدیر خانه داری اداره می شود.

طبقه بندی استاندارد هتل ها: سیستم طبقه بندی ستاره یکی از پذیرفته شده ترین رتبه بندی هتل ها در سراسر جهان است.

هتل های تک ستاره: این هتل ها معمولا کوچک و مستقل هستند و محیطی خانوادگی دارند. ممکن است طیف محدودی از امکانات وجود داشته باشد که غذاها ممکن است نسبتاً ساده باشند.

هتل های دو ستاره: در این کلاس، هتل ها معمولا کوچک تا متوسط هستند و امکانات گران تری نسبت به هتل های یک ستاره ارائه می دهند.

هدف پذیرش و سایر کارکنان ارائه حرفه‌ای‌تر در سطح یک ستاره است و طیف وسیع‌تری از خدمات ساده، از جمله غذا و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کند.

هتل های سه ستاره: در این سطح، هتل ها معمولاً به اندازه ای هستند که از سطوح بالاتر کارکنان و همچنین کیفیت و دامنه امکانات به طور قابل توجهی بالاتر از طبقه بندی های ستاره پایین تر پشتیبانی می کنند.

هتل های چهار ستاره:انتظارات از این سطح شامل درجه ای از لوکس بودن و همچنین کیفیت در مبلمان، دکوراسیون و تجهیزات در هر قسمت از هتل است. اتاق‌های خواب نیز معمولاً فضای بیشتری نسبت به سطوح پایین ستاره ارائه می‌دهند. آنها به خوبی با مبلمان و دکوراسیون هماهنگ طراحی خواهند شد.

حمام های اختصاصی دارای دوش و حمام هستند. نسبت پرسنل به مهمان، با ارائه خدمات باربر، سرویس اتاق بیست و چهار ساعته، و خدمات خشکشویی وجود خواهد داشت. رستوران ها رویکردی جدی به غذاهای آن نشان خواهند داد.

هتل های پنج ستاره: اقامتگاه های بزرگ و مجلل را در سرتاسر هتل ارائه می دهند که مطابق با بهترین استانداردهای بین المللی است. طراحی داخلی باید با کیفیت و توجه به جزئیات، راحتی و ظرافت خود را تحت تاثیر قرار دهد. مبلمان باید بی عیب و نقص باشد.

خدمات باید رسمی، نظارت خوب، و بدون عیب و نقص در توجه به نیاز مهمان، بدون مزاحم باشد. این هتل سطح بالایی از مهارت فنی را نشان خواهد داد. کارکنان در تمام جنبه های مراقبت از مشتری آگاه، کمک کننده و به خوبی آگاه خواهند بود و کارایی را با حسن نیت ترکیب می کنند.

موقعیت مکانی هتل یکی از معیارهای اصلی مسافر برای انتخاب و حمایت از هتل است. هتل‌ها ممکن است در مرکز شهر، مناطق حومه شهر، مکان‌های طبیعی مانند ایستگاه‌های تپه‌ها و سواحل دریا، نزدیک بندر ورودی به یک کشور و غیره واقع شوند.
هتل مرکز شهر: هتل مرکز شهر در مرکز شهر و در فاصله کوتاهی از مرکز تجاری، مناطق خرید، تئاتر، دفاتر عمومی و غیره قرار دارد. ممکن است مرکز شهر لزوماً مرکز جغرافیایی نباشد، اما به منطقه ای اطلاق می شود که به عنوان قطب تجاری شهر در نظر گرفته شده است.

نرخ اتاق در این هتل ها ممکن است بالاتر از هتل های مشابه در سایر مناطق باشد تا سرمایه گذاری هنگفت انجام شده در زمین را پوشش دهد. آنها عموماً توسط مشتریان تجاری ترجیح داده می شوند زیرا آنها نزدیک بودن به محل فعالیت های تجاری خود را راحت می دانند.

هتل فرعی شهری: از آنجایی که هزینه زمین در مرکز شهر بیشتر است و فضا محدود است، برخی از کارآفرینان هتل خود را در نزدیکی حومه شهر می‌سازند. این هتل ها با ارائه امکانات مشابه به هتل های مرکز شهر، در مناطق حومه شهر واقع شده اند و از مزیت محیطی آرام تر برخوردارند. چنین هتل هایی برای افرادی که ترجیح می دهند از شلوغی و شلوغی یک شهر دور بمانند، ایده آل هستند. مدت اقامت مهمانان در این هتل ها ممکن است بیشتر از هتل های واقع در شهر باشد. نرخ اتاق در چنین هتل هایی متوسط است و ممکن است مسافران مقرون به صرفه را به خود جلب کند.

j/هتل در تهران

هتل توچال: هتل هایی که در یک مقصد توریستی مانند ایستگاه های تپه، سواحل دریا و حومه شهر واقع شده اند، هتل های تفریحی نامیده می شوند. این هتل ها محیطی بسیار آرام و طبیعی دارند. آنها بیشتر از شهرها دور هستند و در محیطی عاری از آلودگی قرار دارند. نرخ اتاق در این هتل ها بسته به خدمات اضافی ارائه شده ممکن است از متوسط تا بالا متغیر باشد.

این هتل ها امکانات اقامتی را با فعالیت های تفریحی مانند گلف، پشتیبانی تابستانی و زمستانی و غیره ترکیب می کنند. برخی از این هتل ها به عنوان مقصدی رویایی برای مهمانانی پیش بینی می شود که می خواهند از زیبایی های طبیعت لذت ببرند و تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشند. اشغال استراحتگاه ها معمولاً در زمان تعطیلات و آخر هفته که مهمانان می خواهند از روال هفتگی خود استراحت کنند بیشتر است.

هتل فرودگاه: هتل فرودگاه در مجاورت و سایر بنادر ورودی واقع شده است. این هتل ها با ارائه کلیه خدمات هتل تجاری، عموماً توسط مسافرانی که نیاز به توقف در مسیر دارند، حمایت می شوند.

متل: کلمه متل از ادغام دو کلمه موتور و هتل به وجود آمده است. آنها عمدتاً در بزرگراه ها قرار دارند و اقامتگاه های متوسطی را برای مسافران بزرگراه فراهم می کنند. توسعه شبکه های جاده ای گسترده در اوایل قرن بیستم منجر به افزایش افرادی شد که با وسایل نقلیه شخصی خود سفر می کردند.

 

طبقه بندی هتل ها بر اساس مشتریان

این هتل نیازهای مهمانان خود را برآورده می کند. هر فرد یا گروهی از افرادی که از یک هتل حمایت می کنند، مجموعه ای از الزامات متفاوتی دارند. در حالی که برخی اقامتگاه های مجلل را ترجیح می دهند، برخی دیگر دوست دارند در یک اتاق ساده و ارزان بمانند. برخی از آنها به امکاناتی مانند اتاق جلسات، مراکز تجاری و سالن های کنفرانس نیاز دارند، اگر سفرشان تجاری باشد.

به عنوان یک صنعت سرمایه بر، تنوع در نیازهای مهمان، هتل ها را از پذیرایی از همه نوع مسافران منصرف می کند. در نتیجه، هتل‌ها انتخاب می‌کنند تا با تامین نیازهای بخش‌های خاص مهمان، جایگاهی برای خود ایجاد کنند.

هتل سوئیت: هتل های سوئیت بالاترین سطح خدمات شخصی را به مهمانان ارائه می دهند. اتاق‌های مهمان عموماً شامل یک فضای نشیمن، یک آشپزخانه کوچک، کامل با یخچال و مایکروویو، یک اتاق خواب با حمام هستند.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران

امکانات بسیار سفارشی شده است و ممکن است شامل امکانات کمد ایمنی داخل اتاق باشد. این هتل ها توسط افراد مرفه و گردشگرانی که به تجمل علاقه دارند حمایت می شوند.

هتل مسکونی: همانطور که از نام آن پیداست، هتل های مسکونی برای مدت طولانی تری اقامت می کنند. این هتل‌ها عموماً توسط افرادی که در یک نمایندگی رسمی موقت در شهری هستند که محل اقامت خود را ندارند، حمایت می‌شوند. اقامت مهمان حداقل یک ماه و حداکثر دو سال است.

خدمات ارائه شده توسط این هتل ها متوسط است. پیکربندی اتاق معمولاً شبیه به هتل های سوئیت است. اتاق های مهمان به طور کلی شامل یک اتاق نشیمن، حمام و آشپزخانه کوچک هستند. آنها شبیه به آپارتمان کوچک فردی هستند.

این هتل‌ها رستوران‌ها یا اتاق غذاخوری کاملاً کاربردی برای مهمانان مقیم هستند و ممکن است خدماتی مانند خانه‌داری روزانه، تلفن، میز پذیرش و خدمات یونیفرم را ارائه دهند. میهمان ممکن است تصمیم بگیرد که برخی یا تمام خدمات ارائه شده توسط هتل آپارتمان را به صورت قراردادی انتخاب کند. هتل قرارداد اجاره ای را با مهمان امضا می کند و اجاره به صورت ماهانه یا سه ماهه پرداخت می شود.

هتل مسکونی/آپارتمان: همانطور که از نام آن پیداست، هتل های مسکونی برای مدت طولانی اقامت دارند و توسط افرادی که برای مدت طولانی اقامت می کنند حمایت می شوند. مدت اقامت ممکن است از چند ماه تا چند سال متغیر باشد.

هتل اقامت طولانی مدت : در عصر کوچک سازی امروزی، مدیران اغلب برای مدت طولانی از شهر خود دور هستند و به بیش از یک اتاق هتل نیاز دارند.

این هتل ها برای آن دسته از مهمانانی است که می خواهند برای مدت طولانی (از چند روز تا چند هفته) اقامت داشته باشند و نیازهای بلند مدت خود را با خدمات، امکانات رفاهی و امکانات ویژه مانند آشپزخانه های کامل با ظروف و ظروف آشپزخانه مجزا برآورده کنند. منطقه ای برای شستن لباس ها، خدمات خانه داری، خدمات خواربار فروشی و امکانات تفریحی. نرخ اتاق این هتل ها بر اساس مدت اقامت تعیین می شود.

هتل های اقتصادی: هتل های مقرون به صرفه با ارائه اتاق های تمیز، راحت و ارزان بر روی برآورده کردن اساسی ترین نیازهای مهمانان تمرکز می کنند. این هتل‌ها به عنوان هتل‌های اقتصادی یا خدمات محدود نیز شناخته می‌شوند، این هتل‌ها عمدتاً برای گروه‌های مسافرتی که دارای بودجه هستند جذاب هستند.

مشتریان هتل های مقرون به صرفه نیز ممکن است شامل خانواده های دارای فرزند، گروه های تور اتوبوس، افراد تجاری در حال سفر، تعطیلات، افراد بازنشسته و گروه ها باشند. این هتل ها دارای اتاق های مهمان تمیز و راحت، کافی شاپ، رستوران چند آشپزی، تلفن داخل اتاق و موسیقی و فیلم های کانالی هستند.

انواع اتاق مهمان هتل: یک هتل ترکیبی از اقامت، غذا، نوشیدنی و سایر خدمات و امکانات را به مهمانان خود می فروشد. محصول اصلی اقامت، اتاق است که یکی از منابع اصلی هتل است. سایر امکانات و مزایایی مانند محیط، دکور، امکانات رفاهی داخل اتاق و امنیت، افزونه ای هستند که در قیمت گذاری خدمات نقش بسزایی دارند.

هتل ها به منظور مطابقت با مشخصات و جیب مهمانان مختلف، انواع مختلفی از اتاق ها را ارائه می دهند که نیازهای خاص مهمانان را برآورده می کند. اتاق ها را می توان بر اساس اندازه اتاق، چیدمان، دید، دکوراسیون داخلی و خدمات ارائه شده طبقه بندی کرد. انواع اتاق های ارائه شده توسط یک هتل به شرح زیر است:

انواع اتاق مهمان هتل، اتاق یک نفره: یک اتاق یک نفره دارای یک تخت یک نفره برای افراد تک نفره است. ممکن است بنا به درخواست مهمان یک تخت اضافی (به نام تخت اضافی) به این اتاق اضافه شود و بر اساس آن هزینه دریافت شود. با این حال، مفهوم اتاق های یک نفره امروزه از بین رفته است. بیشتر هتل ها اتاق های دو نفره یا دو نفره دارند و در صورت استفاده از یک نفر، هزینه اتاق یک نفره را دریافت می کنند.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ ارزان تهران ، کافه سنتی در انقلاب ، کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب

اتاق دو نفره: یک اتاق دو نفره دارای یک تخت دونفره برای افراد دو نفره می باشد. بنا به درخواست مهمان ممکن است یک تخت اضافی به این اتاق اضافه شود و بر اساس آن هزینه دریافت شود.

سه اتاق: یک اتاق سه تخته دارای سه تخت یک نفره مجزا می باشد و می توان آن را سه مهمان اشغال کرد. این نوع اتاق برای گروه ها و نمایندگان جلسات و کنفرانس ها مناسب است.

اتاق چهارنفره: یک اتاق چهار نفره دارای چهار تخت یک نفره مجزا است و می تواند چهار نفر را با هم در یک اتاق در خود جای دهد

هتل در تهران
بزرگترین تصمیمی که هنگام سفر باید بگیرید این است که محل اقامت خود را انتخاب کنید. تصمیم گیری در مورد محل اقامت باعث ایجاد یا شکسته شدن بسیاری از روابط، تنش یا صرفه جویی در بسیاری از بودجه ها و از همه مهمتر، بهبود یا تخریب بسیاری از تعطیلات شده است.

اتاق‌های هتل به اندازه‌ای مهم هستند که وب‌سایت‌های بزرگی برای اطلاع رسانی درباره آن‌ها به دیگران اختصاص داده شده‌اند . می‌توانم بگویم اکثر اتاق‌هایی که در آن اقامت کرده‌اید ویژگی‌های اولیه یکسانی دارند: دیوار، در، تخت، سقف، توالت و دوش. اگر همه آن‌ها ویژگی‌های اولیه یکسانی داشته باشند، چه چیزی باعث می‌شود برخی عالی و برخی دیگر معمولی یا بد باشند؟ بیایید این تئوری را بیشتر بررسی کنیم و در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی یک اتاق هتل را عالی یا ضعیف می کند، صحبت کنیم.

1. تخت
یک تخت راحت کاملاً ضروری است، زیرا شما واقعاً برای دو چیز، دوش گرفتن و خواب، به اتاق هتل نیاز دارید. یک تخت بزرگ، نرم و کرکی چیزی است که مورد نیاز همه مسافران است، به خصوص پس از یک پرواز طولانی مدت از شهری به شهر دیگر. حتی اگر در یک اتاق کوچک و همچنین در هتلی کوچک اقامت داشته باشید، اما بزرگ‌ترین و راحت‌ترین تخت ممکن را داشته باشید، سفر و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

2. دوش
چیزهای زیادی وجود دارد که با دوش هتل می تواند درست یا غلط باشد، متغیرهای زیادی وجود دارد. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم:

فشار آب مناسب و توانایی حفظ دمای ثابت آب. شما نمی توانید با یک دوش یخی و سرد از حمام بیرون بیاید. همچنین شما نمی توانید برای استفاده از دوش آب گرم هر روز مسافتی را از هتل تا محلی دیگر طی کنید و اگر دوش آب گرم در دسترس نباشد، این موضوع بسیار تلخ و ناخوشایند خواهد بود و سفر شما را به تجربه ای تلخ تبدیل می کند.

اندازه دوش قطعا مهم است و دو سر همیشه بهتر از یک سر است. هر چه دوش بزرگتر باشد، بهتر است، و اگر که هتل اورین تهران اقامت کنید و دو سر دوش را همزمان روشن کنید و از یک دوش آب گرم لذت ببرید، متوجه خواهید شد که بنده شده اید.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات بی نظیر هتل اورین تهران با ما تماس بگیرید.

3. سرویس بهداشتی
برای اکثر افراد سخت است که به آنچه ژاپنی ها ارائه می دهند، از نظر توالت های هتل با کیفیت بالا نزدیک شود. صحبت از صندلی‌های گرم‌شده، تراوش‌های آب و صداهای جنگل‌های بارانی برای پوشاندن تمام صدای زنگ‌های شما و انواع ابزارهای سبک و غیره. اما فرهک کردن یک سرویس بهداشتی مناسب با فسار آب قوی و همچنین بهداشت مناسب و رعایت تمیزی و پاکیزگی، می تواند هتل شما را به یک انتخابهمیشگی برای مسافرین تبدیل کند.

4. نمای اتاق ها
حتی کوچکترین اتاق های هتل را می توان با منظره ای فوق العاده قابل تحمل کرد. به همین ترتیب، هیچ چیز بیشتر از قدم زدن در یک اتاق هتل زیبا با پنجره‌ای بزرگ و منظره پرنده‌ای از شهری که بازدید می‌کنید، خستگی شما را از بین نمی‌برد. در نتیجه با به کارگیری ابزار مناسب و بهره گیری از مهندسین با تجربه، تجربه ای دلچسب برای میهمانان خود رقم بزنید.

5. غذا و نوشیدنی
بیرون آمدن از رختخواب در یک استراحتگاه عالی، چرخیدن به سمت رستوران هتل و پذیرایی از تماشای یک بوفه صبحانه شگفت انگیز یکی از بهترین اتفاقاتی است که می تواند برای شما در یک هتل بیفتد. یک صبحانه عالی همراه با عزیزانتان و همچنین تجربه غذاهای خوب با قیمت مناسب، می تواند اقامت شما در هر هتلی را بسیار لذت بخش تر و خاطره انگیزتر کند.

s/هتل در تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

6. جزئیات


حوله
حوله های بزرگ، کرکی، تازه، سفید، هتلی. هیچ چیز به اندازه اینکه یکی از آن حوله ها را دور خود بپیچید یا اگر واقعا خوش شانس هستید، یک حوله حمام و چند دمپایی کوچک به شما احساسی عالی می دهد.

محصولات
در حین غوطه ور شدن در یک وان حمام بزرگ، از محصولات حمام هتل اورین تهران لذت ببرید یا با اسکراب بدن، شستشوی صورت و چیزهای کوچک اضافی مانند تلویزیون که می توانید در حین حمام تماشا کنید، احساسی فوق العاده برای شما رقم خواهد زد.

استخر
اگر خیلی، خیلی خوش شانس باشید، ممکن است جایی با استخر شنای خصوصی خود بمانید. هیچ چیز قابل مقایسه با لذت پرسه زدن با لباس شنای خود بدون هیچ شاهدی برای دیدن آن نیست، شما می توانید تمام موانع خود را از پنجره بیرون بیاندازید و برای چند روز احساس سلطنت کنید.

رعایت موارد بالا و همچنین موارد دیگری که در سایر مقالات وب سایت ما توضیح داده شده است، هتل شما را به یک هتل موفق تبدیل کرده، و تجربه یک اقامت فوق العاده را برای مسافرین رقم می زند. پس وقت را از دست ندهید و همین الان برای تعطیلات تابستانی خود، با هتل اورین تماس بگیرید.

7 ویژگی که به هر هتلی احساس یک هتل لوکس می دهد
بیاموزید که چگونه بهترین هتل ها در سراسر جهان اقامتی لوکس را ارائه می دهند:

1. رزرو ساده
چه به صورت آنلاین، چه تلفنی یا از طریق آژانس مسافرتی، بخواهید یک هتل را رزرو کنید، باید یک فرآیند ساده باشد. اگر سؤالی دارید، تغییراتی در رزرو اولیه خود دارید یا درخواست‌های خاصی دارید، باید به راحتی با یک فرد آگاه و مفید تماس بگیرید.

2. اولین تماس سریع و دوستانه
هنگامی که برای اولین بار به ورودی هتل می روید یا وارد لابی می شوید، برخورد اولیه شما چیزهای زیادی در مورد نوع مکانی که در آن اقامت دارید به شما می گوید.
اولین تماس مهمان با هتل، خدمتکار، دربان و پذیرش است. این کارکنان باید خوشامدگویی را با کلمات، لبخند و زبان بدن بیان کنند. آنها باید از پذیرایی از میهمانان خوشحال باشند و نه برای انعام.
البته ورود باید روان و سریع باشد، و همچنین باید منتظر چند حسن نیت اساسی باشید:
کارکنان پذیرش نباید با صدای بلند از نام کامل یا شماره اتاق شما استفاده کنند: این یک مسئله حفظ حریم خصوصی و امنیت است.
چمدان شما باید ظرف 10 دقیقه توسط پرسنل به اتاق شما تحویل داده شود. رفتار دوستانه و مفید کارکنان نشانه یک هتل لوکس هستند

بیشتر بدانید: هتل های تهران روی نقشه-هتل یک ستاره تهران-بهترین هتل تهران 5 ستاره-هتل نزدیک مترو در تهران

3. کارکنان شاد، مفید و آگاه
یک تفاوت اساسی بین نشاط ساختگی و گرمای واقعی وجود دارد. هتل‌های بزرگ افرادی را استخدام می‌کنند که ویژگی‌های بسیار خوبی دارند: مراقب، همدل، مهربان و شوخ. هریسون آنها را به عنوان افرادی توصیف می کند که به آرامی به مهمانان احساس راحتی و مهم بودن می دهند.
یکی از راه‌هایی که کارمندان خوب به این موفقیت دست می‌یابند، دانستن کافی در مورد تأسیسات و شهری است که در آن هستید، بنابراین وقتی یک سؤال اساسی دارید، مجبور نباشند شما را به شخص دیگری بسپارند.

4. اتاق های مهمان متمایز و مجهز که دقیقاً همان چیزی است که شما خواسته اید
یکی از راه‌هایی که هتل‌ها و استراحتگاه‌های بهتر خود را از زنجیره‌های پایین و متوسط متمایز می‌کنند، لهجه‌ها و امکانات متمایز است که به شما کمک می‌کند طعم محلی را تجربه کنید.
این شامل محصولات حمام و زیبایی باکیفیت، و نمونه‌ای از خوراکی‌های محلی مانند تنقلات و سایر خوراکی‌ها است. همچنین انتظار داشته باشید که کشو و کمد فضای کافی، چوب لباسی ، آب بطری رایگان، روپوش و دمپایی، و غیره حتما وجود داشته باشند.

توجه داشته باشید که آیا دقیقاً به نوع اتاقی که درخواست کرده اید اختصاص داده شده اید، از جمله:

طبقه یا سطح اتاق
موقعیت اتاق: طبقه، دید، نزدیکی به آسانسور و غیره.
طبقه‌بندی‌های ویژه: به‌عنوان مثال، اقامتگاه‌های مناسب برای حیوانات خانگی، معلولان
نوع تختی که درخواست کردید

5. خدمات در محل که خوشحال کننده است
البته اتاق‌های مهمان برای تجربه هتلی برتر بسیار مهم هستند، اما چیزی که واقعاً هتل‌های عالی را متمایز می‌کند، گستره و کیفیت خدماتی است که اقامت شما را به یک تجربه خاص تبدیل می‌کند.

مرکز تناسب اندام 24 ساعته
این تسهیلات باید حداقل شامل طیف وسیعی از تجهیزات اولیه باشد: تردمیل، دوچرخه ثابت، وزنه های آزاد، و تشک کف. در هتل اورین تهران ما امکانات اضافی استراحتگاه یک اسپا در محل را با خدمات ماساژ، صورت، و سایر خدمات زیبایی شناسی ارائه می دهیم تا به شما کمک کند واقعاً استراحت کنید.

یک لابی اجتماعی
به دنبال منطقه ای دور از ورودی پیش نویس، با نیمکت و وای فای باشید. خدمات بار برای لابی اجتماعی نیز خوب است.

خدمات ارجاع
قبل یا بعد از ورود به اقامت، باید با ارائه دهندگان قابل اعتماد برای نگهداری از کودک، نگهداری از حیوانات خانگی، راه رفتن با سگ و غیره تماس بگیرید.
و خدمات اولیه:
باز کردن و بسته بندی
خشکشویی
سرویس اتاق

6. انواع غذاها و نوشیدنی های عالی
حتی اگر می‌خواهید بیشتر وعده‌های غذایی خود را در خارج از هتل میل کنید، شهرت کافی برای رستوران‌های داخل هتل، شاخص خوبی از کیفیت کلی هتل است.
رستوران‌های هتل‌های ظریف‌تر باید انتخاب‌های ارگانیک در منو داشته باشند که مواد اولیه آن از تولیدکنندگان محلی تهیه شود. امروزه گزینه های گیاهخواری و وگان نیز ضروری است و سرآشپز هتل باید بتواند افرادی را که نمی توانند لبنیات و گلوتن بخورند، در خود جای دهد.

7. حل سریع مشکلات
اینجاست که بهترین هتل ها واقعا می درخشند. اولین کارمندی که مشکلی را به او گزارش می‌دهید باید مالک آن باشد و شخصاً مراقب باشد که وضعیت حل شود یا اینکه شما مستقیماً با شخصی که می‌تواند آن را حل کند در ارتباط هستید.
هتل هایی که بهترین پاسخ را به مشکلات نشان می دهند معمولاً یک مدیر مقیم یا یک رئیس در هر زمان در دسترس هستند.
وقتی با مهمانی درگیر می‌شوید که کمی مشکل دارد، باید کارهای بیشتری را انجام دهید تا اینکه آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به کارمند دیگری بسپارید. شما باید گوش کنید، نشان دهید که شرایط را درک می کنید، و ثابت کنید که برای درست کردن همه چیز هر کاری لازم است انجام می دهید.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT