پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بهترین هتل تهران از نظر مسافران


بهترین هتل تهران از نظر مسافران، یکی از مهم ترین وظیفه پذیرشگران و مسئولان رزرواسیون بهترین هتل تهران از نظر مسافران دقت و توجه به شخصیت و جایگاه اجتماعی افراد و مراجعین به هتل محسوب میشود. پرسنل فرانت آفیس و رزرواسیون در بهترین هتل تهران از نظر مسافران باید از عهده شناسایی و تشخیص اعتبار و شخصیت میهمانان برآیند تا مشخص گردد آیا میهمانان مورد اشاره شایستگی اقامت در این هتل را دارند یا خیر؟

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین یا کافه رستوران آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

بهترین هتل تهران از نظر مسافران در تهراندر صورت تشخیص عدم صلاحیت نام برده توسط پرسنل زبده و خبره ی این دو واحد یعنی پذیرش و رزرواسیون به شکل آبرومندی اعلام تکمیل ظرفیت و پوزش از ناتوانی از ارائه ی خدمات رزرو و پذیرش نماید. برای رسیدن به درک کامل و خطای کمتر پرسنل این واحد باید از حداقل دانش روان شناسی ساده و عمومی توام با تجربه برخوردار باشند. بنابراین می‌بینیم که در بحث اقامتی هم میهمانان اجازه انتخاب دارند و هم پذیرشگر و این ارتباط در صورتی که دو طرفه باشد کامل تر و مفیدتر خواهد بود.

 توضیح موازی مطلب فوق در کلامی دیگر در واحد رزرواسیون یعنی ذخیره جا و فرانت آفیس در چگونگی ارزیابی و ارزشیابی میهمانان در عملیات ذخیره جا و رزرواسیون به واحد مذکور بر می گردد و در حقیقت باید اعتراف کنیم به عبارت بهتر یکی از وظایف مهم مسئولان رزرواسیون های هتل های زنجیره ای، کنترل ضمنی شخصیت میهمانان درخواست کننده اتاق است به طوری که اگر در برخورد اولیه، مسئول رزرواسیون احساس کند میهمانان متقاضی در شأن و منزلت و سطح آن هتل نمی باشد، باید و قطعاً از انجام رزرواسیون به بهانه‌های مختلف و متعدد به نحوی که میهمانان متوجه موضوع نشوند، سرباز زنند.

پس از بیان مسئولیت واحد رزرواسیون در بهترین هتل تهران از نظر مسافران، نوبت به انجام این عملیات توسط پرسنل واحد فرانت آفیس می‌رسد. البته در صورتی که میهمان گذری (walk in) (میهمانانی که رزرو ندارند و اتفاقی داخل هتل شده اند) باشد تمام قواعد گفته شده برای پذیرشگر جاری است.

 بنابراین نتیجه می گیریم که با وجود تمامی مباحث شخصیتی و احترام آمیزی که از سوی مدیران بهترین هتل تهران از نظر مسافران همواره مورد تایید است، آنان موظف به عدم پذیرش میهمانان غیرمتعارف می باشند. هم چنین میزان اختیارات میهمانان در انتخاب بهترین هتل تهران از نظر مسافران نسبت به چگونگی عملیات پرسنل و ارائه خدمات مانند: درجه هتل، پذیرشگر، بل بوی، میزبانان، خانه دارها تعیین می گردد.

مقالات پیشنهادی: هتل در تهران ، رستوران با غذای فرنگی در تهران ، بهترین رستوران های غرب تهران ، هتل یک ستاره تهران

مثلاً مسئولیت گروه دورمن ها (Door man) ،از پرسنل بهترین هتل تهران از نظر مسافران در گذشته بسیار زیاد و قابل تامل بود، اما امروزه به دلیل آن که تقریباً تمام هتل‌های دنیا از درهای چهار پر، پنج پر و یا شش پر چرخان و هم چنین درهای الکترونیکی استفاده می کنند، دیگر نیازی به وجود دورمن (Door man) احساس نمی‌شود. اما چون این فرد با یونیفرم شکیل و زیبای خود مجاور درب ورودی اصلی هتل می ایستد و در حین ورود میهمانان با برداشتن کلاه خود و اجرای نیم کرنش در بدو ورودش به آن ها احترام می‌گذارد، حضورش از جنبه رعایت مسائل تشریفاتی، ضروری و موجه شده است.

انتخاب هتلی که به راحتی در دسترس باشد مهم است. وسایل حمل و نقل عمومی باید در نزدیکی شما باشد تا بتوانید به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد به مکان های مختلف سفر کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که موقعیت مکانی هتل امن و مطمئن باشد. اگر در مسافرت خود  تنها  هستید یا با بچه هایتان سفر می کنید. پس احتیاط بیشتری لازم است. هتلی که برای تعطیلات خود رزرو می کنید باید متناسب با بودجه شما باشد. قیمت کلی هتل به امکانات رفاهی و موقعیت مکانی بستگی دارد. همیشه باید نرخ هتل را از درگاه های آنلاین معتبر بررسی کنید. به دنبال پیشنهادات و بسته های جذابی باشید که شامل سایر خدمات و امکانات رفاهی نیز می شود. در صورت وجود در زمان رزرو آنلاین، می توانید گزینه تخفیف را نیز بررسی کنید

حفظ نظافت و بهداشت بهترین راه برای بهبود رضایت مشتری در هتل ها است. به هر حال، مردم برای تجربه آسایش بدون نگرانی در مورد تمیز کردن فضا، اقامتگاهی را در هتل رزرو می کنند. با این حال، تمیز کردن اتاق های هتل با بالاترین استانداردها آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. این فرآیندی است که به شما نیاز به داشتن یک استراتژی دارد. در زیر چند نکته برای حفظ سطح بالایی از نظافت در هتل آورده شده است.

برای اطمینان از رعایت استانداردهای بهداشتی هتل، به یک استراتژی موثر نیاز دارید که به شما کمک کند کارهای خانه داری را بهینه کنید. این به این معنی است که به تعداد پرسنل خانه داری در هر شیفت نیاز دارید و یک چک لیست نظافت برای هتل خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، تعداد خدمتکارانی که هر روز به آنها نیاز دارید، به سطح اشغال هتل در فصول اوج و غیر اوج مصرف بستگی دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای دانستن اینکه در هر شیفت به چند کارگر نیاز دارید، محاسبه زمانی است که نظافت خانه شما برای تمیز کردن و سازماندهی یک اتاق صرف می‌کند. سپس، تعداد اتاق هایی را که کارکنان شما می توانند در یک شیفت تکمیل کنند، تخمین بزنید.

اتاق‌های تمیز و منظم هتل، مهمانان را به رزرو محل اقامت و ارائه نظرات مثبت ترغیب می‌کند و در نتیجه شهرت هتل شما را افزایش می‌دهد. اگرچه حفظ سطح بالایی از تمیزی در یک هتل می تواند چالش برانگیز باشد، صاحبان هتل می توانند با دنبال کردن مراحل ساده به بهترین نتایج دست یابند. ابتدا یک استراتژی نظافت هتل و برنامه ریزی برای نظافت عمیق منظم ایجاد کنید.

چگونه هتل ها می توانند خدمات مشتریان خود را بهبود بخشند؟ خدمات مشتری جزء حیاتی هر کسب و کاری در صنعت مهمان نوازی، از هتل ها  تا رستوران ها است. یکی از مدل های کسب و کار که در آن خدمات به مشتریان اهمیت ویژه ای دارد، صنعت هتلداری است. در این مقاله، متوجه خواهید شد که چگونه هتل ها می توانند خدمات مشتریان خود را بهبود بخشند تا مشتریان بخواهند در مکان خود اقامت کنند. امروزه، اکثر مردم با جستجوی مقدمات اقامت، شروع به برنامه ریزی سفر یا تعطیلات بعدی خود می کنند. اگر هتلی دارای یک وب سایت باگ قدیمی باشد، مانعی برای ورود تعداد زیادی از مسافرانی است که به دنبال رزرو اقامت هستند. اولین قدم برای بهبود خدمات مشتریان هتل و بهبود امتیاز خالص تبلیغ کننده هتل شما این است که مطمئن شوید وب سایت شما جذاب و پاسخگو است.

G/بهترین هتل تهران از نظر مسافران

وب سایت مناسب نه تنها پر زرق و برق است، بلکه باید از نظر امکانات نیز گسترده باشد. این بدان معنی است که وب سایت شما باید اطلاعات دقیقی در مورد مکان ارائه دهد، صفحه ای داشته باشد که مشتریان بتوانند پاسخ سوالات رایج را در آن بیابند و سیستم رزرو را ارائه دهند. علاوه بر این، همچنین کمک می کند تا وب سایت شما فعال  و از نظر بصری جذاب باشد تا با سایر برندهای شما هماهنگ شود. قدم بعدی برای بهبود خدمات مشتریان در هتل، استخدام تیم مناسب است. نمایندگان خدمات مشتری در هتل ها اغلب وظیفه رسیدگی به مسائل بی شماری از خطاهای رزرو تا رسیدگی کردن مشتریان را دارند. با وجود تیم مناسب، می توانید مطمئن باشید که هتل  شما برای رسیدگی به هر مشکلی که بر سر راهش قرار می گیرد آماده است.

هنگام آموزش کارکنان هتل، حتماً بر اهمیت مهارت داشتن در پشتیبانی از راه دور و پشتیبانی حضوری تأکید کنید. تقاضاهای رو به رشد دنیای دیجیتال امروزی به این معنی است که مشتریان اغلب در انجمن های ارتباطی مختلف به تیم شما نزدیک می شوند. خدمات مشتری عالی برای خدمت به مشتریان شما بدون توجه به هر چیزی وجود دارد. کسب و کارهای بیشتر و بیشتری از فناوری جدید برای تقویت طرح خدمات مشتری خود استفاده می کنند. در حالی که داشتن یک وب سایت عالی بسیار مهم است، این تنها شروع استفاده از فناوری جدید برای بهبود خدمات مشتریان است.

اکنون گزینه های بیشتری نسبت به قبل برای هتلی وجود دارد که می خواهد مطمئن شود به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. روزهایی فقط با یک خط تلفن که مشتریان باید با آن تماس بگیرند، گذشته است. اکنون می توانید یک مرکز تماس از راه دور راه اندازی کنید تا مهمانان مجبور نباشند منتظر پاسخ سوالات خود باشند. همچنین می توانید از وب سایت و ایمیل خود برای پایگاه مشتری خود در زمان واقعی استفاده کنید. همچنین عاقلانه است که از نظرات مشتریان خود در مورد هتل خود به نفع خود استفاده کنید. آیا مهمان شما در طول اقامت خود تجربه بدی داشته است؟ چرا با آنها پیگیری نمی کنید تا بازگویی دقیق تری از آنچه اشتباه رخ داده است و چگونه می توانستید آن را برطرف کنید؟ راه اندازی نظرسنجی سریع از مشتریان یک روش آزمایش شده و واقعی در صنعت مهمان نوازی است. جمع آوری نظرات مهمانان خود یکی از دقیق ترین راه ها برای بهبود خدمات مشتریان هتل در آینده است. این کار را به طور منظم انجام دهید و مطمئناً نتایج مثبتی خواهید دید.

در صنعت مهمان نوازی، تعامل و رضایت مشتری شما از مهمترین عوامل تعیین کننده موفقیت شرکت شما است. در حالی که بسیاری از عوامل تأثیرگذار دیگر وجود دارد، اما تعداد کمی از عوامل دیگر وجود دارند که تأثیر مهمی بر موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت هر مکان هتل دارند. اگر می خواهید سود خود را بهبود ببخشید، تمرکز توجه خود بر روی مشتریان یک گام حیاتی است. برای افزایش رضایت مشتری، در اینجا هفت کار کوچک وجود دارد که می توانید انجام دهید و همه تفاوت را ایجاد می کند.

مقالات پیشنهادی: هتل های تهران روی نقشه ، بهترین هتل تهران 5 ستاره ، هتل لاکچری تهران ، هتل آپارتمان در تهران ، هتل در تهران

اگر می‌خواهید گزینه‌های نمونه‌ای را ارائه دهید، باید بدانید که استانداردهای صنعت چیست. مشتریان شما احتمالاً هتل شما را پر بازدید می کنند و شما را با تجربیات قبلی که داشته اند مقایسه می کنند. با انجام مداوم تحقیقات، می توانید درک کنید که چه چیزی انتظار می رود، چه چیزی می تواند به شما کمک کند تا هتل خود را به عنوان یک رهبر در تجارب و رضایت مشتری متمایز کنید و متنوع کنید. میهمانان شما می خواهند که در سود بیشتر از یک مشتری دیگر یا تعداد دیگری با آنها رفتار شود. همه چیز از آموزش نمایندگان خدمات مشتری برای خوشامدگویی به مهمانان با نام آنها گرفته تا ارسال ایمیل های شخصی قبل و بعد از اقامت گرفته تا یادداشت خوش آمدگویی دست نویس می تواند اقامت در هتل را بهبود بخشد.

یک راه عالی برای ایجاد رابطه با مهمانان، داشتن اطلاعات مفید است. چیزی که می‌تواند تفاوت بزرگ‌تری ایجاد کند، نکات و توصیه‌های داخلی از سوی مردم محلی است. در حالی که همه می‌توانند برای یافتن توصیه‌ها جستجوی اینترنتی انجام دهند، اما چند مورد شخصی می‌توانند تأثیر ماندگاری بر جای بگذارند.

وقت گذاشتن برای ارزیابی مجدد فرآیند ورود و خروج می تواند به بهبود رضایت مشتری شما کمک کند. هر کاری می توانید انجام دهید تا این کار را تا حد امکان آسان کنید. در روزگاری که همه خواهان تجارب سریع، ساده و شخصی هستند، ارزیابی هر معامله ای که با یک مهمان دارید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. همه چیز از احوالپرسی شخصی گرفته تا اجازه دادن به مهمانانتان برای انتخاب اتاقشان تا فرآیندهای خروج سریع  به مهمانان شما کمک می کند تا بهترین اقامت ممکن را داشته باشند.

هر جنبه ای از صنعت مهمان نوازی به شدت به خدمات استثنایی مشتریان وابسته است. واقعیت این است که شما با مردم کار می کنید و آنها به دنبال خدمات نمونه خواهند بود. اگر می‌خواهید هتل شما متمایز باشد، باید نمایندگان دلسوز استخدام کنید، خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان آموزش دهید و الگوبرداری کنید و از نمونه‌های کلیدی خدمات مشتری در صنعت خود بیاموزید. با یک ذهنیت رشد در سطح شرکت و خدمات همدلانه و با کیفیت به مشتریان، می توانید اعتماد مشتریان خود را ایجاد کنید. وقتی در صنعت هتلداری کار می کنید، باید بدانید که رضایت مشتری کلید موفقیت بلندمدت شماست. در حالی که ممکن است به خدمات مشتری عادت داشته باشید، اگر می خواهید رضایت مشتری خود را بهبود ببخشید و موفقیت بلندمدت خود را تضمین کنید، مطمئن شوید که این هفت تأثیر کوچک را در نظر بگیرید که می توانند همه تفاوت ها را ایجاد کنند.


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT