پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گرید ساختمانی با بارگذاری آژاکس

~ ماژول معرفی مقالات آژاکسی با فرمت های پست ~


هتل های میدان آزادی تهران؛ نقش مدیریت در ارائه سرویس برای ایجاد میهمان نوازی در هتل های میدان آزادی تهران نقشی موثر و پر رنگ و با اهمیت است. در این جا شروع یک بحث در مورد فراهم کردن میهمان نوازی کمی عجیب به نظر می رسد. هر چه باشد آیا اپراتورهای پذیرش هتل های میدان آزادی تهران، مرکز تلفن و دربانان که با افراد روبه رو میشوند و به میهمانان خوش آمدگویی می کنند، نیازهای فرانت آفیس را برآورده نمی کنـد؟ بلـه کارکنـان بـه صـورت مستقیم میهمان نوازی می کنند اما مدیران هتل میدان آزادی تهران باید پشت صحنه برای ایجاد طرحی که تضمین کند تلاش های آن ها دائمی و حرفه ای است کار کنند.

مدیران ممکن است تصمیمی بگیرند و یک یا چند تغییر خاص و فوری در مورد آموختن در مورد نیازهای میهمان که نادیده گرفتـه شـده است را اجرا کنند. مدیران هتل های میدان آزادی تهران ممکن است احساس کنند که تأثیر منفی کارکنان بی ادب، تنبـل يـا بی دقت باعث روابط عمومی نامناسب شده است و درست است که تأثیرات انباشته یک گروه از کارکنان که میهمانانی نظر منفی نسبت به آن ها دارند در بلندمدت احساس خواهد شد اما یک یا چند دستور برای رفع مشکلات میهمان فقط عواید کوتاه مدتی خواهد داشت.

m/هتل های میدان آزادی تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.


یک برنامه جامع که هدف آن برآورده کردن نیازهای بازار اصلی هتل یعنی میهمانانی که به طور مرتب با هتل کار می کنند، مبنایی برای انجـام بلندمدت و موفق میهمـان نـوازی فراهم می کند که به سودآوری هتل های میدان آزادی تهران کمک می کند.

مدیریت :

تعهد مدیران به یک برنامه مدیریت سرویس نباید سطحی باشد بلکه بایـد بـخـش لاینفک سازمان باشد زیرا برنامه ریزی مؤثر بازار، برنامـه هـای کنترل هزینه بودجـه بنـدی و مدیریت سرویس انسانی یک بخش ضروری می باشند. در حقیقت مدیریت سرویس، مشهودترین بخـش مسئولیت پذیری است زیرا بر تمام اهداف دیگر هتل تأثیر می گذارد. اغلب پرسنل هتـل آن قـدر در کاغذ بازی روزمره و عمل به ضرب الاجل ها درگیر میشوند که فراموش می کننـد چـرا کـار تجارت انجام می دهند. آن ها ممکن است قصد فراموشی نداشـته باشـنـد امـا ایـن مـوضـوع اكثـر اوقات اتفاق می افتد. وقتی مالک و مدیر عامل دریابند که مدیریت سرویس بـه پـر شـدن هـتـل کمک می کند، تعهد به یک تلاش بلندمدت امکان پذیر اسـت. بـرای تضمین موفقیـت ایـن تلاش ها، مسئولیت ایجاد، سازماندهی و انجام، باید به فردی در درون سازمان محول شود.

تیم مدیریت هتل میدان آزادی تهران باید به شخصیت هر کارمند احترام بگذارد، نیاز آن ها را درک کرده و به نقـش آن ها احترام بگذارند و برای حفظ رضایت شغلی و تشویق به رشد در حیطه توانایی و علایق آن ها تلاش کند. سنجش کلی بر مبنای تحقیقات مفصل نگرش کارمند انجام شـده بـه وسيله یک شرکت خارج از مجموعه و همچنین عواملی همچون چرخش کارکنان، ارتقا کارکنان در درون هتل و هتل های دیگر بستگی دارد. همچنین اهداف خاص مرتبط با فرد بر طبق نیازهـای هتل یا نیازهای شخصی مدیر تعیین و اندازه گیری می شوند. به عنوان مثال اجـرای یک تغییر برنامه ریزی شده در پاسخ نگرانی ها در نگرش.

مدیر فرانت آفیس معمولاً بر تلاش هـای مـدیریت سرویس نظارت دارد. دیگر رؤسای بخش های اصلی که بر کارکنانی که با میهمانان ارتباط دارند نظارت می کنند به هدایت سازمانی مدیر فرانت آفیس وابسته هستند. ذکر این نکته مهم است که مسئولیت انجام میهمان نوازی به میهمان در هر بخش همیشه بخشی از کار ناظر یا مسئول شیفت میباشد. تلاش های سازمانی ارائه شده به وسیله مدیر فرانت آفیس، به عنوان مبنایی برای طرحی همگون بـرای هتل های میدان آزادی تهران عمـل می کند.

مالک و مدیر عامل باید برای تضمین موفقیت برنامه، یک تعهد مالی ایجاد کنند. یک مؤلفـه مهم برنامه تشویق کارکنان برای میهمان نوازی به صورت مداوم میباشد. برنامه های تشویقی که برای خدمات میهمان راضی کننده است و دایم به کارکنان پاداش می دهند در تقویت این انگیزه مفید بوده و چنین برنامه هایی اغلب تضمین پول میباشند که باید در بودجه سالانه پیش بینی شده باشد و همانند هزینه های دیگر مشخص شوند. این مشوق ها ممكـن اسـت شـامل انتخـاب پاداش های پولی، نرخ ساعتی بالاتر، انتخاب شیفت یا تعطیلات بیش تر توسط کارمنـد بـاشـد.

میزبانی و سرویس دهی  :

میهمان نوازی انجام شـده در هتل های میدان آزادی تهران بـرای میهمانی که در یک صبح دوشنبه شلوغ وارد می شـود و میهمان نوازی انجام شده برای میهمانی که در یک شب یکشنبه خلوت وارد می شود نباید تفاوت داشته باشد. تعهد ایدئولوژیکی و مالی مدیران به همراه تلاش های سازمانی مدیر فرانت آفیس هتل های میدان آزادی تهران تضمین می کند که با این میهمان ها به طور مساوی برخورد شده است.

 ایجاد یک برنامه مدیریت سرویس دهی در هتل های میدان آزادی تهران اهمیت دارد و اهمیت نقش کارکنان در طراحی یک برنامه مدیریت سرویس، کمتر از تعهـد مـالی مالکین در ایجاد چنین برنامه ای نیست. اغلب اوقات وقتی کارکنان در مراحل طراحی دخالت داده شوند، به محصول نهایی نگاهی بی تفاوت خواهند داشت و افراد بخش بازاریابی و فروش بایـد نـگـران آن ها باشند. البته این گونه تفکر، همان چیزی است که نمی خواهید اتفاق بیفتد. متأسفانه ممکن است ما سرویس را وظیفه افراد دیگری بدانیم و مسئولیت خود به عنوان پرسنل فرانت آفیس را تهیه اوراق، هماهنگی با خانه داری برای آزاد کردن اتاق، پاسخ دادن بـه تـلفـن هـا، دستوردادن و غیره تصور کنیم و سرویس را صرفاً یک مفهـوم تخیلی پیشنهاد شده از سوی مدیران بدانیم. مدیر فرانت آفیس، که مسئول ایجاد یک برنامه مدیریت سرویس مؤثر میباشـد، به همراه مسئولان دیگر بخش ها، باید بر کارکنان تحت نظارت خود احاطه کامل داشته باشد.

از وجود نمایندگان بخش های مختلف شغلی و شیفت های مختلف باید در کمیته طراحی استفاده شود. گرچه طراحی به وسیله کمیته می تواند کاری پرزحمت باشد، مانند برنامه ریزی ملاقات ها، بررسی حقوق و افزایش دستمزد و...) اما تضمین کننده ایجاد یک برنامه مؤثر خواهد بود و اجازه می دهد طرح در مراحل طراحی به وسیله افرادی که باید آن را اجـرا کـنـنـد، بررسی شده و در صورت لزوم تغییر یابد تا روش های شفاف، اثربخش و عملیاتی به کار گرفته شود. در این برنامه، این وقت در اختیار کارکنان قرار می گیرد تا با برنامه های جدید سازگار شوند، البتـه بـه شـرطی که زمان برای ایجاد روند سازگاری وجود داشته باشد. در هر مرحله طراحی، کارکنان می آموزند که چگونه از برنامه استفاده کنند. این یک رویکرد منطقـی بـرای تمرکز تلاش مدیران در سازگاری با این مفهوم مهم خواهد بود.

m/هتل های میدان آزادی تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

حالا فرض کنید یکی از اعضای کمیته طراحی انتخاب شده است. مرحلـه بعـدی، تجزیه و تحلیل دیدگاه میهمان نسبت به سیستم میهمان نوازی است. هتل های میدان آزادی تهران باید خود را به عنوان سازمانی که با مشتری بر حسب چرخه سرویس (که یک توالی تکراری از رویدادهاست)، تصور کند. این همان لحظه ای است که مشتری تبلیغـات شـما را می بیند، فروشنده با او تماس می گیرد. بنابراین مشتری هنگامی که سرویس را کامـل ببیند، نسبت به آغاز همکاری تصمیم می گیرد. دیگر مزیت تجزیه و تحلیل چرخه سرویس مهمانان ، آشکارسازی ضعف ها و نشان دادن ناکارآمدی های موجود در سیستم است.

تمام برنامه های بازاریابی پیچیده، ترویج فروش هماهنگ، طراحی های معماری برجسته، استفاده از پرسنل مدیریتی کارآزموده و باتجربه درگروه موفقیت در ارائه میهمان نوازی است. کارمندان خط اول، حلقه رابط در برنامه مدیریت سرویس می باشند. آن ها ارائه کننده سرویس در بدو ورود میهمانان محسوب می شوند. چگونه مدیران فرانت آفیس هتل های میدان آزادی تهران می توانند تضمین کنند عملکرد کارکنان خط اول در ارائه سرویس از سطح بالایی برخوردار است؟ برای ارائه سرویس با استاندارد بالا و ایجاد حفظ یک محیط انگیزشی که در آن پرسنل سرویس دهی بتوانند دلایل فردی مناسبی، برای افزایش فعالیت های سرویس دهی به مشتریان، پیدا کنند ضروری است. افراد انرژی خود را تا جایی صرف می کنند که آنچه می خواهنـد فـراهم شود. نیاز آن ها ممکن است روانی (یک احساس، یک موقعیت یا یک تجربه) یـا مـادی باشد. در هر مورد وظیفه مدیران هتل های میدان آزادی تهران ایجاد یک محیط انگیزشی است.

به طور خلاصه ارائه سطح بالایی از سرویس به صورت مداوم فقط به وسیله کارکنانی تحقق می یابد که متعهد به برنامه مدیریت سرویس باشند. ایـن تعـهـد بـه صـورت معجزه آسا ناپدید نمیشود، بلکه به وسیله مدیران هتل های میدان آزادی تهران پرورش و توسعه می یابد. بایـد بـرای پذیرشگر دلیلی مناسـب وجود داشته باشد تا به فرض مثال برای میهمانان تازه وارد در مورد گروه موسیقی ویژه ای که در سالن مینوازد صحبت کند، یا پیشنهاد راهنمایی در مورد نقاط دیدنی شهر بدهد. کارمندان مختلف هتل های میدان آزادی تهران  را در نظر بگیرید و ببینید که چگونه می توان تعهد آن ها را به ارائه سرویس بهتر افزایش داد. اگر پول به آن ها انگیزه می دهد، باید برنامـه هـای مـشـوق مالی را به کار گرفت. مالکیت سهام کارکنان نیز فرصتی مناسب را برای کارکنان به صورت مداوم فراهم می کند. دیگر موارد پاداش ممکن است شامل برخورد سلیقه ای در برنامه ریزی شیفت هـا، تعطیلات طولانی تر یا بیشتر باشد. پاداش های بلندمدت ممکن است شامل فرصت های ارتقای شغلی یا پاداش بشود.

مقالات پیشنهادی :  بهترین هتل تهران 5 ستاره ، بهترین هتل تهران از نظر مسافران ، هتل لاکچری تهران ، هتل های تهران روی نقشه

نقش کیفیت برای کسب موفقیت در عملکرد هتل های میدان آزادی تهران امری حیاتی می باشد. برای رسیدن به تولید محصول نهایی با سطح کیفیتی بالا، دقت کافی در کیفیـت مـواد اولیه و نحوه تولید و ارائـه محصول ضروری است. تعریف کیفیت و بیان موضوع کیفیت سلیقه ای جزء روابط فردی است، که در نهایت یک مفهوم یا واژه ی کاملا پیچیده برای تعریف آن ارائه می گردد. انجمن کیفیت در بیان تعریف کیفیت به موارد ذیل اشاره می کند: کیفیت یک برنامه مدون نیست، بلکه رویکردی در حوضه ی کسب و کار است. مفهوم کیفیت توسط مشتری با اظهار تمایل برای تقاضا و یـا ابـراز رضایت متجلی میشود. شرایط احراز کیفیت مطلوب با هدف عملکرد عالی محقق می شود، به طوری که در هر زمینه ای با کمترین هزینه ی فرصت، برای بهبود عملکرد اقدام گردد. ارتقاء کیفیت به منظور جلب رضایت مشتری، به عواملی چون کاهش زمان در فراینـد تولید محصول، تعدیل عوامل هزینه ای، رفع خطاها و پرهیز از موازی کاری بستگی دارد.

هدف هر سازمان و هتل میدان آزادی تهران در یک برنامه مدیریت کیفیت جامع توجـه بـه نقطـه شـروع که همان بدو ورود مشتری است، میباشد. هدف سازمانی متولی تعیین سطح بـرای کیفیت استاندارد است، که به عنوان مفهوم پایه برای معرفی کیفیت مدنظر قرار گیرد به طوری که به سهم خود در جهت گسترش سیاست ها و تمهیلات لازم در حیطـه مـدیریت کیفیت و مراحـل بهبود کیفی معیاری را به عنوان پایه برای اندازه گیری ارائه و معرفی نماید. در رویکرد کیفیت وجود مکانیزم های بازخورد برای تأمین اطلاعات هم در مسیر و هم در امر تولید، بسیار حیاتی میباشد.

 مدیران هتل میدان آزادی تهران اگر نتوانند استراتژی مشخصی داشته باشند و تعهـدی بـه سـرویس دهی و میهمان نوازی نداشته باشند، در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر با چالش هـای زیادی مواجـه میشوند. در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر نیاز به همکاری و دخیل کردن پرسنل و میهمانان ضروری میباشد. چهارده اصل مدیریت کیفیت جامع در هتل های میدان آزادی تهران را که می توان در مدیریت فرانت آفیس اجرا کرد عبارت است از: ایجاد قوام هدف نسبت به بهبود محصولات و خدمات و پذیرش فلسفه جدید کیفیت و وابستگی به بازرسی برای رسیدن به کیفیت و بهبود مداوم و جاویدان سیستم تولید و خدمات و آموزش های گسترده ای در کار موسسه و تغییر تمرکز از تولید به کیفیت و غلبه بر ترس و شکستن موانع میان بخش و حذف شعارها و اهداف برای محل کار و حذف سهمیه بندی عددی برای نیروی کار و خدشه وارد نکردن به قابلیت ها و غرور کارکنان و تاسیس یک برنامه قوی آموزش و پرورش و خود بهبود برای همه و اطمینان حاصل کنید که هر کس در شرکت برای به انجام رساندن موارد قبل تلاش می کند.

مدیر فرانت آفیس هتل های میدان آزادی تهران باید برای سرویس دهی در بخش فرانت آفیس در برنامه ریزی دقیـق نسبت به پرسنل، مشتری و رابطه بین این دو دقت کند. چرا که در مدیریت کیفیت فراگیر، تعهد به تحلیل و به هدف رسیدن سرویس بهتر و برنامه های بهبود و توسعه لازم میباشد.

هر برنامه ای نیاز به روش های ارزیابی دارد تا مشخص شود که آیا به اهـداف مـورد نـظـر رسـیده است یا خیر. حال این پرسش مطرح است که مالکین و مدیران هتل های میدان آزادی تهران چگونه آگاه می شوند که میهمان نوازی به خوبی انجام شده است یا خیر؟ ایجاد یک برنامه صحیح ارزیابی را برای شناسایی لحظاتی که میهمان نیـاز به دریافت سرویس دارد، تهیه کرده اند که به آن اشاره شد. هر اندازه اطلاعات و تحقیقات بـرای شناسایی چرخه سرویس مشتری در یک هتل بیشتر باشد، تأثیرگذاری کارکنـان خـط اول در ارائه سرویس و میهمان نوازی را بهتر می توان شناسایی و ارزیابی کرد. کارت های اظهـار نـظـرمشتری، یکی از شیوه هایی است که مالکین و مدیران هتل می تواننـد از طریق آن بازخورد اقدامات پرسنل خود را دریافت کنند، اما تمام میهمانان راضی یا ناراضـی ایـن کـارت ها را پر نمی کنند. مالکین و مدیرانی که دارای برنامه مدیریت سرویس میباشند، برای تشخیص رضایت میهمانان، روش های دیگری را به کار می گیرند.

یکی از این روش هـا سـؤال از مشتریان توسط پذیرشگر به هنگام خروج در مورد دوره اقامت میهمان میباشد. صرفا پرسیدن این که "آیا همـه چیز مرتب بود؟ " کافی نیست. اگر در پرونده مالی میهمان هزینه های مربوط به غـذا، نوشیدنی، سرویس اتاق، تماس های راه دور و... وجود داشت، پذیرشگر باید در مورد ارائه سرویس از سوی هر یک از بخش ها سؤال کند. آیا غذای شما گرم و به موقع ارائه شد؟ یا از تفریحات ارائـه شـده در سالن لذت بردید؟ ناظرین سالن غذاخوری، پرسنل بل سرویس، بخش خانه داری و مـوارد مشابه باید شیوه های ارتباطی با کارکنان خود برای نظارت بر تجربیات میهمان به هنگام بـروز اتفاق را ایجاد کنند. میزبان باید نسبت به واکنش میهمان نسبت به اقلام و قیمت هـای "منـو" حساس باشد، بل بوی باید به طور دایم از نیازهای اطلاعاتی میهمان، راهنمایی یا کمک در حمل اثاثیه وی و موارد مشابه دیگر آگاه باشد، در حالی که کارکنان خانه داری باید از نیـاز میهمان به دریافت لوازم اضافی یا نظافت محل عمومی آگاه باشند. تمام بازخوردهـا بـایـد بـه کارکنان هتل های میدان آزادی تهران خط اول ابلاغ شود.

اجرای مداوم فعالیت ها برای برنامه های مدیریت خدمات، امری حیاتی است. البته در صنعت هتل داری اجرای مداوم کارها ممکن است مشکل باشد. یک هتل در تمام ساعات شبانه روز فعال است و مشاغل و فعالیت های متعددی در موفقیت و سودآوری آن هتل های میدان آزادی تهران نقش دارند. مدیران می توانند یک برنامه مدیریت سرویس دهی را به بهترین شکل شروع کنند، اما در انجام روزمره آن، دقت لازم را نداشته باشند. به ما یادآوری می کنند که نباید بین یک برنامه منسجم و تعهد مدیریت به انجام مستمر آن وقفه ای ایجـاد شـود.  مدیران، کلید اجرایی یک برنامه سرویس میهمان مؤثر محسوب می شوند. تعهد به میهمان نوازی یک تعهد همیشگی است که نیاز به توجه، تحقیقات، آموزش و ارزیابی مداوم دارد. تنها به این صورت است که یک هتل می تواند انجام میهمان نوازی را همه روزه و برای همه میهمانان تضمین کند.

صنعت مهمان‌نوازی که متشکل از هتل‌ها است، در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت و توجه رو به رشدی بوده است این روند رو به رشد محبوبیت باعث افزایش سطح رقابت در صنعت مهمان‌نوازی شده است. به همین ترتیب کیفیت خدمات در هتل ها را بهبود بخشیده است تا هر هتلی بالاترین و برجسته ترین اشغال را در صنعت به دست آورد.

در هتلی که این ویژگی‌ها به اندازه کافی وجود دارد، مسافران از بازدید از هتل برای یک تور تعطیلات، مهمانی شام یا یک جلسه خصوصی که مشتاقانه منتظر لذت بردن از ویژگی‌های غنی چنین هتلی هستند، بدشان نمی‌آید. در زیر برخی از این ویژگی های متمایز که مشخصه یک هتل عالی است، آورده شده است.

m/هتل های میدان آزادی تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

خدمات مشتری با کیفیت

از لحظه ای که وارد هتل می شوید تا آخرین روز اقامت در اتاق اختصاص داده شده خود، کارکنان هتل تا حد زیادی کیفیت تجربه شما را تعیین می کنند. خدمات بد به مشتری می تواند منجر به یک تجربه بد شود و بالعکس. یکی از ویژگی های بارز یک هتل عالی، وجود یک ارتش سخت کوش، مودب و همیشه آماده از کارکنان است که آگاهانه آماده اند تا بازدید شما از هتل را ارزشمند و خاطره انگیز کنند. خدمات یکی از ویژگی های اصلی صنعت مهمان نوازی است و به این ترتیب، یک هتل خوب باید خدمات با کیفیت را به همه تضمین کند.

کارکنان استاندارد هتل عمدتاً با استانداردهای اخلاقی و مشهور در سطح جهانی آموزش دیده اند تا به طور خلاقانه و آگاهانه به مهمانان خود خدمت کنند و رضایت مشتری را در اولویت خود قرار دهند. آنها آماده هستند تا بهترین چیزی را که لیاقتش را دارید بدون ذره ای منزجر کننده به شما بدهند. اغلب، مهمانان در یک هتل می‌توانند آزاردهنده باشند، اما کارکنان عالی هتل آموزش دیده‌اند تا پاسخ‌های مناسب و مودبانه به سؤالات مهمانان ارائه دهند و با بالاترین درجه مودبانگی با آنها ارتباط برقرار کنند.

مقالات پیشنهادی : هتل میدان فردوسی تهران ، هتل های غرب تهران، بهترین هتل های تهران با قیمت ، هتل نزدیک مترو در تهران

یک هتل خوب بدون اتاق استاندارد چیست؟ به هر حال، مهمانان احتمالا درصد زیادی از کل مدت اقامت خود را در اتاق های هتل خود می گذرانند. و بسیاری از هتل های عالی نیز خدمات خشکشویی را برای مهمانان خود ارائه می دهند.

محیطی تمیز، مرتب و آراسته شده با تزئینات چشم نواز که توجه میهمانان را به خود جلب می کند و آن ها را با ویژگی های فیزیکی عالی درگیر می کند. این محیط معمولی یک هتل خوب است. علاوه بر این، بخش‌های داخلی هتل مانند اتاق‌های تمیز، سرویس‌های بهداشتی و اتاق‌های عمومی همیشه تمیز هستند تا از بستری برای رشد میکروارگانیسم‌ها و میکروب‌ها که منجر به تماس با عفونت و بیماری توسط مهمانان می‌شود، جلوگیری شود. یک هتل خوب به طور قابل توجهی برای سلامتی مهمانان خود ارزش قائل است و بنابراین محیط کثیف و نامرتب را که می تواند منجر به بدتر شدن سلامت مهمانان شود را تحمل نمی کند.

فناوری در قرن بیست و یکم به طور قابل توجهی توسعه یافته است و صنعت مهمان‌نوازی نباید از این عصر تکنولوژی که انقلابی شده است خارج شود. هتل های خوب به مهمانان خود دسترسی به اینترنت وای فای رایگان یا بسیار مقرون به صرفه را می دهند تا مطمئن شوند که با دنیای دیجیتال در ارتباط هستند. به عنوان مثال، برخی از مهمانان ممکن است در طول اقامت خود در هتل ها جلسات مجازی برای شرکت داشته باشند. بنابراین وجود این دسترسی یکپارچه به اینترنت باعث می شود چنین جلساتی به راحتی و بدون مشکل برگزار شود.

یک هتل پر رونق چیزی است که باید به آن افتخار کرد. رساندن هتل به مکانی که در آن سودآور و موفق باشد، نیازمند کار زیاد و بررسی دقیق است. هتل‌ها بر زندگی مهمان‌ها تأثیر می‌گذارند که تعداد کمی از کسب‌وکارهای دیگر تأثیر می‌گذارند. هتلداران باید مراقبت ویژه ای داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که تجربه هتل آنها تأثیر مثبتی بر مهمان می گذارد.

تجربه مهمان در اکثر موارد مرتبط با موفقیت یک هتل بسیار مهم است. یک هتل می تواند موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی درجه یک داشته باشد، اما اگر مهمانان هتل شما را برای اقامت در آن ناامید کننده بدانند، هرگز رونق نخواهد گرفت.

محدود کردن ویژگی های کلیدی یک هتل موفق دشوار است. ما توانستیم در مورد پنج دسته تصمیم بگیریم که هتلداران اگر می خواهند موفق شوند باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

 مکان، موقعیت، موقعیت مکانی؛ این عبارت رایجی است که در املاک و مستغلات استفاده می شود، اما در مورد هتل ها نیز صدق می کند. هنگام سفر، مهمانان معمولاً به دنبال منطقه خاصی برای اقامت هستند. سرمایه گذاری در هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری رایج یک حرکت تجاری هوشمندانه است.

 در دنیای اینترنت محور امروزی، بررسی های آنلاین تاثیر جدی بر موفقیت یک هتل دارد. اگرچه منتقدان سنتی سفر و غذا هنوز وجود دارند، اینترنت هر کسی را قادر می‌سازد تا با شرایط کمی به یک منتقد آماتور تبدیل شود.

اختراع پلتفرم های بررسی آنلاین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا بازخورد صادقانه را آزادانه با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ممکن است یک یا دو بررسی بد به عنوان یک اتفاق تصادفی تلقی شود، اما هتلی که به طور مداوم نظرات منفی دارد، مسافران علاقه مند را منصرف می کند.

به عنوان یک هتلدار، شما می خواهید از نظرات منفی مداوم خودداری کنید. به همین دلیل است که هتلداران عاقل به طور مداوم شهرت آنلاین خود را زیر نظر دارند. وقتی هتلی یک یا دو نقد منفی دریافت می‌کند که به موضوع یا نگرانی خاصی اشاره می‌کنند، باید به عنوان سیگنالی برای رفع هر مشکلی در نظر گرفته شود.

نادیده گرفتن نظرات آنلاین شما یکی از مضرترین اقداماتی است که می توانید در صنعت مهمان نوازی انجام دهید. از هتل‌ها گرفته تا رستوران‌ها  بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسافران چگونه پول خود را در کجا خرج کنند. هتل هایی که اطمینان حاصل کنند که نظرات آنلاین بسیار مثبتی وجود دارد، تجارت بیشتری دریافت خواهند کرد.

 مقالات پیشنهادی : هتل در تهران، هتل آپارتمان در تهران، هتل لاکچری تهران ، بهترین هتل تهران 5 ستاره

هرچه هتلی بتواند برندسازی و تبلیغات خود را هدفمندتر کند، رزروهای بیشتری دریافت خواهد کرد. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید تبلیغ کنید - اما اگر به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا نکند، فقط هدر می رود. به همین دلیل است که برای هتلداران بسیار مهم است که جمعیت شناسی مهمانان معمولی خود را شناسایی و هدف قرار دهند.

هتلی که در ساحل محبوب تعطیلات بهاری قرار دارد، جمعیت‌شناسی معمولی بسیار متفاوتی نسبت به هتلی دارد که به یک مرکز همایش تجاری متصل است. بنابراین، هتلداران باید برای جذب افراد مناسب، به جمعیت خود متمایل شوند.

بخشی از انجام موفقیت آمیز این امر به معنای تنظیم دقیق بازاریابی آنلاین خود برای دستیابی به گروه های مناسب است. پس از انجام این کار، مهم است که هتل شما تبلیغات ویژه و ویژگی هایی داشته باشد که برای جمعیت شما مهم است.

به عنوان مثال، هتلی که خانواده‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، می‌تواند برای مدت محدودی در یک شهربازی در مجاورت قیمت‌های تخفیفی ارائه دهد. به طور کلی، هرچه یک هتل بیشتر بتواند خدمات خود را با توجه به جمعیت خود تنظیم کند، کسب و کار قوی‌تر می‌شود.

 همانطور که قبلاً ذکر شد، تجربه مهمان برای دریافت افزایش رزرو و نظرات درخشان هر هتلدار ضروری است.

هنگامی که یک هتل تجربیات خلاقانه و سرگرم کننده را در محل ارائه می دهد، مهمان می تواند به راحتی تمام روز را در هتل بماند و احساس کند که از روز خود به خوبی استفاده کرده است. بسته به جمعیت شناسی، یک هتل می تواند تجربیات مختلفی را برای پذیرایی از گروه های مختلف ارائه دهد.

به عنوان مثال، هتلی که تعداد زیادی از بزرگسالان جوان را می بیند، می تواند با تجربیات خود به آن متمایل شود. برای فراتر از انتظارات بزرگسالان جوان، هتل‌ها می‌توانند شب‌های موضوعی، مسابقات ، تفریحات شبانه اطراف، ساعات کاری استخر فقط برای بزرگسالان و موارد دیگر را ارائه دهند.

هرچه یک هتل بتواند به مهمانان خود نشان دهد که خواسته های آنها را درک می کنند، بیشترین کسب و کار را برای هتل به ارمغان می آورد.

 فناوری، به طور کلی، بخش جدایی ناپذیری از استراتژی بازاریابی یک هتل موفق است. فناوری هتل طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را پوشش می‌دهد - از PMS برای عملکردهای دارایی گرفته تا موتورهای رزرو مبتنی بر وب، هتل‌داران یک کمربند ابزار قوی از نرم‌افزار در دسترس امروزی دارند که به آنها کمک می‌کند هتل‌های خود را کارآمدتر اداره کنند و درآمد را افزایش دهند.

زمانی که هتلداران از فناوری برای ساده‌سازی عملیات خود استفاده می‌کنند، آنها فقط بخش آخر کسب و کار را بهینه نمی‌کنند. این فناوری ها بر تجربه مهمان نیز تأثیر مثبتی دارند. استفاده از فناوری هتل، مانند سیستم مدیریت املاک، تجربه ورود و خروج از هتل ها را برای مهمانان آسان تر می کند.

به‌علاوه، برنامه‌هایی که به فضای ابری متصل می‌شوند به مهمانان اجازه می‌دهند از راه دور بررسی کنند یا به نقشه‌های آنلاین جاذبه‌های اطراف ملک شما دسترسی داشته باشند. پیاده سازی فناوری مهمان نوازی برای هتلداران و مهمانان آنها یک برد برد است.

 مقالات پیشنهادی : هتل های تهران روی نقشه، هتل یک ستاره تهران ، کافه سنتی در انقلاب ، 

7 چیز مهم که یک اتاق هتل خوب را عالی می کند

بزرگترین تصمیمی که هنگام سفر می گیرید این است که محل اقامت خود را انتخاب کنید. تصمیم گیری در مورد محل اقامت باعث ایجاد یا شکسته شدن بسیاری از روابط، تنش یا صرفه جویی در بسیاری از بودجه ها و مهمتر از همه، بهبود یا تخریب بسیاری از تعطیلات شده است.

  1. تخت

یک تخت راحت کاملاً ضروری است، زیرا شما واقعاً برای دو چیز، دوش گرفتن و خواب، به اتاق هتل نیاز دارید. یک تخت بزرگ، نرم و کرکی چیزی است که رویاها از آن ساخته می شوند، به خصوص پس از یک پرواز طولانی مدت .

  1. بالش

در همان گروه کلی «تخت» اما به همان اندازه مهم است. به ندرت اتفاقی ناامید کننده تر از نشستن در یک تخت راحت وجود دارد، فقط متوجه می شوید که سرتان روی یک تکه ورق فلزی قرار گرفته است. بالش‌های هتل اغلب راحت‌ترین بالش‌ها هستند، شاید به این دلیل که هرگز نمی‌توانید مارک آن‌ها را تشخیص دهید و تجربه را در خانه بازسازی کنید.

  1. دوش

چیزهای زیادی وجود دارد که با دوش هتل می تواند درست یا غلط باشد، متغیرهای زیادی وجود دارد. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

فشار آب مناسب و توانایی حفظ دمای ثابت آب. شما نمی توانید یک قطره سرد سبک و یخی از سر دوش بیرون بیاید. به همین ترتیب، شما نمی خواهید به دیوار دوش بچسبانید، مثل اینکه در یک شورش گرفتار شده اید و پلیس توپ آب را به سمت شما چرخانده است.

اندازه دوش قطعا مهم است و دو سر همیشه بهتر از یک سر است. هر چه دوش بزرگتر باشد، بهتر است، و اگر شانسی وجود داشته باشد که بتوانید دو سر دوش را همزمان روشن کنید و بین آنها بدوید، متوجه خواهید شد که برنده ای را پیدا کرده اید.

  1. دستشویی

توالت های هتل ها معمولا  دارای کیفیت بالا یی می باشند. و همیشه افرادی هستند که سرویس های بهداتی را پس از خروج مهمانان از هتل به طور کامل تمیز می کنند تا برای مسافران بعدی کاملا آماده باشد.

  1. نمای

حتی کوچکترین اتاق های هتل را می توان با منظره ای فوق العاده قابل تحمل کرد. به همین ترتیب، هیچ چیز بیشتر از قدم زدن در یک اتاق هتل زیبا با پنجره‌ای بزرگ و منظره ‌ای از شهری که بازدید می‌کنید، لذت بخش نیست.

  1. غذا و نوشیدنی

صبحانه بوفه و ساعت شام. بیرون آمدن از رختخواب در یک استراحتگاه، چرخیدن به سمت رستوران هتل و پذیرایی از تماشای یک بوفه صبحانه شگفت انگیز یکی از بهترین اتفاقاتی است که می تواند برای شما در یک هتل بیفتد. یک صبحانه عالی بوفه یا یک ساعت شاد عالی با کوکتل های خوب با قیمت مناسب می تواند اقامت شما در هر هتلی را بسیار لذت بخش تر و خاطره انگیزتر کند.

  1. جزئیات

حوله

حوله های بزرگ، کرکی، تازه، سفید، هتلی. هیچ چیز به اندازه اینکه یکی از آن حوله های بزرگ را دور خود بپیچید یا اگر واقعا خوش شانس هستید، یک حوله حمام و چند دمپایی کوچک به شما احساس خاصی نمی دهد.

محصولات

در حین غوطه ور شدن در یک وان حمام بزرگ، از محصولات حمام لذت ببرید یا با اسکراب بدن، شستشوی صورت و چیزهای کوچک اضافی مانند لوفا یا تلویزیون که می توانید در حین حمام تماشا کنید، احساس خراب شدن می کنید.

آینه

یک آینه گرم شده، بنابراین، وقتی از دوش آب گرم بیرون می پرید، بخار دوش آن را مه آلود نمی کند. یک رویای مطلق، اما در عین حال کمی مقابله‌کننده، اگر تمایل دارید که در تعطیلات کوچک بپوشید

مقالات پیشنهادی : رستوران سنتی میدان انقلاب ، رستوران خوب برای تولد ، کافه با موسیقی زنده 

m/هتل های میدان آزادی تهران

در صورتی که هر سوالی در رابطه با خدمات هتل آورین مانند رزرو اتاق یا برگزاری مجالس دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

استخر

اگر خیلی، خیلی خوش شانس هستید، ممکن است جایی با استخر شنای خصوصی خود بمانید. هیچ چیز قابل مقایسه با لذت پرسه زدن با لباس شنای خود بدون هیچ شاهدی برای دیدن آن نیست، شما می توانید تمام موانع خود را از پنجره بیرون بیاندازید و برای چند روز احساس سلطنت کنید.

صرف نظر از اینکه یک هتل چقدر خوب است، هتل ها بهترین مکان هایی هستند که می توانید برای کمپ تابستانی یا تفریح از آن بازدید کنید، زیرا همیشه در خدمت شما هستند تا بهترین تجربه را در طول اقامت به شما ارائه دهند.

این هتل های زنجیره ای برای ارائه لوکس و راحتی در بهترین حالت خود شناخته شده اند. با موقعیت‌های عالی، فضای داخلی، خدمات و ویژگی‌های عالی، یکی از بهترین هتل‌ها در بازار لوکس هتل‌ها هستند. آنها لوکس زندگی در قلب شهر را بدون خدشه دار کردن مناظر، خدمات، آرامش و آرامشی که در یک هتل ایده آل به دنبال آن هستید، فراهم می کنند. هتل‌های آن‌ها دارای خدمات آبگرم لوکس، رستوران‌ها و بارها، مراکز تناسب اندام و طیف وسیعی از اتاق‌ها و سوئیت‌های با طراحی خوب است.

وقتی هتلی را رزرو می کنید، فقط به دنبال یافتن مکانی برای خوابیدن نیست. این در مورد فراهم کردن یک استراحت برای خود است، همراه با ویژگی هایی که اقامت شما را به تجربه ای دلپذیر و به یاد ماندنی تبدیل می کند. در اینجا برخی از درخواستی ترین امکانات هتل وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از رزرو اتاق خود در نظر بگیرید. به هر حال، پیدا کردن هتلی که یکی از ویژگی‌های مورد علاقه شما را شامل نمی‌شود، می‌تواند کل اقامت شما را تاریک کند.

توقفگاه خودرو : اگر قصد رانندگی با ماشین شخصی یا اجاره ای خود را دارید، پارکینگ یک موضوع جدی است. بسیاری از هتل ها پارکینگ رایگان را به عنوان امکانات رفاهی برای اقامت در محل اقامت خود ارائه می دهند. نه تنها برای اینکه افراد حرفه ای ماشین شما را برای شما پارک کنند، هزینه می کنید، بلکه مرسوم است که انعام بدهید. حتی اگر هتلی پارکینگ رایگان در گاراژ ارائه می دهد، مطمئن شوید که در تمام طول روز به ماشین خود دسترسی کامل دارید. برخی از گاراژها در شب تعطیل می‌شوند و شما را مجبور می‌کند یک مکان جایگزین پیدا کنید.

زمان ورود و خروج : هر هتلی مجموعه ای از زمان های خود را برای ورود و خروج دارد. بنابراین، همیشه خوب است که قبل از رزرو هتل خود به این موضوع توجه کنید. اگر دوست دارید در آن بخوابید، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که هتل شما زمان پرداخت دیرتر را دارد.

امکانات داخل اتاق : اگر قصد دارید بیرون بروید، این ممکن است در بالای لیست اولویت های شما نباشد. با این حال، همیشه خوب است که بدانید هتل شما شامل چه نوع امکاناتی در اتاق است.

چرا در طول هفته بهترین زمان برای رزرو هتل است؟ اقامت در هتل در طول هفته توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته می شود، اما اغلب بهترین زمان برای رزرو هتل است. وقتی در وسط هفته رزرو می کنید، تمام امکانات یک اقامت آخر هفته را با مزایای اضافی دریافت خواهید کرد. برخی از مزایا عبارتند از:

قیمت‌های پایین‌تر: قیمت‌های اتاق‌های هتل در شب‌های هفته همیشه کمتر از آخر هفته است و پول بیشتری برای غذاهای خوشمزه و فعالیت‌های سرگرم‌کننده در جیب شما می‌گذارد. این قیمت‌های کاهش‌یافته با رزرو اتاق‌های سطح بالاتر که معمولاً در آخر هفته بسیار گران هستند، می‌توانید از یک تجربه بهتر لذت ببرید. این احتمال وجود دارد که معاملات و بسته‌های منحصربه‌فرد و لحظه آخری هتل را برای یک سفر به یاد ماندنی در شب هفته پیدا کنید.

افراد کمتر: جدا از قیمت، روزهای هفته بهترین روز برای رزرو هتل هستند زیرا افراد کمتری در اطراف هستند. شما به امکاناتی مانند پارکینگ، باشگاه بدنسازی و بوفه صبحانه دسترسی خواهید داشت. به عنوان یک مشتری در اینجا لیستی از چیزهایی وجود دارد که باید از یک هتل لوکس انتظار داشته باشید که به مشتریان خود ارائه دهد:

کارکنان خوب آموزش دیده، مودب و مفید.

فرآیند رزرو آسان و سازگار. همه چیز باید سریع و روان انجام شود بدون اینکه هیچ استرس ورود و خروج به مشتریان وارد شود.

انواع مختلف اقامتگاه و نحوه استفاده از آنها برای استراتژی هتل : برای هتلداران یا متخصصان صنعت هتلداری، داشتن درک کامل از انواع مختلف اقامتگاه های موجود ضروری است. به این ترتیب مسلح می توانید نیازهای متنوع مهمانان خود را برآورده کنید و تجربه ای فراموش نشدنی را برای آنها فراهم کنید. ارائه گزینه‌های اقامتی مختلف نه تنها به کسب و کار شما ارزش می‌افزاید، بلکه به شما کمک می‌کند در صنعت گردشگری رقابتی برجسته شوید.

ارائه چندین نوع اقامت تضمین می کند که مهمانان می توانند گزینه ای را انتخاب کنند که به بهترین وجه متناسب با ترجیحات و بودجه آنها باشد. برخی از مهمانان ممکن است یک اتاق استاندارد را برای اقامت کوتاه ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است سوئیت هایی با امکانات و فضای بیشتر را برای تعطیلات طولانی تر ترجیح دهند. در این مقاله به طور عمیق توضیح خواهم داد که داشتن انواع مختلف اتاق های هتل و آگاهی از نحوه فروش هر یک از آنها چقدر مهم است. با ارائه گزینه های مختلف، شانس خود را برای جذب طیف وسیع تری از مهمانان افزایش می دهید و در نتیجه نرخ اشغال و درآمد خود را افزایش می دهید.

نمونه ای از اقامت در گردشگری چیست؟ همانطور که گفتیم، با ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی، می‌توانید نیازها و ترجیحات متنوع مهمانان خود را برآورده کنید و تجربه‌ای استثنایی برای آن‌ها فراهم کنید که به یاد داشته باشند و به دیگران توصیه کنند.

هر نوع اقامتگاه دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود است که انواع مختلف میهمانان و موقعیت ها را برآورده می کند. برای مثال، هتلی با اتاق‌های کنفرانس و امکانات تجاری ممکن است برای مسافران شرکتی مناسب‌تر باشد، در حالی که یک اقامتگاه در نزدیکی پارک ملی ممکن است انتخاب محبوبی برای علاقه‌مندان به فضای باز باشد. تختخواب و صبحانه ممکن است برای زوج هایی که به دنبال یک استراحت رمانتیک هستند ایده آل باشد، در حالی که یک خانواده ممکن است یک آپارتمان یا آپارتمان با فضای بیشتر و آشپزخانه را برای پختن غذا ترجیح دهند.

درک نقاط قوت، مزایا و محدودیت‌های هر نوع اقامت و ارائه طیف وسیعی از گزینه‌ها به مهمانان به منظور ارائه بهترین تجربه ممکن و برآورده کردن نیازهای فردی آنها مهم است. کاری که اگر دقیقاً بدانید که هدف بازار چیست و علاوه بر این، هدف شما چیست، می توانید بهتر انجام دهید. با این حال، در نظر گرفتن هزینه‌های اضافی و موقعیت مکانی عالی هنگام تصمیم‌گیری در مورد انواع اقامتگاه‌ها نیز مهم است.

بکارگیری استراتژی های قیمت گذاری بر اساس انواع اقامت : همانطور که ممکن است بدانید، قیمت گذاری صحیح محل اقامت برای هر هتل یا مشاغل هتلداری برای به حداکثر رساندن درآمد و اطمینان از سودآوری بسیار مهم است. تعیین قیمت های بسیار بالا می تواند مشتریان را منصرف کند، در حالی که قیمت های بسیار پایین می تواند منجر به از دست دادن سود شود. هتلداران باید تعادل مناسبی بین قیمت و کیفیت برای جذب و حفظ مشتری پیدا کنند.

هنگام تعیین قیمت برای اقامت، مهم است که فصلی، مخاطبان هدف، اهداف کسب و کار خود و سایر عوامل را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در فصل های اوج سفر یا تعطیلات، تقاضا برای اقامت زیاد است و هتل ها می توانند قیمت های بالاتری را دریافت کنند. در طول فصل‌های خارج از فصل یا دوره‌های کندتر، هتل‌ها ممکن است تخفیف‌ها یا تبلیغاتی برای جذب مهمانان ارائه دهند. بنابراین باید مخاطبان هدف آنها مانند مسافران تجاری یا مسافران تفریحی را نیز در نظر بگیرید و استراتژی قیمت گذاری خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

تنها راه برای تعیین بهترین استراتژی قیمت گذاری، تجزیه و تحلیل داده ها و روندها برای شناسایی الگوها و اطلاع رسانی تصمیمات خود بر اساس آن است. همچنین می توانید امکانات و عواملی مانند هزینه امکانات یا خدمات اضافی مانند سرویس اتاق یا پارکینگ را در نظر بگیرید و قیمت ها را بر اساس آن تنظیم کنید.

علاوه بر این، هتل ها می توانند از قیمت گذاری پویا برای تنظیم نرخ اتاق ها بر اساس تقاضا و در دسترس بودن در زمان واقعی استفاده کنند. این به هتل‌ها اجازه می‌دهد تا با تنظیم قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا، درآمد را به حداکثر برسانند و تضمین می‌کند که قیمت اتاق‌ها در بازار رقابتی است.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

داشتن انواع اقامتگاه (یا انواع اتاق) در بخش گردشگری (در هتل یا کسب و کار اجاره تعطیلات) چه مزیتی دارد؟

برخی از افراد از اقامتگاه ها برای نشان دادن "اتاق" استفاده می کنند. بنابراین در این بخش مزایا و مزایای ارائه انواع اقامتگاه ها در بخش گردشگری را توضیح خواهم داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع اتاق های هتل، می توانید به این مقاله نگاهی بیندازید و تمام کنجکاوی ها را در مورد آن حل کنید.

اولاً، می تواند طیف وسیع تری از مشتریان را با نیازها و بودجه های متفاوت جذب کند. با ارائه گزینه هایی مانند اتاق های یک نفره، اتاق های دو نفره، سوئیت ها، و اتاق های خانوادگی، کسب و کارها می توانند اندازه ها و اولویت های گروهی مختلف را تامین کنند. ثانیاً، داشتن انواع اقامتگاه‌ها می‌تواند با اجازه دادن به کسب‌وکارها برای دریافت نرخ‌های متفاوت برای انواع اتاق‌های مختلف، درآمد را افزایش دهد. مهمانانی که مایل به پرداخت بیشتر برای امکانات لوکس هستند، می‌توانند سوئیت‌ها را انتخاب کنند، در حالی که کسانی که بودجه کمی دارند می‌توانند اقامتگاه‌های ساده‌تری مانند اتاق‌های یک‌نفره یا دو نفره را انتخاب کنند. علاوه بر این، ارائه گزینه‌های اقامتی مختلف می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در بازار رقابتی برجسته شوند و تصویری منحصر به فرد از برند ایجاد کنند. در نهایت، ارائه طیف وسیعی از اقامتگاه ها می تواند با دادن انعطاف پذیری به مهمانان برای تصمیم گیری در مورد نوع اتاقی که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات آنها مطابقت دارد، رضایت مشتری را افزایش دهد.

هتل های میدان آزادی تهران

اهمیت طراحی داخلی در بخش هتلداری و تاثیر آن بر مشتریان

از رنگ‌ها و نورپردازی گرفته تا آکوستیک و معماری، طراحی داخلی هر محیطی برای انجام درست وظیفه آن حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان فضای خوبی را تجربه می کنند.

چه در حال اداره یک هتل، کافه یا رستوران باشید، طراحی داخلی مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، طراحی داخلی در صنعت مهمان‌نوازی برای ایجاد یک تجربه مثبت برای مهمانان شما اهمیت حیاتی دارد.برای کارکنان شما، و هر کس دیگری که پا به هتل شما بگذارد. طراحی این فضاها صرفا یک طرح ساده نیست، آنها با دقت به این روش طراحی شده اند. این طرح نشان دهنده مخاطبانی است که می خواهید جذب کنید، با برند شما ارتباط برقرار می کند و تضمین می کند که به اهداف و اهداف تجاری خود دست یابید.

 

نقطه تمرکز طراحی داخلی خود را پیدا کنید

همانطور که روی مفهوم خود کار می کنید، به یاد داشته باشید که سبک و مفهوم فضای خود را با برند خود مرتبط کنید. طراحی داخلی هرگز نباید سه عامل مهم را از دست بدهد. مشتریان، فضا و فلسفه برند. یک طراحی عالی باعث ایجاد هم افزایی بین این سه عنصر خواهد شد. تصمیم بگیرید که مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و آنها از زمان صرف شده در هتل یا رستوران شما چه می خواهند؟ چگونه می توانید وعده برند خود را به شیوه ای جذاب به لحاظ بصری عمل کنید؟ هنگامی که تصمیم می گیرید همه چیز از زیبایی شناسی کلی خود گرفته تا رنگ ها، مبلمان، آثار هنری، وسایل و غیره را انتخاب کنید، این سوالات را در ذهن داشته باشید.

 

از روانشناسی برای انتخاب رنگ استفاده کنید

روانشناسی نقش مهمی در انتخاب رنگ های مناسب برای طراحی داخلی شما دارد. مارا می‌گوید: «برای اتاق‌خواب‌ها و حمام‌های هتل، رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز به خوبی کار می‌کنند، زیرا به عنوان تقویت کننده آرامش شناخته می‌شوند.

قرمز روشن، نارنجی و زرد به دلیل اینکه به تحریک اشتها کمک می کنند، بهترین رنگ ها برای رستوران ها در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این، نارنجی و زرد نیز با شادی و گرما مرتبط هستند و آن‌ها را به گزینه‌های محبوب در محیط‌های مهمان‌نوازی تبدیل می‌کند.

سایه نیز نقش مهمی در روانشناسی رنگ دارند. به عنوان یک قانون کلی، رنگ‌های روشن باعث می‌شوند اتاق‌ها روشن‌تر و جادارتر به نظر برسند. در حالی که رنگ های تیره می توانند محیطی پیچیده و صمیمی ایجاد کنند. یک فضای صمیمی مانند یک کافه ممکن است بخواهد روی رنگ‌های تیره‌تر تمرکز کند، در حالی که در مقابل، یک لابی باز در یک هتل با رنگ‌های روشن مانند طلایی و کرم برای ایجاد حس تجمل و عظمت، بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد.

 

به نورپردازی خود توجه کنید

از لحظه‌ای که مهمانان از درب هتل شما به سمت پذیرایی یا ورودی عبور می‌کنند، متوجه جنبه‌های مختلفی می‌شوند که به شکل‌دهی اولین برداشت آنها بسیار کمک می‌کند. بنابراین، انتخاب روشنایی شما می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه نگرش آنها به محل شما تأثیر بگذارد. کلید اینجا این است که مفهوم برند هتل، بار یا رستوران خود را حفظ کنید. ترکیب صحیح نور لایه ای برای درست شدن بسیار مهم است زیرا بر خلق و خو و احساسات انسان تأثیر می گذارد و در نتیجه مزایای تجاری زیادی به همراه دارد. نه تنها تضمین می‌کند که مشتریان از تجربه‌شان لذت می‌برند و در نهایت زمان و پول بیشتری را در کافه، رستوران یا هتل شما خرج می‌کنند، بلکه به این معنی است که احتمال بازگشت و توصیه‌های آن ها به خانواده و دوستان نیز بیشتر می‌شود.

نورپردازی یکی از مهمترین جنبه هایی است که باید در هر فضایی به آن فکر کرد، زیرا نور مناسب می تواند پویایی یک اتاق را تغییر دهد تا محیطی عالی ایجاد کند. سه نوع نورپردازی اصلی وجود دارد: محیط، وظیفه و تاکید، که هر کدام لایه متفاوتی به فضای داخلی می‌افزایند. برای دستیابی به فضایی خوش‌اندیشانه و دلپذیر، باید طیف کاملی از منابع روشنایی موجود را بپذیرید: چراغ‌های آویز، چراغ‌های فرورفته، لوستر، نورپردازی مسیر، چراغ‌های کف بلند، چراغ‌های رومیزی کوچک، دیوارکوب‌ها، روشنایی زیر کابینت و سایر نورهای نقطه ای. توصیه من این است که منابع روشنایی را برای ایجاد جیب‌ها و حوضچه‌های روشنایی تغییر دهید. نورپردازی محیطی بارزترین نوع آن است زیرا حال و هوا و فضای کلی یک فضا را تنظیم می کند و در عین حال یک اتاق را با نور کافی فراهم می کند. نورپردازی به مهمانان و کارکنان کمک می کند تا کارهای اساسی مانند خواندن منو در کافه یا رستوران یا آرایش کردن یا اصلاح در حمام هتل خود را انجام دهند. سپس می توان از نورپردازی برجسته برای برجسته کردن نقاط مورد علاقه در یک اتاق مانند آثار هنری، گیاهان یا ویژگی های معماری استفاده کرد. این نوع نورپردازی برای ایجاد یک نقطه کانونی به سه برابر نور محیط اطراف نیاز دارد.

در مورد عملکرد فضا و اینکه چگونه می توانید آن را تقویت یا تعریف کنید فکر کنید. آیا می خواهید نور گرمی برای ایجاد فضایی دنج در یک هتل ایجاد کند، یا نور روشن برای ایجاد حال و هوای سرزنده در یک بار یا کافه جذاب. آیا دوست دارید نورپردازی دیوار را به صورت تزئینی پوشش دهد یا مثلاً به نورپردازی متمرکز روی تخت یا صندلی راحتی نیاز دارید. عملکردهای مختلف به انواع مختلفی از روشنایی نیاز دارند. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که چراغ ها به طور مستقل کنترل می شوند و همچنین کلیدهای کم نور برای هر منبع نور نصب می شود تا امکان ایجاد طیف گسترده ای از حالات در طول روز فراهم شود.

نورپردازی شما باید داستان برند شما را منعکس کند و از این رو می خواهید از نورپردازی ساخته شده از با کیفیت ترین مواد استفاده کنید. این نه تنها فضای کلی را بهبود می بخشد، بلکه درک برند شما را نیز بهبود می بخشد و به آن حس فردی می دهد. همه چراغ‌های ما از مواد با کیفیتی ساخته شده‌اند. سرمایه‌گذاری روی کیفیت همچنین به این معنی است که چراغ‌ها دوام بیشتری خواهند داشت و با توجه به اینکه سطح مصرف انرژی در هتل‌ها، بارها و رستوران‌ها احتمالاً بالا است، این چیزی است که باید در نظر داشت.

 

بو و آکوستیک

بو یکی از حواس است که ارتباط تنگاتنگی با حافظه دارد، بنابراین تأثیر زیادی بر نحوه به خاطر سپردن مهمانان از تجربه خود دارد و این قدرت را دارد که کل چشم انداز یک مکان را تغییر دهد. مطالعات نشان داده‌اند که رایحه‌های سیب و خیار، به عنوان مثال، فضای اتاق را جادار می‌سازد، در حالی که دود باربیکیو باعث می‌شود اتاق کوچک‌تر از آنچه هست احساس شود. رایحه هایی مانند اسطوخودوس باعث آرامش مغز و وانیل و بابونه برای کاهش استرس، اضطراب و افسردگی می شوند.

از طرفی رایحه مرکبات و نعناع باعث افزایش هوشیاری می شود. در مورد احساسات و خاطراتی که می‌خواهید در مهمان‌هایتان ایجاد کنید با دقت فکر کنید و بر اساس آن رایحه‌ای را انتخاب کنید، چه باور کنید چه نه، بوی مکان شما بخشی از روشی است که مشتریان شما در مورد کسب‌وکارتان نظر می‌دهند، و همچنین رایحه‌ای را انتخاب کنید. که بر عادات خرج کردن آنها تأثیر بگذارد.

به طور مشابه، آکوستیک تأثیر عمیقی بر تجربه مهمان دارد. نوع استقرار تعیین می‌کند که چه نوع صدایی باید داشته باشد. فضاهای مختلف به آکوستیک‌های متفاوتی نیاز دارند و درست کردن آن در طراحی یک محیط مهمان‌نوازی راحت کلیدی است. تجربه ای عالی برای مشتریان و بازگشت سرمایه مناسب برای صاحبان کسب و کار. به عنوان مثال، در یک کافه، مهمانان نمی خواهند برای شنیدن صدای یکدیگر فریاد بزنند، و به طور مشابه نمی خواهند زمزمه کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان روی میز کنار نمی توانند آنها را بشنوند. از سوی دیگر، یک کافه پرجنب‌وجوش، جوان و معاصر ممکن است موسیقی بلندتری را برای ایجاد فضای مهمانی و افزایش فروش نوشیدنی‌های خود انتخاب کند.

 

به محیط اطراف خود فکر کنید

کسب‌وکارهای بیشتری در بخش مهمان‌نوازی ساختمان‌های خود را طوری طراحی می‌کنند که با محیط اطراف خود به روشی مکمل ترکیب شوند. این امر را می توان با ایجاد فضاهای باز که در آن پنجره ها و درهای بزرگ مناطق داخلی و خارجی را با هم ادغام می کنند و بیرون را به داخل می آورند، انجام داد. تمرکز بر طراحی راه بسیار مهمی برای ایجاد یک فضای هماهنگ و الهام گرفتن از عناصر موجود در طبیعت مانند نور طبیعی است.

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT