پشتیبانی 24 ساعته در واتساپ
Close and go back to page
  • تلفن : 6~66431661 (021) 98+
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گرید ساختمانی با بارگذاری آژاکس

~ ماژول معرفی مقالات آژاکسی با فرمت های پست ~


کافه با موسیقی زنده؛ در طول سال ‌ها ، کافی ‌شاپ ‌ها و کافه ‌ها به‌ طور یکسان به چیزی بیش از مکانی برای تهیه یک دمنوش خوشمزه تبدیل شده‌ اند. از زمان تأسیس اولین کافی شاپ ها ، از آنها به عنوان مکان های اجتماعی برای تجمع و محل ملاقات برای عموم استفاده می شد. در کنار توسعه کافی ‌شاپ‌ ها ، «فرهنگ قهوه» ، مجموعه ‌ای از سنت ‌ها و قوانین در مورد نحوه استفاده از کافه‌ ها و نحوه لذت بردن از این دم‌نوش ‌های خوشمزه آمد. کافی شاپ ها همه جا هستند ، نه فقط در خیابان های شهر ما ، بلکه در سطح جهانی محبوب هستند. آنها فضایی گرم و دلپذیر را با تمرکز بر محیط و زیبایی فضا و همچنین خدماتی که ارائه می دهند ارائه می دهند ، با برخی از کافه ها که دارای عملکردهای متعددی فراتر از دم کردن قهوه هستند.

در صورتی که هر سوالی در رابطه با رزرو اتاق یا برگزاری مجالس در هتل آورین دارید با ما در مجموعه هتل آورین تماس بگیرید.

f/کافه با موسیقی زنده

کافی شاپ مکانی است که در آن مردم گرد هم می آیند تا از یک فنجان قهوه ، چای ، یا تنقلات مبتنی بر قهوه که می توان با قهوه مصرف کرد ، مانند شیرینی ، کیک ، کلوچه ، دونات و ساندویچ لذت برد. کافی شاپ ها به طور کلی طیف گسترده ای از انواع نوشیدنی های قهوه را ارائه می دهند، از قهوه ساده گرفته تا مجموعه ای از نوشیدنی های قهوه مخصوص (لاته ، کاپوچینو ، شکلات داغ ، موکا ، ریسترتو ، فلت سفید ، دم سرد،  ماکیاتو ، و غیره) که اغلب این نوشیدنی ها هستند. یافتن آن در رستوران ها و مکان های دیگر دشوار است. بسیاری از کافی ‌شاپ ‌ها نیز مجموعه ‌ای محدود از غذا و نوشیدنی ‌های دیگر را ارائه می ‌کنند که آنها را برای یک میان ‌وعده سریع یا یک وعده غذایی سبک ایده‌ آل می‌کند. یک کافی شاپ عالی  و خوب در همه حال انواع قهوه های با کیفیت و مواد غذایی متنوعی را برای انتخاب کردن مشتریان خود دارد.

گاهی اوقات ما تمایل داریم که از جذابیت های زیبایی شناختی طرح های مدرن کافی شاپ ها به اندازه شیرینی های خوشمزه و تازه پخته شده و دسرهای خوش طعم آن ها لذت ببریم . در سرتاسر دنیا، کافی شاپ ها هر روز به ما انرژی می دهند و روحیه ما را بالا می برند. آنها به عنوان مراکز اجتماعی-فرهنگی و فضاهای تجاری-فضایی-ایستگاهی عمل می کنند و آنها را برای جلسات خودجوش و برنامه ریزی نشده ایده آل می کند. حتی کافی شاپ های کوچک استقامت ما را تقویت می کنند. کافی شاپ نه تنها محل تجمع دوستان و زوج ها برای نوشیدن سریع نوشیدنی است، بلکه توسط همه افراد جامعه به عنوان مکانی که افراد می توانند در آن معاشرت کنند، کار کنند یا استراحت کنند و از ساعات پر استرس روز استراحت کنند، شناخته شده است.

بسیاری از کافه‌ ها، رستوران‌ ها و کافی ‌شاپ‌ ها میزبان موسیقی زنده هستند. غذای لذیذ بسیار عالی است ، اما وقتی با موسیقی آرامش‌بخش همراه شود، تجربه‌ای بی‌نظیر است. برای بسیاری از مردم، رفتن به یک رستوران دیگر فقط مربوط به غذا نیست. مشتریان انتظار تجربه ای را دارند که صاحبان رستوران ها را ملزم می کند که به همان اندازه که در منوی خود زمان و تلاش می کنند برای دکوراسیون و محیط خود صرف کنند. موسیقی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب داشته باشد، اما قرار دادن یک لیست پخش عالی می‌ تواند کاری هیجان انگیز و زیبا باشد. بسیاری از صاحبان رستوران ها ترجیح داده اند به مشاغلی روی بیاورند که لیست های پخش خاصی را ارائه می دهند که به صاحبان رستوران اجازه می دهد موسیقی را برای ایجاد فضای مورد نیاز خود در اختیار داشته باشند. ما نگاهی می اندازیم به این که چگونه این کافه ها صدای عالی را ارائه می دهند

یک موسیقی خاص برای خدمات تجاری چیست و چگونه می تواند به کافه ها کمک کند تا تجربه غذاخوری بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنند؟ سرویس موسیقی برای کسب و کار یک برنامه با دقت برنامه ریزی شده و با استفاده آسان است که به کافه ها کمک می کند خود را متمایز کنند، تجربه مشتری خود را افزایش دهند و در نهایت فروش را افزایش دهند. از آنجایی که کافه های بیشتری به دنبال برانگیختن حواس پنجگانه مشتریان خود هستند، موسیقی مناسب عنصر کلیدی برای ارائه یک تجربه غذاخوری کامل است.

صاحبان رستوران ها معمولاً هنگام انتخاب موسیقی برای رستوران خود چه اشتباهاتی مرتکب می شوند؟ یکی از رایج‌ ترین اشتباهاتی که صاحبان رستوران ‌ها مرتکب می ‌شوند این است که اجازه می‌ دهند ترجیحات موسیقی خودشان قبل از در نظر گرفتن آنچه مشتریانشان می‌ خواهند بشنوند ، اولویت داشته باشد. دیگری این است که به اعضای کارمندان اجازه می دهید مسئولیت موسیقی را بر عهده بگیرند، که احتمالاً تأثیر منفی روی مشتریان خواهد داشت، زیرا ممکن است موسیقی مناسب نباشد. صاحبان رستوران ، صاحبان سرآشپز ، مدیران و غیره در طراحی منوها و اجرای عمومی روزانه رستوران فوق‌العاده هستند ، اما باید به حرفه ‌ای ‌ها اجازه دهند که موسیقی خود را مدیریت کنند تا تأثیر آن بر مشتریان به حداکثر برسد.

 

صاحبان رستوران ها باید به چه نوع موسیقی فکر کنند؟

صاحبان رستوران ابتدا باید با در نظر گرفتن مشتریان معمولی خود، فضای دلخواه را در ذهن داشته باشند و لیست پخشی را انتخاب کنند که این فضا را به بهترین نحو ایجاد کند و از نظر احساسی با مشتریان طنین انداز شود. بنابراین مهم است که سرعت موسیقی ، نوع موسیقی و غیره در رستوران شما درست باشد.

یکی از ضروری ‌ترین و پرتقاضا ترین گرایش‌ ها در طراحی‌ های کافی‌ شاپ امروزی ، دیوار مناسب برای عکس‌ های رسانه‌ های اجتماعی ، هنرهای محلی ، رومیزی‌ های جذاب ، نورپردازی عالی ، یک کتابخانه کوچک ، صندلی ‌ها و صندلی‌ های منحصربه‌ فرد است.

بهترین رنگ ها برای کافی شاپ کدامند؟ رنگ ‌های سبز زیتونی ، بژ ، کهربایی و نارنجی تیره امروزه بیشترین استفاده را در طراحی ‌های کافی شاپ‌ های مدرن دارند. نشان داده شده است که طرح‌ های رنگی خاکی برای محیط‌های معمولی و دلپذیر مانند کافه‌ ها عالی هستند.

مقالات پیشنهادی: کافی شاپ در میدان انقلاب ، کافه قلیون دار در انقلاب ، کافه های میدان انقلاب برای تولد ، بهترین کافه های تهران

در کافی شاپ چه چیزهایی باید سفارش داد: لاته ، دم سرد ، اسپرسو  و موارد دیگر

قدم زدن در یک کافی‌شاپ بدون دانستن اینکه چه چیزی باید سفارش دهید، می‌تواند بسیار سخت باشد، به‌ویژه آنهایی که نوشیدنی‌های قهوه کلاسیک مانند کورتادو سرو می‌کنند. این راهنمای شخصی خود را برای یافتن نوشیدنی خاص خود در نظر بگیرید، چه از طعم اسپرسو لذت می برید یا یک خوراکی شیرین و خامه ای را ترجیح می دهید.

لاتس یک یا دو شات اسپرسو با شیر بخارپز است و نوشیدنی مناسبی برای کسانی است که از قهوه لذت می برند، اما قهوه سیاه را دوست ندارند. شیر موجود در اسپرسو را بدون تلخی بی اندازه بیرون می آورد. می توانید لاته را به صورت گرم یا سرد سفارش دهید.

بسیاری از کافی‌شاپ‌ها شربت‌های شکری دارند که به خوبی با اسپرسو و شیر ترکیب می‌شوند. وانیل یک کلاسیک است، اگرچه موکا، لاته با شکلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کافی‌شاپ‌های تخصصی اغلب شربت‌های خود را برای طعمی خاص در خانه درست می‌کنند.

این عالی است، اما آیا می توانم آن را با بدون کافئین سفارش دهم؟ کافی‌شاپ‌ها اغلب یک اسپرسو بدون کافئین در دسترس دارند، بنابراین می‌توانید بدون سروصدا از یک لاته لذت ببرید.

شما به دنبال چیزی خنک هستید: دم سرد

شما می توانید با نوشیدنی سرد آن چیزهای زیادی در مورد یک کافی شاپ بگویید و این نوشیدنی گوارا عالی در یک روز گرم است.

دم نوش سرد صرفاً قهوه ای است که در مدت 12 تا 24 ساعت سرد دم می شود که در نتیجه طعم ملایم و اسیدی کمتری دارد. این باعث می شود دم نوش سرد با قهوه یخی که یخ دم می شود و سپس سرد می شود متفاوت باشد.

اسپرسو و آب داغ است و خوشمزه تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. آمریکایی ها طعم قوی تری نسبت به قهوه ارائه می دهند، زیرا طعم آن بین قهوه و اسپرسو تفاوت دارد.

 مقالات پیشنهادی:  ،  ،  ،  ، هتل های غرب تهران ، هتل های میدان ازادی تهران

اسپرسو با فشار دادن آب داغ از میان دانه های قهوه فشرده، ریز آسیاب شده و بو داده تیره دم می شود. قهوه بدون این فشار دم می شود و معمولاً به تیره اسپرسو برشته نمی شود. این منجر به نوشیدنی با طعم عمیق اسپرسو با قدرتی مشابه قهوه دم شده می شود. یکی از راه های مورد علاقه ما برای لذت بردن از یک کافی شاپ جدید، امتحان کردن نوشیدنی های ویژه آنهاست. این نوشیدنی‌ها که معمولاً یک پیشنهاد فصلی هستند، اسپرسو، شیر و طعمی منحصر به فرد برای فروشگاه را ترکیب می‌کنند. منتظر نوشیدنی های میوه ای و یخی در تابستان و نوشیدنی های پیچیده و در عین حال قوی در پاییز و زمستان باشید.

اینها اغلب در صفحه منوی کافی شاپ هستند، اما از اینکه از باریستای خود بپرسید نترسید. آنها دوست دارند در مورد فرآیند خود و نحوه تهیه این نوشیدنی ها به اشتراک بگذارند و می توانند به هر سؤالی که دارید پاسخ دهند. مانند لاته، این نوشیدنی های ویژه را می توان با اسپرسو بدون کافئین درست کرد.

 


© مرداد سال 1400 کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد هتل اورین محفوظ می باشد . | طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط OFOGHIT